Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Deel je Mario Maker Levelcode

[Begin]  |33|34|35|36|37|38|39(41)  [Eind]
Seroczynski
Door Seroczynski (55 reacties) op 14-10-2015 20:13
Die onzichtbare blokjes is net zo iets als de invulnerable glitch. Het wordt eens tijd dat Nintendo dat gaat patchen -_-
Weland
Door Weland (64 reacties) op 14-10-2015 21:23

Door Egg Citizen (514 reacties) op 14-10-2015 23:48
Met dank aan uitleg door KingBowser, nu ook ik met screenshot vanuit miiverse.
Het was een ontzettend moeilijk level om goed in elkaar te zetten voor mij... zoals eerder al verteld, vanwege de mechanics die ik gebruik. Hoop dat jullie hem leuk vinden.


Door Muskusrat (84 reacties) op 15-10-2015 07:40
Quote:
Met dank aan uitleg door KingBowser, nu ook ik met screenshot vanuit miiverse.
Het was een ontzettend moeilijk level om goed in elkaar te zetten voor mij... zoals eerder al verteld, vanwege de mechanics die ik gebruik. Hoop dat jullie hem leuk vinden.



Gepost door: Egg Citizen op 14-10-2015 23:48
Vanavond je level proberen, ben heel benieuwd naar de bewegende muren. Heb dat zelf ook geprobeerd, maar kreeg het niet echt voor elkaar om lange muren (van minimaal drie blokken hoog) te maken die bewegen zoals in Mario spellen.
Door Egg Citizen (514 reacties) op 15-10-2015 08:59
Quote:
[..]
Vanavond je level proberen, ben heel benieuwd naar de bewegende muren. Heb dat zelf ook geprobeerd, maar kreeg het niet echt voor elkaar om lange muren (van minimaal drie blokken hoog) te maken die bewegen zoals in Mario spellen.
Gepost door: Muskusrat op 15-10-2015 07:40

3 hoog lukt nog wel, hoger wordt al lastiger, omdat je ze dan niet op eenzelfde afstand van elkaar kan bouwen met dezelfde ruimte ertussen. Je loopt dan snel tegen beperkingen aan (zoals de afstand tot mario waarin blokken erkent worden) ik zou zeggen, download het level om de verschillende delen te bekijken. (want level kan best moeilijk zijn, gezien er mechanics worden gebruikt die mensen niet gewend zijn)

Met theory crafting denk ik wel dat 5 hoog op eenzelfde manier moet lukken als mijn 3 hoog muur... alleen moet je misschien op een ander scherm beginnen dan waar de bewegende muur samen komt. (scherm is 27 vakjes hoog, per lijn in een evenredige muur, gebruik ik 5 vakjes hoog, 4 voor de laatste. Mijn muur nu is 6 transportlijnen lang. Als ik 5 hoog wil maken, wordt dit waarschijnlijk 8 lang)
AeroDynomite
Door AeroDynomite (139 reacties) op 15-10-2015 10:29
Hey Iedereen!

Ik speel en maak (vooral) al een tijdje in super mario maker. Maar het lijkt me leuk als mijn levels door meer mensen worden gespeeld. Dus vandaar zal ik hieronder een selectie van mijn gemaakte levels posten. Hopelijk vinden jullie ze leuk en willen jullie me misschien wel volgen. Veel plezier en succes met mijn levels!


















Enjoy!
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 15-10-2015 10:31
Je moet wel de spaties weghalen, Aero!
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
AeroDynomite
Door AeroDynomite (139 reacties) op 15-10-2015 10:32
Quote:
Je moet wel de spaties weghalen, Aero!
Gepost door: Samael_blackwing op 15-10-2015 10:31

Ja was er mee bezig haha!
Weland
Door Weland (64 reacties) op 15-10-2015 21:31

Door KnightNL (15 reacties) op 16-10-2015 08:22

Door Egg Citizen (514 reacties) op 16-10-2015 11:38
Overigens bied die glitch met de onzichtbare blokjes ook de mogelijkheid om "getoonde" massieve blokken walktrough te maken. Betekend dat mensen eindelijk die geheime doorgang-muren kunnen creƫren. (Hoewel het niet met de "dirt" tile werkt maar met de massieve blokken die door bijvoorbeeld een reuze schild kapot gemaakt kunnen worden)

Gisteren even een en ander mee geprobeert.

Je kan:
- Niet glibberige ijstegels bouwen
- Wel glibberige andere tegels maken
- walktrough massieve bloks
- Massieve blokken die eigenlijk muntblokken zijn (en waar je dus doorheen kan als je een P gebruikt... hoewel je niet ziet dat het munten zijn geworden)
- Massieve blokken waar je naar boven doorheen kan springen (gecombineerd met wolk)
- en uiteraard, onzichtbare blokken maken

Dat zijn volgens mij de meest interessante toepassingen.

Wat mij wel opviel:
- Je kan copy pasten, maar dit heeft niet altijd het gewenste effect, omdat de volgorde (wat boven, wat onder) dan aangepast kan worden
- Het lijkt niet altijd stabiel. Ik heb gemerkt dat switchen tussen soort mario wereld de volgorde van wat boven en onder ligt, kan aanpassen.
- Meestal krijg je na een keer play te drukken wel weer de volgorde te zien, zoals je het wilt hebben.
- Echter als je het beeld uitscrolled in creator mode en weer terug gaat, kan het zijn dat de blokken weer verandert zijn.

Verdere glitches/ bugs die ik op internet tegen ben gekomen, maar specifiek voor bepaalde mario werelden:

- Je kan in SMW hoger springen op een trampoline, met het vasthouden van een object. (Object vasthouden, op trampoline springen en springknop ingedrukt houden. Daarna herhaaldelijk rechts en links bewegen en je wordt op gegeven moment getorpedeerd)
- Je kan in SMB door massieve blokken heen "klimmen". Deze is wat moeilijker uit te leggen. 2 klimplanten naast elkaar bouwen, 1 bedekt met blokjes (muntblokjes?) andere klimmen tot top en dan naar rechts bewegen (waar de andere vine dus ook ophoud... alleen dan onder de blokjes) dan kom je op het blokjes boven de vine terecht... ook al zit daarboven een massief blokje. (Massief blokje = buis, muntblok, massief blok, grondblok, ijsblok?, nootblok, vraagtekenblok, lopende band, richting blok... ook tegen de richting in kan je er dan doorheen)
- en uiteraard de invinsibility glitch (Deur op spikes zetten. Op juiste moment na geraakt te zijn door de deur gaan)
Dacht, misschien interessant om te delen aan de mensen hier.

Verder zijn er nog wel glitches met vast komen te zitten door beweging (zoals bij noteblocks of een veelvoud aan bowser fly machines) maar die vond ik zelf niet zo interessant.
Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (2237 reacties) op 16-10-2015 12:45



Regird
Door Regird (459 reacties) op 16-10-2015 16:23
Ben weer bezig geweest met een moeilijk level. gebaseerd op wat Japanse concepten die ik ben tegen gekomen in een expert run hahaha. Concept is simpel Raak de P-switches niet aan!




Zal proberen morgen weer is ff wat levels van mede budget gamers te spelen
Weland
Door Weland (64 reacties) op 16-10-2015 20:50

Door Muskusrat (84 reacties) op 17-10-2015 16:47
Op tweakers kwam ik dit tegen. Werkt uitstekend, dus ik ga het gebruiken in mijn nieuwe lava level met bowser gevecht
Door Madman0223 (102 reacties) op 17-10-2015 20:32
Ik heb onlangs een aantal levels gemaakt die ik graag wil delen!



Een single room level, combinatie puzzel en behendigheid.



Nog een single room level, misschien toch wel wat lastig ondanks de korte lengte.



Een boss battle level. De titel zegt alles!



Een redelijk gemeen en frustrerend level. Makkelijk om verdwaald te raken!



Omdat ik een scrollend level van rechts naar links wilde maken. Schijnt vrij moeilijk te zijn, maar volgens mij nog best uit te spelen.



Een overgroeid kasteel-level.

Edit: Bedankt, Samael!
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 17-10-2015 20:35
Je moet gewoon de AYQ...etc... stuk uit de url halen en deze achter de [mii[/b]verse] tag zetten en afsluiten met [[b]/miiverse]

Je kunt geen javascript embedden op een forum.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Weland
Door Weland (64 reacties) op 17-10-2015 21:22

Door Muskusrat (84 reacties) op 18-10-2015 15:34



Dit level beschikt over een 'save' systeem, zodat je niet alle stukken opnieuw hoeft te doen als je dood gaat. Benieuwd wat mensen ervan vinden. Inspiratie voor het level komt van New Mario Bros Wii kasteel 8, dus super orgineel is het niet (maar wel leuk / pittig).
Novarrow
Door Novarrow (4 reacties) op 18-10-2015 21:14
Hier zijn mijn levels:

Deze zijn niet geschikt zijn voor mensen die van Yoshi houden:


Offer Yoshi's op om je doel te bereiken.
Moeilijkheidsgraad: normaal.

(A832-0000-0052-6139)
Eerste versie die wat eenvoudiger is.



Offer alles op om je doel te bereiken.
Tip: vergeet de power-up in het beginscherm niet te pakken. Dit maakt alles wat makkelijker.
Moeilijkheidsgraad: normaal-moeilijk.

Stomping & Thwomping (8F56-0000-0090-1C70)
Mario doodt een heel gezin en gebruikt Thwomps om zijn doel te bereiken.
Moeilijkheidsgraad: normaal.



Mario negeert de woorden van Thwomp en gaat toch naar de verboden grot.
|||Spoiler||| Yoshi's hoeven niet dood te gaan. |||Spoiler|||
Moeilijkheidsgraad: normaal-moeilijk.

Hier zijn mijn levels die wel geschikt zijn voor mensen die van Yoshi houden:


Maak de buizen 'schoon' met behulp van Yoshi en versla twee Bowsers.
Moeilijkheidsgraad: normaal.
Tip: de deuren in het level zijn er om bepaalde elementen in het scherm te resetten. |||Spoiler||| Namelijk: Thwomp en de trampoline. |||Spoiler|||



Beheers Cape Mario en versla 3 bazen met oneindig veren tot je beschikking.
Moeilijkheidsgraad: normaal-moeilijk.

(F326-0000-004F-2B2A)
Versie 1 zonder eindbazen. Versla Muncher.
Moeilijkheidsgraad: makkelijk-normaal



Deblokkeer de 'afgesloten' kamers een voor een om je doel te bereiken.
Er zijn meerdere paden.
Moeilijkheidsgraad: normaal.



De titel zegt het al.
Moeilijkheidsgraad: normaal.

Veel plezier!
https://miiverse.nintendo.net/users/Novarrow/posts
[Begin]  |33|34|35|36|37|38|39(41)  [Eind]