Quote:
[..]
Je kunt de out-of-focus op de achergrond ook uitzetten, dan heb je een goeie foto met alle details
Gepost door: Jellsyboy op 27-12-2020 17:47
Je kunt de out-of-focus op de achergrond ook uitzetten, dan heb je een goeie foto met alle details
Gepost door: Jellsyboy op 27-12-2020 17:47
Deed ik juist expres
Van de oude stempel
Zo ja, wat zijn de ervaringen mbt FPS en kwaliteit?
Van de oude stempel
Quote:
Zonder |||Spoiler|||
Gorilla Arms mod
|||Spoiler||| gaat dat wel even duren helaas, veel ontwijken met een stamina build om dan een procentje per paar slagen eraf te halen. Het met één slag dood gebeuren kan je bijna niet voorkomen lijkt het, rek naar 2 a 3 met de juiste build op dat level.
Ik probeer Brad of Arroyo te halen (vechten). Ik ben een level 30, best aardig ver maar deze gast slaat mij in 1 tik neer (hard difficulty). Niet te doen. Ik kom niet verder dan 10 van de 100 procent.
Gepost door: Casartelli op 29-12-2020 22:17
Gepost door: Casartelli op 29-12-2020 22:17
Quote:
Same op m'n PS5
📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player ánd FromSoftware fan • 🎮PlayStation • Nintendo • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Proud P8P Owner Firefox > every other browser
Ik kom zoveel dingen tegen die geen enkele patch gaan fixen. Dacht echt deze game wordt DE game
Helaas is de afgelopen 25 uur erg crashy wel.. Zo’n 15 crashes in de laatste 25 uur vs 6 crashes in de eerste 45 uur, mooie memory allocation issues
Ik crash de laatste tijd ook vaker. Ik ben de tel kwijt geraakt. Het spel bewaart ook alles. Rijd een lantaarnpaal om. En 20 uur later ligt die nog om. Meestal dan. Soms staat het stoplicht er wel maar die zweeft dan. De AI is nul. Ik erger me er zelden aan. Politie valt mij nooit lastig. De NPC, leuk als decor. Er is een plek bij Arasaka waar auto’s door een vangrail heenrijden. En soms ontploffen. Zo is er altijd wel iets geks. Elk uur kom je wel meerdere bugs tegen. Ik zie ook het verschil tussen dood en bewusteloos niet. Een half uur geleden had ik de keuze om de baas van de animals te ondervragen als ik hem bewusteloos zou maken. Ik pomp hem vol met kogels en hij ligt in een plas bloed. Maar ik kan hem wel nog steeds ondervragen. Hij antwoordt ook. Met gesloten mond. Liggend. In het bloed. Dat soort zaken.
Maar de sfeer is uitstekend. Heel veel prachtige en unieke binnenruimtes. De missies zijn elke keer weer uitstekend en leuk en divers. De PS4 graphics zijn soms best aardig en worden met de next gen upgrade alleen maar beter.
De game is schitterend en lelijk tegelijk. Alle bugs en zwevende dingen en AI oplossen. Next gen upgrade. En dan misschien de wereld wat interactiever maken. Ripperdocs wat meer dan alleen een knop. Casino’s waarmee je interactie kan hebben. Arcades, cosmetische dingen etc.
Wat het wel goed doet is alle speelstijlen. Kledingstijl is helaas niks omdat je gewoon het sterkste kiest. Maar er zijn heel veel verschillende speelstijlen en niks is OP tenzij je er echt voor gaat en het opzoekt op internet. Als je gewoon speelt dan voelt alles heel gebalanceerd aan. En er zijn elke keer wel vier of vijf verschillende manieren om alle tientallen, misschien wel 100+ missions te spelen. En soms voelt het echt alsof je keuzes hebt en maakt. Niet een keuze direct hoe het spel eindigt maar wel op je karakter en wie je bent.
Ik vond Keanu ook een leuk karakter. Hij liet me nadenken over wie mijn karakter nou eigenlijk was. Ik liet hem mijn kant op bewegen en merkte dat ik afentoe ook zijn kant op bewoog omdat dat goed voelde.
Al met al. Nu een 8,0/10. Over twee maanden als de game stabieler en betere AI heeft (duurt wat langer) is het een 8,5. Maak de wereld iets interactiever en het wordt een 9,0. Next gen graphics een 9,5... en DLC met extra content. Misschien wel drie levenspaden en drie keer de eerste 6 maanden kunnen spelen die naadloos in het verhaal passen. Een new game+ En wat extra wow dingen. En dit zou best wel eens een 10 kunnen worden.
Van de oude stempel
Quote:
Mooie samenvatting
Gepost door: Casartelli op 30-12-2020 22:06
Gepost door: Casartelli op 30-12-2020 22:06
Ik wil er graag aan toevoegen dat ik de wereld erg mooi vind. Op de series X haalt ie 1800p en dat helpt echt. Loop soms rond van wow, alsof je echt in een wereldstad bent. En jaloers op de pc users die 'm dus met raytracing zien.
Ik verveel me ook nooit bij missies. Soms gebeurt er gevoelsmatig 'weinig', maar dat zorgt ook voor spanning en afwisseling. Ook vind ik het leuk ergens naar binnen te gaan en te proberen zonder bloedbad of geld betalen weer naar buiten te gaan.
Ik zie ook veel potentie in de game. Jammer van de slecht geplande launch...
Bovendien kan je het spel benaderen op veel manieren. Stealth hacker. Alles alleen crafted. Bulky melee zwaardvechter. Of gewoon goed met guns zijn. En alles heeft z’n charmes. Ik zie gameplay van Ninja die met hun zwaarden overal doorheen slashen. Ik ben juist 100% stealth. Ik benader alles al een puzzeltje en hack en sneak mijn weg door het hele spel. Ik vuur amper een wapen af. Als ik het al doe is het bijna altijd non-lethal. Tenzij je er echt om vraagt (zoals de scavs van die zijmissie dat je een braindance kan kopen van 16k).
Van de oude stempel
Lange video maar er word zeer goed uitgelegd waarom de game naast alle bugs, crashes en glitches een grote teleurstelling is.
Ik heb wel plezier beleefd aan de game hoor, maar er zijn gewoon zoveel gemiste kansen en content die weg is gelaten dat een update het spel niet zal kunnen fixen.
1) geen enkele dev heeft oneindig diepe zakken om tot in den treure een game te ontwikkelen. Evt Nintendo of rockstar daargelaten.
2) Op een gegeven moment moet de game gewoon uitkomen, al was het alleen maar omdat anders het optimale verdienpunt wordt gepasseerd.
Al die lui die dan zitten te klagen over wat er mist of anders is dan ze hadden verwacht: jammer, beoordeel de game maar zoals ie is ipv hoe ie had kunnen zijn. Bv dat gedoe dat Breath of the Wild geen echte dungeons heeft: inderdaad, dat was waarschijnlijk te complex om te maken in combinatie met de rest van de game. Bij een sequel kan zoiets wel, omdat de wereld en engine al ontwikkeld zijn, en dat de game winst heeft gemaakt.
Wat je cdpr wel kan verwijten is de misleidende marketing en slechte launch kwaliteit. Maar voor de rest is het puur te hoge verwachtingen van de gamers.
Nogmaals ik ga de youtube video dus niet kijken, geniet van de game zoals ie is
Quote:
Ik kijk niet meer naar youtube gasten die het allemaal beter weten. Om de simpele reden dat games maken business is (zit zelf ook in product ontwikkeling):
1) geen enkele dev heeft oneindig diepe zakken om tot in den treure een game te ontwikkelen. Evt Nintendo of rockstar daargelaten.
2) Op een gegeven moment moet de game gewoon uitkomen, al was het alleen maar omdat anders het optimale verdienpunt wordt gepasseerd.
Al die lui die dan zitten te klagen over wat er mist of anders is dan ze hadden verwacht: jammer, beoordeel de game maar zoals ie is ipv hoe ie had kunnen zijn. Bv dat gedoe dat Breath of the Wild geen echte dungeons heeft: inderdaad, dat was waarschijnlijk te complex om te maken in combinatie met de rest van de game. Bij een sequel kan zoiets wel, omdat de wereld en engine al ontwikkeld zijn, en dat de game winst heeft gemaakt.
Wat je cdpr wel kan verwijten is de misleidende marketing en slechte launch kwaliteit. Maar voor de rest is het puur te hoge verwachtingen van de gamers.
Nogmaals ik ga de youtube video dus niet kijken, geniet van de game zoals ie is
Gepost door: Nilis007 op 31-12-2020 22:49
1) geen enkele dev heeft oneindig diepe zakken om tot in den treure een game te ontwikkelen. Evt Nintendo of rockstar daargelaten.
2) Op een gegeven moment moet de game gewoon uitkomen, al was het alleen maar omdat anders het optimale verdienpunt wordt gepasseerd.
Al die lui die dan zitten te klagen over wat er mist of anders is dan ze hadden verwacht: jammer, beoordeel de game maar zoals ie is ipv hoe ie had kunnen zijn. Bv dat gedoe dat Breath of the Wild geen echte dungeons heeft: inderdaad, dat was waarschijnlijk te complex om te maken in combinatie met de rest van de game. Bij een sequel kan zoiets wel, omdat de wereld en engine al ontwikkeld zijn, en dat de game winst heeft gemaakt.
Wat je cdpr wel kan verwijten is de misleidende marketing en slechte launch kwaliteit. Maar voor de rest is het puur te hoge verwachtingen van de gamers.
Nogmaals ik ga de youtube video dus niet kijken, geniet van de game zoals ie is
Gepost door: Nilis007 op 31-12-2020 22:49
Nou volgens mij zijn de open wereld games van Ubisoft die zij in 2 jaar uitpoepen nog complexer dan deze game. Geen idee waar 7-8 jaar in is gegaan? Weet niet of ik de schuld van de hoge verwachtingen bij de gamers zou leggen. Iemand hier had al een lijstje gepost met beloftes die er uiteindelijk niet in zitten, zoals actieve npcs. Ja dan bouw je verwachtingen op. Ook als elke npc hetzelfde zegt of niet reageert of de stad niet leeft haalt het je uit de game. Beetje lastig om in de beleving te komen van een echt levendige wereld. Als je dat kan negeren vind ik knap en geniet er lekker van dan. Ik loop elke keer te zuchten als ik voor de zoveelste keer hetzelfde bordje bij een zwerver zie