PSN: "NL_Kaaskoekje"
Quote:
Resident evil 2 kopen. Die kan je ook meerdere keren uitspelen. Er is niets mis met 2 weken vrij nemen voor een game. Ik heb precies hetzelfde, alleen wat moet ik nu met mijn tijd doen.
Gepost door: Pauljambers op 30-01-2019 09:14
Gepost door: Pauljambers op 30-01-2019 09:14
Maar de 50-80 uur playtime om alles te spelen in KH3 klopt dus niet?
Vandaag hele dag thuis dus de neiging om naar een winkel te gaan is groot.... maar ook duur
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot - Palworld 24/7 server 87.209.191.145:8211 wachtwoord: BlauweEgel
is het wat anders grootste teleurstelling ooit
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot - Palworld 24/7 server 87.209.191.145:8211 wachtwoord: BlauweEgel
Quote:
Hier ook nog niks binnen YGZ je scoort geen punten zo!
Gepost door: Smollie op 30-01-2019 12:26
Gepost door: Smollie op 30-01-2019 12:26
Hier ook niet...
PSN: Steel48 - Xbox: Mortalsteel48
Quote:
Hier ook niks. Misschien dat het in de loop van de middag wordt bezorgd.
Gepost door: DaggerNL op 30-01-2019 12:42
Gepost door: DaggerNL op 30-01-2019 12:42
Misschien, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Bij mij wordt de post altijd rondt deze tijd bezorgd dus ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel.
PSN: Steel48 - Xbox: Mortalsteel48
Quote:
wow. Je zou bijna zeggen dat ze liegen mbt het verzonden status bij YGZ. Ook raar dat we geen track&trace code krijgen.
Hier ook niks geleverd vandaag, post inmiddels geweest. Ga hem zo maar gewoon ergens anders kopen en bij YGZ annuleren.
Gepost door: WizzNL op 30-01-2019 12:51
Gepost door: WizzNL op 30-01-2019 12:51
Order annuleren en ergens anders maar bestellen. Nooit meer YGZ voor mij
Quote:
[..] wow. Je zou bijna zeggen dat ze liegen mbt het verzonden status bij YGZ. Ook raar dat we geen track&trace code krijgen.
Gepost door: DaggerNL op 30-01-2019 12:58
Gepost door: DaggerNL op 30-01-2019 12:58
Bij YGZ krijg je nooit een track en trace voor brievenbuspost. Kan wel, maar daar moet je extra voor betalen.
Als ik bij YGZ bestel, staat het bij mij wel altijd bij "mijn post" in de PostNL app.
Dit is een nieuwe functie waarbij je een nacht van te voren kunt zien, welke brievenbuspost je de volgende dag gaat ontvangen. Deze functie moet je wel eerst activeren, dan stuurt PostNL een activatiecode via de post. Erg handig!
Wel vaag dat zoveel mensen hun spel niet hebben ontvangen. Dan kan het bijna geen fout zijn van de PostNL.
Quote:
Het is dat ik het geld niet heb zo vlak voor de vaste lasten, anders had ik het ook gedaan.
Zojuist de post gehad, geen kingdom hearts.
Order annuleren en ergens anders maar bestellen. Nooit meer YGZ voor mij
Gepost door: Stan.zanden op 30-01-2019 12:59
Order annuleren en ergens anders maar bestellen. Nooit meer YGZ voor mij
Gepost door: Stan.zanden op 30-01-2019 12:59
Ik denk dat ik zo naar de winkel ga... Ben wel benieuwd hoeveel games er in 1 zo'n zak zit
Het probleem is dat we maandag 14 postzakken hebben aangeleverd bij PostNL in partijen van 5, 5 en 4 (5 zakken is maximaal per partij), maar dat de laatste 4 geen scan hebben gehad maandagnacht.
Ze hebben gisteravond laat nog gebeld dat ze er 2 hebben verwerkt, alleen ja, wij kunnen niet zien wat en wie er in die 2 zakken zitten en wat we nog missen van de andere 2 zakken. Dus een deel zal vandaag worden bezorgd, maar weet niet welke klanten, omdat het een partij briefpost betreft.
Dus ben al 2 dagen aan het bellen met PostNL, nu ga ik weer bellen voor de 2 zakken die ze nog kwijt zijn, of die terecht zijn vandaag... echt een drama deze release. Alles wat ongeveer fout kan gaan gaat fout, maar goed we blijven ze op de hielen zitten en blijven ze bellen en pushen, dat is op het moment wat ik kan doen. Zodra alles terecht is en bezorgd is, wat nu onze nummer 1 prioriteit heeft gaan we inventariseren wie hem eventueel retour wil zenden en dan kunnen we inderdaad ook crediteren.
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot - Palworld 24/7 server 87.209.191.145:8211 wachtwoord: BlauweEgel