Quote:
Precies! Ik hou een lijst bij met alle films die ik zie in de bios per jaar!
Gepost door: Dragon. op 20-12-2014 13:38
Gepost door: Dragon. op 20-12-2014 13:38
Op zich wel geinig, ik denk dat ik dat ook ga doen volgend jaar en dan ook per film een paar zinnen wat ik ervan vond.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
Heb dan van deel 3 naar deel 1 gezien van de trilogy. Hoop dat ik het verhaal dan enigzins ga begrijpen.
Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit, what his eyes can't see.
Quote:
Als je plezier hebt met Dollars en zwart-wit films kan hebben, zou ik Yojimbo ook aanraden. Ze zijn allebei gebasseerd op hetzelfde verhaal. Lucky Number Slevin ook, dat is ook best een leuke film.
A Fist Full of Dollars gedownload via die ene site, je weet wel.
Heb dan van deel 3 naar deel 1 gezien van de trilogy. Hoop dat ik het verhaal dan enigzins ga begrijpen.
Gepost door: Dexter010 op 22-12-2014 18:22
Heb dan van deel 3 naar deel 1 gezien van de trilogy. Hoop dat ik het verhaal dan enigzins ga begrijpen.
Gepost door: Dexter010 op 22-12-2014 18:22
3DS Friendcode: 0318 7401 8881
Western films gaan er bij mij wel in. Om de een of andere reden ben ik nadat ik Red Dead Redemption ben gaan spelen (sinds die uitkwam) heel erg van Western films gaan houden. Had tot die tijd alleen TG, TB and TU gezien. Zowieso zijn films van vroeger beter als nu, vind ik althans.
Verhalen zijn gewoon goed, de vrouwen zijn nog echt vrouw (wordt er bijna verliefd op) en het acteer werk is echt acteer werk. Kijk, neem Clint Eastwood bv. Als ik aan hem denk, denk ik automatisch aan Western films. Noem je Chuck Norris, dan verbaast het mij elke dag weer dat hij geen 30 jaar oud is maar zo'n beetje het dubbele en wat meer jaartjes.
Heb beide films die je genoemd heb op m'n 'Watchlist' van IMDB gezet.
Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit, what his eyes can't see.
Quote:
Ron Howard is sowieso altijd top, en Hemsworth ook...maar kolere wat slecht die CGI -_-
In the heart of the sea ziet er ook wel episch uit. Moby Dick moderne verfilming.
Gepost door: T.Pennings op 23-12-2014 19:33
Gepost door: T.Pennings op 23-12-2014 19:33
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Just sayin'
Maar in deze vrije dagen rond Kerst wil ik eigenlijk toch wel weer Home Alone zien, misschien zelfs de verschillende films uit de serie; het blijven leuke films
Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit, what his eyes can't see.
Top 10 in willekeurige volgorde:
1. Dallas Buyers Club
2. The Grand Budapest Hotel
3. The Selfish Giant
4. Nebraska
5. Under The Skin
6. Nightcrawler
7. I: Origins
8. Starred Up
9. The Double
10 The Babadook
Honorable mentions:
-Coherence
-Gone Girl
-Locke
-Blue Ruin
-12 years a slave
-Predestination
-The Wolf of Wallstreet
-The Raid: Berandal
-Filth
-Her
Hele hoop films moeten wegstrepen verder, was niet makkelijk.
Edit; Ik heb naar de blu-rayreleasedate gekeken om te bepalen of ze nog in 2014 mee deden.
Just sayin'
Under the Skin zou in mijn bottom 10 lijstje komen vrees ik. Die wist ik niet heel erg te waarderen.
Hey, ik ben geen olifant
Quote:
Boyhood verdient die lijst echt niet hoor Interstellar wel. Whiplash heb ik helaas ook nog niet gezien. Draait hier niet in bioscopen en is nog niet te downloaden geloof ik.
Under the Skin zou in mijn bottom 10 lijstje komen vrees ik. Die wist ik niet heel erg te waarderen.
Gepost door: Fant op 30-12-2014 17:24
Under the Skin zou in mijn bottom 10 lijstje komen vrees ik. Die wist ik niet heel erg te waarderen.
Gepost door: Fant op 30-12-2014 17:24
Ik heb me er ook nog steeds niet toe kunnen zetten om Boyhood te kijken.
Interstellar hoop ik donderdag te zien, als de JT eens meewerkt.
En over Under The Skin; die film greep me op de een of andere manier. Die visuals en sound hielden me zo hard in de tang. Voor de gedachte erachter moet je wel even een uitleg kijken.
Edit: Ook nog niet de kans gehad om Foxcatcher te zien. Lijkt me ook fantastisch.
Just sayin'
In willekeurige volgorde:
1. Interstellar
2. Boyhood
3. The Hobbit: Battle of the Five Armies
4. John Wick
5. Fury
6. Gone Girl
7. Guardians of the Galaxy
8. De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween
9. About Time
10. Dawn of the Planet of the Apes
Eervolle vermeldingen:
X-Men: Days of Future Past
The Fault in Our Stars
Prisoners gezien. Een film die tijdens de release vrij geruisloos langs mij heen ging, maar een grote verrassing voor me was. Wat mij betreft is het de hoge notering op IMDb meer dan waard! Sterk verhaal en uitstekend acteerwerk. De speelduur lijkt aan de lange kant, maar ik heb daar absoluut geen last van gehad. Aanrader!
----------- "We will walk all over you 'cause we are the wrecking, Wrecking Crew!" ------------ PSN ID: The_Dude_1983
Zojuist ----------- "We will walk all over you 'cause we are the wrecking, Wrecking Crew!" ------------ PSN ID: The_Dude_1983
Heb al heel wat Japanse cosplay ervan gezien... dus deze viel me wat op.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Quote:
Er komt dus weer een nieuwe Disneyfilm aan, komende februari hier in de bioscoop:
(Image)Heb al heel wat Japanse cosplay ervan gezien...
Gepost door: Linguist op 20-01-2015 11:36
(Image)Heb al heel wat Japanse cosplay ervan gezien...
Gepost door: Linguist op 20-01-2015 11:36
En hier komen ook infinity 2.0 poppetjes van. Ben benieuwd.
En er komt ook een nieuwe Disney Pixar film uit genaamd Inside Out, en daar komen dan weer funko's van Gaat 19 juni in premiere en hier is de
Quote:
En er komt ook een nieuwe Disney Pixar film uit genaamd Inside Out, en daar komen dan weer funko's van Gaat 19 juni in premiere en hier is de teaser trailer en de gewone trailer.
(Image)
(Image)
(Image)
Gepost door: Femina op 31-01-2015 16:27
(Image)
(Image)
(Image)
Gepost door: Femina op 31-01-2015 16:27
Als Pixar hem maakt zit het vaak wel goed.
Ben niet zo heel erg meer van de animatiefilms, maar deze lijkt me wel leuk.
Just sayin'