Ik sloot trouwens het abonnement af via de app op de Apple TV en dan krijg je een abonnement dat via Apple loopt en kun je blijkbaar niet inloggen op andere apparaten dan die van Apple. Daarom dat abonnement opgezegd en via disneyplus.com weer ingeschreven en nu kan ik zowel op Apple als andere apparaten inloggen met hetzelfde account. Beetje apart maar in ieder geval opgelost nu
NNID: TheDaNMaN
Quote:
Yes HDR10 werkt nu prima via Xbox One X (LG E6 wordt helaas niet ondersteund door Xbox voor Dolby Vision), maar op Apple TV echt niet, dus ik moet maar even rustig wachten op een update van die app.
Ik sloot trouwens het abonnement af via de app op de Apple TV en dan krijg je een abonnement dat via Apple loopt en kun je blijkbaar niet inloggen op andere apparaten dan die van Apple. Daarom dat abonnement opgezegd en via disneyplus.com weer ingeschreven en nu kan ik zowel op Apple als andere apparaten inloggen met hetzelfde account. Beetje apart maar in ieder geval opgelost nu
Gepost door: DaNMaN op 15-09-2019 22:12
Ik sloot trouwens het abonnement af via de app op de Apple TV en dan krijg je een abonnement dat via Apple loopt en kun je blijkbaar niet inloggen op andere apparaten dan die van Apple. Daarom dat abonnement opgezegd en via disneyplus.com weer ingeschreven en nu kan ik zowel op Apple als andere apparaten inloggen met hetzelfde account. Beetje apart maar in ieder geval opgelost nu
Gepost door: DaNMaN op 15-09-2019 22:12
Mijn abbo loopt ook via Apple, maar ik kan op alle apparaten inloggen. Vreemd.
Overigens, die subs aanpassing tip is geweldig, als je via de desktop kijkt, wat ik nooit doe, hoop dat dit snel op andere apparaten beschikbaar wordt, want die balk eromheen is irritant zeg.
Settings --> Accessibility --> Closed Captions --> Vinkje zetten bij 'Display Closed Captions' --> Closed Caption Settings:
Character
Font: Font 2
Size: 200%
Colour: White
Edges: Drop Shadowed
Edge Colour: Black
Opacity: 100%
Captions
Background Colour: Black
Background Opacity: 0%
Window ColourWhite
Window Opacity: 0%
Wanneer je exact deze instellingen pakt ziet de ondertiteling er goed uit, al had ik ze liever iets kleiner in beeld gehad. Echter wanneer je van deze settings afwijkt dan beginnen de letters om de een of andere reden te knipperen, wat ik nog irritanter vindt dan die zwarte balk eromheen.
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Quote:
Hi @familiedewaal, thank you for the feedback. We are aware of some issues regarding the PS4 app, including some micro stuttering and the 5.1. support. Expect to see a lot of improvement over the next couple of days/weeks. You will not encounter these problems when we officially launched on the 12th of November.
Have a magical day.
Have a magical day.
PSN/Steam: jeroendewaal
Quote:
Reactie van Disney+ ontvangen over de PS4.
[..]
Gepost door: Jeroendewaal op 16-09-2019 23:01
[..]
Gepost door: Jeroendewaal op 16-09-2019 23:01
Via support gevraagd?
Dan ga ik vragen wanneer er een Samsung tv app komt.
Quote:
Vraag dan ook gelijk naar HDR support en opties voor ondertiteling op de PS4.[..]
Via support gevraagd?
Dan ga ik vragen wanneer er een Samsung tv app komt.
Gepost door: AnubisNefer op 16-09-2019 23:02
Via support gevraagd?
Dan ga ik vragen wanneer er een Samsung tv app komt.
Gepost door: AnubisNefer op 16-09-2019 23:02
Mijn buurman heeft een XBOX One X en exact dezelfde TV als mij (Samsung KS7000). Daar werkt HDR wel gewoon en zitten er geen zwarte balken achter de ondertiteling. Dat lijkt specifiek een PS4 dingetje te zijn.
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Quote:
Haha nee heb geen Twitter. Ook geen Facebook...Kan je zelf toch ook vragen?
Of zit je niet op twitter? (ik ook niet hoor )
Gepost door: UltraTiger op 16-09-2019 23:156
Of zit je niet op twitter? (ik ook niet hoor )
Gepost door: UltraTiger op 16-09-2019 23:156
Vanochtend op de PS4 update voor Disney+ versie 1.02 binnengehaald.
Merk op het eerste oog geen verschil. Nog altijd geen HDR, maar wel fijn dat er dus redelijk gauw al updates verschijnen voor de PS4 app.
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Quote:
Heb je een linkje? Wil zelf ook graag wat dingen aan ze doorgeven. De Nederlandse Disney+ Twitter reageert in ieder geval niet.
Ja support op twitter.
Gepost door: Jeroendewaal op 16-09-2019 23:03
Gepost door: Jeroendewaal op 16-09-2019 23:03
PS: JorporMark ||| XB: JorporMark ||| Wii U: MarkDG ||| 3DS: 1375-7429-5834 ||| Switch: 8238-0040-2538
Quote:
Wat ga je ze allemaal 'de moeder' wensen?
Heb je een linkje? Wil zelf ook graag wat dingen aan ze doorgeven.
Gepost door: MarkDG op 17-09-2019 10:23
Gepost door: MarkDG op 17-09-2019 10:23
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Heb je een linkje? Wil zelf ook graag wat dingen aan ze doorgeven. De Nederlandse Disney+ Twitter reageert in ieder geval niet.
Gepost door: MarkDG op 17-09-2019 10:23
Heb je een linkje? Wil zelf ook graag wat dingen aan ze doorgeven. De Nederlandse Disney+ Twitter reageert in ieder geval niet.
Gepost door: MarkDG op 17-09-2019 10:23
Bekijk Disney+ Help (@DisneyPlusHelp): http://twitter.com/DisneyPlusHelp?s=09
PSN/Steam: jeroendewaal
01011001 01001111 01001100 01001111
Quote:
Onder abonnement bij Accountinstellingen? En dan het automatisch factureren uitzetten/annuleren op de betaalmiddel die je hebt gebruikt? Voor de rest blijven die 2 maanden nog aanstaan totdat het 12 november is.Is er iemand met een link voor het stopzetten van Disney+ zoek me echt een bochel
(Image)
Gepost door: Multimediaknaller op 18-09-2019 17:24
(Image)
Gepost door: Multimediaknaller op 18-09-2019 17:24
Ik ben wel benieuwd waarom je Disney+ wilt stopzetten als de 2 maanden gratis zijn en na de 2 maanden toch automatisch stopt(als je dat automatisch verlengen hebt uitgezet).
Quote:
[..]
Onder abonnement bij Accountinstellingen? En dan het automatisch factureren uitzetten/annuleren op de betaalmiddel die je hebt gebruikt? Voor de rest blijven die 2 maanden nog aanstaan totdat het 12 november is.
Ik ben wel benieuwd waarom je Disney+ wilt stopzetten als de 2 maanden gratis zijn en na de 2 maanden toch automatisch stopt(als je dat automatisch verlengen hebt uitgezet).
Gepost door: Xor op 18-09-2019 17:26
Onder abonnement bij Accountinstellingen? En dan het automatisch factureren uitzetten/annuleren op de betaalmiddel die je hebt gebruikt? Voor de rest blijven die 2 maanden nog aanstaan totdat het 12 november is.
Ik ben wel benieuwd waarom je Disney+ wilt stopzetten als de 2 maanden gratis zijn en na de 2 maanden toch automatisch stopt(als je dat automatisch verlengen hebt uitgezet).
Gepost door: Xor op 18-09-2019 17:26
Onder facturering staat alleen een einddatum, maar ik weet niet (meer) of de optie automatisch verlengen bestaat.
01011001 01001111 01001100 01001111
Quote:
Waarmee heb je de verificatie betaald? Ideal, Paypal, CC of met Google Play/Itunes account?[..]
Onder facturering staat alleen een einddatum, maar ik weet niet (meer) of de optie automatisch verlengen bestaat.
Gepost door: Multimediaknaller op 18-09-2019 17:35
Onder facturering staat alleen een einddatum, maar ik weet niet (meer) of de optie automatisch verlengen bestaat.
Gepost door: Multimediaknaller op 18-09-2019 17:35
Edit:
Het moet echt onder Factureringsgegevens staan:
Quote:
Ga via je Internetbrowser naar www.disneyplus.com en meld je aan.
Klik rechtsboven op Profiel.
Klik op Account.
Klik op Factureringsgegevens en vervolgens op Abonnement opzeggen.
Klik op Opzegging voltooien om te bevestigen.
Klik rechtsboven op Profiel.
Klik op Account.
Klik op Factureringsgegevens en vervolgens op Abonnement opzeggen.
Klik op Opzegging voltooien om te bevestigen.
01011001 01001111 01001100 01001111
Ik vind het aanbod ook niet echt super moet ik zeggen. Voor gratis is het prima maar vooralsnog zie ik mezelf hier niet voor betalen.
Quote:
Als het er echt niet tussenstaat, dan ben ik bang dat je even contact moet nemen met de klantenservice. Want in principe moet het opzeggen van de abonnement gewoon onder factureringsgegevens staan .Met iDeal
Gepost door: Multimediaknaller op 18-09-2019 17:41
Gepost door: Multimediaknaller op 18-09-2019 17:41
En account verwijderen stopt de abonnement ook niet. Dus je moet eerst de abonnement stopzetten voordat je de account ook wilt verwijderen.