Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Klaag: weekend is alweer voorbij...
Gepost door: ElCheapo op 02-10-2017 00:15
Gepost door: ElCheapo op 02-10-2017 00:15
Deze klaag deel ik, blech.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Quote:
Dagmar en twee anderen vinden dit leuk
Klaag: weekend is alweer voorbij...
Gepost door: ElCheapo op 02-10-2017 00:15
Gepost door: ElCheapo op 02-10-2017 00:15
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Quote:
Post NL bezorger die aan de deur komt om verhaal te halen na een ingediende klacht...
Gepost door: Aapje_nl op 02-10-2017 10:09
Gepost door: Aapje_nl op 02-10-2017 10:09
Daar zou ik een klacht over indienen.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Ik woon dus sinds 1 september op mezelf, super. Ik heb een lening gestart en heb ik netjes ontvangen. Maar ik moest me dus uitwonend zetten. Eerst zegt de website dat ik naar de gemeente moet gaan en dan wordt ik automatisch uitwonend gezet. Dat gedaan, ik heb daardoor niet meer op Mijn DUO gekeken. Bleek dat het dus NIET automatisch is verandert waardoor ik het dus moest aanvragen. Gedaan. Duurt het nog een week. Vraag ik mijn ouders of ze in de gemeente van Edam-Volendam kunnen nagaan wat er nou fout is gegaan. "Er gaat soms dingen fout" juist... dat helpt. Nu door al deze rotzooi loop ik geld mis, ik kreeg deze maand daardoor mijn geld niet.
Nu probeer ik dus contact met ze op te zoeken. Ze hebben de opties om via social media contact te zoeken of telefonisch. Bezoeken gaat niet want de locaties zijn zo schaars. Dus ik ga naar social media. Bijde Facebook en Twitter hebben GEEN chat functie, ze zijn zo dom om dat niet in te stellen en voor een of andere verdomde reden willen ze dat ook niet dus ze kunnen je alleenmaar helpen met de meest simpele en 'als je googled kan je het zelf vinden' vragen. Ik heb ze dus getweet en op Facebook een bericht gestuurd. Blijkt dat ze op 2 dagen oude berichten reageren. Ik heb spoed, dit helpt niet.
Ik ben zo momenteel aan het bellen. Daar zijn ze alsnog moeilijk te bereiken, hoe kan je die domme fout maken als een financiering bedrijf. Ik zit nu dus 15 minuten in de wacht, althans dat zeggen ze, maar ik krijg constant een error message dat ze 'technical difficulties' hebben wat de stress dus vertienvoudigt.
Waar kan ik een klacht indienen?
Edit: vergeten te zeggen, ik heb hier dus speciaal mijn wekker voor gezet. Maakt alles 10 keer zo beter.
Update: Heb eindelijk contact gehad. Ik krijg mijn geld wel maar pas volgende maand. Naja, ik ga maar een baantje zoeken
Goeie grutjes! Het is een nieuwe dag, iedereen!
Edit 1236. Inmiddels terug gebeld. Moet weer een aanvraag bij mijn huisarts doen voor een verklaring voor mijn medicijnen, dat dit de enige zijn die werken, die inscannen en opsturen naar de zorgverzekeraar. die beoordeelt dan of ik mijn medicijn weer krijg ja of nee. Mooi man, zo'n regeling. Een persoon die wellicht wel helemaal niets mankeert, die gaat oordelen over een ingescand papiertje of ik een medicijn nodig heb of niet. Geweldig -_- Maar ze zag er niet echt problemen in, dus waarschijnlijk zit ik in 2018 wel weer goed. Hoop ik.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Vanmiddag maar even fixen
❍ᴥ❍