Quote:
[..]
Ja heb de console gelijk weer retour gedaan, hoe is nedgame met consoles leveren?
Gepost door: Raimundus op 23-11-2018 19:11
Ja heb de console gelijk weer retour gedaan, hoe is nedgame met consoles leveren?
Gepost door: Raimundus op 23-11-2018 19:11
Gaat misschien een beetje off-topic.
Nedgame gebruik ik ook bijna nooit omdat ze vaker tweedehands als nieuw verkopen, Heb dat alleen met games meegemaakt, en heb daardoor nooit een console daar gekocht. Amazon.de heb ik wel goede ervaringen mee.
Bonusklaag moe
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Potverdorie was ik helemaal blij toen begin november duidelijk werd dat hij naar Nederland kwam en nu dit. Klaag: 69 krijgt 25jaar cel
Gepost door: Gintoki-sama op 21-11-2018 08:53
Gepost door: Gintoki-sama op 21-11-2018 08:53
Haha.
Bonusklaag: Denken dat je een goede deal hebt gevonden voor een game om er vervolgens achter te komen dat ze pas vanaf €30 gratis verzenden, jouw spel door korting €29,95 is en daardoor €3 aan verzendkosten moet betalen.
Klaagje, RDR2 dat nergens écht in de sale is...
🎮 PSN: FOX-Inc_79
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Quote:
Nu ik toch aan het klagen ben. Ik word echt flink pissed op al die kortingen die alleen voor nieuwe klanten zijn, en vast klanten kunnen eigelijk kei hard doodvallen. 9 maanden korting, en een Playstation pakket bij kpn ? Nee hoor je bent al 10 jaar klant kan echt niet !
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 17:24
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 17:24
Dan stap je over, en de jaar erop weer.
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
En andere providers zit ik echt niet op te wachten. Het moet namelijk wel gewoon werken.
Very flipping annoying.
Quote:
Nu ik toch aan het klagen ben. Ik word echt flink pissed op al die kortingen die alleen voor nieuwe klanten zijn, en vaste klanten kunnen eigelijk keihard doodvallen. 9 maanden korting, en een Playstation pakket bij kpn ? Nee hoor je bent al 10 jaar klant kan echt niet !
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 17:24
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 17:24
Opzeggen en op naam van je vriendin/vriend/partner zetten? Als ze moeilijk gaan doen kan je altijd zeggen dat je uit elkaar bent gegaan. F*ck die bedrijven met korting alleen voor nieuwe leden!
Quote:
Ziggo aanbieding kon je ook op bestaande abonnementen toepassen. Je moet hiervoor wel de klantenservice bellen en dan vragen of ze je naar dat opzegafdeling kunnen doorverwijzen. En als je dan deze afdeling aan de lijn hebt, dreigen dat je zo'n beetje klaar bent, jouw abonnement wilt opzeggen vanwege de aanbieding voor nieuwe klanten en niet zelf gebruik kan maken van de aanbieding(wat weer jammer is als bestaande klant die al goede ervaring heeft met Ziggo etc.). Had op Tweakers(hele topic erover) gelezen dat het bij mensen door deze actie wel werkte en ze hiervoor de BF aanbieding nog konden krijgen(als bestaande klant). Is wel een risico gezien je dan de opzegafdeling aan de lijn hebt en ze in 1 keer de abonnement kunnen opzeggen als het net niet lukt(of ze met een aanbieding komen wat jou net tegenvalt).
Nu ik toch aan het klagen ben. Ik word echt flink pissed op al die kortingen die alleen voor nieuwe klanten zijn, en vaste klanten kunnen eigelijk keihard doodvallen. 9 maanden korting, en een Playstation pakket bij kpn ? Nee hoor je bent al 10 jaar klant kan echt niet !
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 17:24
Overigens krijg ik dit als antwoord van de chat medewerker.
Ik ga je gegevens er even bij pakken. De korting van 9 maanden is alleen niet mogelijk. Die is echt om nieuwe klanten te trekken. Zodra wij iedereen korting gaan geven van 9 maanden ben ik straks mijn baan kwijt door de bezuinigingen haha. Ik ben zo bij je terug
Wtf moet ik daar nou mee ? Ik weet dat ik een eikel ben, maar dit is niet echt mijn probleem toch ? Wil alleen de zelfde korting als nieuwe klanten.
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 17:24
Quote:
Je bedoelt de let's go? Want die zijn bij Amazon in de aanbieding geweest de afgelopen dagen.
Klaag Pokemon Go Switch deed niet mee met de Black Friday Was wel te verwachten dat die niet meedeed aangezien hij net uit is. Maar toch had ik het wel gehoopt.
Gepost door: Inguh op 24-11-2018 17:44
Gepost door: Inguh op 24-11-2018 17:44
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
Ziggo aanbieding kon je ook op bestaande abonnementen toepassen. Je moet hiervoor wel de klantenservice bellen en dan vragen of ze je naar dat opzegafdeling kunnen doorverwijzen. En als je dan deze afdeling aan de lijn hebt, dreigen dat je zo'n beetje klaar bent, jouw abonnement wilt opzeggen vanwege de aanbieding voor nieuwe klanten en niet zelf gebruik kan maken van de aanbieding(wat weer jammer is als bestaande klant die al goede ervaring heeft met Ziggo etc.). Had op Tweakers(hele topic erover) gelezen dat het bij mensen door deze actie wel werkte en ze hiervoor de BF aanbieding nog konden krijgen(als bestaande klant). Is wel een risico gezien je dan de opzegafdeling aan de lijn hebt en ze in 1 keer de abonnement kunnen opzeggen als het net niet lukt(of ze met een aanbieding komen wat jou net tegenvalt).
Gepost door: Xor op 24-11-2018 17:50
Ziggo aanbieding kon je ook op bestaande abonnementen toepassen. Je moet hiervoor wel de klantenservice bellen en dan vragen of ze je naar dat opzegafdeling kunnen doorverwijzen. En als je dan deze afdeling aan de lijn hebt, dreigen dat je zo'n beetje klaar bent, jouw abonnement wilt opzeggen vanwege de aanbieding voor nieuwe klanten en niet zelf gebruik kan maken van de aanbieding(wat weer jammer is als bestaande klant die al goede ervaring heeft met Ziggo etc.). Had op Tweakers(hele topic erover) gelezen dat het bij mensen door deze actie wel werkte en ze hiervoor de BF aanbieding nog konden krijgen(als bestaande klant). Is wel een risico gezien je dan de opzegafdeling aan de lijn hebt en ze in 1 keer de abonnement kunnen opzeggen als het net niet lukt(of ze met een aanbieding komen wat jou net tegenvalt).
Gepost door: Xor op 24-11-2018 17:50
Ik heb dit zelfde inderdaad altijd bij kpn gedaan , en kreeg een soort gelijke actie. Maar het kost zo veel moeite en het is belachelijk druk, dus de medewerkers kunnen je niet eens door verbinden op dit moment.
Ziggo had ook leuke acties , maar daar was het abonnement nog niet afgelopen, vorige maand pas. Daar kon dus niets.
Van de week kpn masr even bellen en opzeggen. Heb is toch alleen maar internet.
Bonus , bonus klaag. Pakketje ook vertraagd. 15 min na het bestellen kreeg ik al bericht dat het aangemeld was, en vandaag afgeleverd zou worden, nu maandag....
Het is niet mijn dag
Quote:
Ik zie nu pas dat je het over KPN had. Dacht dat het om Ziggo ging *facepalm*.[..]
Ik heb dit zelfde inderdaad altijd bij kpn gedaan , en kreeg een soort gelijke actie. Maar het kost zo veel moeite en het is belachelijk druk, dus de medewerkers kunnen je niet eens door verbinden op dit moment.
Ziggo had ook leuke acties , maar daar was het abonnement nog niet afgelopen, vorige maand pas. Daar kon dus niets.
Van de week kpn masr even bellen en opzeggen. Heb is toch alleen maar internet.
Bonus , bonus klaag. Pakketje ook vertraagd. 15 min na het bestellen kreeg ik al bericht dat het aangemeld was, en vandaag afgeleverd zou worden, nu maandag....
Het is niet mijn dag
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 18:05
Ik heb dit zelfde inderdaad altijd bij kpn gedaan , en kreeg een soort gelijke actie. Maar het kost zo veel moeite en het is belachelijk druk, dus de medewerkers kunnen je niet eens door verbinden op dit moment.
Ziggo had ook leuke acties , maar daar was het abonnement nog niet afgelopen, vorige maand pas. Daar kon dus niets.
Van de week kpn masr even bellen en opzeggen. Heb is toch alleen maar internet.
Bonus , bonus klaag. Pakketje ook vertraagd. 15 min na het bestellen kreeg ik al bericht dat het aangemeld was, en vandaag afgeleverd zou worden, nu maandag....
Het is niet mijn dag
Gepost door: Whitewater82 op 24-11-2018 18:05
Maar je hebt gelijk. Snap ook niet waarom aanbieders alleen focussen op nieuwe klanten en als huidige klant een beetje wordt buitengesloten(totdat je veel moeite doet om misschien nog iets interessants qua abonnement te krijgen). Natuurlijk is nieuwe klanten aantrekken normaal en belangrijk. Maar je wilt als aanbieder toch ook nog de huidige klanten blijven houden? Net als met mobiele abonnementen. Weet nog dat ze vroeger vaak probeerde bestaande klanten te blijven houden met interessante toestel i.c.m. abonnementen. Tegenwoordig geven ze je een bagger aanbieding waar je eigenlijk kan zeggen "Bedankt. Maar dit is niet iets wat ik zoek. Ik stap maar over naar het concurrent.".