Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |3061|3062|3063|3064|3065|3066|3067(4130)  [Eind]
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 04-03-2020 15:20
Quote:
Klaag: moeite met boeken uitlezen
Gepost door: DonAtello op 04-03-2020 15:19
Bedoel je Xor zijn posts?
Twitch.tv/DagDoesStuff πŸ‘‘πŸŠ
Door Vitaquest (1469 reacties) op 04-03-2020 15:21
Quote:
[..]

Naast mijn tip om met iemand uit je omgeving hierover te praten.
Bedenk ik me ook dat je met de Consumentenbond of bijvoorbeeld Kassa kan praten hierover. Zij kunnen misschien wel als bemiddelaar voor je optreden of een andere oplossing suggereren. Beter dan wat wij hier op dit forum ooit kunnen doen voor je.
Gepost door: MacStasy op 04-03-2020 15:02
dit is de klaagcorner lol ik kom hier om afentoe even te klagen neit voor een oplossing want die is er gewoon niet

daar gaan kassa en de consumentenbond ook niets aan doen. die geven aan de problemen te erkennen en dta is het wel.

en wat dat praten aangaat met bekenden. die kunnen ook neit helpen heirin het is gewoon falend beleid van post nl de enige die dat op kan lossen is post nl zelf maar die hebben scheit aan hun klanten dus dna houd het op helaas.
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 04-03-2020 15:25
Quote:
[..]dit is de klaagcorner lol ik kom hier om afentoe even te klagen neit voor een oplossing want die is er gewoon niet
Gepost door: Vitaquest op 04-03-2020 15:21

Haal dat af en toe er maar af
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
AngeloG
Door AngeloG (2865 reacties) op 04-03-2020 15:30
Quote:
[..]dit is de klaagcorner lol ik kom hier om afentoe even te klagen neit voor een oplossing want die is er gewoon niet

daar gaan kassa en de consumentenbond ook niets aan doen. die geven aan de problemen te erkennen en dta is het wel.

en wat dat praten aangaat met bekenden. die kunnen ook neit helpen heirin het is gewoon falend beleid van post nl de enige die dat op kan lossen is post nl zelf maar die hebben scheit aan hun klanten dus dna houd het op helaas.
Gepost door: Vitaquest op 04-03-2020 15:21

Ze bedoelen om te praten over je gevoelens met bekende.
Het zit je namelijk goed dwars en als ik dit lees belemmerd dit jou in je dagelijkse leven.

Samen sta je sterker dan alleen. Praat erover .
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Door ATM7 (3394 reacties) op 04-03-2020 15:31
Quote:
[..]

Haal dat af en toe er maar af
Gepost door: CorePrideX op 04-03-2020 15:25

Precies dit haha. Ieder zijn ding als je er van rustig wordt doe je ding zou ik zeggen
Mr.Resetti
Door Mr.Resetti (150 reacties) op 04-03-2020 15:32
Quote:
[..]dit is de klaagcorner lol ik kom hier om afentoe even te klagen neit voor een oplossing want die is er gewoon niet

daar gaan kassa en de consumentenbond ook niets aan doen. die geven aan de problemen te erkennen en dta is het wel.

en wat dat praten aangaat met bekenden. die kunnen ook neit helpen heirin het is gewoon falend beleid van post nl de enige die dat op kan lossen is post nl zelf maar die hebben scheit aan hun klanten dus dna houd het op helaas.
Gepost door: Vitaquest op 04-03-2020 15:21

Dat je even wil klagen snap ik. Maar je geklaag over dit onderwerp is zo uitgebreid dat ik mij zorgen maak of je hier wel wat aan hebt.
Vergis me niet, het is aardig bedoelt. En klagen IRL kan soms gewoon beter zijn en je weet overigens nooit of er toch een oplossing is. Misschien een andere bezorger, dat is in mijn buurt een aantal keer gebeurt na klachten. Nu gaat het prima hier.
Als het je alleen maar gaat over klagen in dit specifieke topic op dit forum zonder er dus iets anders uit te willen halen. Ok prima, vrij topic/forum/land waar je jezelf ellenlang mag frustreren zolang niemand anders eronder lijdt.
.
Moonlightdrive86
Door Moonlightdrive86 (1005 reacties) op 04-03-2020 15:35
Misschien moet Vitaquest een eigen topic krijgen. Daar mag hij klagen wat hij wil en hoeft niemand dat te zien.
Door Saego (1897 reacties) op 04-03-2020 15:38
Quote:
Misschien moet Vitaquest een eigen topic krijgen. Daar mag hij klagen wat hij wil en hoeft niemand dat te zien.
Gepost door: Wwereport op 04-03-2020 15:35

Ja, eens. En doe er ook gelijk een voor Xor! Over twee weken laat ik die aan een paar uitgevers zien, wellicht hebben we dan gezamenlijk een interessante deal te pakken.

Weet iemand al een titel?
Door Vitaquest (1469 reacties) op 04-03-2020 15:39
Quote:
[..]

Dat je even wil klagen snap ik. Maar je geklaag over dit onderwerp is zo uitgebreid dat ik mij zorgen maak of je hier wel wat aan hebt.
Vergis me niet, het is aardig bedoelt. En klagen IRL kan soms gewoon beter zijn en je weet overigens nooit of er toch een oplossing is. Misschien een andere bezorger, dat is in mijn buurt een aantal keer gebeurt na klachten. Nu gaat het prima hier.
Als het je alleen maar gaat over klagen in dit specifieke topic op dit forum zonder er dus iets anders uit te willen halen. Ok prima, vrij topic/forum/land waar je jezelf ellenlang mag frustreren zolang niemand anders eronder lijdt.
Gepost door: MacStasy op 04-03-2020 15:32
dat was vanwege vragen maar goed dat maakt verder ook neit uit.

het ding is mijn paket bezorger is prima de postbode daarentegen is een ramp ik heb al meerdere malen de wijkchef aan de deur gehad en elke keer belooft die beterschap maar het word nooit beter.

het ding met paketpost wat misgaat ligt eigenlijk bijna nooit aan de bezorger daar ben ik juist super positief over het gaat al mis voor de bezorger het paket krijgt in de meeste gevallen.

meestal zijn mijn klaags niet heel uitgebreid maar dan komen er vragen of opmerkingen over en dan reageer ik en die worden wel regelmatig lang ja dat klopt.

de postbode is volgens mij ook elke maand een andere dat helpt ook niet echt.
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 04-03-2020 15:43
Quote:
[..]dat was vanwege vragen maar goed dat maakt verder ook neit uit.

het ding is mijn paket bezorger is prima de postbode daarentegen is een ramp ik heb al meerdere malen de wijkchef aan de deur gehad en elke keer belooft die beterschap maar het word nooit beter.

het ding met paketpost wat misgaat ligt eigenlijk bijna nooit aan de bezorger daar ben ik juist super positief over het gaat al mis voor de bezorger het paket krijgt in de meeste gevallen.

meestal zijn mijn klaags niet heel uitgebreid maar dan komen er vragen of opmerkingen over en dan reageer ik en die worden wel regelmatig lang ja dat klopt.

de postbode is volgens mij ook elke maand een andere dat helpt ook niet echt.
Gepost door: Vitaquest op 04-03-2020 15:39

Misschien is de nieuwe postbode wel die gast bij wie jij een glas water in het gezicht heb gegooid. Dan snap ik ook wel dat het elke keer misgaat
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
KonkeyDong
Door KonkeyDong (1962 reacties) op 04-03-2020 15:46
Quote:
[..]

Misschien is de nieuwe postbode wel die gast bij wie jij een glas water in het gezicht heb gegooid. Dan snap ik ook wel dat het elke keer misgaat
Gepost door: CorePrideX op 04-03-2020 15:43

Hoe lang zijn jullie tweetjes al getrouwd?
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines.
Xor
Door Xor (34913 reacties) op 04-03-2020 15:57
Quote:
[..]

Hoe lang zijn jullie tweetjes al getrouwd?
Gepost door: KonkeyDong op 04-03-2020 15:46
Ze zeggen Marriage at First Sight .

Ben benieuwd hoe kort deze huwelijk zal zijn. Want van Chantal en Henk hadden we gezien dat hun huwelijk niet lang meer duurde.
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 04-03-2020 16:03
Quote:
[..]

Hoe lang zijn jullie tweetjes al getrouwd?
Gepost door: KonkeyDong op 04-03-2020 15:46

We zijn al een tijdje gescheiden. Jammer want het huwelijk had potentie
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Door Quetzalcoatl (5015 reacties) op 04-03-2020 16:04
Quote:
[..]dat was vanwege vragen maar goed dat maakt verder ook neit uit.

het ding is mijn paket bezorger is prima de postbode daarentegen is een ramp ik heb al meerdere malen de wijkchef aan de deur gehad en elke keer belooft die beterschap maar het word nooit beter.

het ding met paketpost wat misgaat ligt eigenlijk bijna nooit aan de bezorger daar ben ik juist super positief over het gaat al mis voor de bezorger het paket krijgt in de meeste gevallen.

meestal zijn mijn klaags niet heel uitgebreid maar dan komen er vragen of opmerkingen over en dan reageer ik en die worden wel regelmatig lang ja dat klopt.

de postbode is volgens mij ook elke maand een andere dat helpt ook niet echt.
Gepost door: Vitaquest op 04-03-2020 15:39

Heb je al overwogen om zelf postbode te worden in jouw buurt? Jij aan het werk en je pakjes netjes op tijd in huis. Twee vliegen in één klap!
UltraTiger
Door UltraTiger (67653 reacties) op 04-03-2020 16:31
Het is heel erg vervelend als zoiets gebeurt.

Heb vanaf november gehad dat alle brievenbuspost uit de UK "kwijtraakte". Inmiddels wel alles teruggekregen van de verschillende winkels, maar durf nu even niets meer te bestellen vanuit die hoek zonder pakketpost of tracking.

Dat waren trouwens al zo'n 20 pakjes (voornamelijk van Zavvi, want die sturen vaak alles apart, ook al plaats je slechts 1 bestelling). Het kan dus snel oplopen qua aantallen, zeker als er opzet in het spel is.

Zelfs als er geen opzet is, worden er altijd nog fouten gemaakt. Zelfs met 99% success rate, krijg je, als je maar genoeg bestelt, op een gegeven moment wel te maken met die 1%.

Een keer kreeg ik een pakket bedoeld voor iemand anders, in plaats van het pakket dat ik verwachtte. Snel naar de parkeerplaats gegaan en gelukkig stond de bezorger er nog, dus geruild voor het juiste pakket.

Heb een andere keer ook de PostNL bezorger aan de deur gehad, die in paniek kwam vragen of hij toevallig een pakket bestemd voor iemand anders bij ons had bezorgd (dat was niet het geval). Hij ging alle adressen af waar hij die dag geweest was.

UPS heeft een keer mijn Xbox (terug van reparatie) op een verkeerd adres bezorgd (1 straat verderop). Kon gelukkig via de handtekening achterhalen waar die bezorgd was. Die persoon zei dat ze dacht dat het een laptop was die ze had besteld (ze had de doos nog niet geopend), maar ik vermoedde dat ze gewoon aan het afwachten was of iemand ernaar kwam vragen en dat ze hem anders gewoon had gehouden.
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Door Vitaquest (1469 reacties) op 04-03-2020 16:41
Quote:
Het is heel erg vervelend als zoiets gebeurt.

Heb vanaf november gehad dat alle brievenbuspost uit de UK "kwijtraakte". Inmiddels wel alles teruggekregen van de verschillende winkels, maar durf nu even niets meer te bestellen vanuit die hoek zonder pakketpost of tracking.

Dat waren trouwens al zo'n 20 pakjes (voornamelijk van Zavvi, want die sturen vaak alles apart, ook al plaats je slechts 1 bestelling). Het kan dus snel oplopen qua aantallen, zeker als er opzet in het spel is.

Zelfs als er geen opzet is, worden er altijd nog fouten gemaakt. Zelfs met 99% success rate, krijg je, als je maar genoeg bestelt, op een gegeven moment wel te maken met die 1%.

Een keer kreeg ik een pakket bedoeld voor iemand anders, in plaats van het pakket dat ik verwachtte. Snel naar de parkeerplaats gegaan en gelukkig stond de bezorger er nog, dus geruild voor het juiste pakket.

Heb een andere keer ook de PostNL bezorger aan de deur gehad, die in paniek kwam vragen of hij toevallig een pakket bestemd voor iemand anders bij ons had bezorgd (dat was niet het geval). Hij ging alle adressen af waar hij die dag geweest was.

UPS heeft een keer mijn Xbox (terug van reparatie) op een verkeerd adres bezorgd (1 straat verderop). Kon gelukkig via de handtekening achterhalen waar die bezorgd was. Die persoon zei dat ze dacht dat het een laptop was die ze had besteld (ze had de doos nog niet geopend), maar ik vermoedde dat ze gewoon aan het afwachten was of iemand ernaar kwam vragen en dat ze hem anders gewoon had gehouden.
Gepost door: UltraTiger op 04-03-2020 16:31
dat is het ding ook fouten worden gemaakt maar de houding van post nl is het grootste probleem ze nemen nooit hun verantwoordleijkheid

die bezorger die alle deuren afging zoals je aangeeft heb ik alleen maar respect voor. op zulke bezorgers meot je zuinig zijn
Wojak
Door Wojak (2610 reacties) op 04-03-2020 16:57
Prijsstunten met de Xbox One X
01011001 01001111 01001100 01001111
UltraTiger
Door UltraTiger (67653 reacties) op 04-03-2020 17:06
Omdat jij zo stom was om niet te wachten op een goede aanbieding, is het iets negatiefs dat anderen nu minder hoeven te betalen voor de Xbox One X? Lekker sociaal.

Ik heb ook €500 betaald trouwens, maar mij hoor je niet klagen.
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Door ATM7 (3394 reacties) op 04-03-2020 17:21
Quote:
Omdat jij zo stom was om niet te wachten op een goede aanbieding, is het iets negatiefs dat anderen nu minder hoeven te betalen voor de Xbox One X? Lekker sociaal.

Ik heb ook €500 betaald trouwens, maar mij hoor je niet klagen.
Gepost door: UltraTiger op 04-03-2020 17:06

Ik hoor jou wel klagen over iemand die daarover klaagt, dus indirect gezien ben jij er ook over aan het klagen. Als die stunt er nooit geweest was had multimediaknaller deze reactie nooit geplaatst en had jij er nooit op gereageerd.

Waauw... dit bericht mag je negeren
UltraTiger
Door UltraTiger (67653 reacties) op 04-03-2020 17:32
Een klaag over een klaag over een klaag. Lijkt wel Inception ofzo.

Misschien had ik moeten zeggen:
*mij hoor je daarover niet klagen


πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
[Begin]  |3061|3062|3063|3064|3065|3066|3067(4130)  [Eind]