Quote:
[..]
Uh, de normale? Iedereen deed en doet dit nog steeds. Jij was bezig met de rare vierdaagse, met je 4 km
Gepost door: Yue op 26-06-2020 10:30
Uh, de normale? Iedereen deed en doet dit nog steeds. Jij was bezig met de rare vierdaagse, met je 4 km
Gepost door: Yue op 26-06-2020 10:30
Ik had het over citroen, pepermunt en een doekje.
Of het 4 of 5km was kan ik verkeerd onthouden hebben
❍ᴥ❍
Quote:
Ja, bizar. Jij had de prijsreactie geplaatst, dus je zou verwachten dat jij hem sowieo krijgt. Ik heb 10 minuten na de prijsreactie besteld, btw.Klaag: Amazon UK heeft m'n Bravely Second CE bestelling geannuleerd . Ach ja. Heb ik anderen nog blij kunnen maken. Wel vreemd dat wanneer je één van de eerste mensen bent die een bestelling heeft geplaatst, ook helemaal achteraan de rij wordt gezet .
Gepost door: Xor op 26-06-2020 11:22
Gepost door: Xor op 26-06-2020 11:22
Bij mij is die nog niet geannuleerd, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Er stond eerst dat die vorige week zou komen, daarna stond er gisteren en nu staat er alleen "Not yet dispatched".
🇺🇦 💙💛
Quote:
Ja, daar sloeg mijn "iedereen doet dit nog" ook op [..]
Ik had het over citroen, pepermunt en een doekje.
Of het 4 of 5km was kan ik verkeerd onthouden hebben
Gepost door: Skull_kid op 26-06-2020 11:26
Ik had het over citroen, pepermunt en een doekje.
Of het 4 of 5km was kan ik verkeerd onthouden hebben
Gepost door: Skull_kid op 26-06-2020 11:26
Het is voor de kids 5 of 10 km.
Klaag: héél veel lieveheersbeestjes op het strand. Leuk hoor, maar niet op m'n tas.
Quote:
Ik heb dit nog nooit gedaan met de avondvierdaagse. Wist niet eens dat mensen dat deden.[..]
Ja, daar sloeg mijn "iedereen doet dit nog" ook op
Het is voor de kids 5 of 10 km.
Klaag: héél veel lieveheersbeestjes op het strand. Leuk hoor, maar niet op m'n tas.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 11:40
Ja, daar sloeg mijn "iedereen doet dit nog" ook op
Het is voor de kids 5 of 10 km.
Klaag: héél veel lieveheersbeestjes op het strand. Leuk hoor, maar niet op m'n tas.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 11:40
Klaag door de warmte geen 2 uur getraind maar anderhalf.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Volgens mij lacht degene die dit heeft bedacht zich kapot ieder jaar. 🤣
Behalve dit jaar natuurlijk, want carona 😷
🇺🇦 💙💛
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Quote:
Ik zou er weinig hoop aan geven. Heb net 2x contact genomen met de klantenservice. De eerste persoon wou mijn klacht niet helpen. Tweede persoon begreep m'n klacht en gaf alleen een £5 tegoed. Hij zei dat hij het probleem aan de team doorgeeft die verantwoordelijk is van deze fout. Ondanks dat hij aardig was, heeft hij na het gesprek niet eens afscheid genomen of gedag gezegd. Vond het vreemd(als je echt een aardig persoon bent, dan zou je op z'n minst nog gedag kunnen zeggen en niet gelijk de gesprek beëindigen.....).[..]
Ja, bizar. Jij had de prijsreactie geplaatst, dus je zou verwachten dat jij hem sowieo krijgt. Ik heb 10 minuten na de prijsreactie besteld, btw.
Bij mij is die nog niet geannuleerd, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Er stond eerst dat die vorige week zou komen, daarna stond er gisteren en nu staat er alleen "Not yet dispatched".
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 11:34
Ja, bizar. Jij had de prijsreactie geplaatst, dus je zou verwachten dat jij hem sowieo krijgt. Ik heb 10 minuten na de prijsreactie besteld, btw.
Bij mij is die nog niet geannuleerd, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Er stond eerst dat die vorige week zou komen, daarna stond er gisteren en nu staat er alleen "Not yet dispatched".
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 11:34
Erg jammer. Maar ja. Wat kan je anders nog doen? In ieder geval hebben een paar anderen nog de CE kunnen krijgen. Heb zelfs een ander member geholpen. Vond het zelf ook vreemd dat zijn bestelling(die ik later had geplaatst), eerder werd verzonden dan die van mij. Dacht dat het bij Amazon juist First Come, First Served was. En niet Last Come, Last Served.
Quote:
Had je trouwens nog iets anders besteld of nog een andere bestelling staan?[..]
Ik zou er weinig hoop aan geven. Heb net 2x contact genomen met de klantenservice. De eerste persoon wou mijn klacht niet helpen. Tweede persoon begreep m'n klacht en gaf alleen een £5 tegoed. Hij zei dat hij het probleem aan de team doorgeeft die verantwoordelijk is van deze fout. Ondanks dat hij aardig was, heeft hij na het gesprek niet eens afscheid genomen of gedag gezegd. Vond het vreemd(als je echt een aardig persoon bent, dan zou je op z'n minst nog gedag kunnen zeggen en niet gelijk de gesprek beëindigen.....).
Erg jammer. Maar ja. Wat kan je anders nog doen? In ieder geval hebben een paar anderen nog de CE kunnen krijgen. Heb zelfs een ander member geholpen. Vond het zelf ook vreemd dat zijn bestelling(die ik later had geplaatst), eerder werd verzonden dan die van mij. Dacht dat het bij Amazon juist First Come, First Served was. En niet Last Come, Last Served.
Gepost door: Xor op 26-06-2020 12:25
Ik zou er weinig hoop aan geven. Heb net 2x contact genomen met de klantenservice. De eerste persoon wou mijn klacht niet helpen. Tweede persoon begreep m'n klacht en gaf alleen een £5 tegoed. Hij zei dat hij het probleem aan de team doorgeeft die verantwoordelijk is van deze fout. Ondanks dat hij aardig was, heeft hij na het gesprek niet eens afscheid genomen of gedag gezegd. Vond het vreemd(als je echt een aardig persoon bent, dan zou je op z'n minst nog gedag kunnen zeggen en niet gelijk de gesprek beëindigen.....).
Erg jammer. Maar ja. Wat kan je anders nog doen? In ieder geval hebben een paar anderen nog de CE kunnen krijgen. Heb zelfs een ander member geholpen. Vond het zelf ook vreemd dat zijn bestelling(die ik later had geplaatst), eerder werd verzonden dan die van mij. Dacht dat het bij Amazon juist First Come, First Served was. En niet Last Come, Last Served.
Gepost door: Xor op 26-06-2020 12:25
Ik heb het idee dat ze soms extra lang wachten met verzenden in die situatie, zodat ze alles in 1 pakket kunnen sturen. (Als dat mogelijk is tenminste, want die items moeten wel in hetzelfde fc beschikbaar zijn.).
🇺🇦 💙💛
Quote:
Wat hebben jullie voor jeugd gehad dan?
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 12:21
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 12:21
Lekker direct
Quote:
Ik was als kind niet dik. 😾Wat hebben jullie voor jeugd gehad dan?
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 12:21
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 12:21
Ik dronk gewoon water uit een flesje; ik likte niet als een beest aan een doekje.
🇺🇦 💙💛
Quote:
Ja. Een ander game. Maar deze stond ook in de planning wat verstuurd moest worden.[..]
Had je trouwens nog iets anders besteld of nog een andere bestelling staan?
Ik heb het idee dat ze soms extra lang wachten met verzenden in die situatie, zodat ze alles in 1 pakket kunnen sturen. (Als dat mogelijk is tenminste, want die items moeten wel in hetzelfde fc beschikbaar zijn.).
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 12:28
Had je trouwens nog iets anders besteld of nog een andere bestelling staan?
Ik heb het idee dat ze soms extra lang wachten met verzenden in die situatie, zodat ze alles in 1 pakket kunnen sturen. (Als dat mogelijk is tenminste, want die items moeten wel in hetzelfde fc beschikbaar zijn.).
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 12:28
Het rare was dat de andere game gewoon verzonden werd en op hetzelfde moment de CE van de andere member ook werd verzonden. Dus ik snap niet hoe het komt dat die bestelling ook voorrang kreeg als je dan uiteindelijk probeert om zo veel mogelijk bestellingen in 1 keer te versturen.
Blijf het raar vinden met Amazon. Vooral Amazon.co.uk. Klantenservice is ook niet meer hoe het was. In het verleden deden ze niet moeilijk en strooide ze misschien nog met tegoeden of kreeg je gewoon de volledige aankoopbedrag terug gestort. Nu lijken ze een beetje als Amazon.nl. Alleen houden aan de aanwijzingen op het scherm en als je dan iemand hebt die je "begrijpt", weinig voor je wilt doen behalve misschien een klein tegoed geven als compensatie. Maar dat is pas als je meer moeite erin hebt gestoken.....
Quote:
Nu wel dan?
[..]
Ik was als kind niet dik. 😾
Ik dronk gewoon water uit een flesje; ik likte niet als een beest aan een doekje.
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 12:32
Ik was als kind niet dik. 😾
Ik dronk gewoon water uit een flesje; ik likte niet als een beest aan een doekje.
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 12:32
Quote:
Wat hebben jullie voor jeugd gehad dan?
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 12:21
Tenzij jullie van die dikke kinderen waren die nooit bewogen. Dan snap ik het.
Gepost door: Yue op 26-06-2020 12:21
Want je kan alleen maar een slank kind zijn, als je een beetje vies aan een citroen met pepermuntjes lebbert?
❍ᴥ❍
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Quote:
Ik had ook een andere bestelling staan, dus ik dacht dat het daar misschien aan lag. Ik weet niet meer of er een snellere optie beschikbaar was bij die CE, volgende keer kies ik dat wel.[..]
Ja. Een ander game. Maar deze stond ook in de planning wat verstuurd moest worden.
Het rare was dat de andere game gewoon verzonden werd en op hetzelfde moment de CE van de andere member ook werd verzonden. Dus ik snap niet hoe het komt dat die bestelling ook voorrang kreeg als je dan uiteindelijk probeert om zo veel mogelijk bestellingen in 1 keer te versturen.
Blijf het raar vinden met Amazon. Vooral Amazon.co.uk. Klantenservice is ook niet meer hoe het was. In het verleden deden ze niet moeilijk en strooide ze misschien nog met tegoeden of kreeg je gewoon de volledige aankoopbedrag terug gestort. Nu lijken ze een beetje als Amazon.nl. Alleen houden aan de aanwijzingen op het scherm en als je dan iemand hebt die je "begrijpt", weinig voor je wilt doen behalve misschien een klein tegoed geven als compensatie. Maar dat is pas als je meer moeite erin hebt gestoken.....
Gepost door: Xor op 26-06-2020 12:36
Ja. Een ander game. Maar deze stond ook in de planning wat verstuurd moest worden.
Het rare was dat de andere game gewoon verzonden werd en op hetzelfde moment de CE van de andere member ook werd verzonden. Dus ik snap niet hoe het komt dat die bestelling ook voorrang kreeg als je dan uiteindelijk probeert om zo veel mogelijk bestellingen in 1 keer te versturen.
Blijf het raar vinden met Amazon. Vooral Amazon.co.uk. Klantenservice is ook niet meer hoe het was. In het verleden deden ze niet moeilijk en strooide ze misschien nog met tegoeden of kreeg je gewoon de volledige aankoopbedrag terug gestort. Nu lijken ze een beetje als Amazon.nl. Alleen houden aan de aanwijzingen op het scherm en als je dan iemand hebt die je "begrijpt", weinig voor je wilt doen behalve misschien een klein tegoed geven als compensatie. Maar dat is pas als je meer moeite erin hebt gestoken.....
Gepost door: Xor op 26-06-2020 12:36
Klantenservice is verschrikkelijk soms, je moet dan een paar keer hetzelfde verhaal vertellen voordat je eentje krijgt die het wel snapt. Had dat vorig jaar een keer bij UK. Dit jaar bij NL amazon. Ik heb duidelijk gezegd wat er mis was, sturen ze een vervanging voor het verkeerde item . Gelukkig moest er toch al een pakket terug, dus het was niet nodig om een keer extra naar het DHL punt te gaan.
Ik zal voortaan zoveel mogelijk gebruik maken van de automatische retourprocedure i.p.v. contact met de klantenservice. En in dit soort gevallen, dat items niet verstuurd worden, ga ik er gewoon niet meer achteraan. Ik wacht wel tot zij het annuleren of ik annuleer zelf wel. Vind het gezeik niet de moeite waard voor een paar euro/ponden compensatie.
🇺🇦 💙💛