Quote:
Hop hop, snel die disc in je Playstation doen zodat ie kan installeren!
Gepost door: Miniatuurpaard op 20-08-2021 12:06
Gepost door: Miniatuurpaard op 20-08-2021 12:06
Had ik al gedaan en had ook al de settings al aangepast. Kan straks meteen aan de slag.
Klaag: eerst Red Dead nog uitspelen voordat ik aan de slag mag met Ghost of Tsushima. Eerste wereld-problemen.
Bonus-klaag: ik moest even wat verwijderen van mijn console om Ghost of Tsushima te installeren. Ik zag de PS5 versie van Jedi Fallen Order staan en hoefde daar alleen even mijn PS4-save in te laden om de platinum te poppen. Zo gezegd, niet zo gedaan, want ik ben een volledige dag aan clean-up kwijt in de save. Nu ben ik dus maar die oude game aan het doen, niet Red Dead en dus al helemaal niet Ghost of Sushi! đ
đ´
Klaag: Buren zijn hun partyweekend vroeg begonnen, terwijl bij mij een knoeperd van een mig aanval komt opzetten. Dat wordt een weekend from hell.
Nu weer van Bol de game Ghost of Tsushima director's edition waar bij de T&T staat dat die vandaag bezorgd is om 15:53 uur, maar ik heb niets in de brievenbus
Eerder al gehad met een Switch game die door Bol uiteindelijk zelfs 3x (!!!!!) verstuurd moest worden voordat er ÊÊn uiteindelijk aan kwam, maar dat was omdat ik die 3e keer bij AH heb laten afleveren en toen heb opgehaald.
Totaal niet tevreden met PostNL dus; met DHL heb ik nooit zulke problemen; DHL wordt door Amazon gebruikt en komt altijd op tijd en geen T&T waar onzin in staat.
Wel contact gehad met Bol hierover, maar die geven aan dat pakjes door een bezorger van PostNL wel eens al gescand worden als 'bezorgd' en dat ze dan pas later bezorgd worden...
Tja, dan heb je ook erg weinig aan een Track&Trace lijkt me...
Update: net (17:30) toch nog de game in de brievenbus bezorgd gekregen. Wel blij dat die bezorgd is, maar erg onhandig wat betreft Track&Trace waar je dus maar weinig aan hebt.
đ´
Schijnbaar is de meest logische weg naar Amsterdam via Gelderland aan de andere kant van het land chilling nice
đĩđ¸
Gekke taart.
Klaag nieuwe trainingschoenen nodig maar degene die ik nu heb worden niet meer verkocht dus nu moet ik weer op zoek naar een ander merk en model en dat is irritant
Het is patat! đ + đ =⤠, After eight 𤎠Teamvluusje stinkt!
Het is patat! đ + đ =⤠, After eight 𤎠Teamvluusje stinkt!
Dit net in ieder op zoveel mogelijk plekken gedeeld op internet
Direct een prima ervaring met #youfone in mijn eerste maand van een 2-jarig contract. Geen melding als je buiten je bundel gaat, wel een melding dat je dataverbinding geblokkeerd is plus een rekening van 80 euro waarbij ze 10 euro per 100MB rekenen. Leven we nog in de jaren â90?
Xbox Series X: Glaspeer6612
đ´
Quote:
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Simpel. Torenhoge rekening zonder waarschuwing. Ik heb een 'plafond' ingesteld voor 50 cent per maand (belachelijk dat je hiervoor moet betalen, dan snap je meteen het verdienmodel van dit soort providers). Heeft Youfone ook zo'n functie?
Gepost door: Miniatuurpaard op 22-08-2021 14:18
Gepost door: Miniatuurpaard op 22-08-2021 14:18
Ja die heb ik aangezet maar heeft nu weinig zin aangezien deze 1 september pas ingaat en ik mijn nieuwe bundel krijg voor die maand (voor de zekerheid nu mijn mobiele netwerk uitgezet alhoewel het bericht zei dat mijn dataverbinding geblokkeerd was aangezien ik kosten buiten mijn bundel heb gemaakt) maar het is natuurlijk schandalig dat je dit 'aan' moet zetten... Ik was op vakantie in Frankrijk dus was daarna aangewezen op WiFi en heb ook af en toe de hotspot van mijn vriendin gebruikt (zit bij Ben en krijgt altijd een melding als haar bundel op is en dan de keuze heeft om een extra bundel aan te schaffen, die mogelijk had ik dus ook niet meer). Heb ook een klacht gestuurd maar uiteraard heeft dat niets opgeleverd. In de klacht nog gezet dat ik, mocht het mogelijk zijn, van het contract afwil en er stond doodleuk in; 'dit is uiteraard mogelijk als je de resterende 24 maanden betaald plus nog 25 euro aan administratiekosten'.
Voor mij (na nog 2 lange jaren te gaan) nooit meer Youfone!!!
Xbox Series X: Glaspeer6612
Quote:
[..]
Ja die heb ik aangezet maar heeft nu weinig zin aangezien deze 1 september pas ingaat en ik mijn nieuwe bundel krijg voor die maand (voor de zekerheid nu mijn mobiele netwerk uitgezet alhoewel het bericht zei dat mijn dataverbinding geblokkeerd was aangezien ik kosten buiten mijn bundel heb gemaakt) maar het is natuurlijk schandalig dat je dit 'aan' moet zetten... Ik was op vakantie in Frankrijk dus was daarna aangewezen op WiFi en heb ook af en toe de hotspot van mijn vriendin gebruikt (zit bij Ben en krijgt altijd een melding als haar bundel op is en dan de keuze heeft om een extra bundel aan te schaffen, die mogelijk had ik dus ook niet meer). Heb ook een klacht gestuurd maar uiteraard heeft dat niets opgeleverd. In de klacht nog gezet dat ik, mocht het mogelijk zijn, van het contract afwil en er stond doodleuk in; 'dit is uiteraard mogelijk als je de resterende 24 maanden betaald plus nog 25 euro aan administratiekosten'.
Voor mij (na nog 2 lange jaren te gaan) nooit meer Youfone!!!
Gepost door: Kloes op 22-08-2021 17:03
Ja die heb ik aangezet maar heeft nu weinig zin aangezien deze 1 september pas ingaat en ik mijn nieuwe bundel krijg voor die maand (voor de zekerheid nu mijn mobiele netwerk uitgezet alhoewel het bericht zei dat mijn dataverbinding geblokkeerd was aangezien ik kosten buiten mijn bundel heb gemaakt) maar het is natuurlijk schandalig dat je dit 'aan' moet zetten... Ik was op vakantie in Frankrijk dus was daarna aangewezen op WiFi en heb ook af en toe de hotspot van mijn vriendin gebruikt (zit bij Ben en krijgt altijd een melding als haar bundel op is en dan de keuze heeft om een extra bundel aan te schaffen, die mogelijk had ik dus ook niet meer). Heb ook een klacht gestuurd maar uiteraard heeft dat niets opgeleverd. In de klacht nog gezet dat ik, mocht het mogelijk zijn, van het contract afwil en er stond doodleuk in; 'dit is uiteraard mogelijk als je de resterende 24 maanden betaald plus nog 25 euro aan administratiekosten'.
Voor mij (na nog 2 lange jaren te gaan) nooit meer Youfone!!!
Gepost door: Kloes op 22-08-2021 17:03
Bij recente Android telefoons kan je een data plafond ook op de mobiel zelf instellen.
PSN/Steam: jeroendewaal