Quote:
[..]
Kerst gaat zonder jou ook gewoon door hoor
Gepost door: Eek2nd op 23-12-2022 21:17
Kerst gaat zonder jou ook gewoon door hoor
Gepost door: Eek2nd op 23-12-2022 21:17
Nee, cancelled voor iedereen!
Dank allen.
🐴
Quote:
Klaag: positief! Gelukkig geen lastige klachten, behalve dat kerst niet doorgaat.
Gepost door: Miniatuurpaard op 23-12-2022 21:10
Gepost door: Miniatuurpaard op 23-12-2022 21:10
Sterkte gewenst.
Je moet ook geen 3 dagen werk in w doen. Beterschap!!
@Gamerz
Niet over het kerstdiner heen niezen he! Jij ook beterschap.
Klaag: ik ben in een razer store support loop beland
1. Ik vertel het probleem dat ik heb incl foto's en documenten
2. Can you send (wat ik eerder heb gestuurd) please
3. Gevraagde documenten gestuurd
4. Let me redirect you to another part of razer support
5. Begin weer bij 2
Ik ben nu voor de 3e keer bij 2 dus maar eens gezegd dat ze het zelf moeten opzoeken nu, want vgm ben ik ook weer bij de razer support plek beland waar ik begon.
Hun eerste reactie duurde een maand dus duurt me ook al te lang (opvolgende reacties gaan wel sneller).
Ik zei het eerder maar heb het toch gedaan omdat ze een Sonic printje op hun muis / muismat deden, dus nu echt: nooit meer Razer.
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot -
Quote:
Beterschap!
Klaag: ik ben in een razer store support loop beland
1. Ik vertel het probleem dat ik heb incl foto's en documenten
2. Can you send (wat ik eerder heb gestuurd) please
3. Gevraagde documenten gestuurd
4. Let me redirect you to another part of razer support
5. Begin weer bij 2
Ik ben nu voor de 3e keer bij 2 dus maar eens gezegd dat ze het zelf moeten opzoeken nu, want vgm ben ik ook weer bij de razer support plek beland waar ik begon.
Hun eerste reactie duurde een maand dus duurt me ook al te lang (opvolgende reacties gaan wel sneller).
Ik zei het eerder maar heb het toch gedaan omdat ze een Sonic printje op hun muis / muismat deden, dus nu echt: nooit meer Razer.
Gepost door: Lioness op 24-12-2022 10:42
Klaag: ik ben in een razer store support loop beland
1. Ik vertel het probleem dat ik heb incl foto's en documenten
2. Can you send (wat ik eerder heb gestuurd) please
3. Gevraagde documenten gestuurd
4. Let me redirect you to another part of razer support
5. Begin weer bij 2
Ik ben nu voor de 3e keer bij 2 dus maar eens gezegd dat ze het zelf moeten opzoeken nu, want vgm ben ik ook weer bij de razer support plek beland waar ik begon.
Hun eerste reactie duurde een maand dus duurt me ook al te lang (opvolgende reacties gaan wel sneller).
Ik zei het eerder maar heb het toch gedaan omdat ze een Sonic printje op hun muis / muismat deden, dus nu echt: nooit meer Razer.
Gepost door: Lioness op 24-12-2022 10:42
Als ik dit zo lees denk ik: stuur de hele handel maar terug naar de winkel. Gewoon je geld terugeisen, dan gaan zij zelf daarna maar met Razer in de weer. Zo gaar als bedrijven je op deze manier aan het lijntje houden.
Quote:
[..]
Als ik dit zo lees denk ik: stuur de hele handel maar terug naar de winkel. Gewoon je geld terugeisen, dan gaan zij zelf daarna maar met Razer in de weer. Zo gaar als bedrijven je op deze manier aan het lijntje houden.
Gepost door: Quetzalcoatl op 24-12-2022 14:21
Als ik dit zo lees denk ik: stuur de hele handel maar terug naar de winkel. Gewoon je geld terugeisen, dan gaan zij zelf daarna maar met Razer in de weer. Zo gaar als bedrijven je op deze manier aan het lijntje houden.
Gepost door: Quetzalcoatl op 24-12-2022 14:21
Heb het helaas bij razer zelf gekocht dus moet sowieso door hun support heen.
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot -
klaag 2: morgen blijkbaar vrijwel de hele dag regen.
Maar die laten (of lieten, tijdje al niet gezien) hun programma's ook sponsoren door een webshop voor seksspeeltjes (easytoys). 🙈
🇺🇦 💙💛