1000+ fysieke spellen :)
Update:
Vrouwlief is een heldin! Ze heeft 5 jaar garantie bij het ding genomen. Ik ben benieuwd hoe Kamera-Express dit gaat oplossen.
Quote:
Je hebt recht op een goed werkend product binnen de verwachtte levensduur. Een dure TV hoort langer te werken dan 4 jaar, dus als jij er niks geks mee hebt gedaan dan moet de fabrikant dit oplossen.
Onze vier jaar oude tv ermee gestopt (een deel van de verlichting in het paneel is gestopt met werken en geeft een donkere vlek). Bang dat aankloppen voor garantie weinig zin heeft. Dingen tegenwoordig van slechte kwaliteit hoor. Was toch een vrij prijzig ding.
Update:
Vrouwlief is een heldin! Ze heeft 5 jaar garantie bij het ding genomen. Ik ben benieuwd hoe Kamera-Express dit gaat oplossen.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 13:25
Update:
Vrouwlief is een heldin! Ze heeft 5 jaar garantie bij het ding genomen. Ik ben benieuwd hoe Kamera-Express dit gaat oplossen.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 13:25
Quote:
Gaan ze doen, binnen twee (werk)dagen belt de reparateur om de tv te komen maken. Dat is nog eens fijn. Hoop wel dat ze gelijk alle LED-verlichting in de tv meenemen en niet de kapotte strip alleen vervangen. Dan is het wachten op een volgende die stuk gaat natuurlijk.[..]
Je hebt recht op een goed werkend product binnen de verwachtte levensduur. Een dure TV hoort langer te werken dan 4 jaar, dus als jij er niks geks mee hebt gedaan dan moet de fabrikant dit oplossen.
Gepost door: Hottentotsgot op 17-05-2023 14:39
Je hebt recht op een goed werkend product binnen de verwachtte levensduur. Een dure TV hoort langer te werken dan 4 jaar, dus als jij er niks geks mee hebt gedaan dan moet de fabrikant dit oplossen.
Gepost door: Hottentotsgot op 17-05-2023 14:39
Quote:
[..]
Gaan ze doen, binnen twee (werk)dagen belt de reparateur om de tv te komen maken. Dat is nog eens fijn. Hoop wel dat ze gelijk alle LED-verlichting in de tv meenemen en niet de kapotte strip alleen vervangen. Dan is het wachten op een volgende die stuk gaat natuurlijk.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 14:41
Gaan ze doen, binnen twee (werk)dagen belt de reparateur om de tv te komen maken. Dat is nog eens fijn. Hoop wel dat ze gelijk alle LED-verlichting in de tv meenemen en niet de kapotte strip alleen vervangen. Dan is het wachten op een volgende die stuk gaat natuurlijk.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 14:41
En anders is er geen beter moment om over te stappen op zo'n fijne oled.
🐴
Quote:
Hier komt geen OLED in huis. Sowieso met kinderen die rustig zo'n ding op pauze laten staan lijkt me dat geen goed idee. Verder zie ik bij al mijn vrienden zo'n mooi ingebrand logo in de bovenhoek. Gaat hem echt niet worden, wat anderen ook zeggen. Daarbij vind ik OLED te donker. Denk dat het dan een nieuwe QLED gaat worden. [..]
En anders is er geen beter moment om over te stappen op zo'n fijne oled.
Gepost door: Miniatuurpaard op 17-05-2023 14:43
En anders is er geen beter moment om over te stappen op zo'n fijne oled.
Gepost door: Miniatuurpaard op 17-05-2023 14:43
LG en Kamera-Express lossen het wel netjes op. Er komt gewoon iemand langs. Mijn Toshiba (budget ding voor op zolder) van Expert ging al na 6 maanden stuk en moest opgestuurd worden. TV was ik toen een paar weken kwijt en nu begint hij weer kuren te krijgen (1,5 jaar oud).
🐴
Quote:
Hoop wel dat ze gelijk alle LED-verlichting in de tv meenemen en niet de kapotte strip alleen vervangen. Dan is het wachten op een volgende die stuk gaat natuurlijk.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 14:41
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 14:41
Ik vermoed dat ze je TV gaan open clicken als een gsm hoesje en gewoon de scherm vervangen.
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Afijn, savonds tears of the kingdom spelen en vanaf de eerste minuten wandelt Link gezellig verder naar het zuiden na de stick naar beneden te hebben bewogen. Na wat troubleshooten later niet op kunnen lossen en duideijk een defect.
Zondag de winkel gebeld en die nemen hem niet terug omdat hij uit verpakking is geweest. Reparatie aangevraagd bij nintendo en maandag verstuurd.
Nu al sinds verzending is het pakket niet te traceren met de gegevens die ik van het postkantoor heb ontvangen en geeft ook nintendo aan niets te hebben ontvangen.
PostNL geeft aan dat ik nog maar moet wachten en later proberen, maar ik heb al sterke vermoedens dat ik men geld EN men nieuwe controller kan vergeten.
Ik baal als een stekker weer…. Zucht.
Je weet immers pas na het opnenen of het product werkt..
Hoop dat het voor je goedkomt
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Wat een hoop pech met tv's bij jou in de buurt. Denk je niet dat het aan jou kan liggen, Phaross? Misschien een (h)ex die je ooit vervloekt heeft of zo? 🤭
Gepost door: Miniatuurpaard op 17-05-2023 14:52
Gepost door: Miniatuurpaard op 17-05-2023 14:52
Voor de 4K-generatie eigenlijk nooit pech gehad. Onze eerste LCD TV hebben we weggegeven (was de eerste Full HD) en die gebruiken ze nog steeds. De TV die daarna kwam staat in onze slaapkamer doet het ook nog steeds (ook een LG). TV in de woonkamer is een wat luxere LG en is nu na 4 jaar en 8 maanden stuk gegaan. Op zich heel netjes dat ze het nog repareren. Al heeft mijn vrouw wel een bon waar keihard 5 jaar garantie op staat.
De Toshiba op zolder is zo'n goedkoop troepding van 400 euro. Op zich is het paneel wel netjes, maar telkens gaat het bord achterin stuk. Zo blijft het lampje groen/rood knipperen. Meestal gaat hij aan, maar soms ook niet en dan moet je de hele stekker uit het stopcontact trekken. Het is wachten tot hij helemaal niet meer aan wil (zoals al een keer eerder). Ligt niet aan het gebruik, maar goedkoop geproduceerd spul. Ik vermoed dat de condensatoren het loodje leggen.
Wat OLED betreft:.we hebben geen gordijnen en hou er niet van om alles donker in huis te hebben. Ik zou zo'n ding op de maximale helderheid moeten zetten om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen. Daarmee loop je ook het risico dat het sneller inbrandt. Ik zie dat ook bij vrienden gebeuren met hun OLED. In onze situatie is een QLED een slimmere keuze.
Heb ook geen ex (ben al 24 jaar bij mijn eerste vriendinnetje). Heb soms wel het idee dat er een vloek op onze postbezorgers hangt. Daar zou ik een heel boek over kunnen schrijven.
Quote:
Netjes hoor! Volgens mij wordt er ook niet snel moeilijk gedaan wat betreft tv's.[..]
Gaan ze doen, binnen twee (werk)dagen belt de reparateur om de tv te komen maken. Dat is nog eens fijn. Hoop wel dat ze gelijk alle LED-verlichting in de tv meenemen en niet de kapotte strip alleen vervangen. Dan is het wachten op een volgende die stuk gaat natuurlijk.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 14:41
Gaan ze doen, binnen twee (werk)dagen belt de reparateur om de tv te komen maken. Dat is nog eens fijn. Hoop wel dat ze gelijk alle LED-verlichting in de tv meenemen en niet de kapotte strip alleen vervangen. Dan is het wachten op een volgende die stuk gaat natuurlijk.
Gepost door: Phaross op 17-05-2023 14:41
Ik heb ooit een budget Philips tv'tje gehad die na een jaar of 3 ineens een lijn dwars door het beeld had. Contact gehad met Philips, de tv (zonder beugel) zou worden omgeruild. Echter was UPS vergeten de oude tv weer mee te nemen. Verder niets meer van ze gehoord, dus de oude maar op marktplaats gezet en voor een mooi bedragje verkocht aan iemand die het niet storend vond.
Quote:
Zaterdag pro controller gehaald met zelda motief in Hoofddorp. Flinke rit, maar vind hem erg mooi.
Afijn, savonds tears of the kingdom spelen en vanaf de eerste minuten wandelt Link gezellig verder naar het zuiden na de stick naar beneden te hebben bewogen. Na wat troubleshooten later niet op kunnen lossen en duideijk een defect.
Zondag de winkel gebeld en die nemen hem niet terug omdat hij uit verpakking is geweest. Reparatie aangevraagd bij nintendo en maandag verstuurd.
Nu al sinds verzending is het pakket niet te traceren met de gegevens die ik van het postkantoor heb ontvangen en geeft ook nintendo aan niets te hebben ontvangen.
PostNL geeft aan dat ik nog maar moet wachten en later proberen, maar ik heb al sterke vermoedens dat ik men geld EN men nieuwe controller kan vergeten.
Ik baal als een stekker weer…. Zucht.
Gepost door: Bart87 op 17-05-2023 14:59
Afijn, savonds tears of the kingdom spelen en vanaf de eerste minuten wandelt Link gezellig verder naar het zuiden na de stick naar beneden te hebben bewogen. Na wat troubleshooten later niet op kunnen lossen en duideijk een defect.
Zondag de winkel gebeld en die nemen hem niet terug omdat hij uit verpakking is geweest. Reparatie aangevraagd bij nintendo en maandag verstuurd.
Nu al sinds verzending is het pakket niet te traceren met de gegevens die ik van het postkantoor heb ontvangen en geeft ook nintendo aan niets te hebben ontvangen.
PostNL geeft aan dat ik nog maar moet wachten en later proberen, maar ik heb al sterke vermoedens dat ik men geld EN men nieuwe controller kan vergeten.
Ik baal als een stekker weer…. Zucht.
Gepost door: Bart87 op 17-05-2023 14:59
Niet te traceren? Hoe kan dat nou als je een papiertje met een T&T code ontvangt...? Dat is toch wel een grote klaag waard bij PostNL. Niet toevallig aangetekend of verzekerd verstuurd zeker? :S
De postcode van het adres van nintendo reparatie op het bonnetje van het postkantoor zijn anders als de postcode van het reparatie adres van nintendo op de website.
Samen met de hulp van PostNL zijn we eruit dat de postcode van het adres volgens nintendos website wel de tracking weergeeft, terwijl de postcode van het traceerbonnetje een “niet gevonden” melding geeft. En hoewel het pakket nog niet bij nintendo is, is het pakket nu in ieder geval te volgen.
Bedankt voor het medeleven en excuus voor deze “niet echt klaagpost”
Quote:
Zaterdag pro controller gehaald met zelda motief in Hoofddorp. Flinke rit, maar vind hem erg mooi.
Afijn, savonds tears of the kingdom spelen en vanaf de eerste minuten wandelt Link gezellig verder naar het zuiden na de stick naar beneden te hebben bewogen. Na wat troubleshooten later niet op kunnen lossen en duideijk een defect.
Zondag de winkel gebeld en die nemen hem niet terug omdat hij uit verpakking is geweest. Reparatie aangevraagd bij nintendo en maandag verstuurd.
Nu al sinds verzending is het pakket niet te traceren met de gegevens die ik van het postkantoor heb ontvangen en geeft ook nintendo aan niets te hebben ontvangen.
PostNL geeft aan dat ik nog maar moet wachten en later proberen, maar ik heb al sterke vermoedens dat ik men geld EN men nieuwe controller kan vergeten.
Ik baal als een stekker weer…. Zucht.
Gepost door: Bart87 op 17-05-2023 14:59
Afijn, savonds tears of the kingdom spelen en vanaf de eerste minuten wandelt Link gezellig verder naar het zuiden na de stick naar beneden te hebben bewogen. Na wat troubleshooten later niet op kunnen lossen en duideijk een defect.
Zondag de winkel gebeld en die nemen hem niet terug omdat hij uit verpakking is geweest. Reparatie aangevraagd bij nintendo en maandag verstuurd.
Nu al sinds verzending is het pakket niet te traceren met de gegevens die ik van het postkantoor heb ontvangen en geeft ook nintendo aan niets te hebben ontvangen.
PostNL geeft aan dat ik nog maar moet wachten en later proberen, maar ik heb al sterke vermoedens dat ik men geld EN men nieuwe controller kan vergeten.
Ik baal als een stekker weer…. Zucht.
Gepost door: Bart87 op 17-05-2023 14:59
Wat ontzettend vervelend om dit te lezen! Heb je niet aangetekend verzending gedaan?
Ik snap de keuze niet, standaard en aangetekend scheelt maar paar euro's verschil en met aangetekend is veiliger omdat de Zelda-controller is duurder dan 50 euro is.