Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Als je 1 ding zou mogen veranderen aan een spel, wat zou het

[Begin] |1|2(2)  [Eind]
IkhaatJB
Door IkhaatJB (274 reacties) op 27-01-2014 21:33
Zoals de titel al zegt: Als je 1 ding zou mogen veranderen aan een spel, wat zou dat zijn?

Laat ik maar beginnen met een slecht voorbeeld:

Dishonored:
Het kunnen doorspoelen van cutscenes in de boot van Samuel

Last edited on: 27-01-2014 21:34
You can't handle The Truth
Wouter
Door Wouter (1085 reacties) op 27-01-2014 21:44
Haha, beetje flauw maar:
Skyrim: de laadtijden op de PS3

Na een uur of 30 ofzo was het echt niet meer te doen qua laadtijden... Ik heb 80 uur in het spel gestoken ofzo, maar dat had veel meer kunnen zijn als ik niet uiteindelijk echt gek ervan was geworden..
ElCheapo
Door ElCheapo (25575 reacties) op 27-01-2014 23:20
Maps in de map editor van Far Cry 3, maar ook bij veel andere games zouden eenvoudige mogelijkheden moeten bieden om veel grotere maps te maken, misschien zelfs net zo groot als één eiland van Far Cry 3.

Voor Portal 2 is het met de standaard map editor ook vrij lastig grote maps (levels in dat geval) te maken; met eerdere tools was dat wel mogelijk maar behoorlijk bewerkelijk.

Games met echt goede mogelijkheden voor user-content kunnen zoveel extra bieden, vandaar ook de Steam workshop etc. Hoe mooi zou het zijn om b.v. zelf steden of gebieden te kunnen ontwerpen voor een Assassins Creed game
Rudey
Door Rudey (2310 reacties) op 27-01-2014 23:21
Het einde van Fable 2. De allergrootste anti-climax die ik ooit heb meegemaakt...
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
Banketbakkerij
Door Banketbakkerij (343 reacties) op 27-01-2014 23:33
In Grand Theft Auto V zou ik een hele hoop open gebouwen neerzetten, je kan nu op de supermarkten na bijna nergens naar binnen.

In Far Cry 3 zou het leuk zijn als je een costum map die niet voldoet aan de Deatmatch eisen ook gewoon met een vriend kan spelen, puur om gewoon wat rond te kloten. Nu kan je dat alleen maar in je eentje doen.

En in de hedendaagse shooters zoals Call of Duty en Battlefield zou het vet zijn als elke multiplayermap gewoon random weer heeft (zoals regen, storm, mist enz.) en een dag en nachtcyclus. Zo blijft het allemaal wat variërender.
Ffs21
Door Ffs21 (346 reacties) op 28-01-2014 02:00
Dit is gericht aan alle pure singleplayer games, geen onnodige multiplayer erbij plakken omdat het "hip" en een "must" voor een game is. Gewoon meer tijd besteden aan de singleplayer zodat we daar meer van kunnen genieten
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 28-01-2014 10:10
Ik zou het wel leuk vinden als alle wapens in CoD of Battlefield, of eigenlijk welke shooter dan ook, kaasblokjes zouden schieten in plaats van kogels
Hey, ik ben geen olifant
Htbaa
Door Htbaa (12340 reacties) op 28-01-2014 10:15
Als in de singleplayer van Call of Duty niet steeds vijanden zouden respawnen... Je moet altijd oprukken naar voren toe maar op insane is dat in sommige delen van een missie bijna onmogelijk.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 28-01-2014 10:19
Rol: Forum Moderator
Quote:
Als in de singleplayer van Call of Duty niet steeds vijanden zouden respawnen... Je moet altijd oprukken naar voren toe maar op insane is dat in sommige delen van een missie bijna onmogelijk.
Gepost door: Htbaa op 28-01-2014 10:15

Haha, ik had dat in MW2 volgens mij. Speelde op Veteran en duurde echt een half uur voordat ik doorhad dat ik gewoon door moest lopen ipv blijven campen totdat de vijanden allemaal dood waren.
❍ᴥ❍
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 28-01-2014 10:34
Quote:
Als in de singleplayer van Call of Duty niet steeds vijanden zouden respawnen... Je moet altijd oprukken naar voren toe maar op insane is dat in sommige delen van een missie bijna onmogelijk.
Gepost door: Htbaa op 28-01-2014 10:15
De TV room in CoD4 op veteran
*begint weer te huilen bij de herinnering*
MW2 was nog een 'walk in the park' vergeleken bij 4 en WaW 4 was ook meteen de laatste die ik op veteran heb doorgespeeld. Daarna vond ik de voldoening niet meer opwegen tegen de frustratie.
Hey, ik ben geen olifant
INFIRNUS
Door INFIRNUS (327 reacties) op 28-01-2014 10:37
Ik heb laatst Far Cry 3 coop missions proberen te spelen
Wat een misbaksel van een game mode zeg
Vergeleken met de SP is het hartstikke moeilijk, oneindig veel vijanden+vaak lag omdat je met spelers uit Noord/Zuid Amerika speelt die ook vaak host zijn.
En te weinig kogels, je bent zo door je munitie heen.
Zijn de laatste achievements die ik moet voor 100%
Ivo001
Door Ivo001 (5577 reacties) op 28-01-2014 11:14
Het einde van Rage zou van mij wel wat later en minder plosteling mogen. Kwam net nadat je een lijp wapen kreeg.
PSN: Ivo001
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 28-01-2014 13:02
Bepaalde Vita games zonder geforceerde (lees stupid) touch controls. Zoals Dynasty Warriors Next, mijn favo franchise hebben ze op de Vita verneukt hierdoor.
Bonecrusher
Door Bonecrusher (3268 reacties) op 28-01-2014 13:13
De Wii-mote controller van Skyward Sword, man wat zou ik die game graag met een gamecube controller spelen...
“A shot in the head is worth two in the chest”
Sketsboy15
Door Sketsboy15 (558 reacties) op 28-01-2014 14:06
Steen papier schaar systeem in dbz ultimate tenkachi, wat heeft dat de hele game verpest zeg..
3ds FC 4382-1996-9072 ( Anthony ) Xbl : Sketsboy16 PSN: UchihaSkets
Chriis
Door Chriis (68 reacties) op 28-01-2014 15:31
alle onderwaterlevels in alle games
nniinntteennddoo
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 28-01-2014 15:39
Rol: Forum Moderator
Quote:
alle onderwaterlevels in alle games
Gepost door: Chriis op 28-01-2014 15:31

Dat vind ik juist vaak de tofste levels!
❍ᴥ❍
VaultDescendant
Door VaultDescendant (2981 reacties) op 28-01-2014 15:54
Bij elk spel met escort quests zorgen dat de NPC met dezelfde snelheid beweegt als je character. Zo irritant als ze sneller lopen dan jouw loopsnelheid, maar langzamer dan je rensnelheid.
Of gewoon de escort quest er helemaal uitslopen.
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 28-01-2014 16:55
Quote:
Bij elk spel met escort quests zorgen dat de NPC met dezelfde snelheid beweegt als je character. Zo irritant als ze sneller lopen dan jouw loopsnelheid, maar langzamer dan je rensnelheid.
Of gewoon de escort quest er helemaal uitslopen.
Gepost door: VaultDescendant op 28-01-2014 15:54
Oh god, defense missies waarbij je één of andere zwakbegaafde AI compagnon moet beschermen die veel te snel doodgaat... Dat is één van de ergste dingen die je kunt doen in een game.
Hey, ik ben geen olifant
HBx2000
Door HBx2000 (331 reacties) op 28-01-2014 17:00
Max Payne 3: Die verschrikkelijk lange filmpjes overslaan.
IkhaatJB
Door IkhaatJB (274 reacties) op 28-01-2014 17:01
Quote:
Haha, beetje flauw maar:
Skyrim: de laadtijden op de PS3

Na een uur of 30 ofzo was het echt niet meer te doen qua laadtijden... Ik heb 80 uur in het spel gestoken ofzo, maar dat had veel meer kunnen zijn als ik niet uiteindelijk echt gek ervan was geworden..
Gepost door: Wouter op 27-01-2014 21:44

Jup haha dat probleem heb ik ook de hele tijd xd
Ik haal iedere keer maar wat te drinken ofzo terwijl het laadt

Quote:
[..]
Oh god, defense missies waarbij je één of andere zwakbegaafde AI compagnon moet beschermen die veel te snel doodgaat... Dat is één van de ergste dingen die je kunt doen in een game.
Gepost door: Fant op 28-01-2014 16:55

En al helemaal wanneer die vervelende AI besluit PRECIES de verkeerde kant op te lopen

Quote:
Ik zou het wel leuk vinden als alle wapens in CoD of Battlefield, of eigenlijk welke shooter dan ook, kaasblokjes zouden schieten in plaats van kogels
Gepost door: Fant op 28-01-2014 10:10

Haha ja en granaten van shoarmasaus

Quote:
Max Payne 3: Die verschrikkelijk lange filmpjes overslaan.
Gepost door: HBx2000 op 28-01-2014 17:00

Superlange cutscenes die je niet kunt doorspoelen. GAME DEVELOPERS, WHAT WERE YOU THINKING toen jullie besloten die kutfilmpjes niet te laten kunnen doorspoelen XD

Quote:
alle onderwaterlevels in alle games
Gepost door: Chriis op 28-01-2014 15:31

Zo traag altijd ;(

Toch wel vervelend dat Budgetgaming forum geen 'like' knop heeft naast de Quote en PM knoppen, dan hoeven we niet iedere keer te gaan Quoten

Skull_kid edit: Geen like-knop, maar wel een wijzigknop. Deze voortaan gebruiken. Verder hoef je natuurlijk niet op elke reactie die je leuk vindt te reageren.
You can't handle The Truth
[Begin] |1|2(2)  [Eind]