Quote:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ze generfd zijn
Net goed, klote grenades haha
Gepost door: Atomicheartbeat op 02-12-2015 13:37
Komt waarschijnlijk omdat ze generfd zijn
Net goed, klote grenades haha
Gepost door: Atomicheartbeat op 02-12-2015 13:37
De thermal imploders lijken nergens last van te hebben, dus daar maar weer naar over gestapt. Dat snap ik dan niet helemaal.
www.flickr.com/mightybass PSN: Basinet
Ik vind het wel jammer dat de DL-44 generfd is. Vooral bij horizontaal bewegende vijanden is het wapen zo goed als nutteloos nu, raken was al moeilijk, maar nu moet je je vijand 1 of 2 keer extra raken. Merkte het gisteren gelijk in mijn eerste potje.
Patch heeft wel wat bugs meegebracht, zo viel mijn Tie-Fighter geluid een aantal keer weg, en ook explosie geluid was 1 potje afwezig. Ook kon ik bij sommige modes geen enkele match vinden. Nu zullen er geen 1000 mensen tegelijk Hero Hunt spelen, maar een half uur geen match kunnen vinden lijkt mij toch niet te kloppen. Zowel geprobeerd met als zonder Jakku, resultaat was dat ik steeds alleen in een lobby zat en kon wachten tot ik een ons woog eer dat er iemand joinde.
Quote:
Waar ik wel van baal is dat in Walker Assault de Imperials in de laatste fase niet meer over Tie-fighters beschikken, dus moet je vanaf de tweede fase eigenlijk overleven met een Tie om dan nog te kunnen vliegen.....
Gepost door: Trinity7 op 02-12-2015 14:19
Gepost door: Trinity7 op 02-12-2015 14:19
Ah, dat is het, ik merkte al dat de rebels nu in het voordeel waren, maar snap nu waarom. Wel fijn als rebel dat een landspeeder nu iig wat uit kan richten
www.flickr.com/mightybass PSN: Basinet
Quote:
[..]
Ah, dat is het, ik merkte al dat de rebels nu in het voordeel waren, maar snap nu waarom. Wel fijn als rebel dat een landspeeder nu iig wat uit kan richten
Gepost door: Gradon op 02-12-2015 15:56
Ah, dat is het, ik merkte al dat de rebels nu in het voordeel waren, maar snap nu waarom. Wel fijn als rebel dat een landspeeder nu iig wat uit kan richten
Gepost door: Gradon op 02-12-2015 15:56
Als rebel is het fijn, maar ik heb nu niet echt het gevoel dat de Empire nog meer nerfs nodig had..
Quote:
Ben wel blij dat impact grenades generfd zijn. Ik heb wel het idee dat de Thermal grenade en de Thermal Implosion een grotere range hebben gekregen.
Ik vind het wel jammer dat de DL-44 generfd is. Vooral bij horizontaal bewegende vijanden is het wapen zo goed als nutteloos nu, raken was al moeilijk, maar nu moet je je vijand 1 of 2 keer extra raken. Merkte het gisteren gelijk in mijn eerste potje.
Patch heeft wel wat bugs meegebracht, zo viel mijn Tie-Fighter geluid een aantal keer weg, en ook explosie geluid was 1 potje afwezig. Ook kon ik bij sommige modes geen enkele match vinden. Nu zullen er geen 1000 mensen tegelijk Hero Hunt spelen, maar een half uur geen match kunnen vinden lijkt mij toch niet te kloppen. Zowel geprobeerd met als zonder Jakku, resultaat was dat ik steeds alleen in een lobby zat en kon wachten tot ik een ons woog eer dat er iemand joinde.
Gepost door: Ramon NL op 02-12-2015 15:54
Ik vind het wel jammer dat de DL-44 generfd is. Vooral bij horizontaal bewegende vijanden is het wapen zo goed als nutteloos nu, raken was al moeilijk, maar nu moet je je vijand 1 of 2 keer extra raken. Merkte het gisteren gelijk in mijn eerste potje.
Patch heeft wel wat bugs meegebracht, zo viel mijn Tie-Fighter geluid een aantal keer weg, en ook explosie geluid was 1 potje afwezig. Ook kon ik bij sommige modes geen enkele match vinden. Nu zullen er geen 1000 mensen tegelijk Hero Hunt spelen, maar een half uur geen match kunnen vinden lijkt mij toch niet te kloppen. Zowel geprobeerd met als zonder Jakku, resultaat was dat ik steeds alleen in een lobby zat en kon wachten tot ik een ons woog eer dat er iemand joinde.
Gepost door: Ramon NL op 02-12-2015 15:54
Was nodig die DL-44 nerf, hij versloeg elk ander wapen zelfs al zou jij 1 shot eerder op de tegenstander hebben dan had je nog kans om die gunfight te verliezen.
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
“The difference between genius and stupidity is; genius has its limits.” ― Albert Einstein
.
Quote:
Iemand ook last van de bug dat je bij heroes vs vilains niet gelijk je cards kan gebruiken als je de eerste keer spawnt in een ronde?
Gepost door: Koofman op 04-12-2015 22:47
Gepost door: Koofman op 04-12-2015 22:47
Heb dat ook idd af en toe.
“The difference between genius and stupidity is; genius has its limits.” ― Albert Einstein
Quote:
Iemand ook last van de bug dat je bij heroes vs vilains niet gelijk je cards kan gebruiken als je de eerste keer spawnt in een ronde?
Gepost door: Koofman op 04-12-2015 22:47
Gepost door: Koofman op 04-12-2015 22:47
Gebeurt tevens soms wanneer je partner 0 charges heeft, bijzonder irritant, bij het oprapen van een charge komen ze wel weer allemaal terug. In Hero Hunt verdwijnen er ook een x aantal charges nadat je de hero/villain bent geweest, deze ben je definitief kwijt.
Je moet of ver lopen (met name als imperial) of bent direct kanonnenvoer....
Ook erger ik me er aan dat er nog zo veel spelers zijn die niet met de objectives bezig zijn.
En belanden in spellen die al voor 90% gespeeld zijn. Arghh.
Maar verder lekkere game. Ben benieuwd naar de nieuwe helden die nog gaan komen. Hoop op Lando, Yoda of Chewbacca. En Jabba aan imperial zijde want die is niet te missen :-),
Lucasfilm is Star Wars 1313 niet vergeten
Hopen dat ze het weer op gaan pakken want het zag er destijds erg goed uit wat ze lieten zien.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
“The difference between genius and stupidity is; genius has its limits.” ― Albert Einstein
Mijn win/loss 68%, dus erg positief.
Maar wil nu voor de 10 overwinningen in jedi Hunt gaan, en dat spel is heel slecht voor je ratio's.
Quote:
Ik ben nu rank 33 en heb zo nu en dan het gevoel dat het een goed potje was. Mijn kd ratio is 0.9 dus nog negatief.
Mijn win/loss 68%, dus erg positief.
Maar wil nu voor de 10 overwinningen in jedi Hunt gaan, en dat spel is heel slecht voor je ratio's.
Gepost door: Ruoverrated2 op 15-12-2015 07:44
Mijn win/loss 68%, dus erg positief.
Maar wil nu voor de 10 overwinningen in jedi Hunt gaan, en dat spel is heel slecht voor je ratio's.
Gepost door: Ruoverrated2 op 15-12-2015 07:44
Waarom zou je naar die stats kijken? Als ik mijn best doe in een mode als walker assault (als empire) en een beetje mazzel heb, heb ik scores gehaald van 68-4, maar dat is lang niet altijd de leukste manier van spelen, dus ik rush ook regelmatig en eindig dan negatief, terwijl ik wel mijn team echt naar voren help. Of ik speel andere game modes waarin je door de setup vaker dood gaat (heroes vs villains of Hero Hunt). Die kd rating is niks waard, net als je win-loss, want die gaat altijd naar beneden in Hero Hunt bijvoorbeeld. Het gaat er om dat je lekker speelt, toch?
www.flickr.com/mightybass PSN: Basinet
Quote:
[..]
Waarom zou je naar die stats kijken? Als ik mijn best doe in een mode als walker assault (als empire) en een beetje mazzel heb, heb ik scores gehaald van 68-4, maar dat is lang niet altijd de leukste manier van spelen, dus ik rush ook regelmatig en eindig dan negatief, terwijl ik wel mijn team echt naar voren help. Of ik speel andere game modes waarin je door de setup vaker dood gaat (heroes vs villains of Hero Hunt). Die kd rating is niks waard, net als je win-loss, want die gaat altijd naar beneden in Hero Hunt bijvoorbeeld. Het gaat er om dat je lekker speelt, toch?
Gepost door: Gradon op 15-12-2015 09:22
Waarom zou je naar die stats kijken? Als ik mijn best doe in een mode als walker assault (als empire) en een beetje mazzel heb, heb ik scores gehaald van 68-4, maar dat is lang niet altijd de leukste manier van spelen, dus ik rush ook regelmatig en eindig dan negatief, terwijl ik wel mijn team echt naar voren help. Of ik speel andere game modes waarin je door de setup vaker dood gaat (heroes vs villains of Hero Hunt). Die kd rating is niks waard, net als je win-loss, want die gaat altijd naar beneden in Hero Hunt bijvoorbeeld. Het gaat er om dat je lekker speelt, toch?
Gepost door: Gradon op 15-12-2015 09:22
Ja maar het is wel fijn dat als je goed speelt je team wint toch?
Dus W/L vind ik leuk, maar het zegt inderdaad weinig door Jedi Hunt.
Ik zou willen dat ik 68-4 kreeg.
één keer 32 - 8 gehaald, omdat ik met een AT-AT goed bezig was.
Maar een goed potje van mij (waarbij ik zeker ook rush als dat nodig is), eindigt meestal zo rond de 15 - 15.
Quote:
[..]
Ja maar het is wel fijn dat als je goed speelt je team wint toch?
Dus W/L vind ik leuk, maar het zegt inderdaad weinig door Jedi Hunt.
Ik zou willen dat ik 68-4 kreeg.
één keer 32 - 8 gehaald, omdat ik met een AT-AT goed bezig was.
Maar een goed potje van mij (waarbij ik zeker ook rush als dat nodig is), eindigt meestal zo rond de 15 - 15.
Gepost door: Ruoverrated2 op 15-12-2015 09:43
Ja maar het is wel fijn dat als je goed speelt je team wint toch?
Dus W/L vind ik leuk, maar het zegt inderdaad weinig door Jedi Hunt.
Ik zou willen dat ik 68-4 kreeg.
één keer 32 - 8 gehaald, omdat ik met een AT-AT goed bezig was.
Maar een goed potje van mij (waarbij ik zeker ook rush als dat nodig is), eindigt meestal zo rond de 15 - 15.
Gepost door: Ruoverrated2 op 15-12-2015 09:43
Troost je dat het bij mij 2x een Hero pickup was op Hoth (dus Boba Fett op een afstandje) en daarna 2x AT-AT Het is dus gewoon een beetje geluk hebben (en weten waar de AT-AT spawnt). Maar zulke hoge scores zeggen ook niet persé veel over hoe goed of slecht je bent. Hoge k/d betekent net zo vaak dat iemand veel campt of in vehicles duikt en dus niet perse goed is of fijn om mee samen te spelen.
EDIT: Tenzij je veel blast speelt, als ik daarin een potje eindig met >20 kills en <5 deaths voel ik me wel het mannetje
www.flickr.com/mightybass PSN: Basinet
psn: atomicheartbeat | Instagram: atomicheartbeats | http://www.twitch.tv/atomicheartbeat/profile