Quote:
Je kan blijven hopen, maar je moet wel realistisch blijven . Bol.com is geen liefdadigheidsbedrijf en ze werken niet met een paar mensen voor de webwinkel zoals Nedgame. Het is een e-commercebedrijf wat meer als "dozen schuiven" werkt. Dus het draait alleen om orders binnenkrijgen, orders/partijen afleveren en ze zien daarna wel of de koper z'n bestelling houdt, retourneert etc. Ze kunnen nog een compensatie aanbieden, maar dat is geen verplichting. Dus je mag blij zijn als ze nog iets kunnen doen of iets zullen aanbieden.[..]
Aah dammit.
Gepost door: Riquelme op 30-10-2019 16:04
Aah dammit.
Gepost door: Riquelme op 30-10-2019 16:04
Edit:
En van Bol.com kan je nog enigszins compensatie e.d. verwachten. Bijvoorbeeld als je bij de klantenservice klaagt, dan geven ze vaak nog Bol.com cadeauboncode als compensatie(als je de goede medewerker te pakken hebt en niet zo'n trage medewerker die gedraagt alsof ze Billie de chatbot is). Zoiets zie je niet bij Scalp... *kuch* Nedgame gebeuren.
🇺🇦 💙💛
Quote:
Bij mijn Zelda LE hielden ze me een week aan het lijntje door te blijven zeggen dat hij "echt morgen" binnen zou komen. Dus zat ik weer een dag te wachten en aan het eind van de dag werd de T&T weer een dag opgeschoven. Na een week kreeg ik als oplossing van hun kant om "kostenloos" m'n reservering te kunnen annuleren. Als ik het niet eens was met die oplossing kon ik dat melden door te reageren op die mail. Dat heb ik vanzelfsprekend gedaan, gewoon op een hele formele manier, en na bijna 3 weken gewacht te hebben op reactie heb ik ze maar weer gemaild met de vraag of ze mijn klacht serieus gingen nemen of dat ze me bleven negeren. Hier heb ik ook geen reactie op gehad. Uiteindelijk via Twitter contact gezocht (het ging me niet eens meer om de LE maar om de manier van communiceren) en toen had ik binnen een kwartier een antwoord dat de enige oplossing die ze me nog konden bieden het aanschaffen via een derde partij was, en het prijsverschil (die waren nogal wat duurder) zou bol dan vergoeden. Verder hebben ze mij uiteindelijk "om het goed te maken" een powerbank opgestuurd. Een meer random goedmakertje kan ik niet verzinnen, haha, ik had op z'n minst iets Zelda gerelateerds verwacht dan, maar goed. Ik kan niet klagen.[..]
En van Bol.com kan je nog enigszins compensatie e.d. verwachten. Bijvoorbeeld als je bij de klantenservice klaagt, dan geven ze vaak nog Bol.com cadeauboncode als compensatie(als je de goede medewerker te pakken hebt en niet zo'n trage medewerker die gedraagt alsof ze Billie de chatbot is). Zoiets zie je niet bij Scalp... *kuch* Nedgame gebeuren.
Gepost door: Xor op 30-10-2019 16:09
En van Bol.com kan je nog enigszins compensatie e.d. verwachten. Bijvoorbeeld als je bij de klantenservice klaagt, dan geven ze vaak nog Bol.com cadeauboncode als compensatie(als je de goede medewerker te pakken hebt en niet zo'n trage medewerker die gedraagt alsof ze Billie de chatbot is). Zoiets zie je niet bij Scalp... *kuch* Nedgame gebeuren.
Gepost door: Xor op 30-10-2019 16:09
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je er niet vanuit mag gaan dat je gecompenseerd wordt. Zelfs niet met cadeaubonnen waar ze eerder inderdaad nog mee leken te strooien. Het heeft mij een maand moeite gekost om ook maar iets van een excuus of compensatie te krijgen.
Geef kip
Quote:
Maar uiteindelijk hebben ze toch nog iets voor je kunnen regelen. Dat is wat ik eigenlijk probeer te zeggen. Natuurlijk moet men geen compensatie e.d. verwachten, maar soms zie je bij Bol.com dat ze nog wat kunnen doen. Bij Wehkamp in het verleden moest ik ook achter m'n pre-order gaan die ze opeens hadden geannuleerd terwijl een ander member wel z'n pre-order kon krijgen doordat Wehkamp een nieuwe order op zijn account hadden geplaatst. Moest een paar mails sturen waar ze eerst gratis cadeauboncodes gaven totdat er 1 iemand uiteindelijk een nieuwe order op m'n account had geplaatst. Uiteindelijk kreeg ik de game ook binnen. Maar moest wel een paar maanden wachten omdat de game voor een lange tijd niet in voorraad was.....[..]
Bij mijn Zelda LE hielden ze me een week aan het lijntje door te blijven zeggen dat hij "echt morgen" binnen zou komen. Dus zat ik weer een dag te wachten en aan het eind van de dag werd de T&T weer een dag opgeschoven. Na een week kreeg ik als oplossing van hun kant om "kostenloos" m'n reservering te kunnen annuleren. Als ik het niet eens was met die oplossing kon ik dat melden door te reageren op die mail. Dat heb ik vanzelfsprekend gedaan, gewoon op een hele formele manier, en na bijna 3 weken gewacht te hebben op reactie heb ik ze maar weer gemaild met de vraag of ze mijn klacht serieus gingen nemen of dat ze me bleven negeren. Hier heb ik ook geen reactie op gehad. Uiteindelijk via Twitter contact gezocht (het ging me niet eens meer om de LE maar om de manier van communiceren) en toen had ik binnen een kwartier een antwoord dat de enige oplossing die ze me nog konden bieden het aanschaffen via een derde partij was, en het prijsverschil (die waren nogal wat duurder) zou bol dan vergoeden. Verder hebben ze mij uiteindelijk "om het goed te maken" een powerbank opgestuurd. Een meer random goedmakertje kan ik niet verzinnen, haha, ik had op z'n minst iets Zelda gerelateerds verwacht dan, maar goed. Ik kan niet klagen.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je er niet vanuit mag gaan dat je gecompenseerd wordt. Zelfs niet met cadeaubonnen waar ze eerder inderdaad nog mee leken te strooien. Het heeft mij een maand moeite gekost om ook maar iets van een excuus of compensatie te krijgen.
Gepost door: -GJ- op 30-10-2019 16:26
Bij mijn Zelda LE hielden ze me een week aan het lijntje door te blijven zeggen dat hij "echt morgen" binnen zou komen. Dus zat ik weer een dag te wachten en aan het eind van de dag werd de T&T weer een dag opgeschoven. Na een week kreeg ik als oplossing van hun kant om "kostenloos" m'n reservering te kunnen annuleren. Als ik het niet eens was met die oplossing kon ik dat melden door te reageren op die mail. Dat heb ik vanzelfsprekend gedaan, gewoon op een hele formele manier, en na bijna 3 weken gewacht te hebben op reactie heb ik ze maar weer gemaild met de vraag of ze mijn klacht serieus gingen nemen of dat ze me bleven negeren. Hier heb ik ook geen reactie op gehad. Uiteindelijk via Twitter contact gezocht (het ging me niet eens meer om de LE maar om de manier van communiceren) en toen had ik binnen een kwartier een antwoord dat de enige oplossing die ze me nog konden bieden het aanschaffen via een derde partij was, en het prijsverschil (die waren nogal wat duurder) zou bol dan vergoeden. Verder hebben ze mij uiteindelijk "om het goed te maken" een powerbank opgestuurd. Een meer random goedmakertje kan ik niet verzinnen, haha, ik had op z'n minst iets Zelda gerelateerds verwacht dan, maar goed. Ik kan niet klagen.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je er niet vanuit mag gaan dat je gecompenseerd wordt. Zelfs niet met cadeaubonnen waar ze eerder inderdaad nog mee leken te strooien. Het heeft mij een maand moeite gekost om ook maar iets van een excuus of compensatie te krijgen.
Gepost door: -GJ- op 30-10-2019 16:26
Bol.com is natuurlijk niet de beste webwinkel die er is. Amazon ook niet. Het ligt ook echt met wie je van de klantenservice spreekt en/of hij/zij graag iets voor je wilt doen. Dit zegt ook dat de mailsysteem nog altijd niet goed werkt en dat je nog altijd Twitter e.d. moet hebben als je echt gelijk geholpen wilt worden en dat ze ook z.s.m. met een oplossing komen. Hopelijk dat dit straks met de Nederlandse Amazon een grote verandering wordt(als ze ook Nederlandse/Engelse games gaan aanbieden). Misschien dat Bol.com z'n klantenservice opeens verbetert waardoor alles wel snel wordt opgelost.
En als je gek genoeg bent om €200 uit te geven aan een Limited Edition, dan wil je die game ook op dag 1 spelen. Helemaal als het om een story-heavy game gaat als Death Stranding. Dan wil je niet een maand heen en weer hoeven ouwehoeren met een klantenservice nadat ze je een week lang elke dag zeggen dat het morgen geleverd wordt, voordat je aan de game kunt beginnen.
Geef kip
Door een technische storing is jouw bestelling van 'Death Stranding – Collector’s Edition' helaas geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak.
Als je al betaald had, krijg je het aankoopbedrag terug of wordt je cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan vervalt je betalingsverplichting.
Wat nu?
We zijn de oorzaak van deze storing aan het onderzoeken. Zodra er meer informatie bekend is, ontvang je van ons een e-mail. Je hoeft dus zelf geen contact op te nemen. We gaan ons best doen om je zo snel mogelijk een gepaste oplossing aan te bieden.
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
-
Quote:
Ik raad jullie allemaal aan om het in de gaten te blijven houden wanneer we de releasedatum naderen. Als ze daadwerkelijk vrijwel elke order automatisch lopen te annuleren, dan moeten ze haast wel logischerwijze alles opnieuw beschikbaar stellen tegen de release aan. Zo niet, mocht Sony echt extreem gelimiteerde exemplaren leveren dan zou dit enorm zuur voor jullie zijn en hoop ik van harte dat jullie een gepaste oplossing/compensatie hiervoor zullen krijgen.
Gepost door: Ser ArtoriaZ op 30-10-2019 19:00
Gepost door: Ser ArtoriaZ op 30-10-2019 19:00
- Gratis Select voor een jaar.
- Taartenvoucher
- NS 1ste klas retour 2 daags ticket
- Bosje bloemen
Ik denk dat ik nog heel aardig voor ze ben vergeleken met de rest.
Dit zou ze overigens minder kosten dan een gratis game.
advocado voor mensen die nog een advocado willen bestellen om bol.com aan te klagen,
Ik heb zin in watermeloen soep
Ik heb zin in watermeloen soep
Quote:
ik had de collectors edition paar dagen geleden geannuleerd en heb vandaag dezelfde mail ontvangen. het lijkt me dat ze dat mail naar iedereen hebben gestuurd.
Gepost door: Karaman111 op 30-10-2019 21:29
Gepost door: Karaman111 op 30-10-2019 21:29
Niet naar iedereen, de mijne staat nog steeds als preorder en heb hem direct besteld toen dat kon.
Quote:
[..]
Niet naar iedereen, de mijne staat nog steeds als preorder en heb hem direct besteld toen dat kon.
Gepost door: ZWGamemaster op 30-10-2019 21:49
Niet naar iedereen, de mijne staat nog steeds als preorder en heb hem direct besteld toen dat kon.
Gepost door: ZWGamemaster op 30-10-2019 21:49
Hoelaat heb jij hem dan besteld als ik vragen mag?
Quote:
In de ochtend, moet ik nakijken hoe laat het geweest is.
[..]
Hoelaat heb jij hem dan besteld als ik vragen mag?
Gepost door: Bramzel op 30-10-2019 22:13
Hoelaat heb jij hem dan besteld als ik vragen mag?
Gepost door: Bramzel op 30-10-2019 22:13
Quote:
Iedereen bij wie de preorder nu nog staat, krijgt m geleverd.
[..]
In de ochtend, moet ik nakijken hoe laat het geweest is.
Gepost door: ZWGamemaster op 30-10-2019 22:48
In de ochtend, moet ik nakijken hoe laat het geweest is.
Gepost door: ZWGamemaster op 30-10-2019 22:48
Quote:
[..]
Zal eens kijken. Ben ik de enige hier?
Edit: 31 mei om 14:41
Gepost door: Doobieters op 30-10-2019 15:07
Zal eens kijken. Ben ik de enige hier?
Edit: 31 mei om 14:41
Gepost door: Doobieters op 30-10-2019 15:07
Ik heb 31 mei om 10:53 besteld, bol heeft mijn bestelling ZOMAAR geannuleerd! waarom heeft die jouw bestelling niet geannuleerd?