Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Anthem [Algemeen Topic]

[Begin]  |16|17|18|19|20|21|22(24)  [Eind]
Cypher XCII
Door Cypher XCII (1773 reacties) op 01-03-2019 06:14
Quote:
[..]

Eerlijk de game lijkt me echt niet zo ontzettend ruk en ik heb dag een destiny 1 en 2 gedaan.

Als de game wat verder is ga ik het zeker een kans geven.
Gepost door: Gunghir op 28-02-2019 19:49


Ik heb dus beetje hetzelfde gevoel. Ik vond Destiny (2) opzicht best vermakelijk. Maar toen ik de demo speelde van de Anthem wist ik gelijk dat dit foute boel was en dat de game bij release nog genoeg zou kampen met problemen en te weinig aan content. Ik wacht ook nog even maar wil m zeker proberen na een update of 10
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Caelum
Door Caelum (447 reacties) op 01-03-2019 09:41
Quote:
[..]

Eerlijk de game lijkt me echt niet zo ontzettend ruk en ik heb dag een destiny 1 en 2 gedaan.

Als de game wat verder is ga ik het zeker een kans geven.
Gepost door: Gunghir op 28-02-2019 19:49

Ik denk dat het een gevalletje "Niet WEER, he?" is. Na Destiny 1 en 2 en the Division (en mischien ook wel Diablo 3) weer een loot game, van een mega developer notabene, waar er zoveel beloofd wordt en niet waar wordt gemaakt en waar de content erbarmlijk is.

Met elke game wordt er gedaan alsof de game de gameswereld op zijn grondveste zal doen schudden, en wat komt er dan uit? Een middelmatige game die van alles mist. En het is niet dat de devs van Halo, Mass Effect, Warcraft en Assassin's Creed het niet zouden moeten kunnen.

En uiteindelijk zal het best een waardige game worden met genoeg content en kwaliteit, maar ze leren het nooit te kappen met al die mooie beloftes, onwerkelijke "in engine/real gameplay" demofilmpjes vol leugens en al die andere bullshit die de hype zo erg opbouwen, dat er uiteindelijk alleen maar een diepe afgrond staat waar hun zwakke product zo inkukelt.

Door Selvmortsydd (3795 reacties) op 01-03-2019 11:11
Quote:
[..]

Ik denk dat het een gevalletje "Niet WEER, he?" is. Na Destiny 1 en 2 en the Division (en mischien ook wel Diablo 3) weer een loot game, van een mega developer notabene, waar er zoveel beloofd wordt en niet waar wordt gemaakt en waar de content erbarmlijk is.

Met elke game wordt er gedaan alsof de game de gameswereld op zijn grondveste zal doen schudden, en wat komt er dan uit? Een middelmatige game die van alles mist. En het is niet dat de devs van Halo, Mass Effect, Warcraft en Assassin's Creed het niet zouden moeten kunnen.

En uiteindelijk zal het best een waardige game worden met genoeg content en kwaliteit, maar ze leren het nooit te kappen met al die mooie beloftes, onwerkelijke "in engine/real gameplay" demofilmpjes vol leugens en al die andere bullshit die de hype zo erg opbouwen, dat er uiteindelijk alleen maar een diepe afgrond staat waar hun zwakke product zo inkukelt.


Gepost door: Caelum op 01-03-2019 09:41

Bioware is gewoon niet de juiste ontwikkelaar voor een spel als deze, die moeten verhalende single player avonturen maken..
Snel le dweil..
Door Saego (1896 reacties) op 01-03-2019 11:27
Quote:
[..]

Bioware is gewoon niet de juiste ontwikkelaar voor een spel als deze, die moeten verhalende single player avonturen maken..
Gepost door: Selvmortsydd op 01-03-2019 11:11

Wat een onzin.
Door Selvmortsydd (3795 reacties) op 01-03-2019 11:45
Quote:
[..]

Wat een onzin.
Gepost door: Saego op 01-03-2019 11:27

Dat zien we....
Dus volgens jou kan iedere willekeurige studio ieder genre aan??
Snel le dweil..
Ressivener
Door Ressivener (101 reacties) op 01-03-2019 13:48
Quote:
[..]

Dat zien we....
Dus volgens jou kan iedere willekeurige studio ieder genre aan??
Gepost door: Selvmortsydd op 01-03-2019 11:45

Dat is niet wat hij zegt, hij zegt dat het onzin is dat BioWare niet de goede studio is voor dit genre. Wat ik wel met hem eens ben, ondanks de zeer matige start.

Je kunt toch zo kort na launch nog niet zeggen of ze gefaald hebben of niet? Dat kan pas over een een tijdje wanneer de game óf dood is óf opgebloeid is.

Dat ze nu 1-2 achterstaan moge duidelijk zijn, maar om nu al een definitief oordeel te vellen is onzin. Kijk naar The Division, wat na een rampzalige lancering toch ook echt wel goed terecht gekomen is.
PSN; Ghost0317
Nightshade
Door Nightshade (1267 reacties) op 01-03-2019 14:33
Quote:
Bioware is gewoon niet de juiste ontwikkelaar voor een spel als deze, die moeten verhalende single player avonturen maken..
Gepost door: Selvmortsydd op 01-03-2019 11:11
Want het einde van de Mass Effect trilogie was natuurlijk briljant, en Andromeda was een topper.
Caelum
Door Caelum (447 reacties) op 01-03-2019 14:48
Quote:
[..]

Dat is niet wat hij zegt, hij zegt dat het onzin is dat BioWare niet de goede studio is voor dit genre. Wat ik wel met hem eens ben, ondanks de zeer matige start.

Je kunt toch zo kort na launch nog niet zeggen of ze gefaald hebben of niet? Dat kan pas over een een tijdje wanneer de game óf dood is óf opgebloeid is.

Dat ze nu 1-2 achterstaan moge duidelijk zijn, maar om nu al een definitief oordeel te vellen is onzin. Kijk naar The Division, wat na een rampzalige lancering toch ook echt wel goed terecht gekomen is.
Gepost door: Ressivener op 01-03-2019 13:48

Ik denk ook dat deze gedachte bij gamedevs nu ook rondhangt. "We brengen het spel nu uit, of het goed is of niet. Als we genoeg dingen fixen en uitbreiden, komt het vanzelf wel goed." Ik weet niet of dat de goede gedachtegang is, tbh.
Door Selvmortsydd (3795 reacties) op 01-03-2019 15:08
Quote:
[..]
Want het einde van de Mass Effect trilogie was natuurlijk briljant, en Andromeda was een topper.
Gepost door: Nightshade op 01-03-2019 14:33

Klopt, maar toch denk ik dat deze studio beter is in dat soort games dan dit genre. En dat is wat ik aanvankelijk bedoelde. Uit alles straalt uit dat de devs geen benul hebben waar hun spel, Anthem, heen moet gaan. Ea heeft ze gewoon de opdracht gegeven een looter shooter te maken en dat hebben ze vervolgens gedaan.
Dus ik blijf erbij, Bioware is niet de juiste studio voor dit genre, maar zo lang zullen ze, als ik het mag geloven, niet meer bestaan..
Snel le dweil..
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 01-03-2019 15:27
Quote:
Ik denk ook dat deze gedachte bij gamedevs nu ook rondhangt. "We brengen het spel nu uit, of het goed is of niet. Als we genoeg dingen fixen en uitbreiden, komt het vanzelf wel goed." Ik weet niet of dat de goede gedachtegang is, tbh.
Gepost door: Caelum op 01-03-2019 14:48
Is het niet. Maar iedereen doet het tegenwoordig; half werk leveren om de deadline te halen van de release. Moet je voorstellen dat zulk soort gasten in een ziekenhuis werken. Bij een operatie alles er in gooien, boel snel dichtnaaien en de bijkomende kwaaltjes lossen ze op met medicatie.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Selvmortsydd (3795 reacties) op 01-03-2019 15:43
Quote:
[..]
Is het niet. Maar iedereen doet het tegenwoordig; half werk leveren om de deadline te halen van de release. Moet je voorstellen dat zulk soort gasten in een ziekenhuis werken. Bij een operatie alles er in gooien, boel snel dichtnaaien en de bijkomende kwaaltjes lossen ze op met medicatie.
Gepost door: DaggieWaggie op 01-03-2019 15:27

Is het al niet zo? Iemand had vier bypasses van de week, werd na 4 dagen naar huis gestuurd, ze hadden het bed nodig ..
Snel le dweil..
MrFit
Door MrFit (690 reacties) op 01-03-2019 15:45
Ik denk dat dergelijke gameontwikkelaars het op deze manier uitbrengen van games zien als een laatste investeringsronde (mits er geen betaalde DLC komt). De inkomsten uit de verkopen na launch worden gebruikt voor het doorontwikkelen van de game. Scheelt ze weer een hoop geld uit eigen zak en zo hoeven ze waarschijnlijk niet hun hand op te houden bij externe financierders. Of dit ook echt de reden is weet ik niet, maar ik kan me geen andere positieve reden bedenken aangezien dit verder alleen de naam van het spel schaadt. Het is hoe dan ook een zeer slechte ontwikkeling binnen de game industrie.
Forrestfield
Door Forrestfield (2198 reacties) op 01-03-2019 16:13
Quote:
Ik denk dat dergelijke gameontwikkelaars het op deze manier uitbrengen van games zien als een laatste investeringsronde (mits er geen betaalde DLC komt). De inkomsten uit de verkopen na launch worden gebruikt voor het doorontwikkelen van de game. Scheelt ze weer een hoop geld uit eigen zak en zo hoeven ze waarschijnlijk niet hun hand op te houden bij externe financierders. Of dit ook echt de reden is weet ik niet, maar ik kan me geen andere positieve reden bedenken aangezien dit verder alleen de naam van het spel schaadt. Het is hoe dan ook een zeer slechte ontwikkeling binnen de game industrie.
Gepost door: MrFit op 01-03-2019 15:45

Voor de "extra" te ontwikkelen inhoud is al betaald, daarvoor hoeft geen verdere investering plaats te vinden. Veelal is die inhoud ook al (gedeeltelijk) af, de inhoud word alleen beetje bij beetje uitgebracht om de speler zijn aandacht voor zo'n lang mogelijk tijd vast te houden. Als je de balans juist hebt, is een deel van je spelers verknocht genoeg aan het spel om zichzelf wijs te maken dat €20,- een redelijk bedrag is om te betalen voor een skin, vooral in een moment van verveling. Het spel en diens inhoud geeft geen "buzz" meer, dus kopen ze die "buzz" maar. Uiteindelijk is de hele "live service" opzet niks meer dan een zwendel.
汚部屋。
Caelum
Door Caelum (447 reacties) op 01-03-2019 16:56
Quote:
[..]
Is het niet. Maar iedereen doet het tegenwoordig; half werk leveren om de deadline te halen van de release. Moet je voorstellen dat zulk soort gasten in een ziekenhuis werken. Bij een operatie alles er in gooien, boel snel dichtnaaien en de bijkomende kwaaltjes lossen ze op met medicatie.
Gepost door: DaggieWaggie op 01-03-2019 15:27

Ja, echt he? Het zal je maar overkomen... Gelukkig hebben we nog fijn gek gestoorde mensen als Sakurai, die een zo goed als complete en degelijke game afleveren, zelfs als kost het zn gezondheid. Dat laatste hoeft voor mij ook nie, maar het kan hem niet kwalijk worden genomen dattie niet alles doet om een goed product te leveren.
Nitramuse
Door Nitramuse (731 reacties) op 01-03-2019 19:04
Laten we wel wezen, zulke half gebakken games hebben vaak vrijwel niets te maken met de devs. Dat zijn vaak juist de mensen met de passie en een helder beeld hebben wat ze willen en hoe ze het willen.

En daar komt ome EA om de hoek kijken. Die willen het zo snel mogelijk releasen, want deadline en die nare investeerders moeten wel blij blijven. Daarbij denken ze niet verder dan 3 minuten, want de backlash is harder dan de game uitstellen tot bijna perfectie.
Mijn collectie: https://cloud.collectorz.com/638243/games
Marty84
Door Marty84 (2849 reacties) op 02-03-2019 23:41
Normaal krijg je altijd een timer als je te ver uit de buurt bent. Dit keer dus niet en werden we buiten gesloten. But there is always a way...
UltraTiger
Door UltraTiger (67635 reacties) op 02-03-2019 23:57
Twee keer zo'n muur gehad bij Heart of Rage.

Ze moeten echt oprotten met die timers, trouwens. Laatst tijdens een contract moesten we een Ursix killen. Kwam tijdens het gevecht zo'n warning in beeld. Terwijl ik op steenworp afstand stond. (Letterlijk, want ik werd geraakt.)
🇺🇦 💙💛
Marty84
Door Marty84 (2849 reacties) op 03-03-2019 00:06
Ik heb dat ook 1 keer gehad bij Heart of Rage, maar ik kon met mijn living flame ability de vijand aan de andere kant dood maken en daardoor verdween die muur.

Die Timer is echt hinderlijk. Dan zie ik nog een collecitble maar dus niet genoeg tijd om er bij te komen. De ene keer is de timer 30 seconde en soms is ie zelfs maar 8 seconde
ShiftyInc
Door ShiftyInc (77 reacties) op 03-03-2019 08:09
Quote:
[..]

Dat is niet wat hij zegt, hij zegt dat het onzin is dat BioWare niet de goede studio is voor dit genre. Wat ik wel met hem eens ben, ondanks de zeer matige start.

Je kunt toch zo kort na launch nog niet zeggen of ze gefaald hebben of niet? Dat kan pas over een een tijdje wanneer de game óf dood is óf opgebloeid is.

Dat ze nu 1-2 achterstaan moge duidelijk zijn, maar om nu al een definitief oordeel te vellen is onzin. Kijk naar The Division, wat na een rampzalige lancering toch ook echt wel goed terecht gekomen is.
Gepost door: Ressivener op 01-03-2019 13:48
Vergeet niet dat die andere games wel goed verkocht hadden en al een flink publiek hadden. Anthem heeft dat niet. En hoewel Anthem ook over een jaar goed kan zijn, geloof ik nooit dat EA zolang er nog geld in blijft stoppen. En je kan makkelijk zeggen of een game gefaald heeft na de eerste 2 weken, want dat is wanneer ze het meeste geld ermee verdienen. En na alle berichten gezien te hebben, en EA's beurs notering kan je dan wel zeggen dat het voor nu een flop is geweest.
Door Selvmortsydd (3795 reacties) op 03-03-2019 09:48
Ja gamers zijn er blij mee,


They can't even get the patch to work...
I m 490 playing on grandmaster 1 and 30% of the loot is white and green
Most broken game i've played in 36 years gaming
Countless blue screens and disconnects and with the latest patch i wasn't able to get back in for hours
Endless loading times, lag, trophies not popping, challenges that don't register properly and an innovative collectibles system where most can be found in a certain location... Or NOT!
The little time i could play it properly without issues i did enjoy it but that was like a 10% of the time spent on the game while the rest was trying to get it to load or get my javelin even moving after that
Greatest disappointment of 2019 easily
Snel le dweil..
[Begin]  |16|17|18|19|20|21|22(24)  [Eind]