Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Call of Duty: Black Ops [Algemeen topic]

[Begin]  |68|69|70|71|72|73|74(74)  [Eind]
Lom0r
Door Lom0r (1213 reacties) op 09-06-2011 22:36
Hopelijk is er weer nuketown 24/7
Dat was pas lekker levelen vorige keer
Pwn2kill
Door Pwn2kill (815 reacties) op 09-06-2011 23:02
Ja dat is indd erg lachen, maar ik heb die toen gemist omdat ik toen Bad Company 2 speelde, maar nu doe ik weer redelijk vaak mw2/Black Ops
C
Lars330
Door Lars330 (2738 reacties) op 09-06-2011 23:10
er is inderdaad nuketown 24/7!
Bo3x
Door Bo3x (77 reacties) op 11-06-2011 22:01
op playstation.nl kan je "Escalation" + poster winnen door wat simpele vragen te beantwoorden!! GL
TDG
Door TDG (687 reacties) op 12-06-2011 00:03
Het idee achter Nuketown 24/7 is goed, maar in de praktijk wordt elke keer voor Search and Destroy gekozen... daardoor wordt het saai.
Door MU71L473D (35 reacties) op 12-06-2011 00:44
Ik heb vorige week black ops gespeeld tijdens de drie gratis dagen van steam, moet zeggen dat ik het spel een beetje saai vond . Ik ben weer teruggegaan naar mw2
LordUgly
Door LordUgly (3846 reacties) op 12-06-2011 01:26
Ijzersterk beargumenteerd! Vertel dan wat het zo saai maakte, en waarom dat bij MW2 niet zo is, want dit is een nuttloos bericht.

Ps. 99% noobs tijdens die gratis dagen. Wat een teringzooi zeg.
A railgun charge is worth more than a thousand words.
Valthyr
Door Valthyr (6163 reacties) op 12-06-2011 01:56
Wat maakt Black Ops saai en Modern Warfare 2 niet?

- Meer wapens in Modern Warfare 2
- Het duurt langer om het hoogste level te halen (+- 48 uur, ipv 20. in mijn geval).
- meer levels is meer wapens, perks, etc.
- camo's vrijspelen op je wapens
- emblems + titles. Niet zelf te maken, jammer. Maar het hield mij langer bezig om er zoveel mogelijk te verzamelen
- Attachments vrijspelen (hoewel dit niet altijd ideaal is. Extended mags halen op primary weapons is een grindfest door de 40 FMJ penetration kills).
- prestige doen voegt meer toe = meer betekenis. Meer de moeite waard dus.
- minder lag. Dit houdt het langer leuk, en dus is het minder saai(/vervelend)

Btw, mijn mening. Nogal subjectief dus. Onder andere omdat ik een hedendaagse setting boven oudere thema's verkies.
Hmm... Mehh.
Door MU71L473D (35 reacties) op 12-06-2011 16:07
Quote:
Wat maakt Black Ops saai en Modern Warfare 2 niet?

- Meer wapens in Modern Warfare 2
- Het duurt langer om het hoogste level te halen (+- 48 uur, ipv 20. in mijn geval).
- meer levels is meer wapens, perks, etc.
- camo's vrijspelen op je wapens
- emblems + titles. Niet zelf te maken, jammer. Maar het hield mij langer bezig om er zoveel mogelijk te verzamelen
- Attachments vrijspelen (hoewel dit niet altijd ideaal is. Extended mags halen op primary weapons is een grindfest door de 40 FMJ penetration kills).
- prestige doen voegt meer toe = meer betekenis. Meer de moeite waard dus.
- minder lag. Dit houdt het langer leuk, en dus is het minder saai(/vervelend)

Btw, mijn mening. Nogal subjectief dus. Onder andere omdat ik een hedendaagse setting boven oudere thema's verkies.
Gepost door: Valthyr op 12-06-2011 01:56

@LordUgly Ik had die dagen bijna alleen gastjes die met de famas of de ak74u rondliepen, of ze zaten te campen. Veel hadden ghost als perk :S

Ook vond ik BO op de een of andere manier niet zo goed uitzien als mw2. Ik geef wel de voorkeur aan moderne wapens. Ook vind ik vrijspelen een meerwaarde hebben. Ik heb me suf gewerkt om voor een paar wapens mastery te krijgen, het meeste kwam door die 40 fmj kills maar ik vond dit veel meer voldoening geven dan in Black Ops het gewoon kopen, zo had ik weer een title of emblem om mee te pronken. In Black Ops ben ik maar tot level 8 gekomen. In mw2 ben ik nu legaal 2de prestige 32.

Ik kon het niet veel beter zeggen dan Valthyr, bedankt Valthyr.
TDG
Door TDG (687 reacties) op 12-06-2011 18:24
Het feit dat het minder lang duurt tot prestige vind ik een pluspunt. Als compensatie hebben ze prestiges tot 15. Het moeten vrijspelen van attachments en camo's had wel iets, maar meestal betekende dit dat je heel lang zat te grinden voor dat wat je wilde hebben, of je ging boosten. Dus wat dat betreft is BO leuker. Killstreak rewards tellen niet meer bij elkaar op, dus geen mensen die predator --> harrier --> pavelow doen om van 5 naar 15 kills te komen, dus weer een plus bij BO.

Ik vind wel dat ik bij BO geen echt favoriet wapen heb. Dit betekend waarschijnlijk dat het meer gebalanced is. BO is trouwens het eerste COD spel waar ik echt snipers aan het gebruiken ben (en er ook kills mee krijg)

Ik bij bij BO prestige 4 OID, maar bij MW2 maar prestige 1, zegt genoeg denk ik. Ik vind BO leuker dan MW2. Maar dat is mijn mening uiteraard.
Pwn2kill
Door Pwn2kill (815 reacties) op 12-06-2011 18:53
@TDG, in MW2 was snipen veel en veel beter.
Niet alleen quickscopen, maar ook hardscopen

Lol @MU71, je bent legaal 2de prestige?!
Woow, jij bent wel heel erg nolife!
C
TDG
Door TDG (687 reacties) op 12-06-2011 19:47
Quote:
@TDG, in MW2 was snipen veel en veel beter.
Niet alleen quickscopen, maar ook hardscopen

Gepost door: Pwn2kill op 12-06-2011 18:53

Dat lees ik wel vaker, maar bij BO vind ik het toch leuker... geen idee waarom.
Lom0r
Door Lom0r (1213 reacties) op 12-06-2011 22:59
@pwn2kill: waarom is 2de prestige no life? Ik ben 4de prestige in mw2 betekend niet dat je nooit je kamer uitkomt.

@mu71: als je bij bo maar level 8 bent heb je er niet meer dan 2 uur in gestoken. Hoewel je eerste indruk wel meetelt is het erg gehaast om er dan al een oordeel over te vellen
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 12-06-2011 23:21
Ik ben meer Black Ops gaan spelen toen Modern Warfare 2 vol hackers kwam te zitten. Toen heb ik Modern Warfare 2 opgegeven want in Black Ops ben ik die nog niet tegen gekomen.
Wel een klaag van Black Ops; Er zijn geen echt grote maps. Je komt zo met een paar stappen naar de andere kant van de map. Dat is met de hele Call of Duty serie een probleem. Ik zou met 12-16 players best een grotere map willen hebben. Meer straatjes, meer snipe afstanden en dergelijke.
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Valthyr
Door Valthyr (6163 reacties) op 12-06-2011 23:42
Maar grotere maps in een game die zich voornamelijk focust op 6 vs. 6 infanterie vuurgevechten brengt een aantal problemen met zich mee:

1. Grote kans dat je lang niemand tegenkomt.
2. Stervensveel lopen zonder actie.
3. Teveel mensen met een sniper in hun klauwen.

Het kan vast wel op een bepaalde manier goed geïmplementeerd worden. Maar ik ben bang dat je dan voor veel mensen de Call of Duty multiplayer sloopt.
Hmm... Mehh.
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 12-06-2011 23:46
De andere tegenhanger:

1. Dat je anders meer campers hebt omdat de mensen toch wel langskomen
2. Mensen gaan basecampen (je team in tweeën delen en op beiden spawnpoints wachten)
3. Shotguns gaan overheersen

Ook heb je op kleine maps meer last van killstreak rewards als choppers, de chopper gunner, de dogs, de hind...
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Valthyr
Door Valthyr (6163 reacties) op 13-06-2011 00:03
Quote:

De andere tegenhanger:

1. Dat je anders meer campers hebt omdat de mensen toch wel langskomen
2. Mensen gaan basecampen (je team in tweeën delen en op beiden spawnpoints wachten)
3. Shotguns gaan overheersen
Gepost door: Henri-Alexander op 12-06-2011 23:46

1. Campen met een sniper op een grote map ipv een SMG/Assault rifle. What's the difference. Campen blijft toch wel.
2. Spawnrapen voorkom je niet door een grotere of kleinere map te maken. Dat voorkom je door degelijke spawnpunten of beter map design of andere game mechanics
3. Shotguns zijn nooit de dominante wapens geweest in Call of Duty games.

Quote:

Ook heb je op kleine maps meer last van killstreak rewards als choppers, de chopper gunner, de dogs, de hind...
Gepost door: Henri-Alexander op 12-06-2011 23:46

Mapgrootte heeft geen impact op de effectiviteit van Attack heli's, Chopper gunner, AC-130, gunship, e.d. dingen. Het ligt eraan hoe de map gebouwd is. Open gebieden = effectief. Veel bebouwing en dus cover = minder effectief.


Edit:
Mja, al met al zie ik het nut niet echt van grotere maps in Call of Duty games met maar 12 spelers in het veld. Tenzij ze de playercap opschroeven naar standaard 9 vs. 9, wat nu ground war is. En wellicht wat andere aanpassingen.
Hmm... Mehh.
Pwn2kill
Door Pwn2kill (815 reacties) op 13-06-2011 00:15
Quote:
@pwn2kill: waarom is 2de prestige no life? Ik ben 4de prestige in mw2 betekend niet dat je nooit je kamer uitkomt.

@mu71: als je bij bo maar level 8 bent heb je er niet meer dan 2 uur in gestoken. Hoewel je eerste indruk wel meetelt is het erg gehaast om er dan al een oordeel over te vellen

Gepost door: Lom0r op 12-06-2011 22:59

lol was sarcastisch, hij zegt dat hij legaal 2de prestige is, net alsof dat anders niet haalbaar is

Ik ben zelf btw 10de prestige in MW2 en 8ste in BO
ook zonder hacks


btw, grotere maps in COD gaat niet werken, for example Fuel(MW2), de ene helft wordt niet eens gebruikt.

Klinkt wel leuk maar dan krijg je indd de problemen die Valthyr meld.


C
TDG
Door TDG (687 reacties) op 13-06-2011 01:00
voor grote maps heb je grote teams nodig.
voor een map die dubbel zo lang (en breed) is, heb je 4x zoveel mensen per team nodig om de hoeveelheid actie gelijk te houden. Dat gaat niet lukken.
Lom0r
Door Lom0r (1213 reacties) op 14-06-2011 12:48
ik vind de team grootte van de ground wars juist erg fijn. Komt sneller mensen tegen en hebt meer te knallen, precies wat je wilt toch. Dus gewoon de standaard matches verhogen qua players en dan kan je altijd grotere mappen maken voor nog meer players (aparte playlist ofzo voor extra grote mappen ? )
Het probleem van acties op 1 specefiek punt heb je bij de kleine mappen ook al en zal je dus niet vermijden door grote mappen niet te gebruiken.
[Begin]  |68|69|70|71|72|73|74(74)  [Eind]