Edit:
Mluhhhhhhhh!!! Dát was een gameplay trailer O__O!!! En eentje waarbij ze niet te huilie huilie doen om toe te geven dat het PC footage is !
Rond 1:50 zie je WASD toetsen waarbij je de S moet indrukken (tappen?) om die gast naar cover te sleuren.
OK, Battlefield is in mijn ogen nog altijd multiplayer en multiplayer. Maar dit is dus singleplayer, maaarrrr, ziet er niet verkeerd uit.
De animaties van de soldaten zien er inderdaad vloeiend uit, ze 'snappen' niet in positie om een deur in te beuken. Vele van deze games laten soldaten nogal eens spastische bewegingen doen om ze klaar te zetten voor een 'mini cutscene'... Je snapt wel wat ik bedoel.
Bij de scène waar ze schieten en je door de ACOG scope van de speler kijkt. Hmm, kinda bothers me. Sowieso de hele ACOG scope. Games hebben er een pijnlijke moeite mee dat kutding eens goed in beeld te brengen :S Deze ziet er best OK uit, maar tijdens de gameplay in de video is er een hemelsbrede ruimte over om je ACOG zicht heen. En het grappige is: dat ding zoomt niet o__O En ACOG is effectief op 100 - 300 meter. 300 meter als ideale afstand.
Al met al zéker onder de indruk En over twee weken meer beelden
Hmm... Mehh.
Quote:
Ik ben hem aan het laden/streamen... Hmm...
Edit:
Mluhhhhhhhh!!! Dát was een gameplay trailer O__O!!! En eentje waarbij ze niet te huilie huilie doen om toe te geven dat het PC footage is !
Rond 1:50 zie je WASD toetsen waarbij je de S moet indrukken (tappen?) om die gast naar cover te sleuren.
OK, Battlefield is in mijn ogen nog altijd multiplayer en multiplayer. Maar dit is dus singleplayer, maaarrrr, ziet er niet verkeerd uit.
De animaties van de soldaten zien er inderdaad vloeiend uit, ze 'snappen' niet in positie om een deur in te beuken. Vele van deze games laten soldaten nogal eens spastische bewegingen doen om ze klaar te zetten voor een 'mini cutscene'... Je snapt wel wat ik bedoel.
Bij de scène waar ze schieten en je door de ACOG scope van de speler kijkt. Hmm, kinda bothers me. Sowieso de hele ACOG scope. Games hebben er een pijnlijke moeite mee dat kutding eens goed in beeld te brengen :S Deze ziet er best OK uit, maar tijdens de gameplay in de video is er een hemelsbrede ruimte over om je ACOG zicht heen. En het grappige is: dat ding zoomt niet o__O En ACOG is effectief op 100 - 300 meter. 300 meter als ideale afstand.
Al met al zéker onder de indruk En over twee weken meer beelden
Gepost door: Valthyr op 02-03-2011 10:10
Edit:
Mluhhhhhhhh!!! Dát was een gameplay trailer O__O!!! En eentje waarbij ze niet te huilie huilie doen om toe te geven dat het PC footage is !
Rond 1:50 zie je WASD toetsen waarbij je de S moet indrukken (tappen?) om die gast naar cover te sleuren.
OK, Battlefield is in mijn ogen nog altijd multiplayer en multiplayer. Maar dit is dus singleplayer, maaarrrr, ziet er niet verkeerd uit.
De animaties van de soldaten zien er inderdaad vloeiend uit, ze 'snappen' niet in positie om een deur in te beuken. Vele van deze games laten soldaten nogal eens spastische bewegingen doen om ze klaar te zetten voor een 'mini cutscene'... Je snapt wel wat ik bedoel.
Bij de scène waar ze schieten en je door de ACOG scope van de speler kijkt. Hmm, kinda bothers me. Sowieso de hele ACOG scope. Games hebben er een pijnlijke moeite mee dat kutding eens goed in beeld te brengen :S Deze ziet er best OK uit, maar tijdens de gameplay in de video is er een hemelsbrede ruimte over om je ACOG zicht heen. En het grappige is: dat ding zoomt niet o__O En ACOG is effectief op 100 - 300 meter. 300 meter als ideale afstand.
Al met al zéker onder de indruk En over twee weken meer beelden
Gepost door: Valthyr op 02-03-2011 10:10
Bedoel je dat in game die niet zoomt of dat die in het echt niet zoomt ?
In game zoemt je hele beeld in i.p.v alleen het gedeelte door de scope, beetje apart misschien word dat later nog verbeterd.
Verschillende AQOC scopes kunnen tot 600 of 800 meter werken afhankelijk welke soort en specs ze hebben
Ahh, er zijn dus aardig wat varianten... En... WOT! Duuuur! De goedkoopste modellen zijn +- 800 dollar :')
Anyways... Er zijn vast ook varianten die dus fatsoenlijk werken tot +- 800 meter. (6x magnification varianten).
Maarreh, tja, wat me dus "dwars" zit. Is dat het in dit geval eerder als een red dot wordt gebruikt.
En het klopt dat het hele beeld inzoomt, hmm, dat was me nog niet opgevallen. Ik Dacht dat hij gewoon niet/zéér minimaal zoomde. Ik hoop eigenlijk dat ze dat fixen. Maar grote kans dat dat gebeurt. De eerste Battlefield moments videos rondom Bad Company 2 zijn ook aardig anders (compleet andere HUD) dan de uiteindelijke game.
Wat ik liever zie is dat de scope daadwerkelijk zoomt. En dat je beeld meer gefocust is op de scope (dus groter in beeld) en dat alles er omheen wat meer vervaagd.
Dat lijkt me realistischer aangezien je met één oog door dat ding kijkt en je met dat oog ook focust op vijanden.
Edit:
Off Duty Gamers heeft de teaser voor de uiteindelijke trailer (weirdsauce) ontleed... Met plaatjes en info Hier
De Scope op de M4 is dus een Trijicon ACOG 4x32
Effectief tot 600 meter (dat neem ik aan, aangezien er op langere afstanden dan 600 meter geen compensatie meer is voor bulletdrop. Dus, dan wordt het gokken =/= effectief.)
Edit2:
Het is niet dat ik je wil verbeteren. Aangezien je zei dat die dingen tot 800 meter kunnen werken, wilde ik zelf even Googlen hoe het nu zit met die scopes.
En waarom zou ik die dingen niet delen ?
Edit3:
Battlefield 3 krijgt een fire selector voor wapens. Op alle platformen!!!! Woehw! NICE!
BRON
Demize99 is een medewerker van DICE. Dus dat lijkt me wel goed te zitten!
Een fire selector is iets waardoor je kan kiezen hoe je je wapen laat schieten. Zo bestaan er wapens die semi-automatisch kunnen schieten (1 kogel per keer), burst-fire (2 of 3 kogels per keer), en vol-automatisch (knallen tot je magazijn leeg is).
Hmm... Mehh.
Zat al bijna te denken aan pre-order, maar het duurt nog zo lang tot de release. Ik hoop wel dat die trailer de gameplay werkelijk weergeeft, want dan wordt het super.
Maar, indeed, het ziet er enorm vet uit. En de singleplayer ga ik ook zeker spelen. Maar mijn pre-order plaats ik denk ik pas na footage van de multiplayer bèta.
Overigens kreeg in onlangs de vraag of je in de multiplayer mensen kan wegslepen zoals in de trailer. Maar dat schijnt niet in de multiplayer te zitten. Mijn bron? Een of andere tweet van zo'n DICE medewerker. Of ik had het uit de trailer breakdown van Off Duty Gamers.
Hmm... Mehh.
Quote:
@Casartelli
Hmm, volgens mij schroeven ze het op de consoles op naar 16 tegen 16. Niet bepaald 32 tegen 32, maar het is al wat bevolkter.
En ik mis knife only servers op de consoles
Gepost door: Valthyr op 24-02-2011 13:49
Hmm, volgens mij schroeven ze het op de consoles op naar 16 tegen 16. Niet bepaald 32 tegen 32, maar het is al wat bevolkter.
En ik mis knife only servers op de consoles
Gepost door: Valthyr op 24-02-2011 13:49
Volgens dit artikel is het 32 tegen 32 op de pc en 12 tegen 12 op de consoles:
Van de oude stempel
Quote:
[..]
Volgens dit artikel is het 32 tegen 32 op de pc en 12 tegen 12 op de consoles:
Gepost door: Casartelli op 09-03-2011 16:35
Volgens dit artikel is het 32 tegen 32 op de pc en 12 tegen 12 op de consoles:
Gepost door: Casartelli op 09-03-2011 16:35
De bron van Gamez.nl rept echter geen woord over de spelersaantallen voor console.
Na wat te Googlen is er nergens iets bevestigd. Maar het lijkt me erg rustig met 24 spelers op maps voor 64 spelers. Dus... Ik ben benieuwd hoeveel spelers ze gaan ondersteunen. Of wat ze met de maps gaan doen?
Hmm... Mehh.
Van de oude stempel
Quote:
hoe moet ik me dit voorstellen, alles gewoon kleiner? dus jij bent 2 verdiepingen groot? lijkt me niet echt goed voor de playability van een map als ze gewoon een stuk eraf hakken.
Ze zullen net als in bf2 de maps kunnen schalen voor minder spelers denk ik. Op zich wel jammer. Straaljagers met 12 tegen 12 schiet ook niet op.
Gepost door: Casartelli op 09-03-2011 18:17
Gepost door: Casartelli op 09-03-2011 18:17
A railgun charge is worth more than a thousand words.
Quote:
Ze zullen net als in bf2 de maps kunnen schalen voor minder spelers denk ik. Op zich wel jammer. Straaljagers met 12 tegen 12 schiet ook niet op.
Gepost door: Casartelli op 09-03-2011 18:17
Gepost door: Casartelli op 09-03-2011 18:17
Nou, dat scalen werkte niet echt met BFBC2. Tenminste... De Maps waren voor PC en console even groot in dezelfde game modes. Squad DM, squad Rush, Rush en conquest maps hebben voor zover ik weet dezelfde afmetingen op PC als consoles. En op de PC was het een stúk drukker.
Dus daar werd de boel niet bepaald gescaled. Squad DM en squad rush maps zijn kleiner. Daar zijn ook minder spelers. Maar de maps werden nooit verschillend tussen PC en console.
Maar ja, nog +- een half jaar tot de game er komt. Aankomende maand verwacht ik nog 3 gameplay trailers. En voor of tijdens de bèta zal er een héleboel duidelijk worden rond de multiplayer. Hoera!
Quote:
[..]
hoe moet ik me dit voorstellen, alles gewoon kleiner? dus jij bent 2 verdiepingen groot? lijkt me niet echt goed voor de playability van een map als ze gewoon een stuk eraf hakken.
Gepost door: LordUgly op 09-03-2011 18:19
hoe moet ik me dit voorstellen, alles gewoon kleiner? dus jij bent 2 verdiepingen groot? lijkt me niet echt goed voor de playability van een map als ze gewoon een stuk eraf hakken.
Gepost door: LordUgly op 09-03-2011 18:19
Je speelt wager matches in Black Ops? Die maps zijn ook gescaled naar minder spelers. Door de utierste punten van de map niet beschikbaar te maken doormiddel van afbakeningen. Dat bedoelt Casartelli met het scalen van de maps. Je speelt dus dezelfde maps, maar vooral het middelste punt van de maps, de buitenste rand(en) zijn gewoon niet beschikbaar dan.
Hmm... Mehh.
De M16 (variant? Ik denk gewoon de M16A4) met combat scope gebruikt. Die M16 met scope in de multiplayer van Medal of Honor, gemaakt door DICE, lijkt op de M4 met ACOG scope in de singleplayer gameplay trailer van Battlefield 3. Hoe dat ding er uitziet, hoe hij schiet, het geluid en ook vooral de Scope zelf. De Scope heeft lichtelijk hetzelfde vizier wanneer je er doorheen kijkt. En ook de back-up iron sights boven op de scope. Dat laatste heb ik nu alleen nog maar gezien in Medal of Honor en de Battlefield 3 trailer.
Ik denk dat Battlefield 3 er op de consoles grafisch weleens uit zou kunnen zien zoals de multiplayer van Medal of Honor. Wat naar mijn idee helemaal niet zo slecht is. Vooral niet als je je bedenkt dat de maps in Battlefield 3 groter zullen zijn en er destruction aanwezig is.
Oja, en nog wat leaked footage. Lage kwaliteit. Ik verwacht dit later nog wel terug te zien in een trailer. Maar... wel indrukwekkend!
Kijkt u eens
Hmm... Mehh.
Ik speel games op PC en de Nintendo Switch
En om de PC versie nu achter te houden bij min of meer bejaarde consoles (geen PC fanboy hier, min of meer feitelijk), dat zou zonde zijn. Ik zou het ook niet gek vinden als er volgend jaar een nieuwe generatie consoles zou verschijnen. Eerlijk gezegd lijkt het me eerder logisch.
Hmm... Mehh.
Quote:
wanneer is de release date??
Gepost door: Talib14 op 15-03-2011 14:02
Gepost door: Talib14 op 15-03-2011 14:02
Fall 2011. Dus ergens tussen 21 september en 21 december.
Morgen weer een nieuwe gameplay trailer van 2 - 3 minuten!!! Yeah! Ik ga als het even kan meteen de 1080P versie bekijken via het Battlefield kanaal op YouTube. Die ziet er nóg nèt íets beter uit
Hmm... Mehh.
http://www.youtube.com/watch?v=cw92-xvxMMc
Hierin wordt o.a. gezegd dat de PC 'extra' aandacht krijgt, dus waarschijnlijk meer probeert te halen uit de recentere hardware.
(ik hoop dat de Xbox360 en/of PS3 versie er ook heel goed uit gaat komen, want daar geef ik toch de voorkeur aan...)
❍ᴥ❍
Quote:
Er is wel al (langer) een filmpje beschikbaar dat alle feiten op een rijtje zet van BF3:
http://www.youtube.com/watch?v=cw92-xvxMMc
Hierin wordt o.a. gezegd dat de PC 'extra' aandacht krijgt, dus waarschijnlijk meer probeert te halen uit de recentere hardware.
(ik hoop dat de Xbox360 en/of PS3 versie er ook heel goed uit gaat komen, want daar geef ik toch de voorkeur aan...)
Gepost door: ElCheapo op 15-03-2011 21:58
http://www.youtube.com/watch?v=cw92-xvxMMc
Hierin wordt o.a. gezegd dat de PC 'extra' aandacht krijgt, dus waarschijnlijk meer probeert te halen uit de recentere hardware.
(ik hoop dat de Xbox360 en/of PS3 versie er ook heel goed uit gaat komen, want daar geef ik toch de voorkeur aan...)
Gepost door: ElCheapo op 15-03-2011 21:58
Helaas is die video van Gamerspawn nu grotendeels achterhaald. Maar ze hadden een paar dingen juist. het was ook veel giswerk...
Voor de gameplay trailer breakdowns moet je niet naar IGN of andere 'échte' gamesites gaan. Off Duty Gamers hebben serieus de állerbeste gameplay trailer breakdowns. Die staat donderdag waarschijnlijk op Off Duty gamers. Enneh, Gamerspawn bespreekt de trailer wss ook nog even. Dat bekijk ik ook even
En over of Battlefield 3 beter wordt op de PC of consoles? Dat is toch moeilijk te zeggen... Hmm. Natuurlijk wil DICE de PC community te vriend houden. En ik ga het niet apart vinden dat de PC versies meer functies zal krijgen (consoles zijn tegenwoordig aardig gelimiteerd in vergelijking met PC's). maar je moet niet vergeten dat er een enorm marktaandeel valt te halen dankzij de PS3 en X360. Daar zitten veel gamers. En BFBC en BFBC2 heeft DICE en EA geen windeieren gelegd. Dus ik verwacht niet dat ze 'zomaar even' een port naar de consoles brengen.
Hmm... Mehh.
Fault line episode 2
!
Ik ga hem toch zeker weten nog opnieuw bekijken in Full HD op YouTube. Dat filmpje op de EA site ziet er in HQ fullscreen niet echt denderend uit.
Hmm... Mehh.
!
Ik ga hem toch zeker weten nog opnieuw bekijken in Full HD op YouTube. Dat filmpje op de EA site ziet er in HQ fullscreen niet echt denderend uit.
Hmm... Mehh.