Quote:
@styxx heb jij ninja gaiden op hard(of hoger) gehaald?
Gepost door: S.a.M. op 27-05-2006 00:28
Gepost door: S.a.M. op 27-05-2006 00:28
Kben hard opweg met nog gewoon normal, ik ben niet iemand die 'r doorjast om uit te spelen, ik geniet liever
Maar ik moet echt weer eens een middagje doen (gister nog gedaan, ik zit in Road to Zharkan, na die Giant Fossil Bird)
Na Normal ga ik zeker hard proberen.
Quote:
Mja ik vind Ninja Gaiden minder leuk omdat het gewoon te moeilijk is.
Gepost door: The_Gamer op 26-05-2006 22:32
Gepost door: The_Gamer op 26-05-2006 22:32
De game is niet moeilijk, je moet gewoon de moeite en de tijd nemen voor deze game
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
En F-Zero GX is inderdaad ook erg moeilijk, maar dat vind ik toch minder irritant, omdat het altijd hoogstens een paar minuten werk is om over te doen. Bij Ninja Gaiden moet je soms grote stukken overdoen en dat vind ik gewoon een gare manier van een spel moeilijk maken.
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Quote:
Als je Hitman Blood Money de beste game ooit vind is er serieus iets mis met je. Toegeven, ik heb de game nog niet gespeeld, deel 1 t/m3 wel en dat waren leuke games, maar niet dat ik denk ''wow, dit zijn de beste ooit'' Deel 4 is op geen enkel gebied hoogstaand, innovatief en veroorzaakt ook geen schokgolf zoals Zelda OoT, Pacman, Tetris, MGS of Metroid Prime dat deden.
Dat je Blood Money momenteel de leukste game ooit vind is een betere uitspraak.
Dat je Blood Money momenteel de leukste game ooit vind is een betere uitspraak.
Kijk, en op dit punt ben ik het niet met je eens. Wanneer is een game voor mij leuk? Als ik van elke minuut geniet, ongelofelijk geboeid ben door het spel waar ik mee spel en er elk moment van de dag mee wil spelen. Dit heb ik met Zelda OoT (wat ik persoonlijk helemaal niet zo'n leuk spel vindt) niet gehad, met Pacman al helemaal niet (daarvoor ben ik in het verkeerde jaar geboren) Tetris is wel leuk maar niet een hele dag, van Metal Gear Solid vond ik de eerste twee delen niet bijster leuk en de filmpjes duurden mij in deel 3 te lang en de mensen die Budgetgaming TV hebben gezien weten wat ik van Metroid Prime vindt (en ook dit is helemaal niet positief.)
Voor mij is een game de beste game ooit als ik het een fantastische spelervaring vind. Dat had ik met Fahrenheit (die was helaas binnen 2 dagen uitgespeeld) met Psychonauts (4 dagen) en de Police Quest serie (nog geen dag per spel) en ook met the Godfather (Een weekje). God of War was ook fantastisch maar de game had niet zo'n enorme aantrekkingskracht als Hitman BM.
Met Hitman Blood Money ben ik nu twee dagen bezig, en ben nog maar in level 3. Niet omdat de game zo moeilijk is (al speel ik natuurlijk deze game wel op de hoogste moeilijkheidsgraad: professional) maar wat mij betreft wel hoogstaand (vette replaywaarde en een intens goede sfeer en vette gameplay) en hij is zeker innovatief. Met geen enkele game heb ik dit gehad, dat ik op de hoogste moeilijkheidsgraad de cleanste kill (dus het beste resultaat) wil halen, en hiervoor wil ik zelfs stukken honderd keer opnieuw spelen als dat moet (ergens achter komen, nog een keer spelen! nog een keer spelen!!) En als een game mij dit biedt, dan is het wat mij betreft voor mij de beste game ooit. Dus geen game die iedereen de beste game ooit vind (Ocarina of Time, Pong, Pacman) maar een game die ik zo tof vind dat ik er maandenlang plezier aan kan gaan beleven, en als je dat weet en kunt voelen, en van elke minuut die je speelt geniet en je geen seconde ergert, dan is het voor mij de beste game ooit.
Overigens kan dit nog veranderen als er een vetter spel uitkomt
Commander Keen = awesome.
Verder wil ik mij even in de discussie over Ninja Gaiden mengen. The Gamer vind ik gelijk hebben, het spel is gewoon te moeilijk. Ik heb nooit problemen met een te hoge moeilijkheidsgraad, maar laat mij dan bijvoorbeeld wel saven waar ik wil. En niet zoals bij Ninja Gaiden dat je een savepoint eens in de zoveel tijd hebt. Verder ben ik nu bij een stuk waar je een groot gedeelte (of alle, dat weet ik niet, want ik ga steeds dood) monsters moet verslaan die je daarvoor al had verslagen. Dat is niet alleen klote, het getuigt ook van een soort luiheid van de makers om het spel te rekken. Misschien is dit niet zo, maar zo voelt het wel voor mij, en ik baal er gewoon van.
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
Drakebloedje: Hitman Blood Money is echt heel vet .
Commander Keen = awesome.
En dat je Zelda: OoT en Metal Gear niet leuk vindt! Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer je smaak, ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen. OoT zit zo briljant goed in elkaar en het verhaal van MGS is zo fantastisch dat ik het met name speel om de filmpjes, en ik die juist niet te lang vindt (hoe meer, hoe beter). Maar nogmaals, ik wil natuurijk niet zeggen dat jouw smaak 'fout' is, want dat is gewoon wat jij leuk vindt, en dan houdt het op.
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Commander Keen = awesome.
Over Ninja Gaiden. Het spel is te doen inderdaad, je komt er inderdaad met een beetje uithoudingsvermogen. Maar ik wil graag een game spelen waarbij ik niet een eindbaas tien keer over hoef te doen, en waarbij ik gek wordt van de Zwarte ninja's, die mij in mootjes hakken. En vooral het respawnen is ontzettend irritant. Als je even een gebied verlaat en twee seconden later terugkomt zijn de vijanden er weer! Vooral als je net de net genoemde ninja's op het nippertje hebt verslagen en je terugmoet om bijvoorbeeld te saven is het zwaar irritant.
Kortom, het spel is niet te moeilijk als je kijkt puur naar de moeilijkheidsgraad, als je kijkt naar de lol die je eraan hebt wel. Dat is mijn mening, en dat is ook de reden waarom Ninja Gaiden nu ligt te verstoffen tussen de andere games.
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
Quote:
en waarbij ik gek wordt van de Zwarte ninja's, die mij in mootjes hakken. En vooral het respawnen is ontzettend irritant. Als je even een gebied verlaat en twee seconden later terugkomt zijn de vijanden er weer! Vooral als je net de net genoemde ninja's op het nippertje hebt verslagen en je terugmoet om bijvoorbeeld te saven is het zwaar irritant.
Gepost door: Drakebloedje op 27-05-2006 23:08
Gepost door: Drakebloedje op 27-05-2006 23:08
Het is denk ik de bedoeling om je op die manier scherp te houden, en dat lukt aardig, om elke hoek kan een nieuwe vijand zitten (wat ook wel weer iets te vaak gebeurt)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Beide een waanzinnige ervaring op gamesgebied waartussen ik maar niet kan kiezen!
Alleen al het feit dat Final Fantasy VII zich niet in een sprookjeswereld afspeelt, maar in een high tech stad en dat de game meteen met actie begint en niet met het uit je bedje stappen (zoals bijna alle RPG's beginnen) maken dit de beste RPG die ik heb gespeeld. En dan die vette pre rendered achtergronden die vrijwel naadloos in filmpje overgaan! Genieten!
En Zelda OOT, man, ik had na afloop echt het idee op een wereldreis te zijn geweest met een paard. Al die figuren die ik had ontmoet, al die plekken die ik had bezocht, en de beste eindbaasgevechten tot nu toe.
Ik hou van die stijl eindbaasgevechten! Vet dus dat Donkey Kong 64, Banjo Kazooie & Tooie, Star Fox Adventures, Metroid Prime en al dat soort games dezelfde soort eindbaasgevechten hebben (in grote lijnen: drie tot vijf keer een bepaalde handeling herhalen -wordt wel telkens ietsje moeilijker- en aanvallen totdat de eindbaas dood is).
NNID: TheDaNMaN
Voor de Consoles: Prince of Persia
Al schud je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek
Commander Keen = awesome.
Standing on a bridge, watch the water passing under me. It must've been much harder when there was no bridge just water.
Commander Keen = awesome.
If you can't explain it in a simple way, you don't understand it well enough.
GOLDENEYE op de N64
Ik heb deze set nog helemaal nieuw in doos en gaat voor geen goud weg
DANKU RARE!!!!
Maar deze game, noem ik gewoon omdat er maar 1 gevraagd wordt. Liever geef ik gewoon een top 10. Maar dan zou FF VII er voor mij nog stteds met kop en schouders bovenuit steken.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!