Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Digitala.nl

[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(25)  [Eind]
-SambaL-
Door -SambaL- (122 reacties) op 15-06-2009 03:26
Een beetje extreem maar ik kan het ergens wel begrijpen. Je betaald ergens veel geld voor en na ruim anderhalve maand zie je nog niets verschijnen, en wanneer je dan contact zoekt voor enige tekst en uitleg kom je min of meer voor een dichte deur te staan. Dan ga je toch al gauw het ergste denken als consument.

Ik zelf wacht nu al vanaf 3 April op een product. Ik had er in eerste instantie geen haast bij omdat ik midden in een verhuizing zat, dus toen de levering tijd van 5 tot 10 werkdagen veranderde naar 6 tot 8 weken , waar ik tevens zelf achterheen moest, had ik daar niet zo heel veel problemen mee. Ik vond het dan wel weer heel raar dat meneer Digitala zelf al meteen begon over dat ik kon annuleren. Op dat moment wil je dat gewoon helemaal niet horen want anders was ik er zelf wel over begonnen.
Na 9 weken echter helemaal niets meer gehoord te hebben ga je je toch langzaam maar zeker afvragen of het allemaal wel goed gaat, en als je dan probeert in te loggen op je account en er wordt aangegeven dat je email adres niet bekend is dan ga je je toch al snel zorgen maken. En als je dan vervolgens hierover mailt en hier geen antwoord op krijgt dan wordt het er niet veel beter op.
Na een week dan nog maar een keer proberen in te loggen en dan dit keer met succes, dat geeft dan weer wat hoop. Echter veel is het niet wanneer je ziet dat je bestelling nog steeds lopende is.
Als ik dan vervolgens op webshop beoordeling pagina van BG ook nog een beoordeling tegen kom van een klant van Digitala die exact hetzelfde had besteld een dag later als ik en inmiddels binnen had gekregen dan wordt ik daar dan toch een heel stuk minder blij van en dan wil ik weten hoe het met mijn bestelling zit. Ik heb toen maar contact opgenomen met die klant en die kon mij al meer vertellen dan de webshop zelf kon en gaf zelfs vrijwel direct antwoord. Oké, flauw, maar als je er over nadenkt is het wel zo.
Ook iemand van Digitala nam contact met mij op en dat was blijkbaar gekomen omdat de zekere klant bij de aftersales waar hij nog mee bezig was mijn geval had gemeld. Mij werd verteld dat mijn bestelling door het hele omzetten en gebeuren niet goed was meegegaan en ze zouden er achterheen gaan en me zo snel en goed mogelijk op de hoogte brengen. Nou goed, geen probleem, ik was al blij met contact en zulke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren dus ik vond het prima, als ze er maar achteraan zitten. Maar 3 dagen later nog steeds geen bericht, terwijl dat wel zo gebracht werd. Dus ik zelf maar weer mailen of er al bericht was. Dit keer wel antwoord maar wel ééntje die vrij kortaf was "leverancier zegt 5 tot 10 werkdagen" met WEER de 'maar' erbij dat ik mijn bestelling kon annuleren en dat mijn geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden. Man, ik zit er al ruim 2 en halve maand op te wachten en iemand die later dan mij besteld heeft het al binnen, dan denk je toch niet dat ik wil cancelen wanneer ik om status vraag?! Het is notabene al fout dat hij er zelf over begint terwijl ik er nog totaal geen aanleiding toe heb gegeven.
Nou ja, dan wacht je maar weer en ben je intussen een week verder en begint morgen week 2. We wachten het verder af en hoop deze week dan iets te horen.

Ik kan van mezelf zeggen dat ik een hoop kan hebben en redelijk wat geduld heb, maar als die bestelling uiteindelijk niet meer door gaat om één of andere reden dan schiet ik ook direct over mijn grens heen ook. Dan heb ik zelf genoeg gegeven en de fijne dames en heren van Digitala ook alle kans gegeven maar dan stellen zij zich uiteindelijk toch echt in gebreken.


Wat mensen aan dit verhaal hebben? Laat het een wijze les zijn. Voor consument maar ook voor bedrijf.
Weet als klant zijnde dat dit soort dingen kunnen voorkomen bij online bestellen omdat je vaak afhankelijk bent van een leverancier, hou hier rekening mee, en heb als bedrijf zijnde gewoon goed je zaakjes op orde, want uiteindelijk zijn de klanten degene die je maken. Verwaarloos deze niet.


Dat ei wilde ik even kwijt.
*wrijft over poepert* au
Baz
Door Baz (2721 reacties) op 15-06-2009 10:29
Kan het er niet aan liggen aan je betalwijze? Misschien heeft die klant wel via acceptgiro (zoals ik altijd doe), want wanneer ik op Digitala bestel met acceptgiro heb ik het meteen binnen ... Het is maar een idee hoor..
Fenna
Door Fenna (11 reacties) op 15-06-2009 13:20
Het kan nog erger: ik wacht als sinds december(!) op mijn Mario Kart + wheel en Super Smash Bros. Ondanks vele toezeggingen van hun kant, heb ik nog steeds niks ontvangen. En nu ik de verhalen hierboven lees, word ik er niet geruster op.
Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 15-06-2009 13:23
Quote:
Het kan nog erger: ik wacht als sinds december(!) op mijn Mario Kart + wheel en Super Smash Bros. Ondanks vele toezeggingen van hun kant, heb ik nog steeds niks ontvangen. En nu ik de verhalen hierboven lees, word ik er niet geruster op.
Gepost door: Fenna op 15-06-2009 13:20

Hoeveel heb je daar voor betaald?

cancel je bestelling en geld terug vragen!
Elke winkel heeft die producten ruim op voorraad
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
-SambaL-
Door -SambaL- (122 reacties) op 15-06-2009 13:44
Quote:
Kan het er niet aan liggen aan je betalwijze? Misschien heeft die klant wel via acceptgiro (zoals ik altijd doe), want wanneer ik op Digitala bestel met acceptgiro heb ik het meteen binnen ... Het is maar een idee hoor..
Gepost door: Baz op 15-06-2009 10:29
IDeal, en dat zou vrijwel direct moeten zijn. Maar nee, bedankt voor het idee, maar mijn bestelling bleek gewoon niet goed meegegaan zijn naar hun nieuwe systeem of zo.
Fenna
Door Fenna (11 reacties) op 15-06-2009 13:51
Quote:
[..]

Hoeveel heb je daar voor betaald?

cancel je bestelling en geld terug vragen!
Elke winkel heeft die producten ruim op voorraad
Gepost door: Admirals1992 op 15-06-2009 13:23

€ 89,85 alles met elkaar. Ik heb al eens gevraagd de bestelling te annuleren, omdat ik het te lang vond duren maar dat wordt gewoon niet gedaan.
Fenna
Door Fenna (11 reacties) op 15-06-2009 13:53
Kreeg net een telefoontje van Digitala (ze bestaan dus nog wel ) : Mario Kart en wheel wordt vandaag op de post gedaan en ik krijg een e-mail over wanneer de Super Smash geleverd kan worden. Ben benieuwd.
Tony_Rawkus
Door Tony_Rawkus (27 reacties) op 15-06-2009 13:57
Erg verontrustend allemaal die verhalen hier ,aangezien ik ook wat dingen heb besteld bij deze webwinkel.
Ik had 2 spellen besteld , 1 van 40,90 en 1 van 24,90.

Na m'n email gecheckt te hebben bleek dat de Ideal betaling niet was goed gegaan.

Dus checkte ik m'n bank afschrift online en bleek dat er 2 x 40,90 van m'n rekening was gegaan.

Dus stuurde ik een mailtje om te vragen hoe we dit oplossen, maar ik wacht nog op een antwoord.

Bij kieskeurig.nl vond ik wel een telefoonnummer ,maar die ging gelijk naar voicemail.

Ik houd u op de hoogte.
ps3 username: Amsterdamus
Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 15-06-2009 14:25
Quote:
[..]

€ 89,85 alles met elkaar. Ik heb al eens gevraagd de bestelling te annuleren, omdat ik het te lang vond duren maar dat wordt gewoon niet gedaan.
Gepost door: Fenna op 15-06-2009 13:51

Zolang je bestelling nog niet is opgestuurd dan kan je je bestelling gewoon annuleren, Helemaal als als je al 6 MAANDEN wacht op je bestelling. Atendeer hun erop dat ze fout bezig zijn, misschien sturen ze een ´goedmakertje´ mee.
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Fenna
Door Fenna (11 reacties) op 15-06-2009 14:30
Quote:
[..]

Zolang je bestelling nog niet is opgestuurd dan kan je je bestelling gewoon annuleren, Helemaal als als je al 6 MAANDEN wacht op je bestelling. Atendeer hun erop dat ze fout bezig zijn, misschien sturen ze een ´goedmakertje´ mee.
Gepost door: Admirals1992 op 15-06-2009 14:25

Ze hadden het wel over een waardebon ....
Door Paulus (25 reacties) op 15-06-2009 15:00
Heb zelf op 4 mei het volgende besteld:

1 x Guitar Hero: Metallica met gitaar 86.95
1 x PlayStation 3, Console + 80 GB Pack + Singstar Abba + Microphone 347.95
1 x Buzz Quiz TV inclusief Wireless Buzzers 66.95
1 x Guitar Hero World Tour met Gitaar 78.95
Totaal 580 euro overgemaakt per Ideal

Ik wist dat de PS3 besteld moest worden, maar dat was niet erg want 29 mei kwam Guitar Hero Metallica pas uit.

Vervolgens is mij zowel op 26 mei als op 10 juni aangegeven dat ik mijn "bestelling volgende week in huis heb" of dat "het eind deze week wordt verstuurd".
Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen en de status van mijn bestelling is nog steeds: "in bestelling". Mede ook door de verhalen hier ben ik het vertrouwen kwijtgeraakt in deze toko (had ik dit forum maar eerder bezocht).

Er wordt wel gecommuniceerd met mij per e-mail. Telefoonnummer is mij niet bekend. Het zal ze ook wel behoorlijk tegenzitten daar, maar ondertussen ben ik een hoop geld kwijt en vraag ik me dus af wat ik eerder terug heb, mijn geld of alsnog mijn bestelling. Ik vond het wel een goed idee van een van de andere forummers om deze toko ergens aan te geven. Ga ik ook zeker doen als er niet geleverd gaat worden en zeker als ik mijn geld niet terugkrijg.

Als ik de boel binnen heb, of mijn geld... whatever comes first, dan meld ik dit wel weer... maar tot dusver is mijn advies: niks bestellen hier!
Tony_Rawkus
Door Tony_Rawkus (27 reacties) op 15-06-2009 15:43
Digitala Telefoonnummer 0524-750990
Helaas gaat deze wel direct naar voicemail.

ps3 username: Amsterdamus
Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 15-06-2009 17:17

G. van der Veen
De Brinken 8
7751AC Dalen

+31 (0)524750990
gert.vanderveen@digitala.nl

ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Door Loonstar (19 reacties) op 15-06-2009 18:03
heb hier in begin dit jaar wat bestelt en nog steeds niet ze sturen geen mail en niks kan deze syte niet gewist worden volgens mij oplichter
J-roen
Door J-roen (1391 reacties) op 15-06-2009 18:04
ze staan op dit moment niet meer in de prijslijsten als het goed is.
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Door Iris-VG (13 reacties) op 15-06-2009 18:32
18 mei iets besteld, en pas een berichte via hier ook gehad dat ik mijn orde nummer moest sturen enzo. Dat heb ik gedaan maar nu reageren ze weer nieet. Dus ik heb nog steeds mijn spellen niet. En al wel betaald, het was voor me verjaardag, en dat was op 23 mei. Het is dus veel te lang, zal ik het ooit nog krijgen? Of geld terug, ik meld hier we maar mijn advies ook niks bestellen. En als ik het heb of geld terug dan reageer ik ook weer hier.
Door Iris-VG (13 reacties) op 15-06-2009 18:52
Als ik het nou deze week nog zou krijgen met goedmakertje zou ik misschien nog wel een keertje kopen als het echt door die overgang naar het nieuwe systeem komt.
Door Digitala (13 reacties) op 15-06-2009 19:05
Iedereen die hier gepost heeft heeft inmiddels een PM van ons ontvangen. Mochten er nog klanten met vragen zijn dan kan er altijd een PM naar ons gestuurd worden of een e-mail naar info@digitala.nl. Geef ons aub wel even de tijd om het uit te zoeken, wij zetten alle zeilen bij om het zo snel mogelijk op te lossen.

Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 15-06-2009 19:07
Quote:
Iedereen die hier gepost heeft heeft inmiddels een PM van ons ontvangen. Mochten er nog klanten met vragen zijn dan kan er altijd een PM naar ons gestuurd worden of een e-mail naar info@digitala.nl. Geef ons aub wel even de tijd om het uit te zoeken, wij zetten alle zeilen bij om het zo snel mogelijk op te lossen.


Gepost door: Digitala op 15-06-2009 19:05

dat worden flink wat overuurtjes
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Door Digitala (13 reacties) op 15-06-2009 19:10
Dat is niet erg, het hoort gewoon opgelost te worden. Wij hebben daarom ook de prijzen ook van Budgetgaming laten halen om het oude eerst goed af te handelen.
[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(25)  [Eind]