13 maanden gaan wij binnekort ook leveren trouwens na deze actie.
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Quote:
Dus jullie willen niet 20 cent in prijs verlagen? Ik ben zeer principieel ingesteld (ben niet voor niets een Budgetgamer!), dus jullie lopen wel een klant mis, maar ik begrijp het verder wel...jammer.
Gepost door: Shigeru op 01-12-2009 23:25
Gepost door: Shigeru op 01-12-2009 23:25
Als ik 20 cent hierop inlever op iets waar nu geen marge op zit moet ik dat bij iedereen doen
PS Je krijgt er een gratis attentie bij wat wil je nog meer?
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Ik heb de mijne op 1-12 besteld (met 2euro verzendkosten, dus ik zal de code niet via email ontvangen.)
Sindsdien blijft mijn bestelstatus "in behandeling" staan.
De email die ik op 5-12 van ze heb gekregen zei, na het weekend zal de code verzonden worden, maar.... tja je weet wel. nog steeds niks...
De first time ervaring is dus niet zo goed...
Als ik deze week nog niks ontvang, eis ik mijn geld terug en koop ik bij anderen.
Red Dead Redemption en ModNation Racers.
Het valt mij wel een beetje tegen.
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Je mag ons er altijd een pm over sturen uiteraard
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Ik zal zeker ook nog even via Hotmail mijn klantgegevens mailen voor die 5% korting die nu beloofd wordt, want ja.... via de Hotmail correspondentie wordt daar NIETS over gemeld!
Quote:
Ik heb al meerdere keren gemaild met jullie klantenservice. En hoewel de hulp die via die lijn geboden wordt goed is, vind ik het echt schandelijk te noemen dat ik zolang moet wachten op mijn bestelling. Die beloofde 2 dagen wachttijd zijn inmiddels opgelopen tot meer dan een week. Daarnaast zeggen jullie voorlopig de kaarten niet meer aan te bieden, maar je kan ze nog steeds via de site bestellen? Zou het niet beter zijn om ze er dan voorlopig even helemaal vanaf te halen?
Ik zal zeker ook nog even via Hotmail mijn klantgegevens mailen voor die 5% korting die nu beloofd wordt, want ja.... via de Hotmail correspondentie wordt daar NIETS over gemeld!
Gepost door: SjaNL op 09-12-2009 18:22
Ik zal zeker ook nog even via Hotmail mijn klantgegevens mailen voor die 5% korting die nu beloofd wordt, want ja.... via de Hotmail correspondentie wordt daar NIETS over gemeld!
Gepost door: SjaNL op 09-12-2009 18:22
Kunt u uw naam etc even via een privebericht doorzenden? Het is namelijk een algemeen bekend iets dat hotmail niet altijd even makkelijk meewerkt met het verzenden en ontvangen van email.
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ