Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Play-asia.com

[Begin]  |16|17|18|19|20|21|22(42)  [Eind]
Davidov
Door Davidov (13591 reacties) op 11-09-2013 19:23
Ik zie net ook de annuleringsmail met de kortingscoupon.
Netjes hoor, ik ben onder de indruk (dit was trouwens mijn eerste bestelling bij deze webshop)

edit: ik zie net dat ze zelfs een verontschuldigings filmpje hebben gemaakt
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Reiverdemon
Door Reiverdemon (1440 reacties) op 11-09-2013 19:25
Nou ja heeft het toch nog wat opgeleverd
Door Flow59 (315 reacties) op 13-09-2013 05:31
iemand betalings ervariingen met deze shop?
Heb betaald via paypal en krijg nu een mail dat ze een foto van mijn id kaart of paspoort en een foto van de voor en achterkant van mijn credit card willen hebben...
Op de achterkant staat de security code en die moet zichtbaar blijven...
Ik mag wel een paar nummers van mijn creditcardnummer afdekken maar de eerste en laatste moeten zichtbaar blijven.
Dat ga ik dus niet doen ;(
Flapperbol
Door Flapperbol (3780 reacties) op 13-09-2013 06:54
Rol: Toevoeg Moderator
Ik heb bij een andere shop ook een keer zoiets moeten doen, gewoon een mailtje vragen met uitleg waarom je deze informatie moet geven.
Zeg er ook bij dat deze nogal gevoelig is en dat je dit liever niet deelt met anderen (wat overigens ook wordt aangeraden door de overheid/CC maatschappij)

Ik kreeg toen een mailtje dat het al goed was
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Ben
Door Ben (7648 reacties) op 13-09-2013 09:38
Rol: Toevoeg Moderator
Quote:
Ik heb bij een andere shop ook een keer zoiets moeten doen, gewoon een mailtje vragen met uitleg waarom je deze informatie moet geven.
Zeg er ook bij dat deze nogal gevoelig is en dat je dit liever niet deelt met anderen (wat overigens ook wordt aangeraden door de overheid/CC maatschappij)

Ik kreeg toen een mailtje dat het al goed was
Gepost door: Flapperbol op 13-09-2013 06:54

Ook nog mailen, ik zou direct afhaken...
Dat ligt ook wel aan het feit dat alleen m'n moeder een CC heeft en ik vrijwel nooit met PP betaal behalve bij de Humble Bundles.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Door Flow59 (315 reacties) op 13-09-2013 21:21
Inmiddels opgelost met Play-Asia, wat mail verkeer heen en weer en uiteindelijk ben ik vanmorgen vroeg gebeld door een aardige dame van Play-Asia. Wat gegevens uitgewisseld o.a. email en bestelde artikelen en de betalingswijze en toen was alles ok. Benieuwd wanneer mijn bestelling binnenkomt
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 16-09-2013 13:22
Quote:
Coupon code: KQ-YIS-DQX
Coupon value: 10.00 % off

Graag even melden als je hem hebt gebruikt!
Daanoontje
Door Daanoontje (174 reacties) op 20-09-2013 11:11
Iemand al zijn geld terug gekregen van play-asia?
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 20-09-2013 11:20
Ik had via Paypal besteld en inderdaad een terugontvangst bevestiging gehad:

Quote:
Beste,

Asia Entertainment Technology, LTD heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van $19,90 USD voor uw aankoop.

Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Asia Entertainment Technology, LTD.

De terugbetaling wordt gestort op de creditcard die u voor de betaling heeft gebruikt.
EPMD
Door EPMD (7066 reacties) op 20-09-2013 12:04
Het geld stond gister op mijn Paypal.
Daanoontje
Door Daanoontje (174 reacties) op 20-09-2013 16:49
Hmm ik heb nog niks ontvangen namelijk, toch maar even contact opgenomen.
EPMD
Door EPMD (7066 reacties) op 20-09-2013 16:54
Het duurt altijd een paar dagen voordat het geld op je Paypal staat. Zelfs als je een mail heb ontvangen dat Play-asia je terugbetaald heeft.

Play-Asia heeft mij op 13 sep terugbetaald, maar het bedrag stond pas gisteren op mijn Paypal

Zie:

Door SarGaN36 (1 reacties) op 20-09-2013 17:00
Quote:
[..]

Graag even melden als je hem hebt gebruikt!
Gepost door: Beloved op 16-09-2013 13:22

Beste Beloved,

Ik wil graag bij play asia de special edition van GTA5 bestellen.
Zou ik hiervoor je code mogen gebruiken? Die moet geloof ik wel gelinked zijn aan een account. Verder zie ik ook niet dat Xcom ofwel Borderlands 2 gratis erbij komt, maar wellicht is die actie verlopen?
Thanks alvast!
Mrpisthebest
Door Mrpisthebest (685 reacties) op 30-09-2013 12:21
Heeft iemand al een bevestiging gehad dat The Last of Us is opgestuurd?(gekocht tijdens de " weekly sale" , een PAL versie voor zo'n 22 euro?) Staat bij mij als sinds 10 september op "preparing order". Ik had de kl. service gemaild, die gaven dit antwoord:

We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!

xbox tag: mrpisthebest psn tag: mrp_is_the_best
Door TAG_ScorpioN (267 reacties) op 30-09-2013 13:00
Quote:
Heeft iemand al een bevestiging gehad dat The Last of Us is opgestuurd?(gekocht tijdens de " weekly sale" , een PAL versie voor zo'n 22 euro?) Staat bij mij als sinds 10 september op "preparing order". Ik had de kl. service gemaild, die gaven dit antwoord:

We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!

Gepost door: Mrpisthebest op 30-09-2013 12:21

Bij mij ook net gecancelled, jammer, keek uit naar deze game en het zachte prijsje maakte het natuurlijk extra sweet.
Gebruikersnaam
Door Gebruikersnaam (377 reacties) op 30-09-2013 13:24
Gaat de laatste tijd niet zo best met Play-Asia, heb een order na 2 maanden nog niet binnen (die ze inmiddels al een maand onderzoeken),het MGS Legacy debacle en nu dit. Mijn order is ook gecancelled, heb hem destijds vroeg op dinsdagochtend besteld, maar zat helaas niet bij de lucky ones:

This email is about your order of The Last Of Us (European Version),
#xxxx. With much regret we inform you that we had to cancel you order
of The Last Of Us (European Version) because of shortage of stock. We
assure you that our customer's orders are of the highest importance to us
and any time there is a shortage of stock we exhaust all channels to make
sure you recieve exactly what you ordered. In the event of stock shortage
we fulfill all orders on a first come, first serve basis.

You will receive your refund in due course. In case of any question we
welcome your feedback to cs@play-asia.com.

We hope you can accept our apologies and will stay a loyal Play-Asia.com
customer.

With best regards
Mrpisthebest
Door Mrpisthebest (685 reacties) op 30-09-2013 13:43
telepatisch! 15 min, na mijn post ook de cancellation email. Matig! Zeker omdat ze daar 20 dagen over gedaan hebben!
xbox tag: mrpisthebest psn tag: mrp_is_the_best
Door Jeroen28 (124 reacties) op 30-09-2013 14:41
Quote:
Gaat de laatste tijd niet zo best met Play-Asia, heb een order na 2 maanden nog niet binnen (die ze inmiddels al een maand onderzoeken),het MGS Legacy debacle en nu dit. Mijn order is ook gecancelled, heb hem destijds vroeg op dinsdagochtend besteld, maar zat helaas niet bij de lucky ones:

This email is about your order of The Last Of Us (European Version),
#xxxx. With much regret we inform you that we had to cancel you order
of The Last Of Us (European Version) because of shortage of stock. We
assure you that our customer's orders are of the highest importance to us
and any time there is a shortage of stock we exhaust all channels to make
sure you recieve exactly what you ordered. In the event of stock shortage
we fulfill all orders on a first come, first serve basis.

You will receive your refund in due course. In case of any question we
welcome your feedback to cs@play-asia.com.

We hope you can accept our apologies and will stay a loyal Play-Asia.com
customer.

With best regards
Gepost door: Gebruikersnaam op 30-09-2013 13:24


Gek , de mijne is gisteren verzonden
Door Jeroen28 (124 reacties) op 30-09-2013 16:52
Quote:
Heeft iemand al een bevestiging gehad dat The Last of Us is opgestuurd?(gekocht tijdens de " weekly sale" , een PAL versie voor zo'n 22 euro?) Staat bij mij als sinds 10 september op "preparing order". Ik had de kl. service gemaild, die gaven dit antwoord:

We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!

Gepost door: Mrpisthebest op 30-09-2013 12:21

ja gisteren verzonden , en had hem ook voor 22 euro
El Grave
Door El Grave (215 reacties) op 30-09-2013 17:17
Vaag ook bij mij gecancelled, terwijl ik er heel vroeg al bij was destijds. Is nu al de 2e cancellation achter elkaar..
[Begin]  |16|17|18|19|20|21|22(42)  [Eind]