Een beetje overal een bedrijf ten schande leggen. En dat zonder dat enig ander mens de echte waarheid ooit zal te weten komen.
Tuurlijk er worden fouten gemaakt, van beide kanten kan dat gebeuren, we zijn tenslotte maar gewone mensen. Maar we zijn ook over het algemeen volwassen (Father en Nedgame iig zeker wel). En je hoort dit dan als volwassen netjes op te lossen.
En dat doe je niet door op fora zo te gaan bashen op een bedrijf.
Als we nu daadwerkelijk van beide partijen screenshots van hun mailtjes en bestellingen hadden konden wij nog oordelen erover maar dit is niet te doen en denk ook niet voor dit forum zo bedoeld.
Het is jammer als iemand een slechte ervaring heeft en dat mag je ook zeker uiten maar doe het dan wel op een beschaafde manier met de uitleg.
Maar om tot mijn punt te komen. Handel dit gewoon netjes via de mail of telefonisch af. Ik neem aan dat Nedgame helemaal geen verkeerde bedoelingen heeft.
Als ik mijn eigen mening mag geven, vind ik dat Nedgame helemaal niet tegemoet moet komen. Een minderjarige op internet iets laten bestellen is gewoon hun eigen schuld. Moet je maar het goede adres maar invoeren. Als het pakketje niet terugkomt zou ik denken: helaas pindakaas.
Quote:
Sorry hoor maar als ik het mag zeggen vind ik die Father maar een beetje zielig.
Gepost door: Syphrone op 10-09-2012 19:19
Gepost door: Syphrone op 10-09-2012 19:19
Tja ze zijn er inderdaad, de types die bij het minste of geringste in hun eer zijn aangetast en gelijk alle hulplijnen in schakelen om alsnog hun gelijk te krijgen. Niet wetende dat het alleen maar averechts werkt. En vooral lekker dwars doen om het dwars doen.. zucht..
Nogmaals ik hoop dat het voor beide partijen fatsoenlijk(lees beschaafd) wordt opgelost.
edit: de losgeslagen texten hieronder te lezen hebben we te maken met zo'n geval wat ik hierboven heb beschreven. Een professional in online communicatie, yeah right.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Uit uw feitelijk onjuiste reactie van 4 september 2012 maak ik op dat u niet voornemens bent mij in deze onverkwikkelijke zaak tegemoet te komen. U kiest er kennelijk voor om voor 50 euro de handelwijze van Nedgame openbaar te laten maken.
Tenzij u mij uiterlijk donderdagavond 6 september 21.00 uur een handreiking doet, komt dit dossier maandagmorgen 10 september online op vele voor uw organisatie gevoelige plekken.
Uw pech is het dat u, in een tijd waarin bedrijven in een glazen huis moeten opereren, een professional in (online) communicatie treft.
Los daarvan kunt u ook overwegen om een kind niet het slachtoffer te laten zijn van deze situatie, ook al zou u gelijk hebben (wat overigens niet het geval is).
Ik vertrouw erop dat kortzichtigheid plaatsmaakt voor een verstandige en redelijk keuze uwerzijds.
Nog nooit problemen gehad met Nedgame.. Logisch als je gewoon je adres goed invult.
Xbox: KrichatStarik, Steam: Krichat
Quote:
interne mail zo op het forum zet is dat natuurlijk niet erg netjes,
Gepost door: Nedgame_NL op 13-01-2012 11:47
interne mail zo op het forum zet is dat natuurlijk niet erg netjes,
Gepost door: Nedgame_NL op 13-01-2012 11:47
Moet je het zelf ook niet doen.
That said: komt de game niet automatisch na een weekje ofzo weer terug bij Nedgame als het adres niet klopt? Is het probleem toch ook zo opgelost?
(tenzij het een bestaand adres is natuurlijk, en de bewoner een gamer is)
Zelf heb ik overigens één keer een bestelling geplaatst bij Nedgame en die is toen gewoon positief verlopen.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
De klant zal fouten hebben gemaakt maar het bedrijf waarschijnlijk ook, was het niet 2 partijnen 2 fout? ofzo iets
Quote:
Vind bij dit soort dingen partij kiezen altijd zo apart.
De klant zal fouten hebben gemaakt maar het bedrijf waarschijnlijk ook, was het niet 2 partijnen 2 fout? ofzo iets
Gepost door: DarkHunter op 10-09-2012 20:28
De klant zal fouten hebben gemaakt maar het bedrijf waarschijnlijk ook, was het niet 2 partijnen 2 fout? ofzo iets
Gepost door: DarkHunter op 10-09-2012 20:28
Als deze klant zelf aangeeft dat zijn kinderen het hebben besteld, en ze nog jong zijn, dan lijkt het mij toch echt de fout van de vader als hij niet controleert wat ze opgeven.
“A clever person solves a problem. A wise person avoids it.” ~ Albert Einstein
Quote:
[..]
Als deze klant zelf aangeeft dat zijn kinderen het hebben besteld, en ze nog jong zijn, dan lijkt het mij toch echt de fout van de vader als hij niet controleert wat ze opgeven.
Gepost door: PuHa op 10-09-2012 20:34
Als deze klant zelf aangeeft dat zijn kinderen het hebben besteld, en ze nog jong zijn, dan lijkt het mij toch echt de fout van de vader als hij niet controleert wat ze opgeven.
Gepost door: PuHa op 10-09-2012 20:34
En dan nog daargelaten dat het op de factuur die je via de mail direct ontvangt het afleveradres nog bevestigd staat. Klopt dit niet dan zou je er direct een mail achteraan kunnen sturen om dit te corrigeren. Ik begrijp dat dit pas na het verzenden is gebeurd.
Quote:
Past wel in het thema van 12 september, jij bent nog zwevend?666
Vind bij dit soort dingen partij kiezen altijd zo apart.
Gepost door: DarkHunter op 10-09-2012 20:28
Gepost door: DarkHunter op 10-09-2012 20:28
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Quote:
nedgame levert bij mij vaak prima een keer kapot spel gelevert gekrijgen die 2 hands was en probleem is niet opgelost maar ik gaf ze nog een kans en daarna kogt ik altijd niew bij ze toen had ik nooit geen probleemen
Gepost door: Christiaanwwe op 10-09-2012 22:01
Gepost door: Christiaanwwe op 10-09-2012 22:01
Dat komt denk ik eerder omdat ze je mails niet kunnen ontcijferen..
Gamertag: Coen NL PSN: CaptainCoen
Quote:
[..]
Dat komt denk ik eerder omdat ze je mails niet kunnen ontcijferen..
Gepost door: Coentjuh op 10-09-2012 22:06
Dat komt denk ik eerder omdat ze je mails niet kunnen ontcijferen..
Gepost door: Coentjuh op 10-09-2012 22:06
Haha, misschien waarXD
Heb ook een aantal keren bij Nedgame besteld en is allemaal netjes aangekomen. We weten hier op BG ook wel dat Nedgame gewoon een goede shop is.
Communication is key. Weer zo'n persoon die zijn zin wilt doordrijven terwijl hij zelf de fouten maakt. Ik hoop dat je dit leest, je bedenkt, het bedrijf netjes opbelt en er samen goed aan uitkomt. Alhoewel ik daar mijn twijfels bij heb, want je hebt het toch al veel te hard verneukt. Ik zie ook geen reden meer voor Nedgame om jou als normale klant te behandelen.
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
[..]
Past wel in het thema van 12 september, jij bent nog zwevend?666
Gepost door: Doobieters op 10-09-2012 20:37[/quote]
Zit idd nog te twijfelen en dan vooral tussen serieus stemmen of lekker op de piratenpartij stemmen lol
Ontopic:
Het is misschien niet het beste op het dan zo te posten, maar kan me ook best voorstellen dat als een persoon boos is dat ie t dan ergens post. En misschien is het wel de schuld van NedGame (zeg absoluut niet dat het zo is!) Maar alleen hun waren erbij en we zullen het dus nooit weten
Quote:
dat niet maar was gewoon niet netjes van nedgame
[..]
Dat komt denk ik eerder omdat ze je mails niet kunnen ontcijferen..
Gepost door: Coentjuh op 10-09-2012 22:06
Dat komt denk ik eerder omdat ze je mails niet kunnen ontcijferen..
Gepost door: Coentjuh op 10-09-2012 22:06