Quote:
Zie hier de perfecte oplossing:
Op maat gemaakte verpakkingen
Heb deze een paar maanden geleden in werking gezien en het is toch wel een erg gaaf (machtig mooi zoals medestudenten het zouden zeggen xD) systeem en je bespaart gemiddeld gezien ook nog eens geld omdat je minder verpakking hebt. Helaas heeft bol.com dit nog niet
Gepost door: Marlous2604 op 30-10-2016 18:19
Op maat gemaakte verpakkingen
Heb deze een paar maanden geleden in werking gezien en het is toch wel een erg gaaf (machtig mooi zoals medestudenten het zouden zeggen xD) systeem en je bespaart gemiddeld gezien ook nog eens geld omdat je minder verpakking hebt. Helaas heeft bol.com dit nog niet
Gepost door: Marlous2604 op 30-10-2016 18:19
Volgens dit artikel uit 2015 was het wel de bedoeling dat Bol dat zou gaan doen. Geen idee hoe ver ze er nu mee zijn.
Mijn Tomb Raider CE was trouwens wel goed verpakt, mazzeltje zoals ik het hier lees.
FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
Quote:
Nou dan doen ze daar wel lang over, mogen ze wel eens mee opschieten Zal wel de machine van Neopost zijn die ze in dat artikel benoemen. Naar mijn idee zijn er niet echt andere bedrijven die zulke productielijnen ontwikkelen. De R&D van Neopost zit ook nog eens in Nederland dus qua communicatie moet het niet zo moeilijk zijn.
Gepost door: Marlous2604 op 30-10-2016 18:55
Gepost door: Marlous2604 op 30-10-2016 18:55
Is inderdaad de Neopost. Fantastisch apparaat, zelf in actie gezien op de Logisticka fair in Utrecht afgelopen jaar. Kost wel ongeveer 1-2 miljoen zo'n beestje dus dat zijn natuurlijk wel serieuze bedragen
In het warehouse bij mijn werk wordt de Packsize machine gebruikt. Iets minder luxe maar nog steeds op maat gemaakte dozen. Zulk soort dingen moet bol ook gewoon gaan doen...
Het bericht dat ik van bol heb gekregen bleek trouwens toch de oplossing te zijn van de case: retour en ze kunnen hem opnieuw versturen. Nou ze mogen hun rotzooi houden. De hele meuk gaat retour en bol.com is voor mij "uitgespeeld".
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Quote:
Voor bedrijven als bol.com en amazon moet dat zich na een tijdje wel terug gaan betalen lijk mij als je ziet hoeveel orders ze elke dag moeten verwerken. Voor kleinere bedrijven is het wat minder geschikt idd. Packsize kende ik nog niet, zo een machine is ook al een verbetering en is wat toegankelijker voor minder grote bedrijven. Was zelf een keer op bezoek geweest bij Neopost omdat ik met een klein groepje studenten een 'VIP' tour had waarbij we langs diverse bedrijven in de regio gingen.[..]
Is inderdaad de Neopost. Fantastisch apparaat, zelf in actie gezien op de Logisticka fair in Utrecht afgelopen jaar. Kost wel ongeveer 1-2 miljoen zo'n beestje dus dat zijn natuurlijk wel serieuze bedragen
In het warehouse bij mijn werk wordt de Packsize machine gebruikt. Iets minder luxe maar nog steeds op maat gemaakte dozen. Zulk soort dingen moet bol ook gewoon gaan doen...
Het bericht dat ik van bol heb gekregen bleek trouwens toch de oplossing te zijn van de case: retour en ze kunnen hem opnieuw versturen. Nou ze mogen hun rotzooi houden. De hele meuk gaat retour en bol.com is voor mij "uitgespeeld".
Gepost door: Bloodyvampie op 30-10-2016 19:24
Is inderdaad de Neopost. Fantastisch apparaat, zelf in actie gezien op de Logisticka fair in Utrecht afgelopen jaar. Kost wel ongeveer 1-2 miljoen zo'n beestje dus dat zijn natuurlijk wel serieuze bedragen
In het warehouse bij mijn werk wordt de Packsize machine gebruikt. Iets minder luxe maar nog steeds op maat gemaakte dozen. Zulk soort dingen moet bol ook gewoon gaan doen...
Het bericht dat ik van bol heb gekregen bleek trouwens toch de oplossing te zijn van de case: retour en ze kunnen hem opnieuw versturen. Nou ze mogen hun rotzooi houden. De hele meuk gaat retour en bol.com is voor mij "uitgespeeld".
Gepost door: Bloodyvampie op 30-10-2016 19:24
Ja, snap niet waarom grote toonaangevende bedrijven zoals bol.com en mediamarkt nog niet zijn overgestapt naar zulke apparaten.
Quote:
[..]
Volgens dit artikel uit 2015 was het wel de bedoeling dat Bol dat zou gaan doen. Geen idee hoe ver ze er nu mee zijn.
Mijn Tomb Raider CE was trouwens wel goed verpakt, mazzeltje zoals ik het hier lees.
Gepost door: Danielle0173 op 30-10-2016 18:49
Volgens dit artikel uit 2015 was het wel de bedoeling dat Bol dat zou gaan doen. Geen idee hoe ver ze er nu mee zijn.
Mijn Tomb Raider CE was trouwens wel goed verpakt, mazzeltje zoals ik het hier lees.
Gepost door: Danielle0173 op 30-10-2016 18:49
Heb zelf eigenlijk ook nooit klachten over Bol.com. De Tomb Raider CE was te laat maar daar kon Bol niets aan doen. Hij was wel goed verpakt.
Zal misschien per inpakker verschillen.Xbox
Erg jammer om te horen dat het nu nog steeds vaak mis gaat. Eerst volgende bestelling via Bol is The Last Guardian CE, hopelijk komt die wel heel aan.
Quote:
[..]
Heb zelf eigenlijk ook nooit klachten over Bol.com. De Tomb Raider CE was te laat maar daar kon Bol niets aan doen. Hij was wel goed verpakt.
Zal misschien per inpakker verschillen.Xbox
Gepost door: Bigds9fan op 30-10-2016 22:20
Heb zelf eigenlijk ook nooit klachten over Bol.com. De Tomb Raider CE was te laat maar daar kon Bol niets aan doen. Hij was wel goed verpakt.
Zal misschien per inpakker verschillen.Xbox
Gepost door: Bigds9fan op 30-10-2016 22:20
Deze heb ik zelf ook gekregen. Verschil is dat ze deze gewoon in de originele shipping box hebben laten zitten. De Titanfall CE's hebben ze (vermoed ik, maar durf ik wel met zekerheid te zeggen) uitgepakt om de spellen erbij te proppen. Daarbij dus de originele shipping box weggedonderd en zo kaal verstuurd. Ligt niet aan het platform, ik denk dat als ik nu een PS4 Vanguard en een Xbox Marauder bestel dat het dan hetzelfde binnenkomt.
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Op donderdag 18 augustus 2016 heb je het artikel 'YYYYYY' bij ons gekocht onder bestelnummer *********. Helaas kan je bestelling niet geleverd worden door een technische fout. We zijn daarom gedwongen je aankoop te annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig hoef je de ***** niet mis te lopen! De speciale editie is nog steeds beschikbaar. Deze kun je hier vinden.
----
Daaronder nog wel een code voor 2,50 als tegemoet komst van het ongemak.
Maar in de mail is dus 'hier' een link naar hetzelfde artikel als dat ze de bestelling van annuleren.
Waarom kan een bedrijf als Bol niet gewoon de orders zelf omzetten naar het nieuwe artikel als die toch gelijk is aan het andere artikel. Waarom deze stomme omweg.
Moest ik nog weer moeilijk doen om het deel wat met cadeaubon betaald was terug te krijgen voordat ik opnieuw kon bestellen ook.
Gaat wel vaker fout (of ik trek het ongeluk gewoon aan), vooral met seciale edities.
Nee, Bol is niet meer zo handig als dat het vroeger was.
psn: TheCh4oZZzz
Quote:
Beste X,
Op donderdag 18 augustus 2016 heb je het artikel 'YYYYYY' bij ons gekocht onder bestelnummer *********. Helaas kan je bestelling niet geleverd worden door een technische fout. We zijn daarom gedwongen je aankoop te annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig hoef je de ***** niet mis te lopen! De speciale editie is nog steeds beschikbaar. Deze kun je hier vinden.
----
Daaronder nog wel een code voor 2,50 als tegemoet komst van het ongemak.
Maar in de mail is dus 'hier' een link naar hetzelfde artikel als dat ze de bestelling van annuleren.
Waarom kan een bedrijf als Bol niet gewoon de orders zelf omzetten naar het nieuwe artikel als die toch gelijk is aan het andere artikel. Waarom deze stomme omweg.
Moest ik nog weer moeilijk doen om het deel wat met cadeaubon betaald was terug te krijgen voordat ik opnieuw kon bestellen ook.
Gaat wel vaker fout (of ik trek het ongeluk gewoon aan), vooral met seciale edities.
Nee, Bol is niet meer zo handig als dat het vroeger was.
Gepost door: PsnTheCh4oZZzz op 31-10-2016 08:14
Op donderdag 18 augustus 2016 heb je het artikel 'YYYYYY' bij ons gekocht onder bestelnummer *********. Helaas kan je bestelling niet geleverd worden door een technische fout. We zijn daarom gedwongen je aankoop te annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig hoef je de ***** niet mis te lopen! De speciale editie is nog steeds beschikbaar. Deze kun je hier vinden.
----
Daaronder nog wel een code voor 2,50 als tegemoet komst van het ongemak.
Maar in de mail is dus 'hier' een link naar hetzelfde artikel als dat ze de bestelling van annuleren.
Waarom kan een bedrijf als Bol niet gewoon de orders zelf omzetten naar het nieuwe artikel als die toch gelijk is aan het andere artikel. Waarom deze stomme omweg.
Moest ik nog weer moeilijk doen om het deel wat met cadeaubon betaald was terug te krijgen voordat ik opnieuw kon bestellen ook.
Gaat wel vaker fout (of ik trek het ongeluk gewoon aan), vooral met seciale edities.
Nee, Bol is niet meer zo handig als dat het vroeger was.
Gepost door: PsnTheCh4oZZzz op 31-10-2016 08:14
Het lijkt wel hoe groter ze worden hoe slechter de service wordt. Steeds meer afdelingen die iets door moeten schakelen en niks meer kunnen doen zelf. Het is één grote bureaucratische bende aan het worden
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Quote:
Zou je niet teveel vereerd voelen. Die 2,50 zijn ze de laatste dagen voor alles aan het rondstrooien; Voor je verjaardag, vanwege je laatste bestelling, of gewoon zomaar.
Daaronder nog wel een code voor 2,50 als tegemoet komst van het ongemak.
Gepost door: PsnTheCh4oZZzz op 31-10-2016 08:14
Gepost door: PsnTheCh4oZZzz op 31-10-2016 08:14
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Beste X,
Op donderdag 18 augustus 2016 heb je het artikel 'YYYYYY' bij ons gekocht onder bestelnummer *********. Helaas kan je bestelling niet geleverd worden door een technische fout. We zijn daarom gedwongen je aankoop te annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig hoef je de ***** niet mis te lopen! De speciale editie is nog steeds beschikbaar. Deze kun je hier vinden.
----
Daaronder nog wel een code voor 2,50 als tegemoet komst van het ongemak.
Maar in de mail is dus 'hier' een link naar hetzelfde artikel als dat ze de bestelling van annuleren.
Waarom kan een bedrijf als Bol niet gewoon de orders zelf omzetten naar het nieuwe artikel als die toch gelijk is aan het andere artikel. Waarom deze stomme omweg.
Moest ik nog weer moeilijk doen om het deel wat met cadeaubon betaald was terug te krijgen voordat ik opnieuw kon bestellen ook.
Gaat wel vaker fout (of ik trek het ongeluk gewoon aan), vooral met seciale edities.
Nee, Bol is niet meer zo handig als dat het vroeger was.
Gepost door: PsnTheCh4oZZzz op 31-10-2016 08:14
Op donderdag 18 augustus 2016 heb je het artikel 'YYYYYY' bij ons gekocht onder bestelnummer *********. Helaas kan je bestelling niet geleverd worden door een technische fout. We zijn daarom gedwongen je aankoop te annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig hoef je de ***** niet mis te lopen! De speciale editie is nog steeds beschikbaar. Deze kun je hier vinden.
----
Daaronder nog wel een code voor 2,50 als tegemoet komst van het ongemak.
Maar in de mail is dus 'hier' een link naar hetzelfde artikel als dat ze de bestelling van annuleren.
Waarom kan een bedrijf als Bol niet gewoon de orders zelf omzetten naar het nieuwe artikel als die toch gelijk is aan het andere artikel. Waarom deze stomme omweg.
Moest ik nog weer moeilijk doen om het deel wat met cadeaubon betaald was terug te krijgen voordat ik opnieuw kon bestellen ook.
Gaat wel vaker fout (of ik trek het ongeluk gewoon aan), vooral met seciale edities.
Nee, Bol is niet meer zo handig als dat het vroeger was.
Gepost door: PsnTheCh4oZZzz op 31-10-2016 08:14
Had laatst exact hetzelfde. Gereageerd dat dit de meest domme manier van klantcontact is en dat ik niet meer bestel. Kreeg ik als reactie een sorry en extra korting. Om m'n bolle reed mee af te vegen denk ik. Bol gaat hard achteruit ineens.
PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417
Quote:
[..]
Had laatst exact hetzelfde. Gereageerd dat dit de meest domme manier van klantcontact is en dat ik niet meer bestel. Kreeg ik als reactie een sorry en extra korting. Om m'n bolle reed mee af te vegen denk ik. Bol gaat hard achteruit ineens.
Gepost door: Misterdoa1983 op 31-10-2016 09:40
Had laatst exact hetzelfde. Gereageerd dat dit de meest domme manier van klantcontact is en dat ik niet meer bestel. Kreeg ik als reactie een sorry en extra korting. Om m'n bolle reed mee af te vegen denk ik. Bol gaat hard achteruit ineens.
Gepost door: Misterdoa1983 op 31-10-2016 09:40
Dit dus. Het lijkt wel of de klantenservice tegenwoordig alleen nog maar sorry mag zeggen en cadeaubonnen mag geven
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Een collega had een DVD besteld en krijgt nu een pakket van 50x50x50 cm met enkel die DVD er in. Ja en zo'n foldertje met alle aanbiedingen die na een week verjaard zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik zuinig ben met papier, voornamelijk tijdens een bezoek aan het toilet, maar dat had toch makkelijk in zo'n kartonnen envelop gekund.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Ok. Ik ga ook maar even klagen over de dozenvullers bij Bol (klinkt waarschijnlijk sexier dan dat het is).
Een collega had een DVD besteld en krijgt nu een pakket van 50x50x50 cm met enkel die DVD er in. Ja en zo'n foldertje met alle aanbiedingen die na een week verjaard zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik zuinig ben met papier, voornamelijk tijdens een bezoek aan het toilet, maar dat had toch makkelijk in zo'n kartonnen envelop gekund.
Gepost door: Dagmar op 31-10-2016 13:55
Een collega had een DVD besteld en krijgt nu een pakket van 50x50x50 cm met enkel die DVD er in. Ja en zo'n foldertje met alle aanbiedingen die na een week verjaard zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik zuinig ben met papier, voornamelijk tijdens een bezoek aan het toilet, maar dat had toch makkelijk in zo'n kartonnen envelop gekund.
Gepost door: Dagmar op 31-10-2016 13:55
Past mooi bij het verhaal van Kassa. Alleen hoeft bol niet aan te komen met dat het een geautomatiseerd proces is. Hun warehouse medewerkers zijn volgens mij gewoon complete randdebielen
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Twee weken terug toch maar eens nagevraagd hoe lang het nog ging duren want de leverdatum op mijn bestellingspagina was nog steeds "Op releasedatum" lol. Kreeg deze mail:
"Ik stuur deze email naar aanleiding van jouw vraag wanneer jij jou pokemon Go Plus-accessoire gaat ontvangen.
Ik vind het zeer spijtig om te moeten melden maar helaas is er nog geen release datum beschikbaar. Ik snap natuurlijk dat je waarschijnlijk niet lieverd wilt wachten. Mocht je niet willen wachten kun je altijd de bestelling annuleren zodat je het geld terug ontvangen."
Behalve dat ik het gebruik van Nederlands erg bijzonder vind is dit natuurlijk ook een vreemde oplossing. We weten niet wanneer de releasedatum is (hint: vorige maand) dus we adviseren je maar om je bestelling te annuleren ¯_(ツ_/¯
http://www.backloggery.com/kubus
Dus nu is het wachten tot ik dezelfde editie nogmaals ga kopen, maar dan voor een prijs die de geruïneerde doos enigszins acceptabel maakt, al zal m'n verzamelaars- én Titanfallhart het nooit kunnen accepteren.
"A winner is you"
Ik was een van de mensen die destijds de Halo 5 CE voor 79 euro had gekocht, ik vreesde het ergste maar die kreeg ik in de originele "buitendoos" met daarin de gesealde Halo 5. Maar dat is ook alweer ruim 6 maanden geleden, als ik alles zo lees had ik dus een mazzeltje.
Mijn CE's heb ik ook retour gemeld. Vandaag nog eens gebeld of mijn zaak nou echt doorgezet ging worden naar een andere afdeling maar degene die ik sprak was ook te dom om te poepen. De eerste die ik sprak was tenminste echt betrokken (credits naar Bettany) maar verder heb ik echt alleen maar oelewappers gesproken via mail of telefoon. Na aandringen van mij zou hij dit probleem dan toch eens voor gaan leggen aan zijn leidinggevende (duurde ongeveer 20 minuten en toen viel het kwartje). Ik ga ook geen vervangende bij bol bestellen. Mochten ze toch ergens een verzenddoos vandaan toveren dan hebben ze daar zonder bescherming op stock gestaan en ik weet wat voor personeel er in warehouses rondloopt. Zelfs met omdoos zul je beschadigingen hebben en ze hebben hem open gehad om de game erbij te proppen. Nee dank u wel Bol
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Quote:
[..]
Past mooi bij het verhaal van Kassa. Alleen hoeft bol niet aan te komen met dat het een geautomatiseerd proces is. Hun warehouse medewerkers zijn volgens mij gewoon complete randdebielen
Gepost door: Bloodyvampie op 31-10-2016 14:33
Past mooi bij het verhaal van Kassa. Alleen hoeft bol niet aan te komen met dat het een geautomatiseerd proces is. Hun warehouse medewerkers zijn volgens mij gewoon complete randdebielen
Gepost door: Bloodyvampie op 31-10-2016 14:33
Zijn de meeste warehouse medewerkers dat niet dan. Want als ik bij mij op het werk kijk dan is 90% dat echt wel
Nintendo Network ID: goudenfeniks, Fire Emblem Heroes ID: 2729933212