Quote:
[..]
Waren beide echt bij Bol gekocht of van een verkoper die via Bol verkoopt? Op de pagina zie je wie de verkoper is. Die regelt vaak de verzending. Soms is Bol gewoon het platform waarop een ander bedrijf verkoopt.
Gepost door: Yunasia op 17-11-2019 11:57
Waren beide echt bij Bol gekocht of van een verkoper die via Bol verkoopt? Op de pagina zie je wie de verkoper is. Die regelt vaak de verzending. Soms is Bol gewoon het platform waarop een ander bedrijf verkoopt.
Gepost door: Yunasia op 17-11-2019 11:57
Beide waren echt bij Bol.com, beide dankzij Bol.com select gekozen voor zondag levering. Maar zou idd kunnen zijn dat het verschillende sorteercentra zijn.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
🇺🇦 💙💛
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Bij Redjepakketje kun je op een kaartje zien waar de bezorger nu ongeveer is / hoeveel stops die nog moet maken.
🇺🇦 💙💛
Verwachtingen van 2 dagen tot 2 weken vertraging
Quote:
Meerdere switch games in de aanbieding dagdeals van bol.com
Gepost door: Cread0r op 18-11-2019 07:07
Gepost door: Cread0r op 18-11-2019 07:07
Shit had iets meer verwacht .
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Quote:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed de efficiëntie van Bol.com. Gisteren 3 artikelen gekocht, een boek, speelgoed en een controller, allemaal in één enkele bestelling en alles direct via Bol als verkoper. En dan krijg je tijdens deze drukke dagen alsnog de producten in 3 verschillende dozen geleverd. Het zal vast met verschillende magazijnen te maken hebben, maar lever het dan een dag later. Op deze manier overbelast je PostNL wel erg snel.
Gepost door: Montalvo op 26-11-2019 23:22
Gepost door: Montalvo op 26-11-2019 23:22
Klopt, verschillende magazijnen. Bol.com probeert altijd zoveel mogelijk multi orders te bundelen in hetzelfde magazijn, maar helaas lukt dit niet altijd even goed tijdens drukke periodes. En een dag later leveren zou kunnen, maar als je bij het artikel hebt beloofd dat je het morgen zal ontvangen, dan is het niet aan Bol.com om voor jou te gaan bepalen dat je het maar een dag later krijgt. Dat zou een hoop boze klanten opleveren.
Quote:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed de efficiëntie van Bol.com. Gisteren 3 artikelen gekocht, een boek, speelgoed en een controller, allemaal in één enkele bestelling en alles direct via Bol als verkoper. En dan krijg je tijdens deze drukke dagen alsnog de producten in 3 verschillende dozen geleverd. Het zal vast met verschillende magazijnen te maken hebben, maar lever het dan een dag later. Op deze manier overbelast je PostNL wel erg snel.
Gepost door: Montalvo op 26-11-2019 23:22
Gepost door: Montalvo op 26-11-2019 23:22
Ik denk niet dat men vooral nu wacht op een dag later leveren. Alhoewel jij dat wel had kunnen aangeven op de website? Buiten dat om als het in verschillende magazijnen is dan zou dat ook niet veel uitmaken misschien.
Ik had 4 verschillende artikelen en kreeg ze vandaag allemaal in 1 doos. Waarschijnlijk waren deze artikelen allemaal op dezelfde magazijn aanwezig.
Quote:
[..]
Klopt, verschillende magazijnen. Bol.com probeert altijd zoveel mogelijk multi orders te bundelen in hetzelfde magazijn, maar helaas lukt dit niet altijd even goed tijdens drukke periodes. En een dag later leveren zou kunnen, maar als je bij het artikel hebt beloofd dat je het morgen zal ontvangen, dan is het niet aan Bol.com om voor jou te gaan bepalen dat je het maar een dag later krijgt. Dat zou een hoop boze klanten opleveren.
Gepost door: Eelceau op 26-11-2019 23:42
Klopt, verschillende magazijnen. Bol.com probeert altijd zoveel mogelijk multi orders te bundelen in hetzelfde magazijn, maar helaas lukt dit niet altijd even goed tijdens drukke periodes. En een dag later leveren zou kunnen, maar als je bij het artikel hebt beloofd dat je het morgen zal ontvangen, dan is het niet aan Bol.com om voor jou te gaan bepalen dat je het maar een dag later krijgt. Dat zou een hoop boze klanten opleveren.
Gepost door: Eelceau op 26-11-2019 23:42
Die hebben ze sowieso. Je wilt niet weten hoe klanten kunnen zeiken. Die klantenservice draait overuren momenteel en de piek moet nog komen. ;-)
Voorbeeld:
Er staat levering tussen 1300 en 1500 uur, maar het is nu 1515. Waar is mijn pakket want ik moet de hond uitlaten voordat ie in mijn woonkamer kots! Ik eis een vergoeding want jullie zeggen bla bla bla!
Quote:
[..]
Die hebben ze sowieso. Je wilt niet weten hoe klanten kunnen zeiken. Die klantenservice draait overuren momenteel en de piek moet nog komen. ;-)
Voorbeeld:
Er staat levering tussen 1300 en 1500 uur, maar het is nu 1515. Waar is mijn pakket want ik moet de hond uitlaten voordat ie in mijn woonkamer kots! Ik eis een vergoeding want jullie zeggen bla bla bla!
Gepost door: AnubisNefer op 26-11-2019 23:55
Die hebben ze sowieso. Je wilt niet weten hoe klanten kunnen zeiken. Die klantenservice draait overuren momenteel en de piek moet nog komen. ;-)
Voorbeeld:
Er staat levering tussen 1300 en 1500 uur, maar het is nu 1515. Waar is mijn pakket want ik moet de hond uitlaten voordat ie in mijn woonkamer kots! Ik eis een vergoeding want jullie zeggen bla bla bla!
Gepost door: AnubisNefer op 26-11-2019 23:55
Ja terwijl dit waarschijnlijk aan PostNL ligt. Bol.com zal nooit de oorzaak zijn dat je artikel een uur later is met reguliere verzending, als Bol.com de oorzaak is krijg je het een dag later.
Quote:
Had die persoon maar geen hond moeten nemen.
Voorbeeld:
Er staat levering tussen 1300 en 1500 uur, maar het is nu 1515. Waar is mijn pakket want ik moet de hond uitlaten voordat ie in mijn woonkamer kots! Ik eis een vergoeding want jullie zeggen bla bla bla!
Gepost door: AnubisNefer op 26-11-2019 23:55
Er staat levering tussen 1300 en 1500 uur, maar het is nu 1515. Waar is mijn pakket want ik moet de hond uitlaten voordat ie in mijn woonkamer kots! Ik eis een vergoeding want jullie zeggen bla bla bla!
Gepost door: AnubisNefer op 26-11-2019 23:55
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Quote:
Bol kan er niks aandoen dat pakketjes later komen af en toe. Dat is de schuld van post nl. Mensen die tegen bol gaan zeiken dat ze hun pakketje een dag later hebben gekregen die snappen het niet helemaal. Medelijden met de klantenserice daar zeg.
Gepost door: CorePrideX op 27-11-2019 10:33
Gepost door: CorePrideX op 27-11-2019 10:33
Het kan wel aan Bol.com liggen. Elk magazijn heeft een bepaalde capaciteit. Als de capaciteit wordt bereikt in de avond en de verzendbelofte op de website niet op tijd wordt aangepast, blijven klanten bestellen met het idee dat zij het de volgende dag ontvangen. Terwijl jouw artikel waarschijnlijk pas de volgende dag wordt gepicked.
Quote:
Bol kan er niks aandoen dat pakketjes later komen af en toe. Dat is de schuld van post nl. Mensen die tegen bol gaan zeiken dat ze hun pakketje een dag later hebben gekregen die snappen het niet helemaal. Medelijden met de klantenserice daar zeg.
Gepost door: CorePrideX op 27-11-2019 10:33
Gepost door: CorePrideX op 27-11-2019 10:33
Aan de andere kant reclameren ze wel met "Voor 21:00 besteld, morgen in huis" e.d.
❍ᴥ❍