Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Free Record Shop

[Begin]  |6|7|8|9|10|11|12(216)  [Eind]
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 14-10-2008 20:27
Quote:
@ Fant

Tsja, wie gebruikt die bon dan ook voor een andere game, FRS is ook niet gek
Gepost door: YoghurtBij op 12-10-2008 14:13
nou, daar lag het dus idd aan. Hoe sneu, alsof het hun iets uitmaakt waar ik mijn bon aan besteed, ze hadden er zelfs aan verdiend, aangezien ik nog 16 euro over de bon heen moest betalen, maar neeBoze mail teruggestuurd, maar het zal er uiteindelijk wel op neer komen dat ik gewoon mijn geld terugkrijg, ook niet echt prettig als je denkt mooi een bijna gratis game te krijgen
Hey, ik ben geen olifant
Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (363 reacties) op 15-10-2008 13:58
Quote:
[..]
nou, daar lag het dus idd aan. Hoe sneu, alsof het hun iets uitmaakt waar ik mijn bon aan besteed, ze hadden er zelfs aan verdiend, aangezien ik nog 16 euro over de bon heen moest betalen, maar neeBoze mail teruggestuurd, maar het zal er uiteindelijk wel op neer komen dat ik gewoon mijn geld terugkrijg, ook niet echt prettig als je denkt mooi een bijna gratis game te krijgen
Gepost door: Fant op 14-10-2008 20:27

Ben ik nou de enige die dit gewoon niet vind kunnen?

- mails worden niet/nauwelijks beantwoord (heeft BG.nl al een mail terug Ktutach)?
- er wordt een aanbod aan Fant gedaan dat vervolgens zomaar geannuleerd wordt. Ze trekken een kortingsbon in zonder reden...wat als je die bijvoorbeeld gewoon voor je verjaardag gehad had? Was je dan ook je hele bedrag kwijt geweest en was het maar jammer?

De tactiek is nu gewoon niet meer antwoorden?
www.liquidbunny.nl/vb4
Talicus
Door Talicus (7391 reacties) op 15-10-2008 14:07
De reden voor het "intrekken" van die kortingsbon is toch gewoon dat die bon niet gebruikt is waar hij voor bedoeld was: het nog een keer kopen van Conan en MotoGP?

Ik heb niet alles gevolgd, maar het kwam op mij als vrij logisch over dat hij geannuleerd werd.

Dat hij daarna niet opnieuw te gebruiken is is natuurlijk stom, maar dat is denk ik gewoon de gebruikelijke maatregel dat cadeaubonnen etc. ook niet twee keer gebruikt kunnen worden...

Just my two cents
I have sold my soul to a minor demon.
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 15-10-2008 14:13
Quote:
De reden voor het "intrekken" van die kortingsbon is toch gewoon dat die bon niet gebruikt is waar hij voor bedoeld was: het nog een keer kopen van Conan en MotoGP?

Ik heb niet alles gevolgd, maar het kwam op mij als vrij logisch over dat hij geannuleerd werd.

Dat hij daarna niet opnieuw te gebruiken is is natuurlijk stom, maar dat is denk ik gewoon de gebruikelijke maatregel dat cadeaubonnen etc. ook niet twee keer gebruikt kunnen worden...

Just my two cents
Gepost door: Talicus op 15-10-2008 14:07

Mja, dat klinkt inderdaad ook wel aannemelijk Talicus. Conan + MotoGP zijn toch weer bestelbaar? Alleen dan tegen een andere prijs, nietwaar?

Hun mail zouden ze echter wel wat beter mogen beantwoorden. Communicatie naar de klant toe kan er namelijk voor zorgen dat de mensen wel terugkeren bij je.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 15-10-2008 14:17
Quote:
De reden voor het "intrekken" van die kortingsbon is toch gewoon dat die bon niet gebruikt is waar hij voor bedoeld was: het nog een keer kopen van Conan en MotoGP?

Ik heb niet alles gevolgd, maar het kwam op mij als vrij logisch over dat hij geannuleerd werd.

Dat hij daarna niet opnieuw te gebruiken is is natuurlijk stom, maar dat is denk ik gewoon de gebruikelijke maatregel dat cadeaubonnen etc. ook niet twee keer gebruikt kunnen worden...

Just my two cents
Gepost door: Talicus op 15-10-2008 14:07
ik was er niet vanuit gegaan dat ze werkelijk zouden checken waar ik mijn bon voor zou gebruiken, en een compensatie is er toch om een klant tevreden te houden, zodat hij niet naar de concurrent gaat, en tevreden houden gaat zo niet lukken. Ze hadden zelfs extra verdiend als ze me BiA gewoon hadden laten kopen, maarja :-|
Hey, ik ben geen olifant
Racamo
Door Racamo (1045 reacties) op 15-10-2008 14:44
Ze moeten jouw die bon terug geven.
Een bon geven en dan een order annuleren maar het geld houden is keihard stelen ookal is er sprake van een bon. Dat komt op hetzelfde neer dan als je op marktplaats iets koopt, het betaalt maar het artikel nooit krijgt en je geld ook niet. Hiervoor worden die mensen ook bestraft. Ik zou dit ook niet zomaar voorbij laten gaan. Ook zou het mogelijk zijn voor de FRS om op deze wijze gratis geld te vangen. Dat is natuurlijk te gek voor woorden, maar wel waar ze hier mee bezig zijn.
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 15-10-2008 15:58
Quote:

ik was er niet vanuit gegaan dat ze werkelijk zouden checken waar ik mijn bon voor zou gebruiken, en een compensatie is er toch om een klant tevreden te houden, zodat hij niet naar de concurrent gaat, en tevreden houden gaat zo niet lukken. Ze hadden zelfs extra verdiend als ze me BiA gewoon hadden laten kopen, maarja :-|
Gepost door: Fant op 15-10-2008 14:17

Eerlijk gezegd lijkt me dat juist wel logisch. Je hebt daarover geklaagd, maar allicht ben ik de enige, die dat denkt.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 15-10-2008 17:13
zit ik een hele lange kwade mail terug te sturen, negeren ze alles en zeggen ze vrolijk:
Quote:
Beste Alfred,

Het bedrag van 27,94 zal binnen twee weken worden overgemaakt op uw rekening.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl

en ik vind een kadobon een kadobon, het is een compensatie voor hun fout, het blijft hun schuld dat ik mijn games niet heb gekregen, dus lijkt het me best redelijk als ik gewoon een kadobon gebruik voor hetgeen wat ik zelf wil, beetje klantvriendelijkheid kan ook geen kwaad lijkt me :-\ en al helemaal niet als ze er ook nog eens 16 euro winst op hadden gemaakt door hun ziekelijk hoge prijs. ik vind het nog steeds belachelijk hoe de FRS hier met zijn klanten omgaat, ze annuleren alles zonder een reden aan te geven, ze negeren alle kritiek in de boze mailtjes die ik stuur en ze jatten zomaar ff 53 euro die ze me gegeven hadden terug om een reden, die naar mijn mening nog steeds niet geldig is. Maarja, officieel zal het allemaal wel kloppen, dus ik vrees dat ik weinig kan beginnen. Voel me alsnog best wel hard genaaid.
Hey, ik ben geen olifant
Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (363 reacties) op 16-10-2008 00:06
Leuk dat jij een cadeaubon gekregen hebt, maar hoe zit het met de rest?
www.liquidbunny.nl/vb4
Door Florinho0 (156 reacties) op 16-10-2008 07:46
niks ontvangen, volgens mij negeren ze het gewoon
Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (363 reacties) op 16-10-2008 10:32
Quote:
niks ontvangen, volgens mij negeren ze het gewoon
Gepost door: Florinho0 op 16-10-2008 07:46

Daar lijkt het inderdaad wel op.

Ik heb in ieder geval nogmaals een vrij nette zakelijke mail gestuurd. Met daarin de vraag of ze na drie mails misschien wel contact met me op willen nemen.

@Fant: Dat jij een andere game besteld is natuurlijk wel discutabel. Ze komen je tegemoet met een oplossing en spreken in het mailcontact af dat je een kortingscode krijgt om de games voor de afgesproken prijs alsnog te bestellen. Dat jij iets anders besteld en daar een of andere reden omheen fabriceert heeft niets te maken met wat er afgesproken is.

Wat dan weer absoluut niet netjes is, is het feit dat dit alleen aan jou aangeboden is geworden. En waarom wordt er niet gereageerd op mijn mails?
Het interesseert me niet zo veel dat er geannuleerd wordt, maar de manier waarop laat mijn haren rechtovereindstaan. De FRS denkt echt over haar klanten heen te kunnen lopen en dat stoort me ma-te-loos.
www.liquidbunny.nl/vb4
Door Florinho0 (156 reacties) op 17-10-2008 19:14
krijg ik vamiddag dit mailtje:

Quote:
Beste klant,



Uit onze administratie is gebleken dat wij nog een bedrag van € 11,93 hebben staan voor uw geannuleerde bestelling met het ordernummer *********. Graag zouden wij deze aan u terug willen betalen.



Dit kan in de vorm van een digitale coupon, welke onbeperkt geldig is en zeer gemakkelijk te gebruiken is op onze website. Ook kunnen we het aankoopbedrag retour boeken op uw rekening.



In het tweede geval willen we u vriendelijk verzoeken de volgende gegevens te mailen:

- naam

- rekeningnummer

- woonplaats



Gelieve uw keuze aan ons te melden.



We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



Free Record Shop

www.FreeRecordShop.nl


wat moet ik hiervan denken? accepteren of niet?
Romario
Door Romario (1474 reacties) op 17-10-2008 19:17
Ja natuurlijk. Meer kan je er toch niet van verwachten dus gewoon doen, voordat ze je zo vergeten
PSN: Romario18
Fransman
Door Fransman (43 reacties) op 15-11-2008 18:38
jezus..

vorige week vrijdag, 7 november, playstation 3 besteld online bij dees website..voor 300,-
levertijd zou 3 tot 5 werkdagen duren dus in slechtste geval vrijdag of vndaag (zaterdag) zou het via pakketpost binnen moeten zijn...
maar nog steeds niks...wat nu?

Door Florinho0 (156 reacties) op 15-11-2008 19:01
Staat de status al op verzonden? -> wanneer is de status daarop gegaan?
Coenitje
Door Coenitje (963 reacties) op 15-11-2008 19:05
Quote:
jezus..

vorige week vrijdag, 7 november, playstation 3 besteld online bij dees website..voor 300,-
levertijd zou 3 tot 5 werkdagen duren dus in slechtste geval vrijdag of vndaag (zaterdag) zou het via pakketpost binnen moeten zijn...
maar nog steeds niks...wat nu?


Gepost door: Fransman op 15-11-2008 18:38
dat is een classic probleem bij de FRS. ze leveren bijna nooit optijd, waarschijnlijk komt hij gewoon volgende week, en anders weet je dat je er nog lang op moet wachten
If games make you violent. Does Monopoly make you a millionaire?
Fransman
Door Fransman (43 reacties) op 15-11-2008 19:24
ik heb hier een beetje de berichten over FRS gelezen..valt me dus op dat ze orders cancellen, zoals conan voor 5 euro..je krijgt je geld dan uiteindelijk wel terug maar toch..
het is overigens heel vreemd..want de ps3 die ik heb besteld (40GB) staat er tweemaal op de site..een keer voor 399,- en als je dan wat pagina's verder gaat vind je er een met andere foto maar wel voor 300,-. Dus die heb ik ook maar snel besteld..
Status staat overigens op; "in behandeling". Weet niet of ze die status altijd bijwerken? Mijn ervaring is dat heel veel onlineshops hier niks mee doen of iig heel weinig.
Denken jullie dat ik kan fluiten naar mn ps3?
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 15-11-2008 19:37
Quote:
ik heb hier een beetje de berichten over FRS gelezen..valt me dus op dat ze orders cancellen, zoals conan voor 5 euro..je krijgt je geld dan uiteindelijk wel terug maar toch..
het is overigens heel vreemd..want de ps3 die ik heb besteld (40GB) staat er tweemaal op de site..een keer voor 399,- en als je dan wat pagina's verder gaat vind je er een met andere foto maar wel voor 300,-. Dus die heb ik ook maar snel besteld..
Status staat overigens op; "in behandeling". Weet niet of ze die status altijd bijwerken? Mijn ervaring is dat heel veel onlineshops hier niks mee doen of iig heel weinig.
Denken jullie dat ik kan fluiten naar mn ps3?
Gepost door: Fransman op 15-11-2008 19:24

Het zou best kunnen dat je hem niet zal krijgen. Dit komt omdat de 40 GB versie uit de handel wordt genomen en vervangen zal worden door de 80 GB versie. Dus ja, het zou kunnen dat je koopje niet doorgaat. Ik moet je eerlijk ook bekennen dat ik geen 40 GB versies meer heb gezien de laatste tijd. Alle winkels hebben de Motorstorm Pack, de LBP Pack en een kale 80 GB staan (en natuurlijk ook de 160 GB versie).
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Fransman
Door Fransman (43 reacties) op 15-11-2008 19:48
zo dacht ik ook ConAir..daarom stuurde ik halverwege deze week al een mailtje..waar ik heel erg snel (ruim 48 uur later) een antwoord op kreeg.

Quote:

Naam: Frans T***
E-mail: ******@hotmail.com

Ordernummer: *-*******

Omschrijving: Hallo FreeRecordShop, Ik vroeg mij af of mijn betaling goed ontvangen is? Ook zou ik graag een indicatie willen wanneer ik de PS3 thuis kan verwachten? met vriendelijke groet, Frans T***

Quote:

Beste Frans,

De betaling is goed ontvangen.
De order zal naar verwachting eind deze week geleverd moeten gaan worden.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop

www.freerecordshop.nl

ik ga kyken of ik nog even kan replien op dit laatste mailtje..anders stuur ik een nieuwe waarin ik uitleg dat ze te laat zijn met leveren..en met de vraag of het pakket uberhaupt nog wel komt en veel meer doen dan wachten kan ik dan niet, net zoals de meeste gedupeerden hier.
Coenitje
Door Coenitje (963 reacties) op 15-11-2008 21:58
heel vervelend inderdaad, ik snap niet waarom ze het zo aanpakken, ach ja... hun maken winst en als ze het voor de rest niks uitmaakt, houd het hier op. mij zijn ze in ieder geval kwijt, misschien als ze eens weer een aanbieding voor 5 euro hebben, maar voor de rest nooit meer
If games make you violent. Does Monopoly make you a millionaire?
[Begin]  |6|7|8|9|10|11|12(216)  [Eind]