Quote:
Gelukkig kan je in dat soort gevallen nog gelijk contact nemen met de creditcard maatschappij. Of bij de meeste mensen die een creditcard via de bank hebben: Contact nemen met de bank of met ICS.[..]
Ligt er een beetje aan hoe ze de Creditcard gegevens vragen. Als je die gewoon op hun site moet invullen zou ik nooit van mijn leven zoiets proberen. Wie weet wat ze dan met je creditcard gegevens doen. Hoop wel dat die z'n geld terugkrijgt.
Gepost door: Josplays op 30-08-2023 11:16
Ligt er een beetje aan hoe ze de Creditcard gegevens vragen. Als je die gewoon op hun site moet invullen zou ik nooit van mijn leven zoiets proberen. Wie weet wat ze dan met je creditcard gegevens doen. Hoop wel dat die z'n geld terugkrijgt.
Gepost door: Josplays op 30-08-2023 11:16
Alleen ja. Met de andere persoonsgegevens kan er misschien nog misbruik gedaan worden. Dus mensen die iets hebben besteld, zou ik wel alert zijn dat men geen onverwachtse facturen e.d. ontvangen. Zoals met een Bol.com bestelling of een factuur vanwege een huur van een woning .
Quote:
Ik wil je niet een nog vervelender gevoel geven dan dat je al hebt, maar misschien in de toekomst iets minder naief zijn bij het bestellen van artikelen tegen zulke lage prijzen? Met dit soort bedragen moeten toch alle alarmbellen afgaan..?
Beste Allen,
Zojuist bevestiging gehad van oplichting. ik heb een het volgende besteld:
- Artikel 7219 1stuks Nintendo Switch Console - Blauw / Rood €199.-
- Artikel 7325 1stuks Super Mario Bros. Wonder - Nintendo Switch €35,-
Echter krijg ik zowel telefonisch als per mail geen contact.
Klarna en Mollie hebben zich gedistantieerd van deze firma.
Ik heb de betaalmogelijkheid In3 gebruikt. vanuit hun zullen zij de annulering voortzetten. tot nu toe €78 lichter door deze losers....
Gepost door: Verwoller2023 op 30-08-2023 10:24
Zojuist bevestiging gehad van oplichting. ik heb een het volgende besteld:
- Artikel 7219 1stuks Nintendo Switch Console - Blauw / Rood €199.-
- Artikel 7325 1stuks Super Mario Bros. Wonder - Nintendo Switch €35,-
Echter krijg ik zowel telefonisch als per mail geen contact.
Klarna en Mollie hebben zich gedistantieerd van deze firma.
Ik heb de betaalmogelijkheid In3 gebruikt. vanuit hun zullen zij de annulering voortzetten. tot nu toe €78 lichter door deze losers....
Gepost door: Verwoller2023 op 30-08-2023 10:24
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Werken bij Spelenmaar
Openstaande vacatures:
Orderpicker
Sanitair Manager
Quote:
Inderdaad. Ook andere persoonsgegevens zou ik ze niet willen geven.
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ze de Creditcard gegevens vragen. Als je die gewoon op hun site moet invullen zou ik nooit van mijn leven zoiets proberen. Wie weet wat ze dan met je creditcard gegevens doen. Hoop wel dat die z'n geld terugkrijgt.
Gepost door: Josplays op 30-08-2023 11:16
Ligt er een beetje aan hoe ze de Creditcard gegevens vragen. Als je die gewoon op hun site moet invullen zou ik nooit van mijn leven zoiets proberen. Wie weet wat ze dan met je creditcard gegevens doen. Hoop wel dat die z'n geld terugkrijgt.
Gepost door: Josplays op 30-08-2023 11:16
🇺🇦 💙💛
Quote:
[..]
Ik wil je niet een nog vervelender gevoel geven dan dat je al hebt, maar misschien in de toekomst iets minder naief zijn bij het bestellen van artikelen tegen zulke lage prijzen? Met dit soort bedragen moeten toch alle alarmbellen afgaan..?
Gepost door: Doobieters op 30-08-2023 12:06
Ik wil je niet een nog vervelender gevoel geven dan dat je al hebt, maar misschien in de toekomst iets minder naief zijn bij het bestellen van artikelen tegen zulke lage prijzen? Met dit soort bedragen moeten toch alle alarmbellen afgaan..?
Gepost door: Doobieters op 30-08-2023 12:06
Vraag me vooral ook af waarom ie niet gewoon achteraf betalen heeft gekozen.
Quote:
Dat was niet serieus.
Mollie en Klarna zijn ook wakker:
(Image)
Edit: Mollie biedt al deze methodes wel aan, dus misschien Mollie niet. Maar ze richten zich nu op Belgie, Duitsland en Oostenrijk?
Gepost door: SR8 op 30-08-2023 09:15
Mollie en Klarna zijn ook wakker:
(Image)
Edit: Mollie biedt al deze methodes wel aan, dus misschien Mollie niet. Maar ze richten zich nu op Belgie, Duitsland en Oostenrijk?
Gepost door: SR8 op 30-08-2023 09:15
Prachtig, nu kun je de hele shop leegkopen. :666
Deze bankgegevens werden overigens gebruikt.
Bank: ING BANK
IBAN: NL84INGB0103854371
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Quote:
Wel mooi dat ze hierop reageren en niet op mij. Kansloos.
...
Gepost door: Z0mer op 30-08-2023 13:33
Gepost door: Z0mer op 30-08-2023 13:33
Quote:
Ik wil best solliciteren maar ik weet niet zeker of ze blij zullen zijn met mijn strafblad, ik heb in het verleden wel eens mensen opgelicht.
Wie gaat er solliciteren voor de grap?
Gepost door: Curapica op 30-08-2023 12:12
Gepost door: Curapica op 30-08-2023 12:12
ben benieuwd hoelang ze nog in het KVK blijven staan
De politie doet niks met dit soort aangiftes.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?