Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Digitala.nl

[Begin]  |10|11|12|13|14|15|16(25)  [Eind]
Tony_Rawkus
Door Tony_Rawkus (27 reacties) op 29-06-2009 09:48
Tja als je jezelf MasterP noemt wat verwacht je dan?
ps3 username: Amsterdamus
Door F1Michaël (4 reacties) op 29-06-2009 09:53
Ik heb een pm gedaan naar Gert, en hij heeft mij onmiddellijk terug gestuurd met de boodschap dat ze het vandaag gingen nakijken.

I hope for the best
Tony_Rawkus
Door Tony_Rawkus (27 reacties) op 29-06-2009 10:10
belazerdophetnet.nl
Quote:
Helaas hebben ook ondernemers al last van deze partij

Tot op heden hebben wij ene zeer groot xxxx bedrag openstaan voor gedane diensten en heeft de heer G al zijn communicatie lijnen dichtgezet (telefonisch dus niet bereikbaar in welke vorm dan ook en reactie op voicemail kun je vergeten)

aanvullende info:
06xxxxxxxx is gsm nummer van digitala / gert van der veen

En daco vond het nodig budget gaming in zijn post te betrekken:
Quote:
Ze zijn niet te bereiken niet per Telefoon mail fax of wat dan ook oja op 1 manier wel als je gaat zoeken naar het bedrijf dan kom je op een www.Budgetgamingsite.nl en al sje daar een topic plaats kunnen ze wel reageren weet dus ook niet hoever of deze site iets met het bedrijf te maken heeft.
Beetje triest Daco.
ps3 username: Amsterdamus
Door Paulus (25 reacties) op 29-06-2009 10:20
Update: heb op 4 mei een bestelling geplaatst en 580 euro vooraf overgemaakt.
2 maal is beloofd dat mijn bestelling opgestuurd zou worden. Niet gebeurd. Wel contact gehad. Heel vervelend voor ze allemaal, maar vrijdag heb ik mijn bestelling geannuleerd. Nog geen bevestiging gehad dat ik mijn geld terugkrijg, maar die komt vast vandaag of morgen. Voor de zekerheid stuur ik vandaag ook een brief de deur uit.
Komend weekend koop ik mijn PS3 gewoon in de winkel
MasterP
Door MasterP (310 reacties) op 29-06-2009 10:58
Quote:
belazerdophetnet.nl[..]
Helaas hebben ook ondernemers al last van deze partij
Gepost door: Tony_Rawkus op 29-06-2009 10:10

Lol volgens mij is dit een beetje onrealistisch, als bedrijf schakel je toch gewoon een incassobureau in mocht je helemaal niets meer van de klant horen? Daarnaast zullen ze ook wel een creditcheck bedrijf hebben....
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
MrHetfield
Door MrHetfield (1235 reacties) op 29-06-2009 11:41
Quote:
[..]
Mensen, gebruik aub interpunctie! Ik ben denk ik niet de enige die vind dat het gewoon niet duidelijk te lezen is.
Gepost door: Niann-Tsyr op 28-06-2009 12:45

Klopt, mij begon het ook ontzettend te irriteren. Haalt echt het niveau van deze site omlaag heb ik het idee en dat vind ik jammer.


3DS: 2535-3604-6726, PSN: MrHetfieldNL Switch: SW-0916-6278-0790
Door Myx (5 reacties) op 29-06-2009 11:50
Ik ben het echt zt en omdat ik zag dat digitala hierop reageerd is er weer een beetje hoop voor mij gekomen. Aangezien ze amper via mail reageren en de telefoon het niet doet. DIGITALA LEES DIT:

Ik heb 24 april het spel killzone 2 besteld en een dualshock 3 controller. Na paar weken nog steeds niet van status veranderd dus ik bellen. De status veranderd naar in bestelling, dat blijft een paar weken zo. Er gebeurt weer niks dus ik bel weer en na een paar telefoontjes blijkt dat de toelichiting op de site niet klotp (ik had 2-3 dagen) Dus ik annuleer mijn bestelling op 12 mei. Nu is het 29 juni en ik heb mijn geld nog niet terug.
Ik heb mijn geld nu echt nodig voor paar zaken en ik ben het zat. Sta ook op het punt om aangifte te doen want heb het web een beetje doorgezocht en ik ben niet de enige.
Door Digitala (13 reacties) op 29-06-2009 12:18
Aan alle Digitala klanten:

Wij hebben besloten door alle berichten om een apart e-mail adres te openen voor alle vragen over de lopende bestellingen waarmee nog problemen zijn. Dit is dus alleen voor lopende bestellingen, vragen daarvoor kunnen worden gemaild naar aftersales@digitala.nl. Dit is een e-mail adres wat buiten ons ticketsysteem om werkt.
Ook kunt u ons telefonisch bereiken elke werkdag tussen 10:00 - 12:00 uur op het telefoonnummer 0524-750990. Wij vragen u wel het ordernummer en de naam waarop het besteld is bij de hand te houden, ook zouden wij deze gegevens graag in de mails terugzien. Wij doen onze uiterste best het zo snel mogelijk op te lossen.

Door Myx (5 reacties) op 29-06-2009 12:32
Oke bedankt voor die info, ik zal daar me mail sturen en ik hoop dat die telefoon lijn ook echt helpt.
MasterP
Door MasterP (310 reacties) op 29-06-2009 13:16
Opnieuw twee opvallende zaken:

1. Leuk zo'n emailadres, maar waarom wordt deze niet op de website vermeld? Nu moeten mensen op dit forum gaan kijken voor meer informatie?
2. Telefoonnummer is 2 uur per dag bereikbaar, waarschijnlijk komen de meeste klachten er op die manier niet doorheen(wachttijd).

Als laatste, kom op digitala dit moet toch beter kunnen? Stel je voor dat je een nette mail zou schrijven naar klanten met bestellingen ouder dan 3 weken, dat komt toch gewoon veel beter over?
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Door Daco (20 reacties) op 29-06-2009 14:52
Hallo,
Ja, ik word hier ook heel moe van het is toch niet moeilijk om als bedrijf op de normale manier bereikbaar te zijn. Het is zo dat Digitala enkel op deze manier reageerde dus is het niet de klant zijn schuld maar die van het bedrijf. En dat er nu zoveel ophef is komt omdat de klant niet alleen op budgetgaming terecht kan om contact te krijgen met Digitala maar ook negatieve reacties te lezen waardoor mensen heel snel het gevoel krijgen op gelicht te worden. Nu is dat dus ook gelijk mijn reactie geweest ik weet niet wat jullie moeten doen voor geld maar wij gewoon werken dus als je dan iets koop wil je het ontvangen en anders je geld terug dat is niet zo moeilijk lijkt mij. Ik hoop nu dat Gert inderdaad zijn woord gaat houden en de problemen op ga lossen in plaats van een dreigmail te sturen want daar heeft hij dan wel tijd voor. En als iemand zijn rechtsbijstand inschakel gaat het niet enkel meer om het bedrag maar heel de gang van zaken want je doe geen zaken op deze manier. En als mensen aangifte doen is dat omdat men bang is om alles kwijt te zijn wat een normale reactie is deze tijd. Het zal niet de eerste keer zijn dat een bedrijf spoorloos is en je geld dus ook.
Maar ik ben niet iemand die ga zitten wachten totdat een bedrijf eindelijk in actie kom want als ik geen garantie krijg ga ik niet wachten maar onderneem ik gelijk actie.

Ik blijf erbij lost hij dit op zoals het moet zal ik dat zeker plaatsen maar voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren maar dat is mijn mening en dat kom omdat hij dreig mailtjes heeft gestuurd.
Door F1Michaël (4 reacties) op 29-06-2009 15:55
ja Daco,

als je zegt dat hij je dreigmailtjes stuurt, moet jij er misschien toch ook wel eentje naar hem gestuurd hebben, niet?

Men moet dit probleem diplomatisch oplossen, en niet eender zomaar mailtjes sturen met zomaar je gedachten van op dat moment zelf. Je moet er eerder rustig en kalm bij blijven, en niet hevig reageren. Kan ik wel snappen dat mensen gefrusteerd zijn omdat ze misschien hun geld niet terug krijgen. Ik ben er tenslotte ook één van.

Maar ik ben er zeker van dat Digitala er alles aan zal doen om de bestelde goederen te leveren of het geld terug te storten. Gert heeft mij ook gemaild, en zijn belofte na gekomen om de stand van zaken mede te delen.

Het zal niet op 123 geregeld zijn, dus wees nog een beetje geduldig. Maar alles zal in orde komen.

mvg
ktugach
Door ktugach (21225 reacties) op 29-06-2009 16:48
Rol: Administrator
We gaan hier geen individuele zaken uitvechten met in detail alle emailcorrespondentie (dus ook verwijderd), dit voegt namelijk niets toe aan de discussie en zoals bekend heeft elk verhaal 2 kanten. Dus als Daco wat plaatst, zal er ook weer een reactie van de andere kant komen en daar zitten we niet op te wachten en voegt niets toe en het is voor ons onmogelijk om een objectief oordeel hierover te kunnen vellen op basis van reacties.

De effort kan beter gestoken worden in het oplossen van de problemen en Daco kan vast ook wat beters doen met zijn tijd dan alle fora aflopen en elke dag te posten dat het nog niet opgelost is.
Door Myx (5 reacties) op 29-06-2009 17:30
Heb net mail terug gekregen. Weer een belofte maar ik hoop dat het deze keer wel gewoon echt is. We gaan zien
-SambaL-
Door -SambaL- (122 reacties) op 29-06-2009 18:55
'Kom' met een 't' Daco, 'kom' met een 't'.
Verder wordt ik je onsympathieke gedram een beetje zat. It's getting really old really fast. En ik ben vast niet de enige die zich hier aan stoort.
Dat je het even weet.


Afgelopen week een mailtje (PM) gestuurd maar nog geen reactie op gehad dus zal ik datzelfde mailtje nu gaan versturen naar het hierboven op gegeven adres. Kijken of er dan wel op gereageerd wordt en met welk nieuws.
Hun manier van afhandelen was zeker voor verbetering vatbaar, hoop dat het op deze manier allemaal wat soepeler en beter zal verlopen.

Na 3 maanden wachten zou je trouwens bijna rente gaan verwachten op je uitgegeven geld ook.
Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 29-06-2009 20:48
er stonden veel negatieve reviews bij games over alles wat er rondom digitala speelt,maar die reviews worden gewoon verwijdert of gewijzigd tot positieve reviews!!!
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Tony_Rawkus
Door Tony_Rawkus (27 reacties) op 29-06-2009 21:08
Quote:
er stonden veel negatieve reviews bij games over alles wat er rondom digitala speelt,maar die reviews worden gewoon verwijdert of gewijzigd tot positieve reviews!!!
Gepost door: Admirals op 29-06-2009 20:48
Die reviews waren voor de games bedoeld en niet voor Digitala dus kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Ze moeten nu hun reputatie gaan herstellen ,ze zullen alle zeilen bij moeten zetten.
In iedergeval geven ze het niet op en dat is goed nieuws voor alle gedupeerden.
ps3 username: Amsterdamus
ktugach
Door ktugach (21225 reacties) op 29-06-2009 21:30
Rol: Administrator
Quote:
er stonden veel negatieve reviews bij games over alles wat er rondom digitala speelt,maar die reviews worden gewoon verwijdert of gewijzigd tot positieve reviews!!!
Gepost door: Admirals op 29-06-2009 20:48

Waren die ook zonder enige interpunctie? Dan weten we waar ze vandaan komen :p
UniX-Thanatos
Door UniX-Thanatos (219 reacties) op 30-06-2009 09:44
Quote:
[..]

Waren die ook zonder enige interpunctie? Dan weten we waar ze vandaan komen :p
Gepost door: ktugach op 29-06-2009 21:30

!LOL! 't lijkt kouwes wel ;-)

Quote:
[..]
Verder wordt ik je onsympathieke gedram een beetje zat. It's getting really old really fast. En ik ben vast niet de enige die zich hier aan stoort.
Dat je het even weet.

Er zijn meer BG'ers die deze mening delen.
www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
ktugach
Door ktugach (21225 reacties) op 30-06-2009 09:45
Rol: Administrator
Quote:
[..]

!LOL! 't lijkt kouwes wel ;-)
Gepost door: UniX-Thanatos op 30-06-2009 09:44

Lol, indeed, dat was ook onnavolgbaar.

Nu weer ontopic over digitala, kijken of het extra emailadres + telefoonspreekuur wat helpt.
[Begin]  |10|11|12|13|14|15|16(25)  [Eind]