Quote:
@Damastaf, Je klantenkaart wordt al geactiveerd bij de aanvraag. Je kunt dan gewoon met je postcode aan de slag. Fysiek een kaart bij houden lijkt me alleen maar onhandig. Sowieso kun je naar elke willekeurige Dynabyte-winkel gaan en dan krijg je hem eventueel alsnog per direct mee. Gewoon luiheid dus dat je 6 maanden hebt zitten wachten.
@de rest, Je moet niet gaan lopen mailen, want mailen gaat supersloom bij Dynabyte. Ik zou gewoon bellen / naar de winkel gaan. In de winkel is het een electronica-zaak met één van de beste - zo niet dé beste - services van Nederland. Dan lossen ze alles voor je op.
Verder moet de website nog geüpdatet worden.
Gepost door: Shigeru op 06-06-2009 14:54
@de rest, Je moet niet gaan lopen mailen, want mailen gaat supersloom bij Dynabyte. Ik zou gewoon bellen / naar de winkel gaan. In de winkel is het een electronica-zaak met één van de beste - zo niet dé beste - services van Nederland. Dan lossen ze alles voor je op.
Verder moet de website nog geüpdatet worden.
Gepost door: Shigeru op 06-06-2009 14:54
Oh maar ik heb niet 6 maanden lopen wachten hoor. Heb gewoon besteld via de website met een code voor 10% korting. Maar is toch wel slordig dat het zo lang duurt om een lullig kaartje op te sturen. En prachtig ook hoe je tot die conclusie van luiheid komt, top. Je werkt niet toevallig voor Dynabyte? Iig bestel ik al tijden er niet meer. Speel toch maar een paar spellen en Engeland is meestal goedkoper.
Is die kaart zo boeiend om te hebben?
Niet dat het mij iets uitmaakt.
Maar nu zie ik ook geen games meer staan (op COD 4 voor pc na) en er zit ook niks meer in de koopjeshoek.
Quote:
Maar nu zie ik ook geen games meer staan (op COD 4 voor pc na) en er zit ook niks meer in de koopjeshoek.
Inderdaad, ik zie ook geen games meer, ik vraag me af wat er aan de hand is.
Ik kreeg daar te horen dat ze de site aan het re-organiseren waren en al de producten nog erop gezet moesten worden....dat was op zich niet zo'n bijzonder nieuwtje maar die medewerker zei ook tegen mij dat Dynabite nu gefuseerd is met Dixon Van dat nieuwtje was ik toch wel eventjes verbaasd.
Quote:
ik heb/had (paar weken terug) een slechte ervaring met Dynabyte's online winkel. Tot een paar weken terug hadden ze nog veel games in de befaamde KOOPJESHOEK staan. Net voordat ze die 15% actie deden,had ik het pakket met HALO3,Stranglehold en Lost Oddysey. Alle games hadden duidelijk in de winkel gelegen. Dat is geen probleem, dat geven ze ook aan. HALO3, was echter een duidelijk retour,want in de disc zat echt een fout. Op 2 XBOX getest, en die wilde de disc niet lezen. Het is geen kras, je voelt hem ook niet,maar er zit een NIET zilver stukje, zeg maar. Een " mis-persing" ofzo. Ik een mail gestuurd naar Dynabyte en bon/factuur nr opgezocht. Bleek mijn bon net de 14dagen te zijn gepasseerd, en ze konden helemaal niks doen... Vind ik matige service! Het product is zonder mijn toedoen, gewoon niet goed.
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
Gepost door: Mrpisthebest op 05-06-2009 17:19
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
Gepost door: Mrpisthebest op 05-06-2009 17:19
Ik zou even bellen met MS Nederland. Volgens mij heb je gewoon 90 dagen garantie op die discs. Gewoon even vragen of je een mailtje kan sturen met foto's als bewijs. If all else fails, volgens mij hebben ze ook nog een 'ruil-service' waar je je defecte disc kan ruilen voor een nieuwe(al dan niet tegen betaling, dat weet ik niet meer, heb er toen naar gekeken voor mijn GeoW 1 disc)
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Quote:
Ik was vandaag in een filiaal in Purmerend van Dynabite en ik vroeg daar dus wat er aan de hand was met de website van Dynabite
Ik kreeg daar te horen dat ze de site aan het re-organiseren waren en al de producten nog erop gezet moesten worden....dat was op zich niet zo'n bijzonder nieuwtje maar die medewerker zei ook tegen mij dat Dynabite nu gefuseerd is met Dixon Van dat nieuwtje was ik toch wel eventjes verbaasd.
Gepost door: Kaftang op 08-06-2009 17:27
Ik kreeg daar te horen dat ze de site aan het re-organiseren waren en al de producten nog erop gezet moesten worden....dat was op zich niet zo'n bijzonder nieuwtje maar die medewerker zei ook tegen mij dat Dynabite nu gefuseerd is met Dixon Van dat nieuwtje was ik toch wel eventjes verbaasd.
Gepost door: Kaftang op 08-06-2009 17:27
Dynabyte is niet gefuseerd met Dixons; de hoofdkantoren zijn gefuseerd. De winkels zullen nog steeds naast elkaar bestaan, maar ze delen nu wat meer dingen met elkaar. Overigens hoort T for Telecom daar ook bij.
Quote:
[..]
Dynabyte is niet gefuseerd met Dixons; de hoofdkantoren zijn gefuseerd. De winkels zullen nog steeds naast elkaar bestaan, maar ze delen nu wat meer dingen met elkaar. Overigens hoort T for Telecom daar ook bij.
Gepost door: Shigeru op 09-06-2009 00:28
Dynabyte is niet gefuseerd met Dixons; de hoofdkantoren zijn gefuseerd. De winkels zullen nog steeds naast elkaar bestaan, maar ze delen nu wat meer dingen met elkaar. Overigens hoort T for Telecom daar ook bij.
Gepost door: Shigeru op 09-06-2009 00:28
Het moederbedrijf (Dexcom) van Dixons, Dynabyte en T for Telecom is inderdaad dezelfde (sinds 2006), daavoor waren Dixons en Dynabyte ook al van dezelfde organisatie (Vendex KBB), dus van een fusie was niet echt sprake. Ook tot die groep behoren Chear! en Dexcom wilde vorig jaar voor 51% eigenaar van coolblue (consoleshop, pdashop, laptopshop en alle andere ...shops) worden, maar dat is afgeblazen door de economische situatie.
Quote:
Hee das raar, alleen op games he.
Gepost door: ktugach op 15-06-2009 20:17
Gepost door: ktugach op 15-06-2009 20:17
Ook op de rest. Ik ben ook HCC member en dan krijg ik bijvoorbeeld op aankoop van bijvoorbeeld een computer ook nog 5 of 6 procent korting.En die werkt dus nu ook niet.
Ja, helaas is alles nog niet goed gevuld, mis vooral de koopjeshoek
Now playing: -
Of er staat een goeie gozer achter de kassa die je wilt helpen, maar algemene ervaring met mij en dynabyte = slecht. + Dat ze nooit games op release dag binnen hebben >_<