Quote:
Hmm, net een vieze streek van Zavvi meegemaakt, even de samenvatting.
Blu-ray + spel besteld voor £31,97 en betaald via Paypal. Op het spel zat een verwachtte levertijd van een maand (Resident Evil 5 Gold Edition PS3). De Blu-ray was vrij snel binnen en zag vandaag dat het spel ook was verzonden, tot zover niks geks. Maar toen ik op mijn bankrekening keek zag ik dat er geld was afgeschreven voor Paypal, een betaling die ik niet kon plaatsen omdat ik het vorige week voor het laatst heb gebruikt. Vervolgens ga ik kijken op de Paypal site en staat er "Betaling aan Zavvi.com £12,99".
Het spel (RE5) kostte inderdaad £12,99, maar dat was al betaald bij de bestelling omdat ik via Paypal heb betaald en niet via creditcard. Dat betekent dus dat ik dubbel heb betaald voor het spel. Zavvi zelf reageert weer eens traag, dus de vraag: zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en hoe is dit opgelost? Moet ik proberen mijn geld via Zavvi terug te krijgen en als die moeilijk gaan doen een geschil indienen via Paypal vanwege een onterechte betaling? Want volgens mij mag er niet zomaar geïncasseerd worden zonder mijn toestemming.
Gepost door: The Whisper op 14-10-2011 16:45
Blu-ray + spel besteld voor £31,97 en betaald via Paypal. Op het spel zat een verwachtte levertijd van een maand (Resident Evil 5 Gold Edition PS3). De Blu-ray was vrij snel binnen en zag vandaag dat het spel ook was verzonden, tot zover niks geks. Maar toen ik op mijn bankrekening keek zag ik dat er geld was afgeschreven voor Paypal, een betaling die ik niet kon plaatsen omdat ik het vorige week voor het laatst heb gebruikt. Vervolgens ga ik kijken op de Paypal site en staat er "Betaling aan Zavvi.com £12,99".
Het spel (RE5) kostte inderdaad £12,99, maar dat was al betaald bij de bestelling omdat ik via Paypal heb betaald en niet via creditcard. Dat betekent dus dat ik dubbel heb betaald voor het spel. Zavvi zelf reageert weer eens traag, dus de vraag: zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en hoe is dit opgelost? Moet ik proberen mijn geld via Zavvi terug te krijgen en als die moeilijk gaan doen een geschil indienen via Paypal vanwege een onterechte betaling? Want volgens mij mag er niet zomaar geïncasseerd worden zonder mijn toestemming.
Gepost door: The Whisper op 14-10-2011 16:45
Ik heb een tijdje terug een probleem gehad met een game die niet aankwam enzo. Maar ik kan je aanraden om contact op te nemen via twitter. Heeft mij enorm geholpen en je hebt heel snel een reactie terug. Ze hebben een UK en NL twitter dus zou het zo ff proberen.
Quote:
Het is blijkbaar weer kortingscodes-ronde; net een email van Zavvi.nl gehad met een 10% korting code ( omdat je zo'n goede klant bent ).
Geldig t/m 31 oktober, en eenmalig, dus eens zien of er wat interessants is in de Megamonday aanbieding (en dan -10%).
Gepost door: ElCheapo op 14-10-2011 20:18
Geldig t/m 31 oktober, en eenmalig, dus eens zien of er wat interessants is in de Megamonday aanbieding (en dan -10%).
Gepost door: ElCheapo op 14-10-2011 20:18
Moet je je hiervoor aanmelden voor een nieuwsbrief of iets dergelijks? Ik krijg namelijk letterlijk nooit mails van Zavvi - terwijl ze toch regelmatig met kortingscodes rond schijnen te gooien. In je account opties kan ik in ieder geval niets vinden.
Ik heb overigens al een aantal bestellingen gedaan bij Zavvi; samen zo'n 7 spellen mocht dat er toe doen.
Question Everything.
Quote:
[..]
Moet je je hiervoor aanmelden voor een nieuwsbrief of iets dergelijks? Ik krijg namelijk letterlijk nooit mails van Zavvi - terwijl ze toch regelmatig met kortingscodes rond schijnen te gooien. In je account opties kan ik in ieder geval niets vinden.
Ik heb overigens al een aantal bestellingen gedaan bij Zavvi; samen zo'n 7 spellen mocht dat er toe doen.
Gepost door: Aapinator op 14-10-2011 21:37
Moet je je hiervoor aanmelden voor een nieuwsbrief of iets dergelijks? Ik krijg namelijk letterlijk nooit mails van Zavvi - terwijl ze toch regelmatig met kortingscodes rond schijnen te gooien. In je account opties kan ik in ieder geval niets vinden.
Ik heb overigens al een aantal bestellingen gedaan bij Zavvi; samen zo'n 7 spellen mocht dat er toe doen.
Gepost door: Aapinator op 14-10-2011 21:37
Je had bij het registreren dit vinkje aangevinkt moeten laten staan:
Je Naam:*E-mailadres:*E-mailadres bevestigen:*Wachtwoord:*Wachtwoord bevestigen:*Als je geen updates wilt ontvangen over de orderstatus van je bestellingen of geen e-mails wilt ontvangen met exclusieve aanbiedingen en nieuwe producten van de bedrijven van The Hut Group, vink dan dit vakje uit.
Registreer
Ik heb de hele help site van Zavvi.nl uitgezocht maar kan dit onderwerp nergens vinden, misschien dat een andere BG member weet waar je dit vakje weer kan aanvinken.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Quote:
[..]
Je had bij het registreren dit vinkje aangevinkt moeten laten staan:
Je Naam:*E-mailadres:*E-mailadres bevestigen:*Wachtwoord:*Wachtwoord bevestigen:*Als je geen updates wilt ontvangen over de orderstatus van je bestellingen of geen e-mails wilt ontvangen met exclusieve aanbiedingen en nieuwe producten van de bedrijven van The Hut Group, vink dan dit vakje uit.
Registreer
Ik heb de hele help site van Zavvi.nl uitgezocht maar kan dit onderwerp nergens vinden, misschien dat een andere BG member weet waar je dit vakje weer kan aanvinken.
Gepost door: Mr. Cheapo! op 15-10-2011 05:32
Je had bij het registreren dit vinkje aangevinkt moeten laten staan:
Je Naam:*E-mailadres:*E-mailadres bevestigen:*Wachtwoord:*Wachtwoord bevestigen:*Als je geen updates wilt ontvangen over de orderstatus van je bestellingen of geen e-mails wilt ontvangen met exclusieve aanbiedingen en nieuwe producten van de bedrijven van The Hut Group, vink dan dit vakje uit.
Registreer
Ik heb de hele help site van Zavvi.nl uitgezocht maar kan dit onderwerp nergens vinden, misschien dat een andere BG member weet waar je dit vakje weer kan aanvinken.
Gepost door: Mr. Cheapo! op 15-10-2011 05:32
Dit is niet mogelijk. Je zal contact op moeten nemen met zavvi om je zowel aan- als af te melden voor de nieuwsbrief.
Wil voor mijn 3DS de spellen Mario 3D Land en Mario Kart 7 pre-orderen.
Zavvi NL en Zavvi UK zijn exact hetzelfde, ook qua verzendtijd. Enig verschil is de taal en.... de prijzen.
Zavvi NL vraagt voor beide games €36,95 dus inc. 10% korting is dat: €73,90 x 0.90 = €66,51
Zavvi UK vraagt voor beide games £29.85 dus inc 10% korting is dat: £59,70 x 0.90 = £53,73 = €61,42
Verschil = €5,09
Mischien een beetje mierenneukerij voor dat geld, maar tis niet voor niets budgetgaming.
Vandaar mijn vraag:
Is er hier iemand die een 10% code heeft voor Zavvi UK die hij niet gebruikt of die een manier weet om daar aan te komen.
Zijn er anders nog andere acties die in mijn voordeel zouden kunnen zijn?
Thanks!
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
Ik heb Infamous 2 gisteren ontvangen en hij is maar vijf dagen onderweg geweest. Het gaat weer de goede kant op, ik verwachtte en rekende namelijk op twee tot tweeënhalve week
Gepost door: Henri-Alexander op 15-10-2011 20:08
Gepost door: Henri-Alexander op 15-10-2011 20:08
Bij mij loopt het helemaal niet goed .
Ik wacht op twee games, één verzonden op 30 september en één op 3 oktober... Beide rond de 18-24 pond , maar er komt dus niets.
Omdat het nu weer betaald verzenden is vind ik dit dan ook 100% onacceptabel. Met gratis verzenden was het dan nog okay...
Quote:
Ik heb er eentje voor je. Om welke NL winkel gaat het?
iemand een kortingscode van 10% voor zavvi.nl ruilen voor een code van een NL winkel?
Gepost door: Bo3x op 15-10-2011 10:16
Gepost door: Bo3x op 15-10-2011 10:16
🇺🇦
Wil hem wil mag pm-en!
Zijn er mensen die iets met zelfde levertijd besteld hebben en me kunnen vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Quote:
bij mijn bestelling staat: usually dispatched within a month.
Zijn er mensen die iets met zelfde levertijd besteld hebben en me kunnen vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Gepost door: TDG op 17-10-2011 10:11
Zijn er mensen die iets met zelfde levertijd besteld hebben en me kunnen vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Gepost door: TDG op 17-10-2011 10:11
Blijft bij zavvi gissen, kan zijn dat hij toch binnen een week verstuurd wordt, kan evengoed zelfs 2 maanden duren.....houdt in dat de leverancier van hun hem moeilijk kunnen leveren.
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
Op 12 september werd de status van de bestelling veranderd naar despatched.
Nadat ik op 21 september nog niks had ontvangen, heb ik een mailtje gestuurd naar Zavvi.nl en kreeg toen zo'n instant reply bericht terug dat ik tot 07 oktober moest wachten voor ze de reclamatieprocedure in gang kunnen zetten.
Dus ik hoopte dat ik het pakketje voor 7 oktober binnen zou krijgen, maar helaas.
Dus ik op 7 oktober een mailtje sturen naar Zavvi.nl dat ik het pakketje nog niet ontvangen had en of zij de reclamatieprocedure in gang kunnen zetten.
Op 10 oktober nog geen reactie terug dus weer een mailtje ertegenaan, gewacht tot 14 oktober en nog een mailtje gestuurd en weer het probleem voorgelegd.
En jawel hoor nog steeds geen enkele reactie terug.
Wat moet ik doen, aangezien ik geen enkele reactie terug krijg?
Is het een idee om Zavvi.com te bellen, want daar staat in ieder geval nog een telefoonnummer bij, of kunnen zij mij ook niet verder helpen?
Als het om 10 euro ging dan had ik er niet eens een probleem van gemaakt, maar 131,70 is een behoorlijk bedrag!
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!
edit: Vandaag beide aangekomen, een paar uur vroeger dan de normale, gewende leveringstijd. Zal wel in een depot hebben gerot. Gelukkig is het niet gestolen.
stel ik wil een bestelling plaatsen van één product, met een prijs van ongeveer 75 euro (omgerekend via de zavvi.co.uk euro knop). Wat gebeurt er dan?
Grote kans, kleine kans? hoeveel kost het verder?
alle info is welkom
Quote:
Ik heb 8 september voor € 131,70 aan controllers/spellen gekocht via Zavvi.nl
Op 12 september werd de status van de bestelling veranderd naar despatched.
Nadat ik op 21 september nog niks had ontvangen, heb ik een mailtje gestuurd naar Zavvi.nl en kreeg toen zo'n instant reply bericht terug dat ik tot 07 oktober moest wachten voor ze de reclamatieprocedure in gang kunnen zetten.
Dus ik hoopte dat ik het pakketje voor 7 oktober binnen zou krijgen, maar helaas.
Dus ik op 7 oktober een mailtje sturen naar Zavvi.nl dat ik het pakketje nog niet ontvangen had en of zij de reclamatieprocedure in gang kunnen zetten.
Op 10 oktober nog geen reactie terug dus weer een mailtje ertegenaan, gewacht tot 14 oktober en nog een mailtje gestuurd en weer het probleem voorgelegd.
En jawel hoor nog steeds geen enkele reactie terug.
Wat moet ik doen, aangezien ik geen enkele reactie terug krijg?
Is het een idee om Zavvi.com te bellen, want daar staat in ieder geval nog een telefoonnummer bij, of kunnen zij mij ook niet verder helpen?
Als het om 10 euro ging dan had ik er niet eens een probleem van gemaakt, maar 131,70 is een behoorlijk bedrag!
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!
Gepost door: Tanja20 op 18-10-2011 00:03
Op 12 september werd de status van de bestelling veranderd naar despatched.
Nadat ik op 21 september nog niks had ontvangen, heb ik een mailtje gestuurd naar Zavvi.nl en kreeg toen zo'n instant reply bericht terug dat ik tot 07 oktober moest wachten voor ze de reclamatieprocedure in gang kunnen zetten.
Dus ik hoopte dat ik het pakketje voor 7 oktober binnen zou krijgen, maar helaas.
Dus ik op 7 oktober een mailtje sturen naar Zavvi.nl dat ik het pakketje nog niet ontvangen had en of zij de reclamatieprocedure in gang kunnen zetten.
Op 10 oktober nog geen reactie terug dus weer een mailtje ertegenaan, gewacht tot 14 oktober en nog een mailtje gestuurd en weer het probleem voorgelegd.
En jawel hoor nog steeds geen enkele reactie terug.
Wat moet ik doen, aangezien ik geen enkele reactie terug krijg?
Is het een idee om Zavvi.com te bellen, want daar staat in ieder geval nog een telefoonnummer bij, of kunnen zij mij ook niet verder helpen?
Als het om 10 euro ging dan had ik er niet eens een probleem van gemaakt, maar 131,70 is een behoorlijk bedrag!
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!
Gepost door: Tanja20 op 18-10-2011 00:03
probeer ze even via twitter/facebook te pakken te krijgen, dat werkt misschien beter.
www.flickr.com/mightybass PSN: Basinet