Quote:
Je bedoelt low service high prices?
Nieuwe slogan he
High service, high prices
Gepost door: Doobieters op 28-06-2023 17:18
High service, high prices
Gepost door: Doobieters op 28-06-2023 17:18
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Quote:
Gemiste kans ja haha.[..]
Je bedoelt low service high prices?
Gepost door: ThaDanus op 28-06-2023 17:23
Je bedoelt low service high prices?
Gepost door: ThaDanus op 28-06-2023 17:23
Maar persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met service bij BCC.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
Gemiste kans ja haha.
Maar persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met service bij BCC.
Gepost door: Doobieters op 28-06-2023 17:50
Gemiste kans ja haha.
Maar persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met service bij BCC.
Gepost door: Doobieters op 28-06-2023 17:50
Ik helaas niet, al een hele tijd terug maar mijn tv met garantie was stuk, moest ik even de reparatie kosten vooruit betalen aan de derde partij die ze stuurden om het daarna te declareren.
Daarnaast moest het geld contant betaald worden en wisten ze niet van te voren wat het ging kosten.
Is voor mij niet echt professioneel en high service helaas.
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Quote:
2 comments meteen boven je even lezen
Ik heb nog steeds niet geld ontvangen. Iemand al ontvangen?
Gepost door: Mr_style op 01-07-2023 00:41
Gepost door: Mr_style op 01-07-2023 00:41
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Quote:
Ik heb de bedragen gisteren nog ontvangen. Maar de chatmedewerker zei tot 7 werkdagen. Ik zou het nog maandag aankijken. Als de bedragen maandag nog steeds niet zijn teruggestort, dan zou ik even de chat van BCC contacteren. Dan geef je gelijk een klacht door van dat het al 2 weken is geweest sinds je de annuleringsmail had ontvangen en dat de bedragen nog altijd niet binnen zijn.
Ik heb nog steeds niet geld ontvangen. Iemand al ontvangen?
Gepost door: Mr_style op 01-07-2023 00:41
Gepost door: Mr_style op 01-07-2023 00:41
Goedemorgen, wij kunnen niet meer dan een dossier aanmaken en doorzetten naar de financiële afdeling. Zij zijn de enige die de betalingen in kunnen zien en uitvoeren. Zij zijn verder ook verantwoordelijk voor het behandelen van de dossiers. Wij kunnen je daarom ook geen indicatie meer geven van hoe lang het nog gaat duren, daar het normale termijn al lang en breed is verstreken. Ik begrijp echt dat dit erg frustrerend is maar wij kunnen helaas niet meer doen, dan dat we al hebben uitgevoerd. Het ligt nu echt aan de financiële afdeling. Excuses voor al het ongemak.
Uiteraard is het je goed recht om aangifte te doen.
Ik heb al 1.5 maanden gewacht op mijn geld. Ik moet helaas aangifte tegen BCC doen!!!!!
Tip voor de volgende keer: betaal met Creditcard of Paypal indien mogelijk, heb je altijd wat om op terug te vallen.
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Quote:
BCC whatsappt me:
Goedemorgen, wij kunnen niet meer dan een dossier aanmaken en doorzetten naar de financiële afdeling. Zij zijn de enige die de betalingen in kunnen zien en uitvoeren. Zij zijn verder ook verantwoordelijk voor het behandelen van de dossiers. Wij kunnen je daarom ook geen indicatie meer geven van hoe lang het nog gaat duren, daar het normale termijn al lang en breed is verstreken. Ik begrijp echt dat dit erg frustrerend is maar wij kunnen helaas niet meer doen, dan dat we al hebben uitgevoerd. Het ligt nu echt aan de financiële afdeling. Excuses voor al het ongemak.
Uiteraard is het je goed recht om aangifte te doen.
Ik heb al 1.5 maanden gewacht op mijn geld. Ik moet helaas aangifte tegen BCC doen!!!!!
Gepost door: Mr_style op 11-08-2023 14:34
Goedemorgen, wij kunnen niet meer dan een dossier aanmaken en doorzetten naar de financiële afdeling. Zij zijn de enige die de betalingen in kunnen zien en uitvoeren. Zij zijn verder ook verantwoordelijk voor het behandelen van de dossiers. Wij kunnen je daarom ook geen indicatie meer geven van hoe lang het nog gaat duren, daar het normale termijn al lang en breed is verstreken. Ik begrijp echt dat dit erg frustrerend is maar wij kunnen helaas niet meer doen, dan dat we al hebben uitgevoerd. Het ligt nu echt aan de financiële afdeling. Excuses voor al het ongemak.
Uiteraard is het je goed recht om aangifte te doen.
Ik heb al 1.5 maanden gewacht op mijn geld. Ik moet helaas aangifte tegen BCC doen!!!!!
Gepost door: Mr_style op 11-08-2023 14:34
Als je kans wilt maken om het geld terug te krijgen moet je ze elke dag stalken tot ze terugbetalen. Anders bij het webshop keurmerk waar ze aangesloten bij zijn klagen, daarna geschillen commissie.
Aangifte is alleen formulier invullen, bevestiging ontvangen en na een jaar bericht krijgen dat ze er verder niets mee doen. Dus leuk voor het dossier en de politiekosten op te voeren.
Quote:
Ik heb geen verstand van de rechten van de consument hierin maar een terugbetaling die zo lang duurt en waar BCC zegt verder niets meer voor je te kunnen doen is gewoon schandalig, ik zou zeker hulp zoeken en niet eindeloos blijven afwachten. Als een aangifte nodig is, prima.
Tip voor de volgende keer: betaal met Creditcard of Paypal indien mogelijk, heb je altijd wat om op terug te vallen.
Gepost door: Zienobleejd op 11-08-2023 14:38
Tip voor de volgende keer: betaal met Creditcard of Paypal indien mogelijk, heb je altijd wat om op terug te vallen.
Gepost door: Zienobleejd op 11-08-2023 14:38
Of Aterpay die accepteren ze daar ook.
Quote:
Nee die optie mist helaas anders had ik daar toendertijd ook gebruik van gemaakt. Er is iDeal (geen bescherming), Creditcard (bescherming), PayPal (bescherming), BCC Cadeaukaart en Freebees.
[..]
Of Aterpay die accepteren ze daar ook.
Gepost door: Bigds9fan op 11-08-2023 15:16
Of Aterpay die accepteren ze daar ook.
Gepost door: Bigds9fan op 11-08-2023 15:16
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯