Quote:
[..]
ik was laatst in BCC Utrecht kanaleilland, daar stond deze dubbel game ook. voor 19,99 euro.
de verkoper zei dat ie niet mee kon gaan met de internet prijzen.
Gepost door: Admirals op 09-01-2010 14:16
ik was laatst in BCC Utrecht kanaleilland, daar stond deze dubbel game ook. voor 19,99 euro.
de verkoper zei dat ie niet mee kon gaan met de internet prijzen.
Gepost door: Admirals op 09-01-2010 14:16
Dan lult ie maar wat.
Ik heb op 23 december betaald met Ideal en heb 'm afgelopen dinsdag opgehaald in Muiden met een printje van de ordermail waarin staat dat ik met Ideal heb betaald.
Aangezien ik geen reactie kreeg van BCC en ik toevallig in Muiden was heb ik het heel snel kunnen regelen op die manier.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen !
Quote:
[..]
Dan lult ie maar wat.
Ik heb op 23 december betaald met Ideal en heb 'm afgelopen dinsdag opgehaald in Muiden met een printje van de ordermail waarin staat dat ik met Ideal heb betaald.
Aangezien ik geen reactie kreeg van BCC en ik toevallig in Muiden was heb ik het heel snel kunnen regelen op die manier.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen !
Gepost door: VaKeM op 09-01-2010 18:40
Dan lult ie maar wat.
Ik heb op 23 december betaald met Ideal en heb 'm afgelopen dinsdag opgehaald in Muiden met een printje van de ordermail waarin staat dat ik met Ideal heb betaald.
Aangezien ik geen reactie kreeg van BCC en ik toevallig in Muiden was heb ik het heel snel kunnen regelen op die manier.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen !
Gepost door: VaKeM op 09-01-2010 18:40
Dat is alleen als je hem via internet hebt aangeschaft en hem op wil halen in de winkel. Als je hem gewoon in de winkel wil kopen voor 4.95 dan krijg je hem natuurlijk niet mee. Dat lijkt me logisch.
Quote:
Ach, een vriend van me werkt bij de BCC, en die had hem dus zelf ook van de week nog gekocht, in de winkel, zonder een internetbestelling, maar dat zal je als klant niet voor elkaar krijgen denk ik...
[..]
Dat is alleen als je hem via internet hebt aangeschaft en hem op wil halen in de winkel. Als je hem gewoon in de winkel wil kopen voor 4.95 dan krijg je hem natuurlijk niet mee. Dat lijkt me logisch.
Gepost door: Aad Bilnaad op 09-01-2010 19:41
Dat is alleen als je hem via internet hebt aangeschaft en hem op wil halen in de winkel. Als je hem gewoon in de winkel wil kopen voor 4.95 dan krijg je hem natuurlijk niet mee. Dat lijkt me logisch.
Gepost door: Aad Bilnaad op 09-01-2010 19:41
Quote:
[..]
Dan lult ie maar wat.
Ik heb op 23 december betaald met Ideal en heb 'm afgelopen dinsdag opgehaald in Muiden met een printje van de ordermail waarin staat dat ik met Ideal heb betaald.
Aangezien ik geen reactie kreeg van BCC en ik toevallig in Muiden was heb ik het heel snel kunnen regelen op die manier.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen !
Gepost door: VaKeM op 09-01-2010 18:40
Dan lult ie maar wat.
Ik heb op 23 december betaald met Ideal en heb 'm afgelopen dinsdag opgehaald in Muiden met een printje van de ordermail waarin staat dat ik met Ideal heb betaald.
Aangezien ik geen reactie kreeg van BCC en ik toevallig in Muiden was heb ik het heel snel kunnen regelen op die manier.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen !
Gepost door: VaKeM op 09-01-2010 18:40
oke, maar ik heb hem niet online besteld. Zonder online bestelling krijg je hem niet mee..
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Quote:
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons de Xbox 360-games ‘Lego’ en ‘Pure’ besteld. Helaas stond op het moment van uw bestelling de prijs van deze games verkeerd op onze website. Deze had moeten zijn 49,50 voor beide games in plaats van 4,95. Hiervoor bieden wij vanzelfsprekend onze oprechte excuses aan.
Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. De aanbetaling die u heeft gedaan kunt u binnen 7 dagen terugverwachten op de door u gebruikte bankrekening.
Wilt u alsnog gebruik maken van de aanbiedingsprijs van 49,50 voor beide games? Dan vragen wij dit door te geven aan order@bcc.nl . Wij zullen in dat geval de games alsnog voor u bestellen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
BCC Service Center
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons de Xbox 360-games ‘Lego’ en ‘Pure’ besteld. Helaas stond op het moment van uw bestelling de prijs van deze games verkeerd op onze website. Deze had moeten zijn 49,50 voor beide games in plaats van 4,95. Hiervoor bieden wij vanzelfsprekend onze oprechte excuses aan.
Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. De aanbetaling die u heeft gedaan kunt u binnen 7 dagen terugverwachten op de door u gebruikte bankrekening.
Wilt u alsnog gebruik maken van de aanbiedingsprijs van 49,50 voor beide games? Dan vragen wij dit door te geven aan order@bcc.nl . Wij zullen in dat geval de games alsnog voor u bestellen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
BCC Service Center
Ik ga die game krijgen voor 4,95
Dat weet ik toch wel!
❍ᴥ❍
Geef kip
Quote:
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons de Xbox 360-games ‘Lego’ en ‘Pure’ besteld. Helaas stond op het moment van uw bestelling de prijs van deze games verkeerd op onze website. Deze had moeten zijn 49,50 voor beide games in plaats van 4,95. Hiervoor bieden wij vanzelfsprekend onze oprechte excuses aan.
Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. De aanbetaling die u heeft gedaan kunt u binnen 7 dagen terugverwachten op de door u gebruikte bankrekening.
Wilt u alsnog gebruik maken van de aanbiedingsprijs van 49,50 voor beide games? Dan vragen wij dit door te geven aan order@bcc.nl . Wij zullen in dat geval de games alsnog voor u bestellen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
BCC Service Center
Onlangs heeft u bij ons de Xbox 360-games ‘Lego’ en ‘Pure’ besteld. Helaas stond op het moment van uw bestelling de prijs van deze games verkeerd op onze website. Deze had moeten zijn 49,50 voor beide games in plaats van 4,95. Hiervoor bieden wij vanzelfsprekend onze oprechte excuses aan.
Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. De aanbetaling die u heeft gedaan kunt u binnen 7 dagen terugverwachten op de door u gebruikte bankrekening.
Wilt u alsnog gebruik maken van de aanbiedingsprijs van 49,50 voor beide games? Dan vragen wij dit door te geven aan order@bcc.nl . Wij zullen in dat geval de games alsnog voor u bestellen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
BCC Service Center
Wat moet ik hier nou van denken...
Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat ze er met zo'n slap excuus onderuit proberen te komen terwijl ze er een heleboel wel geleverd hebben, in plaats van dat ze gewoon zeggen dat ze door de voorraad heen zijn en dat ze geen rekening gehouden hadden met de vraag hiervoor. Maar dit vind ik gewoon een beetje jammer.
Hoe kan die dan in godsnaam voor 19.99euro in een BCC winkel liggen (zie iets terug in dit topic)
Zitten ze nu echt de boel op te lichten?
Misschien dat jullie met zijn allen gewoon naar wat bcc winkels moeten gaan met de orderbevestiging en dan kijken of jullie hem in 1 van die winkels kunnen krijgen voor 4.95euro.
Gewoon verhaal steeds uitleggen en hopen dat hij ze meegeeft zoals ook al iemand hier in dit topic had gedaan en ook mee had gekregen
Is laatste keer dat ik iets online bestel bij BCC...En ik vind vast wel enkele minuten om enkele nog enkele reviews te schrijven op deze en andere sites over bcc online.
Damn....het is mijn werkgever, maar dit klopt niet....
€49,50?????
Ik ben benieuwd voor welke prijs de game morgen in mijn systeem staat. Nu op dit moment nog steeds €4,95.
You can check out any time you like, but you can never leave...
Dit is mijn antwoord richting BCC. Ik weet dat ik in mijn recht sta de games te krijgen, maar ze mogen ze houden (en eventuele andere artikelen die ik daar zou kopen ook). Ze zullen me daar nooit meer binnen zien):
Quote:
Hahaha, 49,50 voor 2 dvd’s die gratis bij de 360 geleverd worden. Eén grote grap. De spellen kosten los in de winkel slechts 15 euro per stuk. Ik wacht wel op het geld terug, blij dat ik geen vaste klant van BCC ben. Dat zal op deze manier niet gebeuren ook. Dit is pure diefstal.
Quote:
Beste,
Zojuist heb ik de grootste onzin ooit van jullie ontvangen.
Voor de kerst heb ik een spel besteld, wetende Lego Batman + Pure (in 1 doosje).
Dit was voor de zeer aantrekkelijke en helemaal niet onlogische prijs 4,95.
Die prijs is niet onlogisch omdat het een spel is wat voorheen GRATIS werd meegegeven bij aankoop van een Xbox 360.
Daarnaast zijn er een heleboel mensen die hun spel WEL geleverd hebben gekregen voor die prijs (of die zelfs naar de winkel zijn gegaan met hun bestelformulier en hem daar hebben op kunnen halen uit de winkel-voorraad).
Zoals u kunt begrijpen ben ik totaal NIET te spreken over de manier van handelen. Ten eerste duurt het weken voordat we iets te horen krijgen en ten tweede is dat een mailtje met een leugen erin. Ja, een leugen, want jullie hebben het spel WEL verstuurd voor die prijs.
Daarom verwacht ik ook dat ik deze game gewoon thuisgestuurd krijg, ik zal de 4,95 weer overmaken na een bevestiging van jullie kant.
Krijg ik geen bevestiging of zijn jullie niet bereid mij het spel toe te sturen voor die prijs, dan zal ik er andere instanties bijhalen (bijv. Kassa).
Ik heb namelijk voldoende bewijs dat jullie die game hebben verstuurd naar een heleboel mensen die hem ook voor die prijs hebben besteld.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen zonder al teveel gedoe.
Met vriendelijke groet,
Zojuist heb ik de grootste onzin ooit van jullie ontvangen.
Voor de kerst heb ik een spel besteld, wetende Lego Batman + Pure (in 1 doosje).
Dit was voor de zeer aantrekkelijke en helemaal niet onlogische prijs 4,95.
Die prijs is niet onlogisch omdat het een spel is wat voorheen GRATIS werd meegegeven bij aankoop van een Xbox 360.
Daarnaast zijn er een heleboel mensen die hun spel WEL geleverd hebben gekregen voor die prijs (of die zelfs naar de winkel zijn gegaan met hun bestelformulier en hem daar hebben op kunnen halen uit de winkel-voorraad).
Zoals u kunt begrijpen ben ik totaal NIET te spreken over de manier van handelen. Ten eerste duurt het weken voordat we iets te horen krijgen en ten tweede is dat een mailtje met een leugen erin. Ja, een leugen, want jullie hebben het spel WEL verstuurd voor die prijs.
Daarom verwacht ik ook dat ik deze game gewoon thuisgestuurd krijg, ik zal de 4,95 weer overmaken na een bevestiging van jullie kant.
Krijg ik geen bevestiging of zijn jullie niet bereid mij het spel toe te sturen voor die prijs, dan zal ik er andere instanties bijhalen (bijv. Kassa).
Ik heb namelijk voldoende bewijs dat jullie die game hebben verstuurd naar een heleboel mensen die hem ook voor die prijs hebben besteld.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen zonder al teveel gedoe.
Met vriendelijke groet,
Loa moar komme!
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Ach, een vriend van me werkt bij de BCC, en die had hem dus zelf ook van de week nog gekocht, in de winkel, zonder een internetbestelling, maar dat zal je als klant niet voor elkaar krijgen denk ik...
Gepost door: Cannibal op 10-01-2010 13:13
Ach, een vriend van me werkt bij de BCC, en die had hem dus zelf ook van de week nog gekocht, in de winkel, zonder een internetbestelling, maar dat zal je als klant niet voor elkaar krijgen denk ik...
Gepost door: Cannibal op 10-01-2010 13:13
Ik heb hem gewoon uit de winkel.
Amsterdamsche Football Club Ajax!
btw ik had hem 2x besteld
Beste,
Hetgeen u hieronder beschrijft is absurd. Familileleden en kennissen hebben inmiddels wel uw product voor de genoemde prijs van €4,95 ontvangen en ook in diverse filialen lag de combinatieverpakking van deze 2 spellen gewoon voor €4,95 in de schappen. Zelfs bij navraag bij een van uw medewerkers telefonisch alsmede in persoon is de prijs van €4,95 bevestigd.
Uw tekortkoming in de levering is geen rechtmatige rede om mijn bestelling zonder mijn akkoord te annuleren. Dit kan enkel in het geval u niet meer aan het product kunt komen bij uw leverancier. Gezien u mij het product in de onderstaande mail aanbied is dat niet het geval. Ik heb een geldige koopovereenkomst met u en u dient het product te leveren al heeft u inmiddels een andere prijs aan het product gegeven.
Mocht u geen gehoor geven aan deze mail en kunt u mij mijn bestelling niet voor het initiële aankoopbedrag van €4,95 doen toekomen ben ik genoodzaakt andere instanties in te schakelen om mijn recht te halen. Ik verwacht binnen uiterst 3 werkdagen een respons van u.
Hoogachtend,
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
@Hunterking, die mail van je klinkt heel goed. Misschien moet iedereen die eens ff opsturen.(of in ieder geval iets met diezelfde inhoud)
Niet egt professioneel van die BCC....