Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gamesshoppen

[Begin] |1|2|3|4|5|6|7(7)  [Eind]
Door Linda texel (9 reacties) op 08-12-2008 13:46
Hallo, wie heeft er ervaring met de in Schiedam gevestigde internetshop Jewaro? Blijkbaar heeft deze ook iets te maken met Gameshopping? Ik heb daar nl een game besteld, keurig netjes betaald maar daarna wordt doodleuk beweerd dat ik niet betaald heb ( bank tot 2x toe gecheckt), game dus wel betaald maar zij hebben blijkbaar het recht in handen, ik niet ondanks de bankafschriften.. Dus geld kwijt en geen game. Op email van mij wordt niet gereageerd. Is hier nog wat tegen te doen? Zijn er meer mensen benadeeld door Jewaro?

Last edited on: 08-12-2008 13:53

ktugach edit: topictitel gewijzigd naar gamesshoppen, de echte naam van de winkel

Last edited on: 08-10-2009 22:02
ktugach
Door ktugach (21169 reacties) op 08-12-2008 13:54
Rol: Administrator
Gamesshoppen.nl is van Jewaro VOF, dat klopt.

Hier de url naar de shopsurvey: shopsurvey
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 08-12-2008 14:09
Rol: Forum Moderator
Jij hebt met bankafschriften altijd het juiste antwoord in je hand.
Zo kan je ook altijd producten ruilen (mits via internet gekocht) als je je bon kwijt bent, aangezien een overschrijving/afschrift bewijs is dat je het toen hebt betaald.
Succes ermee!
❍ᴥ❍
Door Linda texel (9 reacties) op 08-12-2008 14:51
Ja dat dacht ik ook maar als er geen thuis meer wordt gegeven, wat dan?. Ik kan wel blijven mailen dat ik scheel zie, ik krijg geen antwoord meer dus vrees ik dat het ophoud. Ja, je gaat nu eenmaal niet voor de kosten van 1 pc spel een gerechtelijke procudure beginnen. Nee, die Jewaro voor mij NOOIT meer.
ktugach
Door ktugach (21169 reacties) op 08-12-2008 14:53
Rol: Administrator
Heb je ook een scan gemaakt van de afschrijving en deze gemaild? Dan lijkt mij dat ze aan de hand van jouw rekeningnummer + datum in hun administratie kunnen zoeken naar de betaling.
Door Linda texel (9 reacties) op 08-12-2008 15:08
ga ik doen.
Gamesshoppen
Door Gamesshoppen (161 reacties) op 08-12-2008 16:37
Jammer dat deze mevrouw zo over ons denkt. Aangezien zij voor vooruit betalen heeft gekozen hebben wij het geld niet meteen binnen. De game is vlak voor het weekend besteld, en je kunt dus verwachten dat er na het weekend weer actie wordt ondernomen. Aangezien wij de betaling nog niet gecheckt hadden gaan er inderdaad nog steeds automatische mailtjes uit dat het geld nog niet ontvangen is. Maar wat wil je, in het weekend. Zondag meteen mail van de mevrouw dat de game er nog niet is en dat wij beweren dat we geen geld hebben gehad. Helaas krijgen wij hier meteen een beoordeling van van drie keer 10 procent, ondanks het feit dat wij überhaupt nog niks voor haar hebben kunnen doen. Jammer. Ik hoop dat de overige recensies u er wel van overtuigen dat een positieve ervaring met ons er zeker wel inzit.

Edit: de game is op dinsdag 2 dec. besteld, de betaling is 5 dec bij ons binnengekomen.
Door Linda texel (9 reacties) op 08-12-2008 17:14
Helaas is dat niet waar, ik heb het spel begin vorige week besteld nl op de avond van de 2 de dec.Op 3 dec. krijg ik een mail dat mijn bestelling wordt verzonden na betaling. Het geld is op 5 dec. op de rekening bijgeschreven. Zondagochtend krijg ik een mail dat ik nog steeds betalen moet, op mijn status staat nu nog steeds dat ik betalen moet.Dus ik heb op aanraden van mensen hier op het forum een copie van mijn bankafschrift toegestuurd. Wat moet ik denken als ik een mail stuur met het bericht dat ik het bij de bank zal gaan nakijken en nadat ik van de bank bericht heb gehad dat het betaald was en ik krijg hierop geen enkel antwoord?. Nee, ik vind dit geen prettige manier van werken. De communicatie met bv 12game en bol.com gaan een stuk soepelder en zeer prettig.



Gamesshoppen
Door Gamesshoppen (161 reacties) op 08-12-2008 17:41
Beste *edit*,


Tot op heden hebben wij nog geen betaling mogen ontvangen van de onderstaande order.

Hierbij sturen wij u nog een keer onze betalingsgegevens zodat we de order zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.

JEWARO V.O.F.
KvK te Rotterdam 24396388
BTW nr. NL815910162B01
Rabobank 12.21.58.547 te Schiedam


Voor de zekerheid dan maar gewoon het gehele mailtje, zodat daar niet over gecorrespondeerd kan worden. Zoals iedereen begrijpt betekent 'zo spoedig mogelijk in behandeling nemen' wat anders dan de letterlijk vertelde woorden van deze mevrouw 'dat mijn bestelling wordt verzonden na betaling'. (zie boven) Nogmaals is dit dus een automatisch gegenereerd mailtje dat dus geen rekening ermee houdt of de betaling al dan niet daadwerkelijk binnen is. Aan de andere kant houdt deze mevrouw er geen rekening mee dat het weekend is, en is op zondag al witheet wanneer ze nog niets van ons gehoord heeft.

Skull_kid edit: Graag deze dingen afhandelen via de mail. Het forum is niet bedoeld om ruzies/onenigheden uit te praten (tenzij het belangrijk is dat wij ook alles weten).
Vanaf nu dus geen berichten meer plaatsen die naar Linda Texel moeten gaan en waar wij niets mee te maken hebben. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Linda texel.
Socrates
Door Socrates (332 reacties) op 08-12-2008 18:08
Even over de site:
Ziet er niet uit probeer een beetje een solide site te maken met goede duidelijke plaatjes niet van die pixels. Dan zal ik misschien overgaan op een bestelling.
"Men telt gemakkelijker zijn schapen dan zijn vrienden" - Socrates
Gamesshoppen
Door Gamesshoppen (161 reacties) op 08-12-2008 18:27
Is al afgehandeld via de mail.
Chrono crosser
Door Chrono crosser (1828 reacties) op 08-12-2008 18:45
Quote:
Even over de site:
Ziet er niet uit probeer een beetje een solide site te maken met goede duidelijke plaatjes niet van die pixels. Dan zal ik misschien overgaan op een bestelling.
Gepost door: Socrates op 08-12-2008 18:08

tja....dat Linda texel een probleem heeft met deze site, betekend niet dat jij ze ook nog eens hoeft af te kraken op het uiterlijk van de site.
Da's nergens voor nodig.
You can check out any time you like, but you can never leave...
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 08-12-2008 19:34
Rol: Forum Moderator
@Chrono crosser: Dat is inderdaad nergens voor nodig, maar zeg nou zelf: jij koopt toch ook geen games in een zaak waar alles door elkaar en in lelijke hoesjes staat?
Wat ik hiermee wil zeggen is: Een fysiek filiaal beoordeel je op uiterlijk (ja hallo, schoenen staan daar gewoon door elkaar gegooid en de vloer is vies) voordat je naar binnen gaat (of juist niet). Dit geldt natuurlijk ook gewoon voor een webwinkel.
Iets moet solide in elkaar zitten en er duidelijk uitzien, zodat je je weg goed kan vinden.
Zo vind ik de Toys'r'Us in Eindhoven echt verschrikkelijk, totaal geen logische indeling. Ben daar dus ook maar weinig te vinden (ze hebben af en toe net die ene aanbieding).


❍ᴥ❍
Socrates
Door Socrates (332 reacties) op 08-12-2008 20:38
Quote:
[..]

tja....dat Linda texel een probleem heeft met deze site, betekend niet dat jij ze ook nog eens hoeft af te kraken op het uiterlijk van de site.
Da's nergens voor nodig.
Gepost door: Chrono crosser op 08-12-2008 18:45
Is dit dan niet het algemeen Gamesshoppen topic?
"Men telt gemakkelijker zijn schapen dan zijn vrienden" - Socrates
Door Linda texel (9 reacties) op 08-12-2008 23:41
Dat de status van de klant niet correct bij gehouden wordt en dit dus tot misverstanden gaat leiden blijkt toch ook wel. Ik heb net ( en het is nu 23.30 uur ) weer eens op mijn status gekeken en ik sta nog steeds in de wacht voor de betaling, waarna mij het bestelde zal worden toegestuurd. En ik was vanmiddag net overeengekomen dat ik mijn geld retour zou krijgen,het zal mij benieuwen.
Chrono crosser
Door Chrono crosser (1828 reacties) op 09-12-2008 08:14
Toevallig dat Linda een probleem heeft gehad met deze winkel. Maar er zijn daar tegenover misschien wel veel meer mensen waar alles mee goed gegaan is. Er zijn meerdere webshops die er niet uitzien, maar waar wel alles goed loopt.

Het is net als de Lidl of de Aldi. Albert Heijn ziet er stukken beter uit, maar is ook stukken duurder. Nu weet ik niet wat de prijzen bij gamesshoppen zijn, maar als deze een stuk lager zijn dan ander shops, dan zou ik daar toch kopen. Ook al is de site niet mooi.

Dat gedoe met die status klopt bij meerdere winkels weleens niet. Bij Bol.com ook meegemaakt dat ik mijn game al had, maar dat er nog niet vermeld stond in mijn profiel dat het verzonden was.
You can check out any time you like, but you can never leave...
Door Linda texel (9 reacties) op 09-12-2008 11:26
de prijzen zijn beslist niet lager of een stuk lager bij Jewaro. In de meeste gevallen koop ik bij 12game.com, Bol.com of bij iemand die een kleine maar zeer gespecialiseerde webshop heeft. Ik was op Jewaro gestuit omdat ik bij Kelkoo zocht naar een speciaal spel dat eigenlijk niet meer in de handel is ( in ieder geval in Nederland).
De goedkope prijs zou bij mij zeker niet de doorslag geven als ik klant bij een bedrijf zou worden, de zekerheid dat je krijgt waar je voor betaald en de goed service, dus bereikbaarheid, bericht als het gekochte wordt afgezonden enz. vind ik ook heel wat waard. Ik ben het geheel eens met Skull Kid dat als de winkel/webshop er al goed verzorgd uitziet het veelal betrouwbaar is, of betrouwbaarder aandoet dan een slordige rommelige onverzorgde winkel. Slordigheid werkt door in alles, de winkel niet up to date betekend in de meeste gevallen ook een slordige of ongeintereseerde administratie.Ik speel maar liever op zeker, liever wat meer betalen en zeker weten dat je je gekochte waar ook daadwerkelijk binnen een redelijk termijn krijgt.
Gamesshoppen
Door Gamesshoppen (161 reacties) op 09-12-2008 23:22



Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 09-12-2008 23:45
Rol: Forum Moderator
Nogmaals: Dit forum is niet bedoeld om onenigheden uit te praten. De reactie van Gamesshoppen is gewoon om de discussie (die ons echt NIETS aangaat) weer aan te zwengelen. Doe dit nou niet!
Als dit zo door gaat ga ik reacties gewoon zonder waarschuwing verwijderen, want waarschuwingen zijn er nu geweest.
Kijken of het nu wel wil lukken..


❍ᴥ❍
Gamesshoppen
Door Gamesshoppen (161 reacties) op 10-12-2008 03:33
Kunnen jullie dan vertellen wat jullie zo lelijk aan de site vinden? Staat het teveel door elkaar? Links in de balk is alles wel overzichtelijk toch?
VaultDescendant
Door VaultDescendant (2981 reacties) op 10-12-2008 08:11
Alvast een paar dingen:

Bij ongeveer elk product staat er copyright gameshoppen.nl door het plaatje heen, vind dit er niet echt mooi uitzien en ook eigenlijk nergens voor nodig. Het is niet alsof die plaatjes nergens anders te vinden zijn op internet zonder dat erin, dus ik snap dat copyright niet.

En die grijze banner bovenaan de pagina ziet er ook niet zo mooi uit, die plaatjes lijken vervormd (door uitrekken of verkleinen ofzo) en dan is er gewoon de naam van de winkel bovenop geplakt en is nog bijna onleesbaar ook door die plaatjes erachter. Waarschijnlijk binnen 5 minuten gemaakt met MS Paint.

En die balk links is verder wel overzichtelijk ja, heb daar geen problemen mee.
[Begin] |1|2|3|4|5|6|7(7)  [Eind]