Quote:
Note to self: geen kleding kopen bij Amazon. Da's nog een categorie erger....wtf?[..]
Mijn vrouw had laatst een broek gekocht en daar zat het verzendlabel gewoon op de broek. Serieus geen grap!
Gepost door: Phaross op 05-11-2022 16:16
Mijn vrouw had laatst een broek gekocht en daar zat het verzendlabel gewoon op de broek. Serieus geen grap!
Gepost door: Phaross op 05-11-2022 16:16
In het kader van privacy, mag dit allemaal?
Quote:
[..]
Note to self: geen kleding kopen bij Amazon. Da's nog een categorie erger....wtf?
In het kader van privacy, mag dit allemaal?
Gepost door: GameFatale op 05-11-2022 16:48
Note to self: geen kleding kopen bij Amazon. Da's nog een categorie erger....wtf?
In het kader van privacy, mag dit allemaal?
Gepost door: GameFatale op 05-11-2022 16:48
Misschien eens uitproberen met artikelen uit de categorie erotiek? Leuk als het bij de buren wordt geleverd.
Ik had met hun startactie Trials of Zero op switch besteld met de 10€ korting maar kreeg de Franse versie opgestuurd. Heb die onmiddellijk geretourneerd en nu na meer dan 14 dagen hun gecontacteerd met de vraag waarom ik nog geen terugbetaling mocht ontvangen (pakket is al zo lang bij hun volgens de T&T van Bpost). Krijg ik tijdens de chat te horen dat ze mij een mailtje hebben gestuurd met de melding dat ze een ander artikel hebben ontvangen. Wat niet klopt (gelukkig neem ik foto's van mijn retouren).
Ik die geen mail had ontvangen kijk mijn mails nog eens na. Blijkt dat ze de mail hebben verstuurd terwijl ik aan het chatten ben met klantenservice en net nadat klantenservice had nagevraagd aan retourcenter!
Gemeld dat dit toch wel erg toevallig is. Dat het pakket daar al 14 dagen ligt, ik alles in gesloten verpakking heb teruggestuurd (bovendien maken ze ook melding in hun bericht dat ze het in de originele enveloppe hebben ontvangen) en dat het spel niet geopend was maar dat zij wel het verkeerde item hadden verstuurd.
Zou de klantenservice nu nagaan wat ze kunnen doen.
Iemand een idee hoe ik dit kan aanvechten mochten ze beslissen mijn centen niet terug te geven?
Quote:
Hier nog leden die problemen hebben met Amazon.com.be?
Ik had met hun startactie Trials of Zero op switch besteld met de 10€ korting maar kreeg de Franse versie opgestuurd.
Iemand een idee hoe ik dit kan aanvechten mochten ze beslissen mijn centen niet terug te geven?
Gepost door: Ekfad op 06-11-2022 09:20
Ik had met hun startactie Trials of Zero op switch besteld met de 10€ korting maar kreeg de Franse versie opgestuurd.
Iemand een idee hoe ik dit kan aanvechten mochten ze beslissen mijn centen niet terug te geven?
Gepost door: Ekfad op 06-11-2022 09:20
"Het centrum krijgt pakketten aangeleverd vanuit grote sorteercentra in onder meer Frankrijk en Duitsland. In Antwerpen worden ze vervolgens gesorteerd, en door onderaannemers afgeleverd bij klanten in de omgeving."
Als je games of dvd/Blu-ray fysiek koopt via de Belgische site is de kans interdaad groot dat je de Franse versie krijgt.
Ik heb zelf nog maar één aankoop gedaan wegens die actie maar geen game dus maakte het niet uit waar het vandaan kwam. Normaal doet Amazon nooit moeilijk met retours dus geen idee waarom het bij jou zo fout loopt.
Als het niet tegen maandag namiddag opgelost is laat ze jou opbellen en vraag om met een manager of afdelingshoofd te spreken.
Geef ons hier ook nog een update aub.
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Quote:
[..]
"Het centrum krijgt pakketten aangeleverd vanuit grote sorteercentra in onder meer Frankrijk en Duitsland. In Antwerpen worden ze vervolgens gesorteerd, en door onderaannemers afgeleverd bij klanten in de omgeving."
Als je games of dvd/Blu-ray fysiek koopt via de Belgische site is de kans interdaad groot dat je de Franse versie krijgt.
Ik heb zelf nog maar één aankoop gedaan wegens die actie maar geen game dus maakte het niet uit waar het vandaan kwam. Normaal doet Amazon nooit moeilijk met retours dus geen idee waarom het bij jou zo fout loopt.
Als het niet tegen maandag namiddag opgelost is laat ze jou opbellen en vraag om met een manager of afdelingshoofd te spreken.
Geef ons hier ook nog een update aub.
Gepost door: DQMJ op 06-11-2022 10:29
"Het centrum krijgt pakketten aangeleverd vanuit grote sorteercentra in onder meer Frankrijk en Duitsland. In Antwerpen worden ze vervolgens gesorteerd, en door onderaannemers afgeleverd bij klanten in de omgeving."
Als je games of dvd/Blu-ray fysiek koopt via de Belgische site is de kans interdaad groot dat je de Franse versie krijgt.
Ik heb zelf nog maar één aankoop gedaan wegens die actie maar geen game dus maakte het niet uit waar het vandaan kwam. Normaal doet Amazon nooit moeilijk met retours dus geen idee waarom het bij jou zo fout loopt.
Als het niet tegen maandag namiddag opgelost is laat ze jou opbellen en vraag om met een manager of afdelingshoofd te spreken.
Geef ons hier ook nog een update aub.
Gepost door: DQMJ op 06-11-2022 10:29
Ik heb net feedback gekregen. Het zou om een 'misverstand' gaan. Ze hebben de terugbetaling nu in gang gezet. Ben benieuwd.
Maar ook geen idee wat er aan de hand is. Ik heb ze gevraagd mijn klantenprofiel bij de collega's op te vragen gezien ik al jaren klant ben op de andere sites en zelden iets terugstuur.
Quote:
uou ja, gelukkig krijgt je jouw geld terug (als het goed is).[..]
Ik heb net feedback gekregen. Het zou om een 'misverstand' gaan. Ze hebben de terugbetaling nu in gang gezet. Ben benieuwd.
Maar ook geen idee wat er aan de hand is. Ik heb ze gevraagd mijn klantenprofiel bij de collega's op te vragen gezien ik al jaren klant ben op de andere sites en zelden iets terugstuur.
Gepost door: Ekfad op 06-11-2022 11:23
Ik heb net feedback gekregen. Het zou om een 'misverstand' gaan. Ze hebben de terugbetaling nu in gang gezet. Ben benieuwd.
Maar ook geen idee wat er aan de hand is. Ik heb ze gevraagd mijn klantenprofiel bij de collega's op te vragen gezien ik al jaren klant ben op de andere sites en zelden iets terugstuur.
Gepost door: Ekfad op 06-11-2022 11:23
Quote:
Volgens mij is het setje verspreid over 7 zendingen ... hiermee kan je het trackenAmazon is mijn Dragon Ball BluRay setje kwijtgeraakt, tracking-nummer doet niets (onbekend), maar ze denken dat het toch nog wel aan zal komen. Okay dan, lekker geruststellend.
Gepost door: Yi-Long op 06-11-2022 11:55
Gepost door: Yi-Long op 06-11-2022 11:55
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Dus nu is het wachten op de Jia Zhangke set, ipv de DBZ set.
@Eek; Nice!
1000+ fysieke spellen :)
🇺🇦 💙💛
Edit: bedrag is vandaag wel overgemaakt. Heb contact gezocht met Amazon en volgens hun was de zending beschadigd en geretourneerd. Ging niet om een groot bedrag, dus ik hoefde het niet terug te boeken oid (lukte me al niet via de app). Bedrag maar gedoneerd aan de voedselbank, win win.
1000+ fysieke spellen :)
Quote:
uiterlijk 10 werkdagen
Iemand enig idee binnen hoeveel dagen Amazon het geld van geannulleerde bestellingen terugboekt?
Gepost door: Riquelme op 18-11-2022 12:24
Gepost door: Riquelme op 18-11-2022 12:24
Nintendo friendcode: SW-1334-3657-3704
Quote:
[..] uiterlijk 10 werkdagen
Gepost door: Megane377 op 18-11-2022 12:30
Gepost door: Megane377 op 18-11-2022 12:30
Danljewel. Zal er op letten
Amazon.es heeft een countdown timer op hun site dat Black Friday deze nacht om middernacht begint...iedereen nog 45 minuten wakker blijven!
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Schijnbaar heeft Amazon langzaam de "Keuze op andere versie" op sommige games toegepast. Bijvoorbeeld op de Pokémon Let's Go games en de Mario games.
Pokémon Let's Go Eevee
Animal Crossing
Super Mario 3D World
Mario Kart 8
Alleen wel vreemd dat ze het niet op alle games hebben toegepast. Maar het lijkt erop dat ze nu na zo'n lange tijd (hoe lang bestaat Amazon.nl al?), iets hebben geïmplementeerd om te zien welke versie de betreffende game is .
Taal: Nederlands
Land van herkomst: Japan
Enorme verbetering
ff zonder gekheid. Als ze nu gewoon overal de EAN bij zetten is het probleem definitief opgelost. (wat mij betreft dan)
deze link om te zien of je met de actie mag meedoen. Kortingscodeactie is t/m 27 december geldig.
Weet niet of het ook op nieuw aangemaakte accounts werkt. Mocht dit wel op nieuw aangemaakte accounts werken, geef het ook gelijk door. Dan weten mensen of het nog zin heeft om nieuwe accounts aan te maken .
Er is weer een kortingcodeactie bij Amazon.nl. €7,50 bij een minimum besteding van €25 op je eerste aankoop in de Amazon App. De kortingscode is SANTA75. Check Weet niet of het ook op nieuw aangemaakte accounts werkt. Mocht dit wel op nieuw aangemaakte accounts werken, geef het ook gelijk door. Dan weten mensen of het nog zin heeft om nieuwe accounts aan te maken .