Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Saturn

[Begin]  |46|47|48|49|50|51|52(84)  [Eind]
Regird
Door Regird (459 reacties) op 09-12-2013 15:19
Quote:
[..]

Ik wacht ook nog steeds op mijn Zelda voor de 3DS, het zou volgende week (week 50) geleverd moeten worden.
Gepost door: Chaoko op 09-12-2013 00:24

Week 50 is het nu. Dus het zou dan deze week binnen moeten komen. Ik had ze vorige week nog gemailed met de vraag wanneer ze Zelda binnen zouden krijgen maar nog steeds geen antwoord op gehad. Als ik eind deze week nog niks hoor maar even bellen. Want ik zag dat ze sinds zaterdag nu Zelda ook gewoon in de winkel hebben liggen. Dan zou het in het magazijn van de online shop ook wel binnen moeten zijn.
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 09-12-2013 15:46
Allen,

Ik ben zojuist gebeld door Saturn hoofdkantoor naar aanleiding van mijn klacht op klachtkompas.nl. Allereerst hebben ze natuurlijk hun excuses aangeboden over hoe mijn bestelling, en daarmee ook die van vele anderen, verloopt. Het systeem wat zij gebruiken voor de voorraad indicaties draait op een server in het buitenland (ik vermoed Duitsland, het hoofdkantoor). Deze software werkt niet naar behoren en ze zijn druk bezig dit op te lossen. Naar verwachting is het probleem met de software morgen opgelost, ik word dan ook morgen nogmaals gebeld over mijn bestelling. Ik heb aangegeven dat het klantvriendelijk zou zijn en ook een stukje klachten zou wegnemen als ze bijvoorbeeld een mailing zouden sturen naar klanten met een langer lopende bestelling. Een eenvoudig berichtje op de website zou misschien al een hoop helpen. Hij ging dit meenemen en hij had dit zelf ook al voorgesteld maar de webshop van Saturn is weer een aparte "onderneming" binnen de Saturn organisatie. Het schijnt dat ze het betreffende stukje software ook nodig hebben om dergelijke mailings te versturen.

Kortom: Morgen hopen ze de issues opgelost te hebben en klanten meer te kunnen vertellen over de leveringstijden. Ik heb tevens deze meneer geattendeerd op budgetgaming.nl omdat daar veel "gedupeerden" zijn en veel van hun bestellingen tijdens de 3+2 acties vast via deze site lopen.

Ik vind het netjes dat ze mij nog even gebeld hebben en mij het gevoel geven dat ze de klachten serieus nemen. Ik ben ook andere service van Saturn gewend, alle andere bestellingen heb ik direct de volgende werkdag ontvangen zoals aangegeven. Vooral de gebrekkige communicatie was voor mij een probleem en dat heeft hij nu uit kunnen leggen, ik wou jullie de informatie in ieder geval niet onthouden.
Doobieters
Door Doobieters (29579 reacties) op 09-12-2013 15:49
Bedankt voor de update.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Frosty Gunman
Door Frosty Gunman (564 reacties) op 09-12-2013 15:51
Quote:
Allen,

Ik ben zojuist gebeld door Saturn hoofdkantoor naar aanleiding van mijn klacht op klachtkompas.nl. Allereerst hebben ze natuurlijk hun excuses aangeboden over hoe mijn bestelling, en daarmee ook die van vele anderen, verloopt. Het systeem wat zij gebruiken voor de voorraad indicaties draait op een server in het buitenland (ik vermoed Duitsland, het hoofdkantoor). Deze software werkt niet naar behoren en ze zijn druk bezig dit op te lossen. Naar verwachting is het probleem met de software morgen opgelost, ik word dan ook morgen nogmaals gebeld over mijn bestelling. Ik heb aangegeven dat het klantvriendelijk zou zijn en ook een stukje klachten zou wegnemen als ze bijvoorbeeld een mailing zouden sturen naar klanten met een langer lopende bestelling. Een eenvoudig berichtje op de website zou misschien al een hoop helpen. Hij ging dit meenemen en hij had dit zelf ook al voorgesteld maar de webshop van Saturn is weer een aparte "onderneming" binnen de Saturn organisatie. Het schijnt dat ze het betreffende stukje software ook nodig hebben om dergelijke mailings te versturen.

Kortom: Morgen hopen ze de issues opgelost te hebben en klanten meer te kunnen vertellen over de leveringstijden. Ik heb tevens deze meneer geattendeerd op budgetgaming.nl omdat daar veel "gedupeerden" zijn en veel van hun bestellingen tijdens de 3+2 acties vast via deze site lopen.

Ik vind het netjes dat ze mij nog even gebeld hebben en mij het gevoel geven dat ze de klachten serieus nemen. Ik ben ook andere service van Saturn gewend, alle andere bestellingen heb ik direct de volgende werkdag ontvangen zoals aangegeven. Vooral de gebrekkige communicatie was voor mij een probleem en dat heeft hij nu uit kunnen leggen, ik wou jullie de informatie in ieder geval niet onthouden.
Gepost door: Smocho op 09-12-2013 15:46

Dat klinkt wel netjes! Al vind ik dan nog steeds dat de antwoorden die je via de klantenservice krijgt niets met bovenstaande te maken heeft. Daar kunnen ze ook nog een en ander verbeteren.
Door Oxigeon (176 reacties) op 09-12-2013 16:01
Zojuist antwoord op een ticket gekregen dat ze Black Flag 15 december verwachten... Ze krijgen daar dus leveringen binnen op een zondag...
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 09-12-2013 16:15
Bij mij gaven ze initieel ook omstreeks 15 December aan, omstreeks is het sleutelwoord, ze hebben gewoon geen inzage in hun systeem en de leverancier kan geen precieze leverdatum aangeven. Dat is in ieder geval wat mij in het ticket verteld is.
Chewbaka
Door Chewbaka (1319 reacties) op 09-12-2013 16:33
Quote:
Allen,

Ik ben zojuist gebeld door Saturn hoofdkantoor naar aanleiding van mijn klacht op klachtkompas.nl. Allereerst hebben ze natuurlijk hun excuses aangeboden over hoe mijn bestelling, en daarmee ook die van vele anderen, verloopt. Het systeem wat zij gebruiken voor de voorraad indicaties draait op een server in het buitenland (ik vermoed Duitsland, het hoofdkantoor). Deze software werkt niet naar behoren en ze zijn druk bezig dit op te lossen. Naar verwachting is het probleem met de software morgen opgelost, ik word dan ook morgen nogmaals gebeld over mijn bestelling. Ik heb aangegeven dat het klantvriendelijk zou zijn en ook een stukje klachten zou wegnemen als ze bijvoorbeeld een mailing zouden sturen naar klanten met een langer lopende bestelling. Een eenvoudig berichtje op de website zou misschien al een hoop helpen. Hij ging dit meenemen en hij had dit zelf ook al voorgesteld maar de webshop van Saturn is weer een aparte "onderneming" binnen de Saturn organisatie. Het schijnt dat ze het betreffende stukje software ook nodig hebben om dergelijke mailings te versturen.

Kortom: Morgen hopen ze de issues opgelost te hebben en klanten meer te kunnen vertellen over de leveringstijden. Ik heb tevens deze meneer geattendeerd op budgetgaming.nl omdat daar veel "gedupeerden" zijn en veel van hun bestellingen tijdens de 3+2 acties vast via deze site lopen.

Ik vind het netjes dat ze mij nog even gebeld hebben en mij het gevoel geven dat ze de klachten serieus nemen. Ik ben ook andere service van Saturn gewend, alle andere bestellingen heb ik direct de volgende werkdag ontvangen zoals aangegeven. Vooral de gebrekkige communicatie was voor mij een probleem en dat heeft hij nu uit kunnen leggen, ik wou jullie de informatie in ieder geval niet onthouden.
Gepost door: Smocho op 09-12-2013 15:46

Precies het zelfde soortgelijke telefoontje 2 minuten geleden ontvangen. Stond mij netjes te woord en legde inderdaad uit dat het probleem bij hun systeem lag. Ook ik krijg morgen een telefoontje met een nieuwe update (en zo niet heb ik zijn telefoon nummer en naam gekregen).

Goede manier van aanpak, maar inderdaad helaas dat het op deze manier moet. Dat vond hij zelf ook. Ik ben benieuwd.
花が咲いたよ。
Roosje
Door Roosje (7984 reacties) op 09-12-2013 16:51
Heb via een ticket m'n order maar gecancelled, heb er geen geduld meer voor

Ik haal em wel bij bart smit rijswijk voor 50 euro(42,50 voor mij ^_^ )
Boomerang! Do you want a banana..?
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 09-12-2013 16:55
Rol: Forum Moderator
Aangezien ik in het buitenland woon, heb ik het telefoonnummer van m'n ouders ingevuld op klachtenkompas. Dhr. Pakvis heeft dit proberen te bellen, maar m'n ouders waren niet thuis (zou me ook verbazen als ze hem konden helpen, haha!).

Heb daarom aangegeven dat hij mij z'n telefoonnummer maar even moet sturen, zodat ik hem kan bellen via Skype.

Klachtenkompas werkt dus goed!

Edit: op het moment van verzenden van deze post kreeg ik een mailtje van 'm!
❍ᴥ❍
Doobieters
Door Doobieters (29579 reacties) op 09-12-2013 16:58
Meneer Pakvis is even aan het werk gezet door Saturn om de social media even te helpen Leuk baantje
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 09-12-2013 17:01
Ik vind het wel netjes dat zo'n groot concern zijn klanten wel de indruk wil geven dat die klachten hen wel degelijk boeien.
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 09-12-2013 17:05
Rol: Forum Moderator
Volgens mij werkt ie er wel vast, gezien z'n emailhandtekening, maar wordt ie nu pas echt z'n geld waard voor Saturn, haha! De score op klachtenkompas zou ook flink naar beneden gaan als alle Budgetgamers slecht behandeld werden!
❍ᴥ❍
Inc
Door Inc (272 reacties) op 09-12-2013 17:20
Ik zit, zoals velen hier, ook nog steeds te wachten op Zelda die ik 3 weken geleden heb besteld. Zoals bekend hebben we week 50 als laatste indicatie gekregen. Omdat ik vorige week toevallig de Saturn schappen in Zaandam vol zag liggen met Zelda's besloot ik vandaag hierover maar even te bellen. Mevrouw van de klantenservice wist te vertellen dat ze hun levering van de leverancier (Nintendo neem ik aan?) op 6 dec. binnen hadden verwacht. Deze levering is ofwel niet binnengekomen, ofwel niet verwerkt want zij zag hier nog niets over staan in het systeem. Het zal wel om het eerste gaan, dus nog geen Zelda's bij de Saturn webshop. Ze gaf aan dat áls de levering nog binnenkomt de games deze week worden verzonden, en anders wordt het weer later. Ik vertelde haar toen dat ze in vestigingen wel gewoon voorraad hadden. Ze gaf toen als tip dat ik het spel daar kon kopen en dan vervolgens de Zelda die je via de webshop later ontvangt kan retourneren waardoor je het duurdere bedrag van de vestiging terugkrijgt. Wel risky in het geval je de Zelda van de webshop na de retourdatum van de fysieke vestiging ontvangt. Maar ik dacht ik deel de tip voor de budgetgamer die niet meer kan wachten .
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 09-12-2013 17:42
Quote:
Allen,

Ik ben zojuist gebeld door Saturn hoofdkantoor naar aanleiding van mijn klacht op klachtkompas.nl. Allereerst hebben ze natuurlijk hun excuses aangeboden over hoe mijn bestelling, en daarmee ook die van vele anderen, verloopt. Het systeem wat zij gebruiken voor de voorraad indicaties draait op een server in het buitenland (ik vermoed Duitsland, het hoofdkantoor). Deze software werkt niet naar behoren en ze zijn druk bezig dit op te lossen. Naar verwachting is het probleem met de software morgen opgelost, ik word dan ook morgen nogmaals gebeld over mijn bestelling. Ik heb aangegeven dat het klantvriendelijk zou zijn en ook een stukje klachten zou wegnemen als ze bijvoorbeeld een mailing zouden sturen naar klanten met een langer lopende bestelling. Een eenvoudig berichtje op de website zou misschien al een hoop helpen. Hij ging dit meenemen en hij had dit zelf ook al voorgesteld maar de webshop van Saturn is weer een aparte "onderneming" binnen de Saturn organisatie. Het schijnt dat ze het betreffende stukje software ook nodig hebben om dergelijke mailings te versturen.

Kortom: Morgen hopen ze de issues opgelost te hebben en klanten meer te kunnen vertellen over de leveringstijden. Ik heb tevens deze meneer geattendeerd op budgetgaming.nl omdat daar veel "gedupeerden" zijn en veel van hun bestellingen tijdens de 3+2 acties vast via deze site lopen.

Ik vind het netjes dat ze mij nog even gebeld hebben en mij het gevoel geven dat ze de klachten serieus nemen. Ik ben ook andere service van Saturn gewend, alle andere bestellingen heb ik direct de volgende werkdag ontvangen zoals aangegeven. Vooral de gebrekkige communicatie was voor mij een probleem en dat heeft hij nu uit kunnen leggen, ik wou jullie de informatie in ieder geval niet onthouden.
Gepost door: Smocho op 09-12-2013 15:46

Vrij slap verhaal en een beetje laat ook (na de tweede actie, zodra de actie is afgelopen en alle sales zijn gemaakt) weten ze ineens waar het probleem door komt.
Commander Keen = awesome.
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 09-12-2013 17:56
Ja jij weet overal altijd wel iets negatiefs in te vinden.
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 09-12-2013 18:04
Na de eerste actie hadden een hoop mensen geannuleerde games en games die nu nog niet verzonden zijn. Vervolgens vindt dezelfde actie weer plaats en worden er weer dezelfde fouten gemaakt.

Dan wordt je. zodra je extern een klacht aanmaakt met een slap smoesje gebeld en gebeurt er verder weer niks. Als ik ze aan de telefoon had gehad had ik gevraagd waarom ik hier nu pas over werd gebeld. Mensen die geen klacht hebben ingediend en niet op dit forum meelezen weten nog niet wanneer ze hun game binnenkrijgen en waarom dit zo lang moet duren.

Ja, dat vind ik negatief ja. Saturn belt dus alleen als je extern een klacht aanmaakt. Wat klantvriendelijk!
Commander Keen = awesome.
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 09-12-2013 18:58
Nu lees ik hier de ene klacht na de andere, maar ik heb zelf eigenlijk een hele andere ervaring. De afgelopen weken 2 Vita games (Tearaway en FIFA 14), 2 PS3 games (Diablo III en TLOU) en 1 PS4 game (Call of Duty Ghosts). Alles is de dag er op binnen gekomen, behalve Tearaway, die kreeg ik binnen op de dag van de release.

Om even te reflecteren op alle negatieve reacties, zijn er dus ook positieve ervaringen, al zul je deze uiteraard minder snel op een forum vinden. Met andere woorden, trage verzending is geen garantie, 5 losse bestellingen zijn allemaal precies op tijd binnen gekomen.

Nu zijn de Saturn en MM sites niet bepaald fijne webshops met betrekking tot gebruiksgemak, het zijn volgens mij ook helemaal geen grote webshops, slechts een kleine voorraad om iig ook online te vinden te zijn. Met dit soort mega aanbiedingen (want geef toe, dit soort prijzen kom je weinig tot niet tegen) wordt zo'n kleine webshop uiteraard compleet uitgekleed. Het kan niet anders dan dat het voor het klein aantal medewerkers dat er werkt, snel een chaos wordt.

Van mij krijgen ze in ieder geval een veer in de reet, Saturn dan in dit geval. De website is karig, maar de prijzen maken alles goed. Eventuele vertraging neem ik voor lief, budgetgaming heet de site niet voor niets. Ik zal in ieder geval regelmatig checken of de site nieuwe aanbiedingen heeft.
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 10-12-2013 09:40
Het systeem bij Saturn werkt weer, ze hebben mij zojuist weer gebeld. Naar verwachting komt mijn game, CoD Ghosts voor PS4 vrijdag binnen, hierna worden ze gelijk verstuurd. Er is nu in ieder geval communicatie, daar ging het mij om. De prijs was ontzettend scherp dus ik heb echt nog wel even geduld.
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 10-12-2013 09:54
Rol: Forum Moderator
Mijn Mario 3D World is verzonden volgens de website!
En zou vandaag al aan moeten komen volgens mijnpakket.nl. Nog geen verzendmail gehad en ben ook nog niet gebeld, maar wel verzonden dus.

Edit: En net ook gebeld, op mijn Deense nummer. Dus ze hebben er wel wat voor over om een positief image op te bouwen op klachtenkompas. Kudo's!
❍ᴥ❍
Assaultpr0
Door Assaultpr0 (915 reacties) op 10-12-2013 10:08
Klote. Op het laatst besloten om toch maar killzone te bestellen. Hij stond toen nog op voor 10 uur besteld is morgen in huis. Nu staat de game op: in bestelling, 3 tot 4 weken. Wat een klotezooi.
Friend Code: 1650-2954-5490
[Begin]  |46|47|48|49|50|51|52(84)  [Eind]