Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Livegamer.nl

[Begin]  |1|2|3|4(4)  [Eind]
Yørn
Door Yørn (4189 reacties) op 27-06-2006 23:05
Rol: Administrator
Quote:
Ze geven gewoon de schuld aan een ander,
Misschien moet je zeggen:
Ik wil hem binnenkort ontvangen of ik bestel hem ergens anders [Als dat nog mogelijk is]
Gepost door: Wars op 26-06-2006 11:29

Ik denk dat ik dat liever niet doe, aangezien die game daar tijdelijk 12.99 was en normaal gewoon 30 is
Oprichter van Budgetgaming.nl
Herman
Door Herman (503 reacties) op 27-06-2006 23:44
Dat vind ik nu zo vervelend aan online shops. Als het fout gaat word je van het kastje naar de muur gestuurd en heb je geen fysiek aanspreekpunt.
Altijd hetzelfde nietszeggende gezeur: "leveringsproblemen" "leveranciers-smoesjes"en "als we hem binnenkrijgen sturen hem zo snel mogelijk naar je toe". Dikke kans dat ze net zolang wachten tot jij van de koop afziet, Yorn. En ondertussen staat wel al die tijd jouw geld op hun rekening!
Wat kan je er aan doen, dat is de vraag?

(Ik heb zo eens 2 maanden op een FRS-bestelling gewacht, terwijl het product al die maanden gewoon te bestellen bleef op de site...
Door Muzzle (739 reacties) op 12-07-2006 11:39
Ik had Resident Evil 4 (PS2) besteld in de zomerzotheid actie, maar ik kreeg Ape Escape 3 thuisgestuurd (op de factuur staat wel gewoon Resident Evil 4). Ik heb nu gemaild maar nog geen antwoord...

Ik hoop dat ze snel iets van zich laten horen.
Rico
Door Rico (1053 reacties) op 18-07-2006 10:41
Van de week spel bestelt, en 4 dagen later binnen.
Nog geen problemen, werkt prima
Also Known As: Ak187
Evil_zelda
Door Evil_zelda (828 reacties) op 24-07-2006 23:47
1 spel bestelt die is na 6 dagen binnen (machtiging gedaan)
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Yørn
Door Yørn (4189 reacties) op 17-08-2006 12:32
Rol: Administrator
21-5-2006 €14,94 Uw bestelling is verzonden


En na 3 maanden is deze nog steeds niet binnen, ze vertelden met dat ze hem nog een keer zouden versturen wat ik pas na terugkomst van vakantie zou kunnen checken. Helaas ook nu ligt er geen pakje te wachten en is deze dus niet aangekomen.

Als oprichter van deze site geef ik voor deze site een voorlopig negatief koopadvies als het op de games aankomt uit de aanbiedingen, let wel dit is mijn mening, niet die van de site, ik hoop dat er eindelijk is echt aktie wordt ondernomen ipv dat er slechts beloften worden gedaan.



EDIT Ik heb mn artikel van 21 mei eindelijk binnen, dit is gelukkig afgehandeld. Duurde even, maar hij is er.
Oprichter van Budgetgaming.nl
J-roen
Door J-roen (1391 reacties) op 25-08-2006 13:41
op tweakers.net zijn de meningen ook flink verdeeld,

Linkje

Mod Edit: Even je link gefixed
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Yørn
Door Yørn (4189 reacties) op 25-08-2006 14:55
Rol: Administrator
Quote:
op tweakers.net zijn de meningen ook flink verdeeld,

Linkje

Mod Edit: Even je link gefixed
Gepost door: J-roen op 25-08-2006 13:41

Hmm komt dus zo te zien wel vaker voor, ja probleem is ook dat ze games er opzetten met een verzendtijd van 2,3 dagen, die ze uiteindelijk verlengen naar 5/10 dagen, wat dan opeens weer 3 maanden worden. Wees dan iig duidelijk met je levertijden. De game was dan wel al een tijd geleden een keer naar me verzonden(naar zeggen) maar toch... In ieder geval moeten ze, wanneer ze zeggen dat ze opnieuw een exemplaar sturen, dat ook daadwerkelijk doen. Ze hadden me gemaild dat ze een nieuw exemplaar gestuurd hadden wat later weer niet zo bleek te zijn. lekker handig dus. Iig, bij goedkope games, ga uit van een lange wachttijd met wat over enw eer mailen, dan kan et uiteindelijk alleen maar meevallen.
Oprichter van Budgetgaming.nl
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 21-10-2006 13:12
Heb donderdag Onimusha: Dawn of Dreams (PS2) besteld. Gewoon om de winkel eens uit te proberen. Kreeg wel meteen een bevestiging, met onder meer de vermelding dat er een levertijd van 5-10 dagen voor die game stond. Dus ben wel benieuwd wanneer die komt, zeker gezien een aantal reacties hierboven...
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Flapperbol
Door Flapperbol (3780 reacties) op 02-11-2006 20:14
Rol: Toevoeg Moderator
Pfff, vorige week voor het eerst een order geplaats bij game247, was ook gelijk de laatste keer.
klote shop met klote service....

Had vorige week woensdag order geplaatst "HDTV player for PS2 + Component cable"
Gelijk geld overgemaakt, en de dag erna was de status van m'n order "Betaald"
Zaterdag had ik nog niets binnen, dus gemailed. krijg zondag email terug "Ja, die is uitgesteld naar 24 november". Dat vind ik nou echt slecht, niets op de site vermelden, of mij na de bestelling emailen dat ie pas later komt, en dan moet ik er zelf achteraan gaan....
Ah fijn, kheb t gelaten zoals t was.

Maandag wou ik nog een game bestellen, en aangezien hij daar goedkoop was, wou ik m daar bestellen.
Omdat ik geen zin had om 2x verzendkosten te betalen, heb ik hun gemailed of ik mijn order kon aanpassen en die game erbij kon doen. Krijg een email terug "Dit is jammer genoeg niet mogelijk"
Ik een boze email terugsturen dat ik t belachelijk vond dat ik 2x verzendkosten moest gaan betalen, en kreeg daar weer een reply op "Ja, het is wel mogelijk, maar dan moet je een nieuwe order maken met beide producten erin, en dan wordt het al betaalde bedrag overgezet"
Heel erg proffesioneel jongens.....

Status van m'n oude order was de volgende dag "Geannuleerd", en bij m'n nieuwe order "Onvoldoende betaald" dus had diezeflde dag nog het overige bedrag overgemaakt.
Ik kijk de volgende dag op de site...m'n oude order was plots "Betaald", en m'n nieuwe order "nog niet betaald", dus ik voor de zoveelste keer emailen wat er nu weer aan de hand was..
Krijg vandaag email terug "Sorry, was een fout in ons systeem etc." en nog geen 10 minuten later een email "Ja, de game die je besteld heb komt pas 29 november binnen"... (Valt me nog mee dat ik daar zelf niet achter hoefde te komen, zoals bij m'n andere product)

Kheb t daar maar bij gelaten, want heb geen zin om nog meer moeite te gaan doen voor die zooi, nu alleen hopen dat ik niet nog moet wachten.

Voortaan bestel ik maar weer bij de betere online shops...

Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 02-11-2006 23:03
Gister maar eens gemaild over Onimusha: Dawn of Dreams die nog steeds niet binnen was, terwijl ik meteen betaald heb waarvan ik ook onmiddellijk bevestiging kreeg. Vandaag een antwoord terug: We weten niet wanneer het product weer komt (Komt het kortgezegd op neer). Ik kon wat anders uitzoeken ofzow, maar ik inmiddels teruggemaild, dat ik niets gezien heb in hun collectie, dus dat ik graag mijn geld terug wil, maar dat ik het liefst wens dat de game alsnog komt.

Wordt vervolgd...
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 19-11-2006 20:40
And the story continues:

Ik kreeg een mailtje terug met daarin de belofte dat ze nogmaals bij de producent gingen informeren of de game nog eens kwam. Helaas heb ik nooit een antwoord gehad. Ik had dat nameljk wel verwacht, dat ik antwoord zou krijgen op mijn vraag. Of is dat een gekke gedachte?

En toen gebeurde het ongelooflijke: ik kom vrijdags thuis uit mijn werk. Ligt er een envelop van Game247 op me te wachten. Ik was wel nieuwsgierig en pakte hem uit en verdraaid Onimusha: Dawn of Dreams has arrived, tegen alle verwachtingen in. Echt heel bijzonder, als je het mij vraagt.

Door deze vreemde ervaring denk ik overigens niet dat ik gauw bij deze shop zal terugkeren, vanwege het feit dat je zelf overal achteraan moet, als je vragen hebt enzo. Dat hoort een service van de shop zelf te zijn. Ook klopte de levertijd niet die op de site aangegeven was, nadat ik besteld had. 5-10 werkdagen = geen maand naar mijn mening.

Ik ben niet echt tevreden. Dan ga ik liever naar een andere winkel, die de zaakjes wel netjes afhandelt.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
ktugach
Door ktugach (21169 reacties) op 19-11-2006 20:51
Rol: Administrator
Goed dat je dat nog even post en ook mooi dat je uiteindelijk toch nog je spel hebt gekregen!
Door Livegamer (4 reacties) op 17-04-2007 20:58
Hoi,

Ik zal mij eerst even voorstellen als newbee.

Ik ben Jeroen de Faber en ik werk bij livegamer.
Omdat ik verantwoordelijk ben voor de tevredenheid van onze klanten heb ik me ook aangemld voor dit forum.

Om ervoor te zorgen dat onze gameshop niet een afstandelijk bedrijf wordt waar je alleen een klantenservice medewerker spreekt waar
je een standaard antwoord ovan krijgt, ben ik van plan regelmatig te kijken en te helpen op dit forum.

Mocht je ergens dan ook niet uitkomen met onze klantenservice vertel dan gewoon dat je met mij hebt gesproken op dit forum en dan komt de vraag vanzelf bij mij terecht.

Als niemand het verveledn vindt dan wil ik wat melden over onderstaande terechte klachten.

Ondanks dat wij Nederlands grootse onafhankelijk gamesbedrijf zijn, zijn ook wij afhankelijk van de gamepublishers die grotendeels in Amerika zitten
Zoals jullie ook weten zijn levertijden niet iets waar deze bedrijven altijd even sterk in zijn (kijk naar de release data van games :-(

Daarom kunnen wij vervelend genoeg niet altijd aan de levertijden voldoen, behalve de producten die direct op voorraad zijn.
We hebben een warenhuis met meer dan 10.000 games, maar we moeten dit wel een beetje beperkt proberen te houden om de prijs zo laag mogelijk te houden

Wij blijven natuurlijk altijd verantwoordelijk voor de levering, en jullie mogen en moeten ons daar natuurlijk altijd op aanspreken.
Tenslotte willen wij ook nederlands grootse gameshop blijven.

Mochten jullie ideeen, verbeteringen of wat dan ook hebben laat het ons dan altijd weten.
We kunnen jullie hulp goed gebruiken.


Jeroen
http://www.livegamer.nl
GameLayD
Door GameLayD (698 reacties) op 18-04-2007 17:37
Naam van de shop ff aangepast in de topictitel
GameLayD.nl ~ The Life of a Gamergirl
Door Simon_Belmont (34 reacties) op 19-04-2007 10:25
Hoe komen jullie erbij dat jullie de grootste gameshop van Nederland zijn als ik vragen mag?
Ten eerste zijn jullie prijzen vaak nog hoger dan advies en ten tweede hebben jullie niks bijzonders in het assortiment als import, gebruikt, retro, merchandising!
ktugach
Door ktugach (21169 reacties) op 19-04-2007 11:00
Rol: Administrator
Simon, ik wil het hier wel een ervaringen-topic houden met livegamer.nl, als livegamer wil reageren dan is het prima, maar als er teveel offtopic wordt gegaan, dan graag via e-mail of pm verder corresponderen!
Soepkoe
Door Soepkoe (1704 reacties) op 19-04-2007 13:50
Quote:
Ik had Resident Evil 4 (PS2) besteld in de zomerzotheid actie, maar ik kreeg Ape Escape 3 thuisgestuurd (op de factuur staat wel gewoon Resident Evil 4). Ik heb nu gemaild maar nog geen antwoord...

Ik hoop dat ze snel iets van zich laten horen.
Gepost door: Muzzle op 12-07-2006 11:39

ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is.... is het nog goed gekomen?
Gamertag (xbox360, Nintendo-id): soepkoe
Door Joen (1 reacties) op 24-04-2007 23:02
Ik ben via deze site bij Livegamer.nl uitgekomen en ik heb helaas geen goede ervaring met ze.
M'n zusje heeft bijna een maand geleden (4-4) een game bij hen bestelt maar tot op heden nog niets onvangen. En dit terwijl de game wel op voorraad zou moeten zijn.

Ze wilde dit doen via automatische incasso, maar Livegamer schijft niets af en verstuurd dus ook niets.
Maakt opzich niet uit aangezien we nog niets betaalt hebben, maar je ook nergens fatsoenlijk je order annuleren. Dus vroeg of laat zullen ze dit toch een keer proberen af te schrijven terwijl die game onderhand niet meer nodig is.
Dit proberen we nu dus via mail af te handelen.

Op eerdere mail (meerdere!) wordt niet gereageerd. Als je belt krijg je een bandje waarop je je gegevens in kunt spreken, dan zouden ze je terug mailen (wat ze dus niet doen). Wat een helden!
Je kuntop z'n minst fatsoenlijk reageren naar je klanten.

Mocht er geen duidelijkheid in deze zaak komen en zij niet reageren dan zal ik toch maar een klacht indienen bij het Qshops keurmerk.
Door Livegamer (4 reacties) op 26-04-2007 21:14
Beste Budgetgamers,

Aangezien ik geen ervaring heb met forums zal ik nu niet op elk individueel probleem reageren.
Als dit wel de bedoeling is dan hoor ik dit graag

Een paar reacties:

- Grootste gameshop: Wij meten regelmatig ism onderzoeksbureaus hoe wij het doen. Het klopt inderdaad dat ons assortiment nu redelijk standaard is, wij zijn hiermee hard aan het werk. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Er zijn een aantal winkels uiteraard groter. Maar wij zijn de grottste etailer die zich puur richt op games.
Daarom noemen we ons ook de grootste onafhankelijke gameshop

- Aan Muzzle: Ik heb dit direct nagevraagd, en de klantenservice geeft aan dat deze email niet ontvangen is, stuur deze anders maar direct naar mij

- Kantenservice: Het klopt dat wij de telefoon nu niet direct aannemen, hier zijn we mee bezig alleen is een telefonische klantenservice zeer duur en zouden we daardoor de prijzen moeten verhogen

- Prijzen: Volgens onze metingen wort maar 3% van l onze producten voor de adviesprijs aangeboden al het ander ligt daaronder. Het kan voorkomen dat een pubhliser van een titel bijv. een platinum titl maakt en dat dit niet direct wordt dooorgevoerd in onze site

- Aan joen: Incasseren doen wij niet direct, hiervoor hebben wij tripledeal van de abn amro aangesteld omdat we dit onafhankelijk willen houden, indien u niet expliciet toestemming geeft om het bedrag af te schrijven dan zullen wij dit ook niet doen. Indien u geen goed antwoord krijgt mail dan ook gewoon direct met mij.

[Begin]  |1|2|3|4(4)  [Eind]