Wij hebben geen compensatie voor de latere levering. Ik begrijp dat de latere levering extreem vervelend is echter geven wij netjes aan dat wij een dag voor release verzenden, niet dat wij 100% zekerheid bieden op levering op release. Dit omdat het simpel weg niet kan door externe factoren. Hiernaas werken wij met zeer kleine marges waardoor er geen ruimte is voor een compensatie. Toch hoop ik dat u alsnog veel plezier heeft met de aankoop. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.
Dusss... iedereen wordt hetzelfde behandeld? My ass...
Ik snap er iig niks meer van , het verhaal verandert de hele tijd....
Quote:
[..]
Ja.
Gepost door: Nightshade op 02-02-2019 14:11
Ja.
Gepost door: Nightshade op 02-02-2019 14:11
Iemand bij post nl heeft laatst een envelop waar pokemon kaarten inzaten keurig opengeknipt en de kaarten eruit gehaald. Verkoopster vertelde mij dat dit tegenwoordig vaker gebeurd.
Ik kreeg alleen een kapotte envelop zonder inhoud. Zie post nl er wel voor aan dat dat ze een post zak met KH games "kwijt raken"
Quote:
Beste Marcel,
Wij hebben geen compensatie voor de latere levering. Ik begrijp dat de latere levering extreem vervelend is echter geven wij netjes aan dat wij een dag voor release verzenden, niet dat wij 100% zekerheid bieden op levering op release. Dit omdat het simpel weg niet kan door externe factoren. Hiernaas werken wij met zeer kleine marges waardoor er geen ruimte is voor een compensatie. Toch hoop ik dat u alsnog veel plezier heeft met de aankoop. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.
Dusss... iedereen wordt hetzelfde behandeld? My ass...
Ik snap er iig niks meer van , het verhaal verandert de hele tijd....
Gepost door: Smollie op 02-02-2019 15:05
Wij hebben geen compensatie voor de latere levering. Ik begrijp dat de latere levering extreem vervelend is echter geven wij netjes aan dat wij een dag voor release verzenden, niet dat wij 100% zekerheid bieden op levering op release. Dit omdat het simpel weg niet kan door externe factoren. Hiernaas werken wij met zeer kleine marges waardoor er geen ruimte is voor een compensatie. Toch hoop ik dat u alsnog veel plezier heeft met de aankoop. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.
Dusss... iedereen wordt hetzelfde behandeld? My ass...
Ik snap er iig niks meer van , het verhaal verandert de hele tijd....
Gepost door: Smollie op 02-02-2019 15:05
Een dag voor de release noemen ze netjes? Tja. Het probleem is gewoon dat YGZ geen enige inkijk heeft wat er daadwerkelijk is geleverd.
Quote:
[..]
Iemand bij post nl heeft laatst een envelop waar pokemon kaarten inzaten keurig opengeknipt en de kaarten eruit gehaald. Verkoopster vertelde mij dat dit tegenwoordig vaker gebeurd.
Ik kreeg alleen een kapotte envelop zonder inhoud. Zie post nl er wel voor aan dat dat ze een post zak met KH games "kwijt raken"
Gepost door: Hercule op 02-02-2019 15:57
Iemand bij post nl heeft laatst een envelop waar pokemon kaarten inzaten keurig opengeknipt en de kaarten eruit gehaald. Verkoopster vertelde mij dat dit tegenwoordig vaker gebeurd.
Ik kreeg alleen een kapotte envelop zonder inhoud. Zie post nl er wel voor aan dat dat ze een post zak met KH games "kwijt raken"
Gepost door: Hercule op 02-02-2019 15:57
Maar hoe weten ze de inhoud? Nu zeg ik niet dat het probleem niet bij PostNL kan liggen, maar ik vind het maar een raar verhaal. Nu heeft YGZ mijn orders in het verleden goed behandeld (ook als het nadelig voor hun was), maar qua communicatie duurde het toen die tijd ook wel lang bij mij.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Quote:
[..]
Maar hoe weten ze de inhoud? Nu zeg ik niet dat het probleem niet bij PostNL kan liggen, maar ik vind het maar een raar verhaal. Nu heeft YGZ mijn orders in het verleden goed behandeld (ook als het nadelig voor hun was), maar qua communicatie duurde het toen die tijd ook wel lang bij mij.
Gepost door: Josplays op 02-02-2019 19:23
Maar hoe weten ze de inhoud? Nu zeg ik niet dat het probleem niet bij PostNL kan liggen, maar ik vind het maar een raar verhaal. Nu heeft YGZ mijn orders in het verleden goed behandeld (ook als het nadelig voor hun was), maar qua communicatie duurde het toen die tijd ook wel lang bij mij.
Gepost door: Josplays op 02-02-2019 19:23
Stond op de envelop dat het kaarten waren. De verkoopster op card market vertelde mij dat het vaker gebeurde. Baalde heel erg en Postnl was weinig behulpzaam.
Quote:
Waarom zou je de inhoud op de envelop schrijven? Tenzij het uit het buitenland komt, maar dan kun je zeker niet meteen de vinger naar PostNL wijzen.Stond op de envelop dat het kaarten waren. De verkoopster op card market vertelde mij dat het vaker gebeurde. Baalde heel erg en Postnl was weinig behulpzaam.
Gepost door: Hercule op 02-02-2019 19:40
Gepost door: Hercule op 02-02-2019 19:40
Als zoiets vaker voorkomt, ben je als verkoper ook niet goed bezig door keer op keer op dezelfde manier te verzenden. Dan kies je voor een andere vervoerder, of verzend je op z'n minst aangetekend.
Het is enorm vervelend als je iets niet ontvangt (heb het zelf twee keer met DHL meegemaakt), maar als koper moet je niet bij PostNL zijn, maar bij de verkoper. De verkoper mag het oplossen met PostNL, dat is jouw probleem verder helemaal niet.
Quote:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen, ik kreeg 25 euro waardebon geloof je mij dan ook .
Niemand kreeg een vergoeding dat weet ik wel zeker, dit is iets waar YGZ naar mijn mening niets aan kon doen, gewoon hoe lullig dat ook is wachten en wat ik eruit begrepen heb zijn de postzakken terecht dus uiterlijk morgen zal iedereen het zeker in huis hebben, uitgesloten een enkeling die naast de boot pist omdat de Pipo van PostNL dat ene pakje kwijt is geraakt.
Daarnaast vind ik het overdreven als mensen een vergoeding eisen van een site als YGZ, doe je dit nu bij bol of wehkamp geef ik ze gelijk, bijvoorbeeld als mensen Select hebben waar ze extra voor betaald hebben en ze verzieken het dan ja dan zou ik het begrijpen als ze Bol aansprakelijk stellen hiervoor maar een klein bedrijfje als YGZ.... pppfft
Gepost door: Shadowx op 02-02-2019 00:41
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen, ik kreeg 25 euro waardebon geloof je mij dan ook .
Niemand kreeg een vergoeding dat weet ik wel zeker, dit is iets waar YGZ naar mijn mening niets aan kon doen, gewoon hoe lullig dat ook is wachten en wat ik eruit begrepen heb zijn de postzakken terecht dus uiterlijk morgen zal iedereen het zeker in huis hebben, uitgesloten een enkeling die naast de boot pist omdat de Pipo van PostNL dat ene pakje kwijt is geraakt.
Daarnaast vind ik het overdreven als mensen een vergoeding eisen van een site als YGZ, doe je dit nu bij bol of wehkamp geef ik ze gelijk, bijvoorbeeld als mensen Select hebben waar ze extra voor betaald hebben en ze verzieken het dan ja dan zou ik het begrijpen als ze Bol aansprakelijk stellen hiervoor maar een klein bedrijfje als YGZ.... pppfft
Gepost door: Shadowx op 02-02-2019 00:41
Precies dit. Altijd maar de laagste prijs willen maar als je game een weekje later komt moet er ineens een compensatie tegenover staan. Wat een onzin.
Het kan trouwens best dat YGZ bij de eerste paar klagers heeft gedacht ‘oh een incident, we geven een kleine compensatie’. Als het dan ineens om tientallen of zelfs honderden games blijkt te gaan kunnen ze natuurlijk niet met cadeautjes blijven strooien.
Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.
In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Quote:
Wij hebben inmiddels een klacht bij PostNL ingediend. We missen heel veel briefpost! We hebben ook een bedrijf aan huis en we zijn er inmiddels achter dat we alleen in januari zo'n vijf briefstukken missen waaronder ook uitnodigingen.
Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.
In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Gepost door: Phaross op 04-02-2019 10:10
Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.
In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Gepost door: Phaross op 04-02-2019 10:10
Kan je niet kijken naar een andere bezorgdienst? Sandd lijkt mij namelijk een goede concurrent van PostNL, maar heb nog niet heel veel ervaring hiermee.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Quote:
Kan je een beetje weinig mee alleen, degene die verstuurt moet dan met Sandd versturen, anders komt PostNL gewoon nog steeds vrolijk langs. Volgens mij is het zelfs zo dat Sandd en PostNL post met elkaar uitwisselen in wijken waar een van de partijen veel of weinig post heeft om het rendabel te maken.
[..]
Kan je niet kijken naar een andere bezorgdienst? Sandd lijkt mij namelijk een goede concurrent van PostNL, maar heb nog niet heel veel ervaring hiermee.
Gepost door: Josplays op 04-02-2019 10:18
Kan je niet kijken naar een andere bezorgdienst? Sandd lijkt mij namelijk een goede concurrent van PostNL, maar heb nog niet heel veel ervaring hiermee.
Gepost door: Josplays op 04-02-2019 10:18
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Quote:
Wij hebben inmiddels een klacht bij PostNL ingediend. We missen heel veel briefpost! We hebben ook een bedrijf aan huis en we zijn er inmiddels achter dat we alleen in januari zo'n vijf briefstukken missen waaronder ook uitnodigingen.
Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.
In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Gepost door: Phaross op 04-02-2019 10:10
Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.
In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Gepost door: Phaross op 04-02-2019 10:10
Ik herken dit helemaal en lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Daarnaast hebben we ook vaak brieven gehad van mensen die echt gewoon 6 straten verderop wonen en dan weet je zeker dat het ook bij je eigen post en hopen dat mensen alsnog je brief komen brengen of terug in de brievenbus stoppen. Helaas gebeurd dat vrij weinig.
https://psnprofiles.com/ShadowhunterrX
Quote:
Als je niks van PostNL meer wilt ontvangen moet je je brievenbus dichtspijkeren en niet meer open doen voor oranje hesjes. En aan het einde van de week een post plaatsen dat je geen post meer krijgt.Kan je een beetje weinig mee alleen, degene die verstuurt moet dan met Sandd versturen, anders komt PostNL gewoon nog steeds vrolijk langs.
Gepost door: ThaDanus op 04-02-2019 10:48
Gepost door: ThaDanus op 04-02-2019 10:48
Vandaag weer een order bij ze gedaan omdat anders mijn YGZ punten™ verliepen. Ik hou jullie allemaal up to date hoe deze order verloopt. Want ik heb toch niks beters te doen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Daar kan ik me wel in vinden iig, vond het al raar dat ze het op de reguliere versie ook zo zouden toepassen (en dan lukraak voor mijn gevoel) .
Nja PostNL is idd de laatste tijd nogal aan het prutsen, maar ben iig blij dat ik mn game binnen heb en eindelijk bezig ben . Dus in dat opzicht tevreden
Ff mn review aanpassen, fair is fair.
Quote:
[..]
Als je niks van PostNL meer wilt ontvangen moet je je brievenbus dichtspijkeren en niet meer open doen voor oranje hesjes. En aan het einde van de week een post plaatsen dat je geen post meer krijgt.
Vandaag weer een order bij ze gedaan omdat anders mijn YGZ punten™ verliepen. Ik hou jullie allemaal up to date hoe deze order verloopt. Want ik heb toch niks beters te doen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-02-2019 11:18
Als je niks van PostNL meer wilt ontvangen moet je je brievenbus dichtspijkeren en niet meer open doen voor oranje hesjes. En aan het einde van de week een post plaatsen dat je geen post meer krijgt.
Vandaag weer een order bij ze gedaan omdat anders mijn YGZ punten™ verliepen. Ik hou jullie allemaal up to date hoe deze order verloopt. Want ik heb toch niks beters te doen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-02-2019 11:18
Misschien een aparte vraag, maar hoe dien je je ygz punten in? Is er een minimale eis? Als ik het toepas verandert er niks qua prijs.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Las ergens eerder op dit forum minimaal 300 punten.
Gepost door: Echidgna op 04-02-2019 11:59
Gepost door: Echidgna op 04-02-2019 11:59
Dit klopt.
Althans, zo was het voorheen. Minimaal 300 punten anders werkt de korting niet.
Wat betreft de compensatie was inderdaad voor de Deluxe versie. Maar ik heb deze compensatie geweigerd omdat ik de game al via een ander bedrijf binnen had.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022