.
.
Quote:
Nee, de kosten die jij maakt voor het terugzenden niet. Als je verzendkosten hebt betaald voor het ontvangen (dus niet het retourneren) dan krijg je die wel terug.
Gepost door: T.Verhoeven op 02-03-2012 21:41
Gepost door: T.Verhoeven op 02-03-2012 21:41
Bedankt voor deze nuttige info! Aangezien het retourbeleid niet overal bij elke webshop helder staat aangegeven lijkt mij dit gegeven niet meer dan logisch.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Ook heb ik geen account aangemaakt omdat ik niet wist of ik er wel vaker wil bestellen.
Hopelijk is alles toch goed gegaan.
Edit 1: net toch een bevestiging gekregen dat de spellen verzonden zijn.
Edit 2: spellen de volgende dag ontvangen, dus erg snel
Gisteren dus de betaling afgerond en het geld is afgeschreven.
In mijn orderbesvestiging van Gamedumper staat het volgende:
Als we uw betaling 3 dagen na het plaatsen van uw order ontvangen, kunnen we uw order niet meer automatisch verwerken. Neem hiervoor contact met ons op. Dit kan voorkomen als u niet direct afrekent bij het plaatsen van uw order, maar op een later tijdstip middels onze e-mail betaallink.
Als ik echter op mijn bestelling overzicht bij gamedumper kijk is mijn order geannuleerd.
Wat moet ik doen?
PSN: Ivo001
Quote:
Eergisteren mijn bestelling geplaatst via mijn mobiel, maar ik wist mijn ING wachtwoord niet meer.
Gisteren dus de betaling afgerond en het geld is afgeschreven.
In mijn orderbesvestiging van Gamedumper staat het volgende:
Als we uw betaling 3 dagen na het plaatsen van uw order ontvangen, kunnen we uw order niet meer automatisch verwerken. Neem hiervoor contact met ons op. Dit kan voorkomen als u niet direct afrekent bij het plaatsen van uw order, maar op een later tijdstip middels onze e-mail betaallink.
Als ik echter op mijn bestelling overzicht bij gamedumper kijk is mijn order geannuleerd.
Wat moet ik doen?
Gepost door: Ivo001 op 16-06-2012 11:15
Gisteren dus de betaling afgerond en het geld is afgeschreven.
In mijn orderbesvestiging van Gamedumper staat het volgende:
Als we uw betaling 3 dagen na het plaatsen van uw order ontvangen, kunnen we uw order niet meer automatisch verwerken. Neem hiervoor contact met ons op. Dit kan voorkomen als u niet direct afrekent bij het plaatsen van uw order, maar op een later tijdstip middels onze e-mail betaallink.
Als ik echter op mijn bestelling overzicht bij gamedumper kijk is mijn order geannuleerd.
Wat moet ik doen?
Gepost door: Ivo001 op 16-06-2012 11:15
Contact opnemen?
❍ᴥ❍
PSN: Ivo001
-
Rare site
PSN: Ivo001
Heb nu bij de afgelopen dagdeal op donderdag 2 spelen besteld om 15u (bij de spellen stond voor 16u besteld volgende dag in huis) en gelijk een ontvangstbevestiging gekregen, maar tot nu toe (zondagavond) nog steeds geen verzendbevestiging gekregen en de spellen heb ik ook niet binnen. Als ik morgen niks heb ga ik maar weer contact opnemen.
Wel een beetje jammer dit, ga er niet maar zo meer bestellen (tenzij er echt een megadeal komt en dit gedoe wel wordt opgelost).
:-)
Quote:
@Ivo001: Dan probeer je deze: helpdesk@nextic.nl
Gepost door: Skull_kid op 16-06-2012 14:20
Gepost door: Skull_kid op 16-06-2012 14:20
Bedankt! Vandaag dit mailtje terug gekregen:
"Bedankt voor uw reactie.
Wij zagen dat uw betaling niet direct was overgenomen door ons systeem. Wij hebben uw betaling handmatig ons systeem verwerkt en zullen uw order vandaag verzenden.
Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u graag."
PSN: Ivo001
Ik heb dus vorige week donderdag 2 games besteld en nog steeds niks gekregen. Maandag een mailtje gestuurd, nog steeds geen reactie daarop. Woensdag heb ik ze gebeld en ze zouden mij dezelfde dag nog terugbellen, ook niet gebeurd. Net (vrijdag) zelf maar weer gebeld en ik wordt (dat zeggen ze tenminste) vandaag teruggebeld. Dus als zij het geld binnen hebben dan is er blijkbaar geen service meer. Ben er echt helemaal klaar mee!
:-)
Toen maar gemaild hoe het zat, en paar dagen later een mailtje met daarin dat het niet meer geleverd kon worden. Of ik het geld terug wilde of iets anders wilde bestellen.
Gevraagd om het geld terug, en het werd netjes na een weekje ongeveer gestort.
Vond het alleen jammer dat ik zelf moest mailen omdat iets niet meer leverbaar was. Had net iets beter gekund daar contact met mij op te nemen.
Verder was het contact en de service wel top.
Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!