🐴
🇺🇦 💙💛
Quote:
Maar niet Wii games, anders wordt je bestempeld als een handelaar
De Esport gamearena in Alphen a/d Rijn bestaat vandaag 4 jaar en daarom geeft de Gamemania (Die daar in zit) 10% korting op alle used games.
Gepost door: Mmaaarrtt op 13-10-2021 15:42
Gepost door: Mmaaarrtt op 13-10-2021 15:42
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
zijn ze nog beschikbaar? anders stuur je een van die twee vrienden erheen. of wonen die niet in de buurt?
Gepost door: UltraTiger op 13-10-2021 15:40
Gepost door: UltraTiger op 13-10-2021 15:40
Wonen beide in Gouda en werken 6 dagen per week in de zorg. Ze maken dagen van 7 tot 6 omdat ze met een verhuizing bezig zijn van zorginstelling.
Quote:
En misschien sta je al een tijdje op een lijst van klanten die in de gaten gehouden moet worden.
Dat zou heel vreemd zijn, ze verdienen een hoop geld aan mij. Iedere keer als ik kom krijg ik te horen dat ze onder de indruk zijn van mijn platinum kaart. En je kunt ook mee doen aan die actie zonder je pas te laten zien. Het is dat ik al een paar games gereserveerd had
Quote:
En daarom denken ze dat je alles opkoopt om door te verkopen 🤪[..]
Dat zou heel vreemd zijn, ze verdienen een hoop geld aan mij. Iedere keer als ik kom krijg ik te horen dat ze onder de indruk zijn van mijn platinum kaart. En je kunt ook mee doen aan die actie zonder je pas te laten zien. Het is dat ik al een paar games gereserveerd had
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 15:56
Dat zou heel vreemd zijn, ze verdienen een hoop geld aan mij. Iedere keer als ik kom krijg ik te horen dat ze onder de indruk zijn van mijn platinum kaart. En je kunt ook mee doen aan die actie zonder je pas te laten zien. Het is dat ik al een paar games gereserveerd had
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 15:56
Maar idd erg stom van ze (iig de medewerker) dat ie jou zo behandeld.
En dat van een zaak die vaak zelf Games voor te hoge prijzen verkopen
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Maar kon je de games nog wel meenemen als je ook zei "Dan neem ik hem wel mee zonder de actie"? Of weigerde ze om überhaupt de games aan je te verkopen? Want als je ze wel kon meenemen zonder de used games actie, dan lijkt het probleem eerder dat de filialen dus eigen regels hebben met dit soort used games actie. En waren de games ook via transfers binnengekomen of in de betreffende filiaal voor een langere tijd aanwezig? Want met transfers doen veel filialen tegenwoordig ook erg moeilijk met de used games actie. Komt omdat er een enkeling in Groningen meerdere keren gebruik maakte van deze actie. Nou heel erg bedankt, enkeling . Door deze enkeling kon ik bijvoorbeeld geen games uit andere filialen laten transferen en ze mee laten doen met de actie. Maar als het om 1 game ging wat getransfered was en de rest lagen voor een langere tijd bij GM Delft, dan zou de medewerker in principe niet moeilijk erover moeten doen.Het ging om Mario 2d Allstars, Mario kart wii, Mario op de winterspelen, New super Mario bros en wii party.
Kreeg wii party en Allstars sowieso niet mee (nooit eerder gekocht). Mario kart wii en Mario bros wii ook niet omdat ik die al besteld had eerder.
Heb contact opgenomen met de gamemania webshop en die erkennen dat het vervelend is maar kunnen niets doen helaas.
Winkel was delft
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 15:30
Kreeg wii party en Allstars sowieso niet mee (nooit eerder gekocht). Mario kart wii en Mario bros wii ook niet omdat ik die al besteld had eerder.
Heb contact opgenomen met de gamemania webshop en die erkennen dat het vervelend is maar kunnen niets doen helaas.
Winkel was delft
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 15:30
Wel jammer dat de klantenservice weinig voor je kan betekenen. Wat je nog kan doen, is een negatieve shopsurvey op BG en misschien ook op Trustpilot plaatsen. Misschien dat iemand van het hoofdkantoor je nog zal benaderen vanwege jouw negatieve review. Andere optie is weer even langsgaan en vragen of de manager aanwezig is, tenzij de betreffende medewerker die weigerde de games aan je te verkopen, de manager van het filiaal is. Want dan kan je aan de manager uitleggen over deze negatieve ervaring, dat het niet jouw bedoeling is om de games te nemen zodat je ze kon handelen, maar dat een aantal games voor je vrienden bedoeld zijn terwijl de andere games gewoon voor verzameling zijn en dat je jarenlang klant bent + vaak langs komt zonder enig gedoe. Misschien dat de manager minder moeilijk doet en nog meedenkend is.
In ieder geval zou ik GM Delft minder snel bezoeken na deze negatieve ervaring. Mocht je nog bij een andere GM filiaal langs kunnen gaan zoals Den Haag of misschien Alphen a/d Rijn, dan zou ik daar voortaan m'n games halen en GM Delft negeren. Mocht het een eenmalige actie zijn omdat de games toevallig alleen daar te verkrijgen waren en je alleen voor deze ene keer toevallig naar GM Delft moest, dan zou ik alsnog voortaan minder snel bij deze filiaal langsgaan.
Edit:
Kan helaas geen Nederlands adres van GM hoofdkantoor vinden. Alleen het Belgische adres:
Ter Stratenweg 37 2520 Ranst (Oelegem) - België
Ook verwijzen ze je om een klacht in te dien via een contactformulier .
Quote:
Waar kan ik mijn opmerking, suggestie of klacht kwijt?
Heb je een opmerking, een suggestie of een algemene vraag, stuur dan een bericht naar onze klantenservice via ons
. We proberen zo snel mogelijk op je bericht te antwoorden!
Heb je een klacht?
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze goederen of diensten, kan je ons contacteren via het
. We doen er alles aan om jouw klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Loopt er toch eens iets niet zoals gepland en geraken we er samen niet uit, dan kan je altijd beroep doen op het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Zij zullen dan optreden als tussenpersoon zodat we alsnog samen tot een goede oplossing kunnen komen. Meer informatie hierover vind je op http://ec.europa.eu/odr
Mocht het contactformulier niet werken, dan heb je deze e-mailadres nog: klantenservice@gamemania.eu .
Waar kan ik mijn opmerking, suggestie of klacht kwijt?
Heb je een opmerking, een suggestie of een algemene vraag, stuur dan een bericht naar onze klantenservice via ons
. We proberen zo snel mogelijk op je bericht te antwoorden!
Heb je een klacht?
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze goederen of diensten, kan je ons contacteren via het
. We doen er alles aan om jouw klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Loopt er toch eens iets niet zoals gepland en geraken we er samen niet uit, dan kan je altijd beroep doen op het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Zij zullen dan optreden als tussenpersoon zodat we alsnog samen tot een goede oplossing kunnen komen. Meer informatie hierover vind je op http://ec.europa.eu/odr
Vanochtend kreeg ik plotseling bericht dat wii party geannuleerd was. Toen ik vanmiddag in de winkel was zag ik dat Mario Allstars alsnog te koop was. Ging er eigenlijk vanuit dat iemand de game gereserveerd had maar zich bedacht had. Wii party lag ook gewoon weer in de winkel.
New super Mario bros en Mario kart lagen achter voor mij. Die wou de verkoper mij niet mee geven omdat ik ze afgelopen vrijdag in Rotterdam gekocht had (samen met de select versies van Galaxy 1/2 en Skyward sword). De select versies van Galaxy zijn voor de verzameling en Skyward sword vervangt mijn USK logo versie.
Durf niet te zeggen of dit games waren via transfer. En bedankt voor het email adres.
Probeerde uit te leggen in de winkel dat ik een verzamelaar ben en ook voor vrienden mee neem. Verkoper noemde dat allemaal smoesjes. Hij vond het niet eerlijk dat een game die ze voor 7 euro hebben ingekocht weg gaat voor 4 euro. Zeker als die een hogere verkoop waarde heeft dan 20. Dat is waarom Mario en wii party niet mochten.
Dat is nu ook geen GameMania meer maar PlayOurGames.
You Don't Stop Gaming Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Gaming.
Heb twee personal vouchers van 5,- en een xp voucher van 7,50.
Quote:
volgens mij kun je er maar 1 per transactie gebruiken
Gepost door: UltraTiger op 13-10-2021 18:27
Gepost door: UltraTiger op 13-10-2021 18:27
Ok, helaas.
Quote:
Best vervelend voor je dat ze in GM Delft zo moeilijk deed... vind het op zich ook beetje 'misbruik' maken van jouw gegevens, wat kan ze nou schelen of je die game eerder had gekocht of niet, en hoe ze met deze informatie omgaan zou niet de bedoeling mogen zijn...
Gepost door: Desty_aya op 13-10-2021 16:49
Gepost door: Desty_aya op 13-10-2021 16:49
Ik heb daar gamemania een mailtje over gestuurd. Vind het toch een vervelend idee dat er iemand in mijn account heeft zitten kijken en een papieren lijstje had met welke games ik allemaal besteld had. Daarop besloot hij om Mario kart wii te weigeren
Quote:
[..]
Ik heb daar gamemania een mailtje over gestuurd. Vind het toch een vervelend idee dat er iemand in mijn account heeft zitten kijken en een papieren lijstje had met welke games ik allemaal besteld had. Daarop besloot hij om Mario kart wii te weigeren
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 19:36
Ik heb daar gamemania een mailtje over gestuurd. Vind het toch een vervelend idee dat er iemand in mijn account heeft zitten kijken en een papieren lijstje had met welke games ik allemaal besteld had. Daarop besloot hij om Mario kart wii te weigeren
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 19:36
Ik sluit me aan bij Desty_aya. Het is ronduit onbeschoft en gaat misschien zelfs tegen de regels van de AVG/privacywet in om op die manier en om die reden in jouw gegevens te snuffelen. Niet dat ik tot opruiing o.i.d. wil oproepen, maar ik had zelf waarschijnlijk in de zaak iets meer stennis geschopt, als mij dit zou overkomen…
Groot gelijk dat je een mail hebt gestuurd Hercule, dit kan gewoon echt niet. Heb zelf ook gezeik met dichtstbijzijnde GM. Klantvriendelijkheid is ook daar ver te zoeken, maar dit hangt ook in mijn geval heel erg van de betreffende medewerker af. De een probeert altijd te helpen en de ander vindt mij voor mijn gevoel een zeur, want echt helpen doet 'ie te vaak niet. Misschien ook maar eens een mail sturen.
In het doosje van Mario op de Olympische spelen zat niets, geen disc of boekje. Helemaal niets.
Heb gamemania nogmaals een mail gestuurd aangezien ik niet weet wanneer ik weer in delft kom en dit niet de bedoeling is natuurlijk.
Quote:
Om het verhaal nog leuker te maken. Ik had 5 games over (stuk minder interessante titels maar wel wii sports boxed versie en een Mario op de Olympische spelen) die wel mochten.
In het doosje van Mario op de Olympische spelen zat niets, geen disc of boekje. Helemaal niets.
Heb gamemania nogmaals een mail gestuurd aangezien ik niet weet wanneer ik weer in delft kom en dit niet de bedoeling is natuurlijk.
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 20:54
In het doosje van Mario op de Olympische spelen zat niets, geen disc of boekje. Helemaal niets.
Heb gamemania nogmaals een mail gestuurd aangezien ik niet weet wanneer ik weer in delft kom en dit niet de bedoeling is natuurlijk.
Gepost door: Hercule op 13-10-2021 20:54
En dan dan ze in GM Delft zeggen dat je het spel gewoon hebt verkocht zonder doosje
Wat eigenlijk als je een nieuw account had gebruikt? Of kenden ze jou al van gezicht?
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Ik ben het er mee eens dat het in je account nakijken wat je eerder hebt gekocht en dat ook echt tegen je gebruiken niet oké is. Misschien is je disc wel beschadigd, misschien ben je ‘m kwijt, whatever de reden ook is, dit gaat helemaal nergens over. Om nog maar te zwijgen over dat ze ‘per ongeluk’ niks in het doosje stoppen. Kom op…
Geef kip