Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

gamevision.org

[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(25)  [Eind]
Door Ivotje (10 reacties) op 11-10-2009 19:29
goed idee EagleAngel ik vraag hierbij iedereen een mail naar radar te sturen

alvat bedankt Ivo
Door Ivotje (10 reacties) op 11-10-2009 19:36
messchien ff dit formulier invullen voor radar het is een ideën formulier ik hoop da veel mensen het doen en dan halen we het programa messchien nog
http://www.trosradar.nl/index.php?id=433
Door Mentalmars (10 reacties) op 12-10-2009 07:09
Quote:
messchien ff dit formulier invullen voor radar het is een ideën formulier ik hoop da veel mensen het doen en dan halen we het programa messchien nog
http://www.trosradar.nl/index.php?id=433
Gepost door: Ivotje op 11-10-2009 19:36

done, wat deze persoon doet is geen stijl
Door Xxxneoxxx (10 reacties) op 12-10-2009 10:49
Quote:
[..]
Als ik zo dichtbij woonde, dan zou ik zeker langs gaan om mijn points te halen. Elke keer als ik op de site ga, dan is er weer 4200 punten verkocht aan iemand die er niks vanaf weet. Het is echt belachelijk dat de keurmerk dit toestaat :S
Gepost door: Marvin op 11-10-2009 10:30
Ben dit ook zeker van plan als ik de komende week niets hoor.. Ben de beroerdste niet en wil er best nog een telefoontje aan wagen ri. de winkel. Gewoon, om dat in ieder geval nog geprobeerd te hebben. Als ikd an ook steevast de voicemail krijg, dan voedt dat mijn woede weer wat meer, wat vervolgens allicht gunstig uitpakt als ik langs moet.
Best jammer overigens, voorheen punten besteld bij gamehubs en daar binnen 24 uur WEL binnen. Het KAN dus WEL. Waarom Gamevision er dan zo'n bende van maakt op het moment (zoals wel reageren op het forum hier doet je haast vermoeden dat men wel wil) is mij een raadsel.
Andrud
Door Andrud (29 reacties) op 12-10-2009 11:02
Quote:
[..]

done, wat deze persoon doet is geen stijl
Gepost door: Mentalmars op 12-10-2009 07:09

Weetje wat geen stijl is. Dat mensen al meer dan een maand staan te wachten op hun bestelling. En als ze contact zoeken met de leverancier dat ze geen contact krijgen. Of dat ze zelf naar de leverancier moeten om hun geld te halen. DAT IS GEEN STIJL.

Wat hier gebeurt is gewoon "JUSTICE"
Door Smootyboy (3 reacties) op 13-10-2009 15:47
ik heb maandag 5 oktober battlefield bad company gekocht voor de xbox 360 "2 werk dagen levertijd"
ik woensdag in mijn brievenbus kijk en nee hoor geen game .
Heb toen een reactie geplaatst op budget gaming en kreeg het volgende bericht van gamevision:

Verzonden door GameVision op 08-10-2009 19:50
Onderwerp: bestelling
Bericht: Beste,

U game wordt morgen door ons verzonden.
Zal dan zaterdag bij u binnen moeten zijn.
Niet nodig om u daarover ongerust te maken.

Hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,
Gamevision

ik heb mijn game nog steeds niet gekregen

best wel raar dat gamevision eerder reageert op "een forum" dan op eigen ticket systeem

MENSEN KOOP HIER NOOIT IETS!!!!!
Door Mentalmars (10 reacties) op 13-10-2009 17:17
Quote:
[..]

Weetje wat geen stijl is. Dat mensen al meer dan een maand staan te wachten op hun bestelling. En als ze contact zoeken met de leverancier dat ze geen contact krijgen. Of dat ze zelf naar de leverancier moeten om hun geld te halen. DAT IS GEEN STIJL.

Wat hier gebeurt is gewoon "JUSTICE"
Gepost door: Andrud op 12-10-2009 11:02

ik geef juist aan dat ik het ook gemeld heb bij radar.
zit zelf ook al een maand te wachten op me stuff.
had je paar post daar voor kunnen lezen.
dus met 'persoon' doel ik op gamevision.
denk niet dat gamevision 5 man in dienst heeft.
Door Xxxneoxxx (10 reacties) op 13-10-2009 19:44
Ook gepoogd te bellen, zonder succes. Telefoon gaat vaak genoeg over om beantwoord te worden, je komt gewoonweg in de voicemailbox uit.

Nu maar een mailtje met het verzoek mijn bestelling "gisteren" te annuleren. Zal mij benieuwen of hier wel een reaktie op komt. Anders wordt het toch een ritje richting Halsteren. Is gelukkig dicht bij. Denk dat ik mijn goede bui dan thuis laat, want dit riekt wel heel erg naar oplichterij nu.

Hoeveel man is er nu eigenlijk richting Halsteren afgereisd om zijn geld op te halen tot nu toe?
Door Cubefanatic (7 reacties) op 14-10-2009 15:32
Eentje, ik.
Andrud
Door Andrud (29 reacties) op 14-10-2009 16:26
Zullen we een dag afspreken en langs gaan met iedereen die nog ergens op staat te wachten.
Lijk me wel een leuke stunt.

Mentalmars sorry van de vorige bericht had dat ff gemist.
Door Mentalmars (10 reacties) op 14-10-2009 17:09
Quote:
We zijn op dit moment druk met de bestellingen bezig mensen. En nee , we gaan niet de kant op van Digitale. Komt allemaal in orde. Kost alleen wat meer tijd dan verwacht.
Gepost door: GameVision op 06-10-2009 16:23

informeer je klanten dan.
niet door alleen hier een bericht te posten.
zet het op je site of stuur een mailtje naar je klanten.
Door Xxxneoxxx (10 reacties) op 14-10-2009 17:54
Tsjah, gisteravond gemailed, men reageert niet op mailen, bellen of hun eigen f%ing ticketsysteem. Ik denk dat er daar al eerder iets mis gegaan is en men nu achterover leunt in de hoop alsnog zoveel mogelijk te verdienen door middel van frauderen en oplichten van mensen dus. Want van klanten is allang geen sprake meer. Ik ben vrijdag vrij, en ga dan eerst aangifte doen denk ik. Kots van zulke bedrijven.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 15-10-2009 20:15
Quote:
Tsjah, gisteravond gemailed, men reageert niet op mailen, bellen of hun eigen f%ing ticketsysteem. Ik denk dat er daar al eerder iets mis gegaan is en men nu achterover leunt in de hoop alsnog zoveel mogelijk te verdienen door middel van frauderen en oplichten van mensen dus. Want van klanten is allang geen sprake meer. Ik ben vrijdag vrij, en ga dan eerst aangifte doen denk ik. Kots van zulke bedrijven.
Gepost door: Xxxneoxxx op 14-10-2009 17:54


Beste,

Als u mij even een ordernummer geeft dan kan ik kijken waar dit over gaat en het afhandelen indien het nog niet gebeurd is. Stuur hem even in het pm gedeelte dan komt het helemaal goed.

Mochten er nog andere mensen hier een probleem hebben, stuur dan gewoon even een pm. Ik check de boel hier ook regelmatig aangezien niet iedereen emailed en het ticketsysteem even niet zo soepel werkt als dat ik gehoopt had.

Mocht je hier een reactie plaatsen over je order zet dan ook een ordernummer erbij. Daar heb ik veel meer aan en kan ik het dus sneller oplossen.

Hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Door Xxxneoxxx (10 reacties) op 15-10-2009 21:25
Ik heb je ge-PM'ed, misschien tegen beter weten in. Heb het immers al in een ticket EN in een mailtje vermeld.. Ben benieuwd.
Andrud
Door Andrud (29 reacties) op 15-10-2009 22:37
Leuke verhalen gamevision maar waar moet ik allemaal een bericht naartoe sturen om me bestelling te krijgen. Heb meerdere mails gestuurd en niet gekregen.

Dit is wat ik krijg van Thuiswinkel Keurmerk.
Leuk bericht is het niet.

Geachte heer/mevrouw,

U krijgt dit bericht omdat u bij ons een klacht heeft gemeld over de firma
Gamevision.

Wij hebben het lidmaatschap van uw wederpartij per 15 oktober 2009
verbroken omdat zij niet meer voldoen aan wet- en regelgeving alsmede onze
gedragsregels. Tevens hebben wij uw wederpartij gesommeerd om ons
beeldmerk en de hyperlink naar onze website te verwijderen.

Uiteraard hebben wij uw klacht in behandeling genomen.

Graag willen wij u erop wijzen dat u het recht heeft om uw
(koop)overeenkomst na een periode van 30 kalenderdagen zonder extra kosten
te ontbinden. Uw wederpartij is na deze periode verplicht om de zaak
binnen een een periode van 30 kalenderdagen aan u te crediteren.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 15-10-2009 23:58
Beste Andrud,

Hier heb ik van hun nog niks van vernomen en zal ook zeker morgen direct met hun contact opnemen hierover.

Als u mij (desnoods net als enkele mensen hebben gedaan via PM hier op budgetgaming) uw ordernummer geeft dan kan ik kijken over welke order het gaat en hem z.s.m. afhandelen voor u.

Hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Gamevision
www.gamevision.nl
Door Tgilissen (4 reacties) op 16-10-2009 09:47
Tav Gamevsion:

Mag ik u nogmaals voorstellen om mbt order 8755 :
of
- bestelling 8755 te leveren = een werkende code voor MS 4200 punten?
of
- betaling binnen 48u terug te storten op mijn rekening.

zodat wij deze zaak in der minne kunnen afhandelen.

Emails / telefoon / tickets / aangetekend schrijven werden allen niet beantwoord maar geef ik u alle kans aan bovenstaande verplichting te voldoen.

Lijkt mij toch een vervelende zaak voor alle betrokken partijen indien u dit uit de hand laat lopen.

Hartelijk dank voor uw medewerking en hopend op een goede afloop van deze order.

Mvg
Tgilissen
Door Tgilissen (4 reacties) op 16-10-2009 09:52
Zie ook de PM welke ik u zojuist heb verstuurd.

Mvg
Tgilissen
Andrud
Door Andrud (29 reacties) op 16-10-2009 11:38
We gaan de volgende belofte in de gaten houden. Ik hoop dat dit eindelijk gaat werken. Dit is het bericht dat ik krijg van gamevision.

Beste,

Ik heb uw order even bekeken en ga er voor zorgen dat u deze nog voor het weekend ontvangt. De rede dat uw order nog niet uitgeleverd is omdat wij een grote zending verkeerde codes hebben ontvangen die niet voor accounts in nederland geschikt waren. Inmiddels is dit probleem opgelost en zijn we openstaande bestelling aan het afhandelen.

Hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Gamevision.
Coenitje
Door Coenitje (963 reacties) op 16-10-2009 19:41
Jajajaja allemaal heel leuk, het komt wel goed, dit weekend maar ik heb dat bericht vaker gelezen.
Echt, waar ben je mee bezig gamevision??
Een foute levering snap ik echt wel maar dat duurt geen 2 maanden en haal dan gewoon die producten van de site af, dit is pure oplichterij
If games make you violent. Does Monopoly make you a millionaire?
[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(25)  [Eind]