Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

gamevision.org

[Begin]  |7|8|9|10|11|12|13(25)  [Eind]
Door Wazzaaa00 (2 reacties) op 15-07-2009 22:49
Goed om te weten wacht er namelijk ook nog op
Door Stvn (22 reacties) op 16-07-2009 00:18
Quote:
Beste Stvn,

Zal vandaag even telefonisch contact opnemen met u.
Gepost door: GameVision op 14-07-2009 08:04

Dat bellen is blijkbaar niet gelukt. Maar ok, zal hier vast een oplossing voorstellen, ik zag dat Saint's Row 2 even duur is, dus als je het door mij bestelde spel(NHL 09)niet kunt krijgen, dan mag je wat mij betreft de order daarnaar omzetten(mits Saint's Row 2 wel op een redelijke termijn leverbaar is!!). Als dit ook niet uitkomt en NHL 09 inderdaad niet binnen een redelijke termijn leverbaar is (twee weken vanaf nu) zou ik mijn geld graag terug willen. Hoop dat dit helpt om er wat vaart achter te zetten. Ordernummer was trouwens 00008287 mocht je die nodig hebben.

Met vriendelijke groet,
Steven
Door Canero (5 reacties) op 20-07-2009 10:43
Beste gamevision,

Je bent wel vaker door je voorraad heen he ? ik heb bij jou het spel fight night round 4 besteld, die ik een paar weken geleden kado wilde geven aan me neefje. uiteindelijk zijn we tot een akkoord gekomen dat de bestelling geanulleerd zou worden omdat je door je voorraad heen was, en dat je het geld 49.99 euro zou overmaken naar me bankrekening. ik heb tot heden niets ontvangen. ik heb je tig x gemaild, maar ik krijg maar geen reactie terug van je. ik baal dat ik via IDEAL heb betaald en niet via paypal. . via paypal kan ik het aankaarten.

noemen jullie dit nou service? je zegt dat je iedere keer druk druk druk ben. jeetje dan denk ik bij mezelf van.. begin dan geen website. wat een slechte communicatie weer. misschien moet je een stagair aannemen ofso.

wat ik wil? is gewoon me geld terug. zo moeilijk is dat toch niet ? en kom nou niet zielig doen. zie de voorwaarden. hoelang moet ik nou nog op me geld wachten? ik wacht al 2 weken!!!!!! ongelooflijk zeg...


GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 20-07-2009 11:45
Beste Stvn en Canero,

Zodra ik vanavond thuis ben van mijn werk zal ik beide orders nakijken en met u contact opnemen over de status.

Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Arabyus
Door Arabyus (7280 reacties) op 20-07-2009 12:05
Rol: Forum Moderator
Quote:
Beste gamevision,

Je bent wel vaker door je voorraad heen he ? ik heb bij jou het spel fight night round 4 besteld, die ik een paar weken geleden kado wilde geven aan me neefje. uiteindelijk zijn we tot een akkoord gekomen dat de bestelling geanulleerd zou worden omdat je door je voorraad heen was, en dat je het geld 49.99 euro zou overmaken naar me bankrekening. ik heb tot heden niets ontvangen. ik heb je tig x gemaild, maar ik krijg maar geen reactie terug van je. ik baal dat ik via IDEAL heb betaald en niet via paypal. . via paypal kan ik het aankaarten.

noemen jullie dit nou service? je zegt dat je iedere keer druk druk druk ben. jeetje dan denk ik bij mezelf van.. begin dan geen website. wat een slechte communicatie weer. misschien moet je een stagair aannemen ofso.

wat ik wil? is gewoon me geld terug. zo moeilijk is dat toch niet ? en kom nou niet zielig doen. zie de voorwaarden. hoelang moet ik nou nog op me geld wachten? ik wacht al 2 weken!!!!!! ongelooflijk zeg...



Gepost door: Canero op 20-07-2009 10:43

2 weken is nog niks wat sommige andere mensen wachten bij digitala. En volgens de wet moet het binnen een maand gebeuren.
Now playing: -
Gazeebo
Door Gazeebo (141 reacties) op 20-07-2009 12:32
Wat volgens de wet mag en wat binnen het kopje klantenservice valt zijn 2 compleet verschillende werelden.
Als je je altijd achter de wet verschuilt dan wil het nog wel eens gebeuren dat je slechte publiciteit krijgt. Zoals hier dus het geval op budgetgaming.
Door Appelflappie (10 reacties) op 20-07-2009 15:43
Quote:
Beste Stvn en Canero,

Zodra ik vanavond thuis ben van mijn werk zal ik beide orders nakijken en met u contact opnemen over de status.

Met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 20-07-2009 11:45

Geachte Gamevision,

Wanneer wordt mijn geld teruggestort ? Check dit ook maar even vanavond.
Is al anderhalve week geleden van jullie kant beloofd in een e-mail.
Hierna heb ik al meerdere keren gevraagd waar het geld blijft, maar wordt ik via de e-mail doodgezwegen en de telefoon wordt bij jullie niet opgenomen.

Even resumerend:

- 15 mei Fuel besteld (ordernr. 8167)
- midden juni gebeld wanneer te verwachten, zou nog max 1 week duren
- 9 juli hoop opgegeven, order via e-mail geannuleerd
- 10 juli via e-mail bevestiging gekregen van annulering, geld zou teruggestort worden.
- 20 juli nog steeds niets teruggestort

Ik hoop dat het geld vanavond over gemaakt wordt, anders resten mij nog drie opties:

- Mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen
- Bij de politie aangifte doen van oplichting
- De publiciteit zoeken (via Kassa, Tros Radar etc.) met andere gedupeerden op dit forum

Ik hoop dat bovenstaande niet nodig is.
Door Los Blancos ISR (22 reacties) op 20-07-2009 16:20
@GameVison

Je wilt dit probleem via pb oplossen.
Maar dan moet je wel reageren he..
Dan moet het maar openbaar..

Ordernummer: 00008059
Orderdatum: Thursday, 30 April 2009 23:15
Orderstatus: Pre-Order, Betaald

Belachelijk dat ik zo lang moet wachten op een bestelling.
Annuleren is toch niet zo moeilijk?


Protect the Holy Land of Israel!
ktugach
Door ktugach (21210 reacties) op 20-07-2009 19:35
Rol: Administrator
Het is niet de bedoeling dat hier iedereen lekker openbaar zijn orders gaat oplossen. Als je annuleert, heeft de verkoper gewoon 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Of je het nu leuk vindt of niet, maar je hoeft heus niet te bellen met je rechtsbijstand of met radar, want die zeggen ook gewoon dat ze pas actie ondernemen nadat de verkoper in gebreke is gebleven (en dat is niet zo als er nog geen 30 dagen voorbij zijn).

Natuurlijk hopen wij wel met iedereen dat alles snel wordt opgelost.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 20-07-2009 19:41
Beste,

Ben er op dit moment mee bezig om bovenstaande orders na te kijken. Kom hier dan ook binnen 24 uur even op terug. (houd dit even aan omdat er op dit moment ook hard gewerkt wordt aan het systeem en ook vanavond/vannacht de site hiervoor uit de lucht wordt gehaald)

met vriendelijke groet,
Gamevision
www.gamevision.nl
Door BosmaniaK (110 reacties) op 20-07-2009 20:31
ik heb op 16 juni Prototype voor de Xbox360 besteld bij Gamevision, doordat het naar mijn mening te lang duurde heb ik in 2 weken drie mails gestuurd waarop één antwoord kwam. Toen een paar keer gebeld, op den duur kreeg ik hem aan de lijn en bleek de bestelling pas over een maand ofzo geleverd kunnen worden.
Ik vroeg een annulering aan op 8 juni, een week daarna heb ik gemaild met de vraag hoe het zit met de annulering: geen antwoord gekregen.
Vandaag, 20 juni probeer ik te bellen (op een tijd dat hij bereikbaar moet zijn), neemt hij niet op.
Ik wacht nu verd*mme al 12 dagen op een annulering en mn geld terug maar er gebeurt niks.
En nee, de mails zitten niet in mn spambox ofzo.

Ik vind dit schandalig, zulke service. En een fulltime baan hebben is geen excuus, dan moet je daarnaast ook maar geen gameshop proberen te runnen.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 20-07-2009 20:34
Beste Bosmaniak.

Stuur even een email met informatie over de bestelling naar info@gamevision.org en dan moet het goed komen.

met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Door BosmaniaK (110 reacties) op 20-07-2009 23:46
ik heb je gemailt, ik hoop snel bericht terug te ontvangen want ik vind het nu te lang duren


Quote:
Beste Bosmaniak.

Stuur even een email met informatie over de bestelling naar info@gamevision.org en dan moet het goed komen.

met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 20-07-2009 20:34
MasterP
Door MasterP (310 reacties) op 21-07-2009 00:01
Hee gamevision:

Waarom moet iedereen eigenlijk mailen met info die je al hebt ontvangen? Je doet het toch in je eentje runnen? Dan heb je toch al alle info? Of ben ik nu gek?
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Door Los Blancos ISR (22 reacties) op 22-07-2009 18:35
Quote:
Beste,

Ben er op dit moment mee bezig om bovenstaande orders na te kijken. Kom hier dan ook binnen 24 uur even op terug. (houd dit even aan omdat er op dit moment ook hard gewerkt wordt aan het systeem en ook vanavond/vannacht de site hiervoor uit de lucht wordt gehaald)

met vriendelijke groet,
Gamevision
Gepost door: GameVision op 20-07-2009 19:41

Ik zag dat je je site veranderd heb, dus ik neem aan dat je nu de tijd heb om Fuel te annuleren? Ordernummer: 00008059
Protect the Holy Land of Israel!
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 22-07-2009 18:50
Beste,

Is inmiddels doorgevoerd inderdaad. Moet hem nog wel verder verwerken. Dit duurde wat langer omdat de site pas sinds gisteravond weer in de lucht is en ik toen er pas mee verder kon. Wordt in ieder geval geregeld.
www.gamevision.nl
Door Los Blancos ISR (22 reacties) op 22-07-2009 18:52
Oke, dus als ik vanavond op je site inlog zie ik dat het geregelt is?
Protect the Holy Land of Israel!
Door BosmaniaK (110 reacties) op 22-07-2009 23:22
Quote:
Oke, dus als ik vanavond op je site inlog zie ik dat het geregelt is?
Gepost door: Los Blancos ISR op 22-07-2009 18:52

Door Appelflappie (10 reacties) op 23-07-2009 12:24
Quote:
Beste,

Is inmiddels doorgevoerd inderdaad. Moet hem nog wel verder verwerken. Dit duurde wat langer omdat de site pas sinds gisteravond weer in de lucht is en ik toen er pas mee verder kon. Wordt in ieder geval geregeld.
Gepost door: GameVision op 22-07-2009 18:50

Ik zie nu dat de status van mijn bestelling veranderd is van "betaald" in "geannuleerd".
Dat gaat de goede kant op.

Nu nog het geld storten en we hoeven er beiden geen energie meer in te steken.
Door Stvn (22 reacties) op 23-07-2009 14:34
Mijn order is nu ook geannuleerd. Het lijkt erop dat hij nu schoon schip maakt. De site is ook aangepast, ik gok zomaar dat de spellen die er nu nog op staan wel leverbaar zijn. Nu alleen het geld nog terugstorten en ik ben tevreden.
[Begin]  |7|8|9|10|11|12|13(25)  [Eind]