Quote:
Ik vind het gewoon laf dat mensen een winkel meteen helemaal in een negatief daglicht zetten als er iets mis gaat. Er kan altijd iets mis gaan en mensen moeten leren om even wat geduld te hebben. Geef ze even wat tijd en schrijf niet meteen de hele winkel af.
Gepost door: Skull_kid op 01-10-2011 13:52
Gepost door: Skull_kid op 01-10-2011 13:52
Helemaal mee eens. Andere mensen die dit dus lezen kopen daar misschien niets vanwege deze berichten...
Triest!
---
Het lijkt op het verhaal van Dixons/Mycom/Dynabyte. Wat veranderd er in de winkel na die fout? En wat gebeurt er in je gedachten met die winkel. Mensen gaan heel negatief denken over die bedrijfen terwijl mensen ook fouten maken. Oke, Het duurde lang. maar alles is opgelost toch?
Xbox: KrichatStarik, Steam: Krichat
Leer te relativeren mensen...
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Quote:
ik ben het eens dat er wel eens wat mis kan gaan, dit kan gebeuren, maar juist in zo'n situatie is het voor een winkel cruciaal om helder contact met de klant te hebben en transparant in de zaken te zijn. ik heb zelf niks met fifa of deze winkel, maar zoals ik het hoor is het een combinatie van een pre-order die te laat is, en contact wat toch wel flink belabberd verloopt, wat best wel jammer is.
Ik vind het gewoon laf dat mensen een winkel meteen helemaal in een negatief daglicht zetten als er iets mis gaat. Er kan altijd iets mis gaan en mensen moeten leren om even wat geduld te hebben. Geef ze even wat tijd en schrijf niet meteen de hele winkel af.
Gepost door: Skull_kid op 01-10-2011 13:52
Gepost door: Skull_kid op 01-10-2011 13:52
A railgun charge is worth more than a thousand words.
Als je een pre-order besteld moet dit gewoon op de releasedag er zijn. 2 dagen is in mijnziens ook nog acceptabel. Maar 3 dagen is gewoon slechte service.
Dat mensen nu negatief over dit bedrijf gaan denken, is gewoon realistisch en volkomen terecht.
Quote:
[..]
ik ben het eens dat er wel eens wat mis kan gaan, dit kan gebeuren, maar juist in zo'n situatie is het voor een winkel cruciaal om helder contact met de klant te hebben en transparant in de zaken te zijn. ik heb zelf niks met fifa of deze winkel, maar zoals ik het hoor is het een combinatie van een pre-order die te laat is, en contact wat toch wel flink belabberd verloopt, wat best wel jammer is.
Gepost door: LordUgly op 01-10-2011 14:45
ik ben het eens dat er wel eens wat mis kan gaan, dit kan gebeuren, maar juist in zo'n situatie is het voor een winkel cruciaal om helder contact met de klant te hebben en transparant in de zaken te zijn. ik heb zelf niks met fifa of deze winkel, maar zoals ik het hoor is het een combinatie van een pre-order die te laat is, en contact wat toch wel flink belabberd verloopt, wat best wel jammer is.
Gepost door: LordUgly op 01-10-2011 14:45
Juist, door een goede klantenservice kunnen ze veel klachten voor zijn. Maar mensen gaan inderdaad klagen als ze niet binnen 24 uur antwoord krijgen. En bij kleinere bedrijven zoals GameSync moet het heus wel mogelijk zijn om binnen korte tijd te antwoorden. Er zijn tal van webshops te noemen die hier wel prioriteit aan geven. Maar het ligt er ook aan of bellen een optie is bij GameSync. Als je ze kan bellen, dan heeft het weinig zin om naar je inbox van je mail te staren. Maar sommige webshops hebben geen telefoonnummer op de site staan.
Ik ben het wel eens dat inderdaad contact cruciaal is, maar helaas is het niet altijd mogelijk om opheldering te geven.
❍ᴥ❍
Aan de andere kant moet je als klant ook weten dat de mogelijkheid van een vertraging altijd aanwezig is. Het gebeurt genoeg sinds de postmarkt open is. Bestel dan ook geen spellen die je per se op de release wilt hebben. Niks ten nadele van een ander, ik klaagde ook altijd. Maar na verloop van tijd word je wijs. Bij een spel dat je echt wilt hebben, gewoon even langs de plaatselijke winkel gaan. Dan betaal je misschien een paar euro meer, maar je baalt ook als je op de release bij de brievenbus zit te wachten op een spel die niet komt.
Ik had precies hetzelfde met BPgames en gears of war 3, deze kwam ook niet op de release dag aan.Ik was boos op BPgames maar achteraf helemaal onterecht want BPgames had gewoon het netjes en op tijd verstuurd.
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Ik wil graag Skyrim voor de PC gaan pre-orderen. En ik heb laatst de 5th Anniversary Edition van Oblivion gekocht waarmee ik 5 euro korting zou kunnen krijgen bij aanschaf van Skyrim. Weet iemand of dat ook via webshops mogelijk is en specifiek bij deze winkel?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
❍ᴥ❍
Quote:
Op je pakketje/post waar je fifa 12 in lag staat een datum, welke datum is dit?
Ik had precies hetzelfde met BPgames en gears of war 3, deze kwam ook niet op de release dag aan.Ik was boos op BPgames maar achteraf helemaal onterecht want BPgames had gewoon het netjes en op tijd verstuurd.
Gepost door: Stephan1234 op 03-10-2011 13:49
Ik had precies hetzelfde met BPgames en gears of war 3, deze kwam ook niet op de release dag aan.Ik was boos op BPgames maar achteraf helemaal onterecht want BPgames had gewoon het netjes en op tijd verstuurd.
Gepost door: Stephan1234 op 03-10-2011 13:49
Ik snap ook best dat post af en toe vertraging kan oplopen buiten de schuld van de verzender om(bij TNT overigens zeer zelden), en als ik de enige was geweest met dit probleem had ik dit ook zeker als een toevallige vertraging gezien.
Toen ik echter doorkreeg dat er een groot aantal mensen was die allemaal FIFA 12 pre-ordered hadden bij Gamesync en die allemaal hun game 2 dagen na release nog niet hadden ging er wel een belletje rinkelen. De kans dat zoveel mensen bij dezelfde bestelling een toevallige zeer zeldzame vertraging oplopen is statistisch gezien nagenoeg 0. Ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat hier iets anders aan de hand is geweest. Ik vermoed dat er onvoldoende voorraad was om aan alle pre-orders te voldoen en dat enkele exemplaren daarom later verstuurd zijn. Ik vind het dan ook jammer dat Gamesync ondanks een groot aantal (negatieve) reacties her en der totaal niks heeft laten horen over deze kwestie.