Je speelt dat level (duikt met je ventje naar onder), pakt de grote schat, dat ding vliegt ineens omhoog en jullie gingen ervan uit dat je op dat punt moet doodgaan om je items te krijgen?
Of gingen jullie voor het omhoog gaan dood en associeerde jullie het gebrek aan items (en de diss over je skills die je dan krijgt van die gebrekkig pratende muppet Tora) niet met dat je net een vijand had aangeraakt en dachten jullie dat het omlaag-scrollen voor rewards eeuwig doorging?
Ik ben serieus nieuwsgierig naar waar de verwarring vandaan komt.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Dacht zelf ook dat het opzich wel logisch zat was, het weer naar boven gaan. Salvaging mini game, dus ook vergelijkbaar met salvaging in het spel zelf. Maar als je voor/vlak na het bereiken van de treasure chest doodgaat, is de aanname wel logisch weer.
Ik vond het zo logisch overkomen na mijn eerste keer dat ik het me niet echt kan voorstellen, sorry.
Je speelt dat level (duikt met je ventje naar onder), pakt de grote schat, dat ding vliegt ineens omhoog en jullie gingen ervan uit dat je op dat punt moet doodgaan om je items te krijgen?
Of gingen jullie voor het omhoog gaan dood en associeerde jullie het gebrek aan items (en de diss over je skills die je dan krijgt van die gebrekkig pratende muppet Tora) niet met dat je net een vijand had aangeraakt en dachten jullie dat het omlaag-scrollen voor rewards eeuwig doorging?
Ik ben serieus nieuwsgierig naar waar de verwarring vandaan komt.
Gepost door: Niels op 06-12-2017 15:39
Je speelt dat level (duikt met je ventje naar onder), pakt de grote schat, dat ding vliegt ineens omhoog en jullie gingen ervan uit dat je op dat punt moet doodgaan om je items te krijgen?
Of gingen jullie voor het omhoog gaan dood en associeerde jullie het gebrek aan items (en de diss over je skills die je dan krijgt van die gebrekkig pratende muppet Tora) niet met dat je net een vijand had aangeraakt en dachten jullie dat het omlaag-scrollen voor rewards eeuwig doorging?
Ik ben serieus nieuwsgierig naar waar de verwarring vandaan komt.
Gepost door: Niels op 06-12-2017 15:39
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Is het ook logisch dat je die vissen aan alle kanten kan raken, schildpadden enkel van onder en kwallen enkel van boven.
Gepost door: Dagmar op 06-12-2017 16:28
Gepost door: Dagmar op 06-12-2017 16:28
Ja, Ja, Nee - niet echt.
Dat van die kwallen slaat nergens op.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
Quote:
Hoe is de game in handheld mode? Lees dat het grafisch zeer ondermaats is. Heb btw nog Xenoblade X liggen voor de Wii-U. Moet er nog aan beginnen
Gepost door: Bianconero op 06-12-2017 23:08
Gepost door: Bianconero op 06-12-2017 23:08
Persoonlijk vind ik het wel mee vallen, op sommige fps drops na.
Knรถtenbrรถd
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Die schildpad was zo schattig
Iemand anders Zeke al ontmoet? Dat was hilarisch met zijn schildpad.
Gepost door: Htbaa op 06-12-2017 23:07
Gepost door: Htbaa op 06-12-2017 23:07
In dat boek staan enkel de rare blades. Die kunnen een stuk sterker worden dan common blades (meer uitbreidingen in die chart die je kunt zien in het character menu als je de blade kiest, dan de tweede optie).
Die rare blades... ongeveer 2/3e komt uit random core crystals, de rest zijn uniek van sidequests of de main story.
De blades die niet in het boek staan: je kunt niet oneindig blades bij je dragen, dus als je die unieke wilt sparen moet je er wel een paar lozen. Elke blade heeft echter andere stats en field skills die je misschien kunt gebruiken (stel, je hebt nopon language lvl3 nodig, Poppi heeft level 2 maar een random blade heeft toevallig level 1 - equip dan level 1 en je kunt zo een field skill dinges doen).
Bijna elke stat upgrade van de random blades geeft je daarnaast idea points en in vergelijking met de story-related en rare blades gaat unlocken van de affinity-gebaseerde ringen voor die stat upgrades veel sneller bij de generic blades met saaier design dan michael bay's transformers.
De idea points bepalen de 'levels' die rechtsonder in beeld staan als je een blade core opent en zorgen voor betere stats. Het is dus de moeite waard een crap blade even te trainen voor idea points voor je hem in een druk winkelcentrum achterlaat.
Quote:
[..]Die schildpad was zo schattig
Gepost door: Luna op 07-12-2017 09:30
Gepost door: Luna op 07-12-2017 09:30
Ik vond Zeke schattiger.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Balen. Ik wil gewoon een setje van gave Blades hebben. En met gave Blades bedoel ik de Blades met de grootste cupmaat. Ik heb er namelijk eentje uit een Core gekregen die ik maar Blandie McBland Blade noem. Want die is half niet zo leuk als Pyra. Of die Tijger. Of Popie Jopie. Die laatste is trouwens wel het leuks om te costumizen. Heb al heel vaak het Tiger Tiger spelletje gespeeld en heb behoorlijk wat zeldzame costums gevonden. Doet mij een beetje aan Mega Man Battle Network denken.
Gepost door: Dagmar op 07-12-2017 09:46
Gepost door: Dagmar op 07-12-2017 09:46
Had je wel door dat je inTiger Tiger weer omhoog moest?
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Ja Niels. Ik had het spelletje al door. Net als Pacman en Dig Dug. Bla bla bla.
Gepost door: Dagmar op 07-12-2017 09:59
Gepost door: Dagmar op 07-12-2017 09:59
Cool man, had ook niet anders verwacht.
Wel jammer dat er in die game geen dubbeljump zit.
Mensen trouwens nog winkels aan het leegkopen enkel op zoek naar een van die store deeds? Vroeg in het spel kun je er nog niet zoveel krijgen (omdat de winkel nog niet alles verkoopt), maar het geeft wel permanente effecten, dus da's wel tof.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
[..]
Cool man, had ook niet anders verwacht.
Wel jammer dat er in die game geen dubbeljump zit.
Mensen trouwens nog winkels aan het leegkopen enkel op zoek naar een van die store deeds? Vroeg in het spel kun je er nog niet zoveel krijgen (omdat de winkel nog niet alles verkoopt), maar het geeft wel permanente effecten, dus da's wel tof.
Gepost door: Niels op 07-12-2017 12:02
Cool man, had ook niet anders verwacht.
Wel jammer dat er in die game geen dubbeljump zit.
Mensen trouwens nog winkels aan het leegkopen enkel op zoek naar een van die store deeds? Vroeg in het spel kun je er nog niet zoveel krijgen (omdat de winkel nog niet alles verkoopt), maar het geeft wel permanente effecten, dus da's wel tof.
Gepost door: Niels op 07-12-2017 12:02
Heb ik alleen bij die winkel van die sidequest gedaan. Wat voor permanent effect zit er aan dan? Ik merk er verder niks van.
Overigens, bespaar je geld bij informanten. De informatie die ze geven had gewoon in een digitale handleiding moeten staan. Heb bij eentje alles gekocht maar dat levert je verder niks op :-|.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
|||Spoiler||| Door de fishy fishy deeds krijg ik meer idea points per keer dat ik die vrijspeel.
De Llysaiu deeds die jij met de sidequest hebt geunlocked zorgt ervoor dat je minder dicht bij een collectible hoeft te staan om hem op te rapen.
Fallone Deeds geven me 10% meer gold drops in battle.
De Knick-Knacks Deeds geven me 5% hogere run speed. |||Spoiler|||
De rest moet ik nog sidequests voor vrijspelen e.d. om development level te verhogen.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414