Quote:
Enige wat ik kan verzinnen is een breekbare muur te maken, van boven tot aan beneden een rij blokken te plaatsen, waar je een bom, grote schild of Thwomp tegen aan kan laten stoten. Er is geen mogelijkheid om een 'onzichtbare muur' te plaatsen.
Is het mogelijk om geheime ruimtes te maken? Dus van die ruimtes die je niet ziet als je loopt, dat je echt tegen een stuk land aan moet lopen om er dan pas achter te komen dat er een mint verstopt zit?
Gepost door: Nickachu op 04-07-2019 17:26
Gepost door: Nickachu op 04-07-2019 17:26
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Weer eentje gemaakt, geïnspireerd op de Mystery Houses in 3D World
Mystery House Maker
0L6-CT4-LTF
Gepost door: WiiUPremiumPack op 04-07-2019 17:12
Mystery House Maker
0L6-CT4-LTF
Gepost door: WiiUPremiumPack op 04-07-2019 17:12
Leuke level, lekker divers en kort. Ik zou zelf nog 1 extra checkpoint plaatsen.
Quote:
Wat ook kan is een muur maken van hard bricks (die grijze). Die worden door Mario Maker gezien als scrollstop muur (dus als je 'm van boven naar beneden maakt zie je niet wat er rechts of links van zit), en die is open te breken met de hamer power up. Die power up kun je dan weer in het level verstoppen, bijvoorbeeld in een hidden block.
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is een breekbare muur te maken, van boven tot aan beneden een rij blokken te plaatsen, waar je een bom, grote schild of Thwomp tegen aan kan laten stoten. Er is geen mogelijkheid om een 'onzichtbare muur' te plaatsen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-07-2019 18:20
Enige wat ik kan verzinnen is een breekbare muur te maken, van boven tot aan beneden een rij blokken te plaatsen, waar je een bom, grote schild of Thwomp tegen aan kan laten stoten. Er is geen mogelijkheid om een 'onzichtbare muur' te plaatsen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-07-2019 18:20
Geef kip
Quote:
[..]
Bedankt voor de feedback!
Als je de p-switch pakt in de sub-world, is het tweede deel heel simpel! Heb je de sub-world gevonden, anders misschien toch wat coins of een pijl toevoegen.
Gepost door: Mi6chi6chi6 op 04-07-2019 18:14
Bedankt voor de feedback!
Als je de p-switch pakt in de sub-world, is het tweede deel heel simpel! Heb je de sub-world gevonden, anders misschien toch wat coins of een pijl toevoegen.
Gepost door: Mi6chi6chi6 op 04-07-2019 18:14
Ja, subworld gevonden, maar zag pas dat ik een p-switch nodig had toen ik er weer uit kwam (en p-switch niet gezien toen ik er in was). Dacht dat het een race was
Quote:
Jammer, ik vind het altijd wel leuk om van die ruimtes te maken die je in eerste instantie niet ziet. Dan maar wat anders verzinnen!
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is een breekbare muur te maken, van boven tot aan beneden een rij blokken te plaatsen, waar je een bom, grote schild of Thwomp tegen aan kan laten stoten. Er is geen mogelijkheid om een 'onzichtbare muur' te plaatsen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-07-2019 18:20
Enige wat ik kan verzinnen is een breekbare muur te maken, van boven tot aan beneden een rij blokken te plaatsen, waar je een bom, grote schild of Thwomp tegen aan kan laten stoten. Er is geen mogelijkheid om een 'onzichtbare muur' te plaatsen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-07-2019 18:20
Quote:
Ik ben met SMM2 bezig voor m’n review, en ik ben blij dat de game er eindelijk is. M’n Wii U zit al een hele tijd in de doos op zolder, en de laatste Mario Maker die ik heb gespeeld was Super Mario Maker op de 3DS en dat was niet echt een pareltje, maar deze? Fantastisch. Ik heb vandaag m’n eerste level in jaren gemaakt en het zou tof zijn als jullie deze voor me zouden willen spelen en wat van die reactieplaatjes enzo achter willen laten. Dan kan ik daar een screenshot van maken voor in de review . Alvast bedankt!
Het level heet ‘Buzzsaw Galaxy’ en de levelcode is MX4-QHV-2TG
Het level heet ‘Buzzsaw Galaxy’ en de levelcode is MX4-QHV-2TG
Top level. Moest even oefenen maar nu kan ik hem foutloos doen. Erg leuk.
Dit is zijn maker ID: SQP-3JB-FTG
Mijn vriend begint binnenkort ook aan het maken van levels. Op het moment doet hij veel inspiratie op door het spelen van andermans levels op zijn stream (twitch.tv/oldmanbroski). Ook hij neemt viewerlevels aan via zijn bot.
Dit is zijn maker ID: GWN-GPN-8HG
Oh, plus... Voor als iemand daarin geïnteresseerd is: ik sponsor vanuit mijn werk een SMM2 game om weg te geven op stream aanstaande zondag op het Twitch kanaal van mijn vriend. Dus als je nog iemand kent die de game niet heeft, dan zeker ff doorgeven.
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
Quote:
Ik heb een checkpoint toegevoegd en wat kleine aanpassingen gedaan. Bedankt voor je feedback.[..]
Ja, subworld gevonden, maar zag pas dat ik een p-switch nodig had toen ik er weer uit kwam (en p-switch niet gezien toen ik er in was). Dacht dat het een race was
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 18:39
Ja, subworld gevonden, maar zag pas dat ik een p-switch nodig had toen ik er weer uit kwam (en p-switch niet gezien toen ik er in was). Dacht dat het een race was
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 18:39
Level-ID: 4BH-NSC-QPF
Quote:
Dat finetunen is soms best lastig nog Ik speel mijn levels tijdens het maken best vaak om dingen te testen, maar alsnog komt mijn vriendin als ze speelt bepaalde bugs tegen zoals na een switch vast zitten in blokjes
Gepost door: Fantasyfreak op 04-07-2019 23:18
Gepost door: Fantasyfreak op 04-07-2019 23:18
Lol, ja, vind ik overigens wel iets dat Nintendo moet fixen btw, want kan anders op best veel manieren fout gaan (in algemeenheid, niet refererend naar je level)
Mi6chi6chi6, ik zal het level nog eens proberen
Edit: gecheckt, checkpoint maakt voor mij echt het verschil, ha ha. Dan speelt het leuk weg met goede uitdagingen. Ik ga nu nog de subwereld route proberen, die jump lukte mij op een of andere manier niet dit keer (voornamelijk omdat ik een slechte speler ben :p)
Edit2: route 2, is nu ook goed duidelijk wat de bedoeling is
Quote:
[..]
Lol, ja, vind ik overigens wel iets dat Nintendo moet fixen btw, want kan anders op best veel manieren fout gaan (in algemeenheid, niet refererend naar je level)
Lol, ja, vind ik overigens wel iets dat Nintendo moet fixen btw, want kan anders op best veel manieren fout gaan (in algemeenheid, niet refererend naar je level)
Haha ja klopt. In het oude deel hadden ze het redelijk voor elkaar dat er bijna niks kon gebeuren, maarja met zoveel meer opties zijn er vast ook meer "bugs". Zou alleen niet weten hoe ze zoiets moeten fixen =/
Quote:
[..]
Haha ja klopt. In het oude deel hadden ze het redelijk voor elkaar dat er bijna niks kon gebeuren, maarja met zoveel meer opties zijn er vast ook meer "bugs". Zou alleen niet weten hoe ze zoiets moeten fixen =/
Gepost door: Fantasyfreak op 04-07-2019 23:30
Haha ja klopt. In het oude deel hadden ze het redelijk voor elkaar dat er bijna niks kon gebeuren, maarja met zoveel meer opties zijn er vast ook meer "bugs". Zou alleen niet weten hoe ze zoiets moeten fixen =/
Gepost door: Fantasyfreak op 04-07-2019 23:30
Wel... ze zouden het hetzelfde kunnen maken als wanneer je vast komt te zitten in een muur van smm1 (Je kan dan gewoon lopen) echter kan dat weer makkelijk andere problemen veroorzaken... maar nu we weten dat je daarin vat kunt komen zitten, kunnen we daar ook misbruik van maken
Troll level met softlock
Quote:
Bedankt voor het (nog eens) kijken ernaar.[..]
Mi6chi6chi6, ik zal het level nog eens proberen
Edit: gecheckt, checkpoint maakt voor mij echt het verschil, ha ha. Dan speelt het leuk weg met goede uitdagingen. Ik ga nu nog de subwereld route proberen, die jump lukte mij op een of andere manier niet dit keer (voornamelijk omdat ik een slechte speler ben :p)
Edit2: route 2, is nu ook goed duidelijk wat de bedoeling is
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 23:21
Mi6chi6chi6, ik zal het level nog eens proberen
Edit: gecheckt, checkpoint maakt voor mij echt het verschil, ha ha. Dan speelt het leuk weg met goede uitdagingen. Ik ga nu nog de subwereld route proberen, die jump lukte mij op een of andere manier niet dit keer (voornamelijk omdat ik een slechte speler ben :p)
Edit2: route 2, is nu ook goed duidelijk wat de bedoeling is
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 23:21
Ik zal jouw level dalijk eens proberen. Mijn zoon bezet de switch op het moment.
Edit: leuke level, de koopa begeleiden is leuk gedaan!
Quote:
Is er iemand die Super Mario Maker 2 limited edtition(met goodies) via game.co.uk heeft besteld en al ontvangen? Ik zit maar te wachten op de bezorger
Gepost door: Donpropedro op 05-07-2019 14:18
Gepost door: Donpropedro op 05-07-2019 14:18
Besteld en nog niet ontvangen
zo ie zo schrijf je zo
Quote:
[..]
Besteld en nog niet ontvangen
Gepost door: Arcadia op 05-07-2019 14:54
Besteld en nog niet ontvangen
Gepost door: Arcadia op 05-07-2019 14:54
Helaas maar "gelukkig" niet de enige.
Iemand een idee met wie game co.uk verzend binnen nederland?
PostNL/DHL/GLS/UPS?
Wil zo graag leveltjes downloaden....creëren doen anderen maar...ik speel ze liever
Quote:
Is er iemand die Super Mario Maker 2 limited edtition(met goodies) via game.co.uk heeft besteld en al ontvangen? Ik zit maar te wachten op de bezorger
Gepost door: Donpropedro op 05-07-2019 14:18
Gepost door: Donpropedro op 05-07-2019 14:18
Vandaag binnengekregen. Het tekenblok is groter dan ik had gedacht.
hamtaro for president