Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

SimCity [Algemeen]

[Begin]  |15|16|17|18|19|20|21(26)  [Eind]
Xepos
Door Xepos (1620 reacties) op 12-03-2013 22:53
Oke ik heb het de spreadsheet van Budget Regio 1 beetje bijgewerkt:
- Thom heeft zo te zien hier ook al de plaats van iemand ingepikt helaas.
- Verder heb ik ook nog een paar uitnodigingen verzonden.
- Colonel gekickt van de lijst.
- Vrije plaatsen toegewezen aan personen.
- Flapperbol is eindelijk aanwezig

- Kazoo Pass(3) reeds gebouwd zoekt nog altijd een burgemeester.
- Er zijn nog 2 vrije plekken waaronder dus 3 en Willow Woods (9)

TheGuy
Door TheGuy (551 reacties) op 12-03-2013 23:22
Ik zou graag nog een plekje willen claimen!
Origin ID: TheSillyGuy


Say what ? ~
Door Mar (80 reacties) op 12-03-2013 23:23
@Lambal: dat is op zich ook niet zo gek. Het aantal arbeiders is namelijk niet gelijk aan het intal inwoners. Kijk maar is in de tabel met gegevens over je inwonersaantallen.
Skull_kid
Door Skull_kid (39072 reacties) op 12-03-2013 23:30
Rol: Forum Moderator
Quote:
Oke ik heb het de spreadsheet van Budget Regio 1 beetje bijgewerkt:
- Thom heeft zo te zien hier ook al de plaats van iemand ingepikt helaas.
- Verder heb ik ook nog een paar uitnodigingen verzonden.
- Colonel gekickt van de lijst.
- Vrije plaatsen toegewezen aan personen.
- Flapperbol is eindelijk aanwezig

- Kazoo Pass(3) reeds gebouwd zoekt nog altijd een burgemeester.
- Er zijn nog 2 vrije plekken waaronder dus 3 en Willow Woods (9)


Gepost door: Xepos op 12-03-2013 22:53

Voor mij hoef je geen plekje vrij te houden denk ik, tenzij jullie over dik 2 maanden nog steeds op die map denken te zitten
❍ᴥ❍
TheGuy
Door TheGuy (551 reacties) op 12-03-2013 23:36
Wil iemand mij nog een invite sturen? Dan zal ik even een plekje claimen en het aanpassen op de sheet.
Say what ? ~
Xepos
Door Xepos (1620 reacties) op 12-03-2013 23:46
Quote:
Wil iemand mij nog een invite sturen? Dan zal ik even een plekje claimen en het aanpassen op de sheet.
Gepost door: TheGuy op 12-03-2013 23:36

We hebben liever dat je eerst de sheet invult en dan pas je plekje claimt. Zo kunnen we zien wat je wilt doen en dergelijke.
TheGuy
Door TheGuy (551 reacties) op 12-03-2013 23:50
Quote:
[..]

We hebben liever dat je eerst de sheet invult en dan pas je plekje claimt. Zo kunnen we zien wat je wilt doen en dergelijke.
Gepost door: Xepos op 12-03-2013 23:46

Ik had het al aangepast op de sheet
Say what ? ~
Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 13-03-2013 00:25
Quote:
@Lambal: dat is op zich ook niet zo gek. Het aantal arbeiders is namelijk niet gelijk aan het intal inwoners. Kijk maar is in de tabel met gegevens over je inwonersaantallen.
Gepost door: Mar op 12-03-2013 23:23
Van die cijfers klopt niets. Heb 210K inwoners en daarvan werken er minder dan 20K (wel de volle 100% van het aantal die "kunnen" werken) en heb iets minder dan 10K shoppers.

Wie de fuck zijn die andere 180K inwoners? Heb ik 180K kleuters en bejaarden of wat?
PS4/Xbox One: Lars2TheV
TheGuy
Door TheGuy (551 reacties) op 13-03-2013 00:30
Quote:
[..]
Van die cijfers klopt niets. Heb 210K inwoners en daarvan werken er minder dan 20K (wel de volle 100% van het aantal die "kunnen" werken) en heb iets minder dan 10K shoppers.

Wie de fuck zijn die andere 180K inwoners? Heb ik 180K kleuters en bejaarden of wat?
Gepost door: Lam-Bal op 13-03-2013 00:25

Heb je educated workers? Die hebben namelijk wel een hoger 'technical skill' work nodig.. en andersom natuurlijk ook.
Zijn er ook wel genoeg banen beschikbaar? in je omgeving etc?
Say what ? ~
Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 13-03-2013 00:34
Quote:
[..]

Heb je educated workers? Die hebben namelijk wel een hoger 'technical skill' work nodig.. en andersom natuurlijk ook.
Zijn er ook wel genoeg banen beschikbaar? in je omgeving etc?
Gepost door: TheGuy op 13-03-2013 00:30
Let erop dat ik zeg dat alle beschikbare mensen die kunnen werken aan het werk zijn. Op 210K inwoners zijn dit er iets minder dan 20K. Er zijn niet meer arbeiders dan iets minder dan 20K. De rest (190K) WERKT NIET. Van die 190K shopt 10K en de overige 180K doet geen ene fuck (hooguit 3K aan het studeren).

Die overige 180K is gewoon opvulling, meer nut heeft het niet.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
ChrissieOne
Door ChrissieOne (4742 reacties) op 13-03-2013 00:39
Quote:
[..]
Let erop dat ik zeg dat alle beschikbare mensen die kunnen werken aan het werk zijn. Op 210K inwoners zijn dit er iets minder dan 20K. Er zijn niet meer arbeiders dan iets minder dan 20K. De rest (190K) WERKT NIET. Van die 190K shopt 10K en de overige 180K doet geen ene fuck (hooguit 3K aan het studeren).

Die overige 180K is gewoon opvulling, meer nut heeft het niet.
Gepost door: Lam-Bal op 13-03-2013 00:34

Zie:

Quote:

High
density is where things get weird... The population seems to keep increasing, but the # of workers stays static, not sure if it's a bug or working as intended.
A low income, high density home has 5000+ adults and 100 kids. Of these 5000+ adults, 400 are workers and 200 are shoppers.
A med income, high density home has 2500+ adults and XXX kids. Of these 2500+ adults, 200 are workers and 100 are shoppers.
A high income, high density home has 500+ adults and XXX kids. Of these 500+ adults, 67 are workers and XXX are shoppers.

There's no kill switch on awesome.
Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 13-03-2013 00:42
@ChrissieOne
Thanks, maar als dat zo is slaat het nergens op. Slechts 15% van het aantal inwoners heeft dus een "doel". De overige 85% is gewoon opvulling, dom vee.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Door Mar (80 reacties) op 13-03-2013 01:40
Dat zal denk ik gedaan zijn in verband met het feit dat elke sim met een doel te zien en te volgen is. Dat voor 200k sims doen zal wel wat te veel van het goede zijn geweest. En het zal ook wel de reden voor de kleine maps zijn geweest.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat die 20k zich wel op een intelligente manier gedraagt. Op deze manier hadden ze het beter achterwege kunnen laten en de statistische aanpak van SC4 kunnen gebruiken.

Oh, ik ben overigens pas zaterdag oid pas in staat om weer in te loggen op Origin, en dus ook dan pas in staat mijn stad weer te claimen. Niet dat jullie denkend at ik het opgegeven heb .
ChrissieOne
Door ChrissieOne (4742 reacties) op 13-03-2013 02:01
Hoe kom je van overtollig gerecycled metaal/plastic af?

There's no kill switch on awesome.
Xepos
Door Xepos (1620 reacties) op 13-03-2013 09:22
Quote:
Hoe kom je van overtollig gerecycled metaal/plastic af?

Gepost door: ChrissieOne op 13-03-2013 02:01

Trade depot en daar een storage van plastic/metaal kopen en dan kun je het exporten voor veel geld.
TeddoNL
Door TeddoNL (425 reacties) op 13-03-2013 09:41
Is er nog plek in de budget regio?
VaultDescendant
Door VaultDescendant (2981 reacties) op 13-03-2013 10:53
Ja, er zijn twee regios.
Kijk even in de openingspost naar de links en vul de spreadsheet in.
TeddoNL
Door TeddoNL (425 reacties) op 13-03-2013 11:37
In regio 1 was nog 1 plek vrij volgens spreadsheet.

Mijn origin is "lordteddybeer" mocht iemand mij kunnen uitnodigen
Dtale
Door Dtale (11 reacties) op 13-03-2013 13:32
Ik wilde de lijst invullen van de start post, maar op beide lijsten staat server west 4, neem aan een copy/paste foutje...

heb de lijst (west 6) ingevuld, nog niet echt voorkeuren, dus als er iets nodig is dan pas ik me aan.




TheGuy
Door TheGuy (551 reacties) op 13-03-2013 18:06
Weet iemand of 2 trade depots ook 2x global export oplevert? of is dit gewoon een extensie aan je bestaande trade depot?
Say what ? ~
[Begin]  |15|16|17|18|19|20|21(26)  [Eind]