Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Nintendo Switch [Algemeen Topic]

[Begin]  |525|526|527|528|529|530|531(1805)  [Eind]
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 27-03-2017 15:30
Nintendo noemde het een probleem in assemblage, niet een ontwerpfout. Bluetooth in LE mode is best gevoelig voor hele kleine vormwijzigingen dus een vergeten stukje foam kan het verschil al maken...
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Gunghir
Door Gunghir (6139 reacties) op 27-03-2017 15:39
vind nogsteeds dat nintendo wel erg snel was met het fixen mijn probleem.
dinsdag in de bus donderdag thuis.
ik hoop echt dat iedereen die ook gedoe heeft hier gewoon snel weer door kan gamen
Ik heb zin in watermeloen soep
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 27-03-2017 15:52
Quote:
Nintendo noemde het een probleem in assemblage, niet een ontwerpfout. Bluetooth in LE mode is best gevoelig voor hele kleine vormwijzigingen dus een vergeten stukje foam kan het verschil al maken...
Gepost door: Samael_blackwing op 27-03-2017 15:30

Quote:
Consumenten die in de toekomst een nieuwe Switch bestellen, krijgen een foam-loze Joy-Con, maar wel een die naar behoren functioneert. Nintendo heeft namelijk aangegeven dat de problemen op ‘fabrieks-level’ zijn opgelost en dat is goed om te horen een paar weken na de launch van hun nieuwe console.
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 27-03-2017 15:54
Dat die nieuwe foamloos zijn is een op lucht gebaseerde aanname van een mediauiting.

Maar goed, een kleine redesign om dit soort assemblagefouten te voorkomen zou wel logisch zijn.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 27-03-2017 15:57
heb je daar een bron voor?
Wouwter
Door Wouwter (1994 reacties) op 27-03-2017 15:59
Quote:
Dat die nieuwe foamloos zijn is een op lucht gebaseerde aanname van een mediauiting.

Maar goed, een kleine redesign om dit soort assemblagefouten te voorkomen zou wel logisch zijn.
Gepost door: Samael_blackwing op 27-03-2017 15:54
Maar jij maakt zelf de aanname dat het bij de joycons met slecht signaal gaat over een vergeten stukje foam. Of vergis ik me nou?
| You are (not) alone |
Thijzzy
Door Thijzzy (348 reacties) op 27-03-2017 16:10
Quote:
[..]
Maar jij maakt zelf de aanname dat het bij de joycons met slecht signaal gaat over een vergeten stukje foam. Of vergis ik me nou?
Gepost door: Wouwter op 27-03-2017 15:59

Volgensmij wel. Het is dat bluetooth in de controller met iets anders interfereert. Dat stukje foam zou dat moeten verhelpen.
Xbox Live: GitPushForce
Madcold
Door Madcold (13 reacties) op 27-03-2017 16:11
Quote:
Mag ik vragen wat voor problemen jullie ervaren met de joycons?
Vorige week 2 switches gekocht in 2 verschillende steden.
Heb nergens last van of komt het omdat het onderhand gefixt is door nintendo?
Gepost door: Zé Pequeno op 27-03-2017 14:54

Ik dacht eerst nergens last van te hebben maar als ik de Joycons in de grip doe en met m'n benen over elkaar zit, blokkeert m'n been het signaal van de Joycon naar de switch. Op 1,5 meter afstand verliest ie dan al verbinding.
Gelukkig heb ik vorige week een pro controller weten te vinden dus ik kan in ieder geval verder spelen. Jammer dat je genoodzaakt bent zo snel al iets terug te sturen, maar Nintendo lost het in ieder geval vlot op.
Htbaa
Door Htbaa (12344 reacties) op 27-03-2017 16:25
Ik was van plan om vandaag of morgen mijn linker JoyCon op te sturen. Maar dat betekend niet kunnen spelen. In de tussentijd houd ik mij ogen open voor een Pro Controller, maar die zijn schaars. Alternatief is even wachten totdat de winkel hier weer voorraad heeft en dan de JoyCon om te ruilen. Dat laatste heeft dan toch mijn voorkeur. Kan ik onder tussen verder gamen.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 27-03-2017 17:26
Het is idd dat ik een pro controller had anders had ik mijn Joy Con ook pas opgestuurd na Zelda uitgespeeld te hebben. Ik had het probleem echter dermate erg in docked mode dat ik het ook snel wilde laten fixen
Door Royy (80 reacties) op 27-03-2017 19:07
Na al die goede verhalen over Zelda toch maar besloten dat dit een system seller voor mij is. Nu nog ergens zien dat die binnenkomt

Als ik hem op amazon.es bestel is het dan dezelfde versie als ik hem zou kopen bij bijvoorbeeld de mediamarkt of bart smit?
Door Martin31 (298 reacties) op 27-03-2017 19:37
Geachte heer/mevrouw,

U kunt uw defecte Joy-Con ter reparatie/vervanging aanbieden bij de technische dienst van Nintendo.

Klik hiervoor op de volgende link of kopieer deze in uw browser:

https://nintendo.comserve-nl.com/model

Sluit in geval van garantie ook een kopie van het originele aankoopbewijs bij.

Mocht uw reparatie buiten de garantie vallen, dan ontvangt u vooraf een prijsopgave.

Voor meer informatie kunt u tijdens kantooruren ook telefonisch contact opnemen met de Nintendo technische dienst op telefoonnummer: 030-6097166.

Met vriendelijke groet,
Nintendo Technische Dienst

Vanmorgen eindelijk dit mailtje ontvangen, ik ga direct mijn Joy-Con versturen.
Door Royy (80 reacties) op 27-03-2017 19:48
Quote:
Na al die goede verhalen over Zelda toch maar besloten dat dit een system seller voor mij is. Nu nog ergens zien dat die binnenkomt

Als ik hem op amazon.es bestel is het dan dezelfde versie als ik hem zou kopen bij bijvoorbeeld de mediamarkt of bart smit?
Gepost door: Royy op 27-03-2017 19:07

Sorry als ik ongeduldig ben maar het zou helpen als iemand dit kan bevestigen
Madcold
Door Madcold (13 reacties) op 27-03-2017 19:51
Quote:
[..]

Sorry als ik ongeduldig ben maar het zou helpen als iemand dit kan bevestigen
Gepost door: Royy op 27-03-2017 19:48

De Switch is regiovrij en de taal is gewoon in te stellen tijdens de configuratie dus ja.
Enige verschil is dat de garantie via Amazon loopt.
Door Royy (80 reacties) op 27-03-2017 19:53
Quote:
[..]

De Switch is regiovrij en de taal is gewoon in te stellen tijdens de configuratie dus ja.
Enige verschil is dat de garantie via Amazon loopt.
Gepost door: Madcold op 27-03-2017 19:51

Thanks voor je reactie. Dat is misschien wel een dingetje. Hoewel een defecte joycon een fabrieksfout is en dus via Nintendo loopt?
TripleJay
Door TripleJay (650 reacties) op 27-03-2017 20:57
Ergens waar ik een pro controller kan vinden?
PSN: TripleJay1102 || Stuur maar berichtje als je toevoegt! || Kan ook helpen met trophy boosten
Madcold
Door Madcold (13 reacties) op 27-03-2017 21:00
Quote:
[..]

Thanks voor je reactie. Dat is misschien wel een dingetje. Hoewel een defecte joycon een fabrieksfout is en dus via Nintendo loopt?
Gepost door: Royy op 27-03-2017 19:53

In principe moet het niet veel uitmaken omdat je direct met Nintendo garantiekwesties op kan lossen. Er zijn echter fabrikanten die garantiekwesties uitsluitend via de verkopende partij laten verlopen, maar daar is hier geen sprake van.
Daarnaast lost Nintendo zelf het veel sneller op dan wanneer je naar een Intertoys/Bart Smit/Bol.com gaat.

Ik twijfelde nog even over of het uitmaakt dat je de console buiten Nederland koopt maar dit staat in de garantievoorwaarden van Nintendo voor Nederland en Belgie:

Behoudens onderstaande voorwaarden en uitzonderingen, garandeert Nintendo of Europe GmbH de eerste consumentkoper in een land binnen de Europese
Economische Ruimte of Zwitserland
("u") dat het Product, gedurende een periode van 12 maanden na de datum van aanschaf, vrij zal zijn van gebreken in materiaal en fabricage.

De garantie geldt dus wanneer het product binnen Europa is aangeschaft.
RusTboy
Door RusTboy (1050 reacties) op 27-03-2017 21:55
Quote:
[..]

In principe moet het niet veel uitmaken omdat je direct met Nintendo garantiekwesties op kan lossen. Er zijn echter fabrikanten die garantiekwesties uitsluitend via de verkopende partij laten verlopen, maar daar is hier geen sprake van.
Daarnaast lost Nintendo zelf het veel sneller op dan wanneer je naar een Intertoys/Bart Smit/Bol.com gaat.

Ik twijfelde nog even over of het uitmaakt dat je de console buiten Nederland koopt maar dit staat in de garantievoorwaarden van Nintendo voor Nederland en Belgie:

Behoudens onderstaande voorwaarden en uitzonderingen, garandeert Nintendo of Europe GmbH de eerste consumentkoper in een land binnen de Europese
Economische Ruimte of Zwitserland
("u") dat het Product, gedurende een periode van 12 maanden na de datum van aanschaf, vrij zal zijn van gebreken in materiaal en fabricage.

De garantie geldt dus wanneer het product binnen Europa is aangeschaft.
Gepost door: Madcold op 27-03-2017 21:00

1ste jaar is altijd fabrieksgarantie. Verlengde jaren zijn meestal winkel garantie
Why so serious.... PSN: rusTboy81 Switch: SW-2730-6629-8207
Door Merwilla (10 reacties) op 27-03-2017 22:10
Mijn grey l joycon wil moeilijk verbinding maken met de switch. Is dit die welbekende error?

Hij maakt dus uberhaupt geen verbinding, niet dat hij halverwege uitvalt
Thijzzy
Door Thijzzy (348 reacties) op 27-03-2017 22:23
Quote:
Mijn grey l joycon wil moeilijk verbinding maken met de switch. Is dit die welbekende error?

Hij maakt dus uberhaupt geen verbinding, niet dat hij halverwege uitvalt
Gepost door: Merwilla op 27-03-2017 22:10

Opsturen naar nintendo is de enige oplossing
Xbox Live: GitPushForce
[Begin]  |525|526|527|528|529|530|531(1805)  [Eind]