Quote:
net een mailtje van Wehkamp gehad, dat ze denken dat ik hem binnen een week zou moeten hebben, maar ze kunnen niets beloven.
Was het mailtje als antwoord op een vraag die je gesteld had aan de Wehkamp? Ik heb ook de 19e besteld maar nog geen mail gezien. Bestelstatus staat nog wel op één week trouwens
Wehkamp Klantenservice (klantenservice@wehkamp.nl) + Contactpersoon toevoegen
Aan: Gijs van Dun (gijsvandun@hotmail.com)
Onderwerp: RE: Vraag aan webmaster (KMM2979757I28550L0KM)
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Volgens de gegevens zal het waarschijnlijk over 1 week geleverd worden. Wij zijn daarbij afhankelijk van de leverancier.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
Tip: Indien u een pincode aanvraagt kunt u via onze site uw persoonlijke gegevens inzien.
Vanaf 12 december: grote verbouwingsopruiming bij Wehkamp.nl! Iedere dag een nieuwe superaanbieding en kortingen tot 70%. Kijk snel voor de allerlaagste prijzen op Wehkamp.nl. Want op=op.
Original Message Follows: ------------------------
Maar kunt u mij aangeven wanneer de volgende levering bij jullie plaats vind?
Want als ik op de website kijk bij mijn gegevens, dan staat daar binnen 1 week.
Bij de Wii zelf staat 2 weken.
en gisteren stond er bij mijn gegevens binnenkort.
Alvast bedankt.
Gijs van Dun
Staat nu ook het volgende bij:
Helaas is de beschikbaarheid van de Nintendo Wii zeer onzeker. De aangegeven levertijd is slechts een indicatie. Uiteraard kunt u vrijblijvend reserveren. Uitleveringen zullen plaatsvinden op basis van binnenkomst van uw reservering.
Ik had eerst nog goede hoop dat de wii eerdaags bij mij afgeleverd zou worden, maar als ik dit lees.......
In mijn wehkamp.nl staat nu dan ook nog steeds 1 week levertijd (staat ie al bijna 2 weken op)....
bol.com en Wehkamp hebben dus dezelfde leverancier.
Dan zou je denk moeten wachten
-
Overal is hij uitverkocht, dus ergens anders bestellen heeft geen zin.
en ik krijg zelda toch pas in week 52
Gamertag (xbox360, Nintendo-id): soepkoe
maar ik krijg hem als ik de postbode goed begrepen heb dinsdag, want ze mogen blijkbaar pakketten niet in het weekend of op maandag leveren.
maar zodra ik hem heb, laat ik het weten.
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Volgens onze gegevens wordt dit artikel deze week binnenverwacht.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
Voor degene waar de bestelstatus dus op deze week staat is er dus hoop dat het pakje nog voor de kerst binnen is.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar je weet het maar nooit.
Blijkbaar krijgen ze de wii weer binnen dan.
U chat nu met Tyla Schipper
Tyla Schipper: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
Tyla Schipper: Wat is uw klantnummer of wat zijn uw adresgegevens? Dan kijk ik het na.
Bezoeker: ********
Tyla Schipper: et gaat om de nintendo dit is op dot moment moeilijk te zeggen zodra de nieuwe voorraad binnen komt krijgt u er 1 geleverd.
Bezoeker: heeft u enig idee hoelang dat nog duurt? heb ik hem voor de kerst?
Tyla Schipper: Sorry voor de tik fouten, er staat bij u levertijd 0 weken dus krijgen we wat binnen bent u 1 van de eersten
Bezoeker: okee, dat is heel fijn
Bezoeker: dan wacht ik gewoon af
Hopelijk komt hij nu snel af.
Ik heb hem 18 november besteld.
Je gaat naar www.wehkamp.nl en klikt dan door naar klantenservice.
Dan scroll je naar beneden toe en dan staat daar een afbeelding van Start Wehkamp Live Chat.
Nu (18.50 uur) zie ik hem ook niet staan, maar normaal moet die daar bij staan.