Quote:
Zijn hier mensen met de Pulse die een bril dragen? Probleem dat ik met mijn koptelefoon heb is dat mijn oor door het pootje achter het oor zeer gaat doen doordat de koptelefoon er op drukt. Bril afzetten is niet echt een optie.
Iemand enige ervaring?
Gepost door: Htbaa op 21-10-2013 22:38
Iemand enige ervaring?
Gepost door: Htbaa op 21-10-2013 22:38
Zelf geen ervaring, maar kan je niet eerst de pulse headset opdoen en dan de bril erover heen? Of zijn de oorschelpen van de pulse te groot?
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Check hier beelden van de nieuwe Knack game.
En op 0:41 zie je de reporter de elite headset op hebben terwijl hij op de ps4 gamed.
http://www.youtube.com/watch?v=qpdpHt-S9ns
Quote:
Als ik de Pulse zo zie is dat geen optie, tenzij ik 't montuur van mijn bril ga verbouwen...
Gepost door: Htbaa op 22-10-2013 13:30
Gepost door: Htbaa op 22-10-2013 13:30
Als ik m'n koptelefoon opzet en m'n bril draag schuif ik de pootjes van m'n bril altijd net een beetje omhoog. Zo staan ze vrij van m'n oren maar word de bril gewoon goed omklemt door de oorschelpen. Het is echt maar millimeter werk, anders tast het je zich aan, maar door je oren vrij te houden krijg je minder irritatie.
Free TheIncredibleMachine
Wel mooi was dat iedereen hem wou proberen en juist de mensen met een turtlebeach headset en dure astros het meest enthousiast waren en mijn headset wou lenen tijdens BF3.
Quote:
[..]
Als ik m'n koptelefoon opzet en m'n bril draag schuif ik de pootjes van m'n bril altijd net een beetje omhoog. Zo staan ze vrij van m'n oren maar word de bril gewoon goed omklemt door de oorschelpen. Het is echt maar millimeter werk, anders tast het je zich aan, maar door je oren vrij te houden krijg je minder irritatie.
Gepost door: Marinu$ op 26-10-2013 14:03
Als ik m'n koptelefoon opzet en m'n bril draag schuif ik de pootjes van m'n bril altijd net een beetje omhoog. Zo staan ze vrij van m'n oren maar word de bril gewoon goed omklemt door de oorschelpen. Het is echt maar millimeter werk, anders tast het je zich aan, maar door je oren vrij te houden krijg je minder irritatie.
Gepost door: Marinu$ op 26-10-2013 14:03
Hmm daar heb ik net iets te smalle glazen voor denk ik, want ik stoor me daar direct aan :-P. Wel jammer want de laatste tijd heb ik mijn Philips koptelefoon veel op. Zowel met muziek luisteren tijdens 't werk of tijdens 't gamen. Overigens wel handig met de Wii U dat je daar direct een koptelefoon in de gamepad kan drukken.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Haha, kijk hier es ff Zeker goed nieuws! Maar ik had niet anders verwacht eigenlijk.
Gepost door: I_Riskbreaker op 13-11-2013 23:27
Gepost door: I_Riskbreaker op 13-11-2013 23:27
Quote:
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
En jawel, je hebt me zelfs toegevoegd als vriend toen!
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Hoe werkt dat EDF eigenlijk? Wat moet je doen?
Ik denk trouwens dat we dit beter kunnen verplaatsen naar het Vita topic of de theecorner
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Sony belooft kort na 1 januari een firmware update de deur uit te kunnen doen die dit probleem verhelpt. Het is tot die tijd wel mogelijk de headset in je DualShock 4 te steken, maar men heeft de headset natuurlijk liever draadloos.
Sony geeft toe dat het een gevoelig onderwerp is, maar dat gebruikers gelukkig niet zo lang hoeven te wachten. De update komt wel eerst in Noord-Amerika, tenminste zo lijkt het, maar kort erna zal dit ongetwijfeld ook in Europa komen.
Quote:
I’ll admit, this one’s been a touchy subject because [Shuhei Yoshida's] been out there saying things on Twitter, [Scott Rohde's] some things – it’s been confusing.
The reality is this: Our PlayStation line of headsets, at launch, unfortunately will not work. It was just due to resource issues… we couldn’t make it happen. At PlayStation, we strive to make sure that everything is a perfect experience, and it wasn’t perfect.
The good news is: We’re fixing it, it’s nearly done. We will see it roll out in North America just after the first of [2014], so not too far away.
The reality is this: Our PlayStation line of headsets, at launch, unfortunately will not work. It was just due to resource issues… we couldn’t make it happen. At PlayStation, we strive to make sure that everything is a perfect experience, and it wasn’t perfect.
The good news is: We’re fixing it, it’s nearly done. We will see it roll out in North America just after the first of [2014], so not too far away.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?