Quote:
En 8x 1GB reepjes GDDR5 RAM is energiezuiniger dan 16x 512 MB
Ik denk dat de energiebesparing komt door een minder sterke koeler :p
Gepost door: Taufu op 18-08-2015 21:10
Gepost door: Taufu op 18-08-2015 21:10
Quote:
[..]
Omdat je in meerdere topics doet alsof het een beter model is, wat het niet is. Toegegeven, ik heb je post verkeerd gelezen.
Gepost door: Ramon NL op 18-08-2015 20:37
Omdat je in meerdere topics doet alsof het een beter model is, wat het niet is. Toegegeven, ik heb je post verkeerd gelezen.
Gepost door: Ramon NL op 18-08-2015 20:37
het enige wat mij boeit is die matt faceplate
verder zeur ik alleen over het lawaai dat mij cuh-1000 model maakt, en dat is hoe dan ook niet normaal
waarom doet sony zo kut en maken ze niet gewoon 1 perfect PS4 model
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
Er zijn tegenstrijdige berichten hierover, Amazon Frankrijk zegt dat Europa de MGS:V PS4 editie 1100 zal zijn. In de media echter zegt Kojima dat de consoles 1200 zijn. Ik heb een flauw vermoeden dat Kojima het slechts over de PS4's in japan had, die zijn wel bevestigd 1200 te zijn. Ik hoop dat ik er naast zit, wil graag die console ook die daadwerkelijk 1200 is.
Was die MGS V PS4 bundel ook niet de nieuwe model?
Gepost door: Ser ArtoriaZ op 18-08-2015 21:33
Gepost door: Ser ArtoriaZ op 18-08-2015 21:33
Quote:
Ik heb zojuist een email met de bijbehorende foto's gestuurd naar sonyentertainment.nl@eu.sony.com, ook heb ik hun contactformulier ingevuld.Bedankt voor de reacties. Sony gaf aan er daadwerkelijk wat mee te doen als er meerdere klachten binnen kwamen dus ik zou zeggen mocht je dit ook hebben gewoon bellen en foto mailen.
Gepost door: S058 op 18-08-2015 21:38
Gepost door: S058 op 18-08-2015 21:38
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met het exemplaar? Wachten jullie op een goede nieuwe witte, haal je de nieuwe zwarte of heb je hem toch gehouden of ga je voor een andere bundel?
Quote:
[..]
Ik heb zojuist een email met de bijbehorende foto's gestuurd naar sonyentertainment.nl@eu.sony.com, ook heb ik hun contactformulier ingevuld.
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met het exemplaar? Wachten jullie op een goede nieuwe witte, haal je de nieuwe zwarte of heb je hem toch gehouden of ga je voor een andere bundel?
Gepost door: Femina op 18-08-2015 23:17
Ik heb zojuist een email met de bijbehorende foto's gestuurd naar sonyentertainment.nl@eu.sony.com, ook heb ik hun contactformulier ingevuld.
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met het exemplaar? Wachten jullie op een goede nieuwe witte, haal je de nieuwe zwarte of heb je hem toch gehouden of ga je voor een andere bundel?
Gepost door: Femina op 18-08-2015 23:17
gewoon houden joh, tis geen kunstopject...
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
[..]
Ik heb zojuist een email met de bijbehorende foto's gestuurd naar sonyentertainment.nl@eu.sony.com, ook heb ik hun contactformulier ingevuld.
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met het exemplaar? Wachten jullie op een goede nieuwe witte, haal je de nieuwe zwarte of heb je hem toch gehouden of ga je voor een andere bundel?
Gepost door: Femina op 18-08-2015 23:17
Ik heb zojuist een email met de bijbehorende foto's gestuurd naar sonyentertainment.nl@eu.sony.com, ook heb ik hun contactformulier ingevuld.
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met het exemplaar? Wachten jullie op een goede nieuwe witte, haal je de nieuwe zwarte of heb je hem toch gehouden of ga je voor een andere bundel?
Gepost door: Femina op 18-08-2015 23:17
Ik zou persoonlijk gewoon geduldig wachten tot je een goede kan krijgen.
De model die je wilt hebben en met de kleur die je wilt.
Ben toch wel een persoon die niet tegen deukjes, krasjes etc. kan.
Als het geen haast heeft dan gewoon rustig afwachten.
Voor mij is een console wel een kunstobject.
Daarom verzamelen mensen het ook en displayen ze het mooi in vitrine kasten of noem mij gek.
PSN: Sonindo
Quote:
[..]
Ik zou persoonlijk gewoon geduldig wachten tot je een goede kan krijgen.
De model die je wilt hebben en met de kleur die je wilt.
Ben toch wel een persoon die niet tegen deukjes, krasjes etc. kan.
Als het geen haast heeft dan gewoon rustig afwachten.
Voor mij is een console wel een kunstobject.
Daarom verzamelen mensen het ook en displayen ze het mooi in vitrine kasten of noem mij gek.
Gepost door: Sonindo op 19-08-2015 00:26
Ik zou persoonlijk gewoon geduldig wachten tot je een goede kan krijgen.
De model die je wilt hebben en met de kleur die je wilt.
Ben toch wel een persoon die niet tegen deukjes, krasjes etc. kan.
Als het geen haast heeft dan gewoon rustig afwachten.
Voor mij is een console wel een kunstobject.
Daarom verzamelen mensen het ook en displayen ze het mooi in vitrine kasten of noem mij gek.
Gepost door: Sonindo op 19-08-2015 00:26
i was joking
gelijk heb je. consoles moeten perfect zijn net als andere dure aankopen
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Mooi dat je ook meteen actie hebt ondernomen hoort namelijk niet bij het design waar Sony medewerker telefonisch over twijfelde.
Zie het al voor me nieuwe curved tv met barst erin. Contact met Samsung ja meneer hoort bij het design haha
Quote:
Amazon Spanje heeft de afbeelding van de console geupdate, daar is wel duidelijk te zien dat het op het 1216 model gaat. Amazon FR kletste uit zijn nek en ging puur af op de concept afbeelding.
[..]
Er zijn tegenstrijdige berichten hierover, Amazon Frankrijk zegt dat Europa de MGS:V PS4 editie 1100 zal zijn. In de media echter zegt Kojima dat de consoles 1200 zijn. Ik heb een flauw vermoeden dat Kojima het slechts over de PS4's in japan had, die zijn wel bevestigd 1200 te zijn. Ik hoop dat ik er naast zit, wil graag die console ook die daadwerkelijk 1200 is.
Gepost door: TrafalgarLaw op 18-08-2015 23:13
Er zijn tegenstrijdige berichten hierover, Amazon Frankrijk zegt dat Europa de MGS:V PS4 editie 1100 zal zijn. In de media echter zegt Kojima dat de consoles 1200 zijn. Ik heb een flauw vermoeden dat Kojima het slechts over de PS4's in japan had, die zijn wel bevestigd 1200 te zijn. Ik hoop dat ik er naast zit, wil graag die console ook die daadwerkelijk 1200 is.
Gepost door: TrafalgarLaw op 18-08-2015 23:13
Quote:
We hebben afgesproken eerst de ps4 met deuk te houden zodra er 1 binnen komt zonder deuk bellen ze mij en kan ik hem omruilen. Vertegenwoordig van mm zou dit regelen en oppakken. Tevens verwachten zij van Sony een vergoeding waar ik uiteraard zelf ook op hem gevraagd. Fout ligt namelijk niet bij de klant.
Mooi dat je ook meteen actie hebt ondernomen hoort namelijk niet bij het design waar Sony medewerker telefonisch over twijfelde.
Zie het al voor me nieuwe curved tv met barst erin. Contact met Samsung ja meneer hoort bij het design haha
Gepost door: S058 op 19-08-2015 07:00
Mooi dat je ook meteen actie hebt ondernomen hoort namelijk niet bij het design waar Sony medewerker telefonisch over twijfelde.
Zie het al voor me nieuwe curved tv met barst erin. Contact met Samsung ja meneer hoort bij het design haha
Gepost door: S058 op 19-08-2015 07:00
Sorry, maar vergoeding voor wat? Je hebt toch een werkende console? En je krijgt straks een console zonder deukje?
❍ᴥ❍
Quote:
Ohja ik mocht mijne ook meenemen van GM maar ik heb hem daar gelaten. Als die vandaag weer een deuk bevat dan ontbind ik de koop, enige nadeel is dan dat ik mijn 2 gratis games ook weer moet inleveren. Ik vind meenemen en houden tot een ander goed exemplaar ook weer zo lastig, daar had ik geen zin in. Ook omdat ik nu geen PS+ heb, dus alles wat ik dan doe is verspilde tijd.We hebben afgesproken eerst de ps4 met deuk te houden zodra er 1 binnen komt zonder deuk bellen ze mij en kan ik hem omruilen. Vertegenwoordig van mm zou dit regelen en oppakken. Tevens verwachten zij van Sony een vergoeding waar ik uiteraard zelf ook op hem gevraagd. Fout ligt namelijk niet bij de klant.
Mooi dat je ook meteen actie hebt ondernomen hoort namelijk niet bij het design waar Sony medewerker telefonisch over twijfelde.
Zie het al voor me nieuwe curved tv met barst erin. Contact met Samsung ja meneer hoort bij het design haha
Gepost door: S058 op 19-08-2015 07:00
Mooi dat je ook meteen actie hebt ondernomen hoort namelijk niet bij het design waar Sony medewerker telefonisch over twijfelde.
Zie het al voor me nieuwe curved tv met barst erin. Contact met Samsung ja meneer hoort bij het design haha
Gepost door: S058 op 19-08-2015 07:00
Ik heb inderdaad aan Sony gevraagd wat voor compensatie erin zit als ik deze houd. Als ze nou met wat leuks komen dan neem ik het op de koop toe. Ga het ook nog even navragen bij de GM straks.
Quote:
[..]
Sorry, maar vergoeding voor wat? Je hebt toch een werkende console? En je krijgt straks een console zonder deukje?
Gepost door: Skull_kid op 19-08-2015 10:13
Sorry, maar vergoeding voor wat? Je hebt toch een werkende console? En je krijgt straks een console zonder deukje?
Gepost door: Skull_kid op 19-08-2015 10:13
Emotionele schade, ik zou ook kapot zijn als mijn PS4 of XB1 een deukje zou hebben.....
- "Hallo meneer, ik wil wel graag deze auto kopen maar er zit een deuk in. Dit vind ik niet fijn. Ik koop hem echter toch, en ik verwacht ook dat u er nog een leuk cadeautje bij doet omdat ik ervoor kies deze auto met deuk te kopen."
- "Ik heb ook nog een nieuwe auto zonder deuk, ik vervang de auto graag voor u."
- "Nee, ik houd deze. Maar ik wil wel compensatie."
- "Mens, je bent gek."
Het is toch wat met die entitlement tegenwoordig. Wees blij dat ze je console gewoon vervangen als je er om vraagt. Dat is namelijk de enige logische verplichting die ze hebben als zij een fout hebben gemaakt.
Jouw houding is eerder verkeerd. Ik verwacht helemaal niks en ga er vanuit dat ik mijn aankoopbedrag retour krijg. Echter staat het mij vrij om te vragen of er enige soort van compensatie in zit als ik deze console houd met beschadiging.
En moet ik blij zijn dat mijn console vervangen wordt, nee dat is mijn recht, ik krijg een beschadigd product geleverd.
Quote:
Dat had ik verkeerd verwoord, ze moeten dat inderdaad gewoon doen, het is immers je recht.Daarvoor zeg ik 'niet geschoten is altijd mis'
Jouw houding is eerder verkeerd. Ik verwacht helemaal niks en ga er vanuit dat ik mijn aankoopbedrag retour krijg. Echter staat het mij vrij om te vragen of er enige soort van compensatie in zit als ik deze console houd met beschadiging.
En moet ik blij zijn dat mijn console vervangen wordt, nee dat is mijn recht, ik krijg een beschadigd product geleverd.
Gepost door: Femina op 19-08-2015 10:26
Jouw houding is eerder verkeerd. Ik verwacht helemaal niks en ga er vanuit dat ik mijn aankoopbedrag retour krijg. Echter staat het mij vrij om te vragen of er enige soort van compensatie in zit als ik deze console houd met beschadiging.
En moet ik blij zijn dat mijn console vervangen wordt, nee dat is mijn recht, ik krijg een beschadigd product geleverd.
Gepost door: Femina op 19-08-2015 10:26
Maar alleen al die vraag stellen of je iets kunt vangen omdat je besluit iets te houden terwijl ze ook gewoon vervanging aanbieden vind ik verkeerd.
Quote:
Compensatie voor wat? Jij kiest er immers zelf voor om het apparaat toch te houden terwijl je niet helemaal tevreden bent. Je bent nog altijd vrij om gewoon je complete aankoopbedrag terug te krijgen.
- "Hallo meneer, ik wil wel graag deze auto kopen maar er zit een deuk in. Dit vind ik niet fijn. Ik koop hem echter toch, en ik verwacht ook dat u er nog een leuk cadeautje bij doet omdat ik ervoor kies deze auto met deuk te kopen."
- "Ik heb ook nog een nieuwe auto zonder deuk, ik vervang de auto graag voor u."
- "Nee, ik houd deze. Maar ik wil wel compensatie."
- "Mens, je bent gek."
Het is toch wat met die entitlement tegenwoordig. Wees blij dat ze je console gewoon vervangen als je er om vraagt. Dat is namelijk de enige logische verplichting die ze hebben als zij een fout hebben gemaakt.
Gepost door: VulpX op 19-08-2015 10:20
- "Hallo meneer, ik wil wel graag deze auto kopen maar er zit een deuk in. Dit vind ik niet fijn. Ik koop hem echter toch, en ik verwacht ook dat u er nog een leuk cadeautje bij doet omdat ik ervoor kies deze auto met deuk te kopen."
- "Ik heb ook nog een nieuwe auto zonder deuk, ik vervang de auto graag voor u."
- "Nee, ik houd deze. Maar ik wil wel compensatie."
- "Mens, je bent gek."
Het is toch wat met die entitlement tegenwoordig. Wees blij dat ze je console gewoon vervangen als je er om vraagt. Dat is namelijk de enige logische verplichting die ze hebben als zij een fout hebben gemaakt.
Gepost door: VulpX op 19-08-2015 10:20
Ik geef je in deze wel gelijk, want zo is de situatie inprincipe wel.
PSN: Maltorius / Trotse bezitter van een PS5
Quote:
Ik niet, ik wil juist dat ze hem vervangen voor een exemplaar zonder deuk. Die zijn er niet, dat is juist het gehele probleem. Maar alleen al die vraag stellen of je iets kunt vangen omdat je besluit iets te houden terwijl ze ook gewoon vervanging aanbieden vind ik verkeerd.
Gepost door: VulpX op 19-08-2015 10:28
Gepost door: VulpX op 19-08-2015 10:28
Quote:
Dan heb je mijn situatie dus niet gelezen want zo is het dus niet. Dolgraag dat ze hem kunnen omwisselen voor een exemplaar zonder deuk maar als dat er nou niet is. En ze kunnen ook niet zeggen hoelang het gaat duren voordat er een nieuwe batch vanuit Sony wordt geleverd, dus ik vind het dan helemaal niet vreemd om te vragen of er een soort van compensatie in zit als ik deze houd. En zit dat er niet in, dan neem ik gewoon mijn geld terug en dan wacht ik.
[..]Ik geef je in deze wel gelijk, want zo is de situatie inprincipe wel.
Gepost door: Maltorius op 19-08-2015 10:29
Gepost door: Maltorius op 19-08-2015 10:29
Quote:
Heb je dat rechtstreeks van Sony gehoord of van een GM medewerker die daar helemaal geen uitspraken over kan doen?
[..]
Ik niet, ik wil juist dat ze hem vervangen voor een exemplaar zonder deuk. Die zijn er niet, dat is juist het gehele probleem.
Gepost door: Femina op 19-08-2015 10:30
Ik niet, ik wil juist dat ze hem vervangen voor een exemplaar zonder deuk. Die zijn er niet, dat is juist het gehele probleem.
Gepost door: Femina op 19-08-2015 10:30