Quote:
Weet iemand of er een emailadres is voor Playstation helpdesk?
Gepost door: Yunasia op 04-12-2019 10:14
Gepost door: Yunasia op 04-12-2019 10:14
Geen zin om zelf te zoeken?
Nederland = 020 709 5025 (tegen lokaal tarief)
België = 02 588 42 40 (tegen lokaal tarief)
De openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Als je liever emailt kun je e-mailen naar de volgende support e-mailadressen:
support @ be. playstation.com
support @ nl. playstation.com
01011001 01001111 01001100 01001111
De optie dat ik ook aanbiedingen wil ontvangen heb ik gewoon aan staan op m'n account.
Misschien kijkt het algorithme of je de afgelopen Black Friday sales al wat gekocht hebt in de store (paar dagen geleden namelijk wel wat in de store gekocht, misschien vorig jaar niet)
Quote:
[..]
Geen zin om zelf te zoeken?
Nederland = 020 709 5025 (tegen lokaal tarief)
België = 02 588 42 40 (tegen lokaal tarief)
De openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Als je liever emailt kun je e-mailen naar de volgende support e-mailadressen:
support @ be. playstation.com
support @ nl. playstation.com
Gepost door: Multimediaknaller op 04-12-2019 10:32
Geen zin om zelf te zoeken?
Nederland = 020 709 5025 (tegen lokaal tarief)
België = 02 588 42 40 (tegen lokaal tarief)
De openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Als je liever emailt kun je e-mailen naar de volgende support e-mailadressen:
support @ be. playstation.com
support @ nl. playstation.com
Gepost door: Multimediaknaller op 04-12-2019 10:32
Ik kreeg op de site alleen het telefoonnummer te zien. Maar dankje!
...
Quote:
Thanks UltraTiger, vorige keer niet geprobeerd maar nu 3 games met 30% korting binnen
Als je wel de mail hebt gehad, maar geen code voor 20% ziet, kun je proberen hem in een online eml naar html converter te gooien (of de ingebouwde windows certutil gebruiken).
Vorige keer, bij de summersale, werkte dat namelijk ook, zie comments onder het nieuwsbericht, het kortingscodetopic of deze post op resetera.
Heb net ff gechecked bij mijn mailtje: er staan 3 codes voor korting in (en 1 code voor het kerstthema). De middelste van de 3 is in ieder geval die van 20% bij mij.
Gepost door: UltraTiger op 03-12-2019 22:37
Vorige keer, bij de summersale, werkte dat namelijk ook, zie comments onder het nieuwsbericht, het kortingscodetopic of deze post op resetera.
Heb net ff gechecked bij mijn mailtje: er staan 3 codes voor korting in (en 1 code voor het kerstthema). De middelste van de 3 is in ieder geval die van 20% bij mij.
Gepost door: UltraTiger op 03-12-2019 22:37
?+⌚
Quote:
Wat klassiekers die ik (nog) een keer wil spelenNice! Welke games heb je gekocht?
Gepost door: UltraTiger op 04-12-2019 11:18
Gepost door: UltraTiger op 04-12-2019 11:18
Duke nukem 3D: 20th anniversary edition
Flashback
Metal gear solid
Nog 1 code over, pm als je interesse hebt.
?+⌚
Quote:
[..]
Wat klassiekers die ik (nog) een keer wil spelen
Duke nukem 3D: 20th anniversary edition
Flashback
Metal gear solid
Nog 1 code over, pm als je interesse hebt.
Gepost door: MrkvL op 04-12-2019 11:23
Wat klassiekers die ik (nog) een keer wil spelen
Duke nukem 3D: 20th anniversary edition
Flashback
Metal gear solid
Nog 1 code over, pm als je interesse hebt.
Gepost door: MrkvL op 04-12-2019 11:23
Thank U heb mijn code dankzij MrKVL. Heb Residentevil 2 gekocht en Planet Alpha.
Niet meer nodig. Thanks @PsnTheCh4oZZzz!
Steam vriendcode: 1268160275. Speel op dit moment: Final Fantasy XIV
Edit: ik ben voorzien!
hamtaro for president
Nintendo 3DS FC: 2766-8758-9583 Xbox 360 GT: uribium PSN: Uribium 'Voeg maar toe :)'
www.flickr.com/mightybass PSN: Basinet
Quote:
Bedankt voor je e-mail over je Sony Entertainment Network-account.
We begrijpen dat ... [KLANT PARAFRASEREN]
Gezien de aard van je vraag, moeten we eerst met je spreken voordat we je verder kunnen helpen.
We begrijpen dat ... [KLANT PARAFRASEREN]
Gezien de aard van je vraag, moeten we eerst met je spreken voordat we je verder kunnen helpen.
Iemand dit ooit wel eens gehad? Ik geef het maar op. Hier kan je toch niks mee?
...
Quote:
Kan hier eerlijk gezegd ook niks mee. Ik bedoel. Wat is de reden om contact te nemen met de klantenservice van Sony? Ik neem aan dat het niet vanwege de kortingscode is .Reactie op de mail:
[..]
Iemand dit ooit wel eens gehad? Ik geef het maar op. Hier kan je toch niks mee?
Gepost door: Yunasia op 04-12-2019 19:47
[..]
Iemand dit ooit wel eens gehad? Ik geef het maar op. Hier kan je toch niks mee?
Gepost door: Yunasia op 04-12-2019 19:47
En de laatste zin geeft aan dat ze je dus via telefoon willen spreken zodat ze je verder kunnen helpen. Althans. Zo komt de laatste zin bij mij over .
Quote:
[..]
Kan hier eerlijk gezegd ook niks mee. Ik bedoel. Wat is de reden om contact te nemen met de klantenservice van Sony? Ik neem aan dat het niet vanwege de kortingscode is .
En de laatste zin geeft aan dat ze je dus via telefoon willen spreken zodat ze je verder kunnen helpen. Althans. Zo komt de laatste zin bij mij over .
Gepost door: Xor op 04-12-2019 19:50
Kan hier eerlijk gezegd ook niks mee. Ik bedoel. Wat is de reden om contact te nemen met de klantenservice van Sony? Ik neem aan dat het niet vanwege de kortingscode is .
En de laatste zin geeft aan dat ze je dus via telefoon willen spreken zodat ze je verder kunnen helpen. Althans. Zo komt de laatste zin bij mij over .
Gepost door: Xor op 04-12-2019 19:50
Ja klopt. Ze willen dat ik bel. Dit waren alleen de eerste zinnen. Ik vond het alleen een beetje bijzonder dat er letterlijk "[KLANT PARAFRASEREN]" in de mail stond.
En inderdaad wel voor de kortingscode. Elke keer als ik een persoonlijke code krijg staat er "none available". Dit is namelijk niet de eerste keer dat het gebeurd. Was gewoon benieuwd of er in mijn account dan iets verkeerd staat ofzo. Of ik moet gewoon telkens pech hebben?
...
Quote:
[..]
Ja klopt. Ze willen dat ik bel. Dit waren alleen de eerste zinnen. Ik vond het alleen een beetje bijzonder dat er letterlijk "[KLANT PARAFRASEREN]" in de mail stond.
En inderdaad wel voor de kortingscode. Elke keer als ik een persoonlijke code krijg staat er "none available". Dit is namelijk niet de eerste keer dat het gebeurd. Was gewoon benieuwd of er in mijn account dan iets verkeerd staat ofzo. Of ik moet gewoon telkens pech hebben?
Gepost door: Yunasia op 04-12-2019 19:56
Ja klopt. Ze willen dat ik bel. Dit waren alleen de eerste zinnen. Ik vond het alleen een beetje bijzonder dat er letterlijk "[KLANT PARAFRASEREN]" in de mail stond.
En inderdaad wel voor de kortingscode. Elke keer als ik een persoonlijke code krijg staat er "none available". Dit is namelijk niet de eerste keer dat het gebeurd. Was gewoon benieuwd of er in mijn account dan iets verkeerd staat ofzo. Of ik moet gewoon telkens pech hebben?
Gepost door: Yunasia op 04-12-2019 19:56
Ze willen zeker weten wat je zei, maar waarom telefonisch snap ik niet.
Weet alleen wel dat Sony Telefonisch een van de betere bedrijven is en ze hebben vriendelijke meiden en jongens aan de lijn. Vaak Vlaams. Heb ze meerdere keren gebeld in de jaren en iedere keer netjes geholpen. Ze houden alles goed bij. Tuurlijk kan het voorkomen dat er een iets niet meteen snapt of wil dat je het doet zoals hij of zij dat zegt, maar dan vertel je je verhaal nog eens en probeer je het nogmaals.
Ik raad je sowieso aan om te bellen het is geen 0900 nummer.
Denk maar dat ik de thema code weggeef. Even kijken wie ik een pm zal sturen. Zal wel eerst vragen of men al voorzien is van een thema code.
Mocht iemand anders nog een 30% kortingscode overhebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Quote:
Heb je waarschijnlijk toch iets fout gedaan met die mail, code zit er denk wel in. Ik heb nog een 10% code over als troost als je die wil.Helaas alleen een code voor de thema ontvangen . Heb de mailtruc van UltraTiger gebruikt(met decode via cmd, voelde alsof ik zat te hacken ). Er is een gedeelte met "Maar wacht. Er is meer!!". Maar als ik dat hele stuk bekijk, zie ik nergens een code staan. Alleen linkjes en "Nu inwisselen!!!". Zo te zien mag Sony z'n cadeau maar in z'n strot duwen, want ik heb weinig aan een thema (beste thema blijft de Mirror's Edge Catalyst Thema). Heb liever een kortingscode of gratis 3 maanden Netflix zoals vorig jaar .
Denk maar dat ik de thema code weggeef. Even kijken wie ik een pm zal sturen. Zal wel eerst vragen of men al voorzien is van een thema code.
Mocht iemand anders nog een 30% kortingscode overhebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Gepost door: Xor op 04-12-2019 20:28
Denk maar dat ik de thema code weggeef. Even kijken wie ik een pm zal sturen. Zal wel eerst vragen of men al voorzien is van een thema code.
Mocht iemand anders nog een 30% kortingscode overhebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Gepost door: Xor op 04-12-2019 20:28
Of pm even dan kan ik je vast helpen
?+⌚
Quote:
Helaas alleen een code voor de thema ontvangen . Heb de mailtruc van UltraTiger gebruikt(met decode via cmd, voelde alsof ik zat te hacken ). Er is een gedeelte met "Maar wacht. Er is meer!!". Maar als ik dat hele stuk bekijk, zie ik nergens een code staan. Alleen linkjes en "Nu inwisselen!!!". Zo te zien mag Sony z'n cadeau maar in z'n strot duwen, want ik heb weinig aan een thema (beste thema blijft de Mirror's Edge Catalyst Thema). Heb liever een kortingscode of gratis 3 maanden Netflix zoals vorig jaar .
Denk maar dat ik de thema code weggeef. Even kijken wie ik een pm zal sturen. Zal wel eerst vragen of men al voorzien is van een thema code.
Mocht iemand anders nog een 30% kortingscode overhebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Gepost door: Xor op 04-12-2019 20:28
Denk maar dat ik de thema code weggeef. Even kijken wie ik een pm zal sturen. Zal wel eerst vragen of men al voorzien is van een thema code.
Mocht iemand anders nog een 30% kortingscode overhebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Gepost door: Xor op 04-12-2019 20:28
Ik heb hetzelfde heb een code voor het thema. Zie het extra stukje tekst, maar nergens een extra code te bekennen. Volgende keer beter
PSN: Crocky321